quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:01 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Friedel; Davies, Laursen, LYoung, Shorey; Barry, Petrov, ReoCoker; AYoung, Carew Agbonlahor
Reina; Arbeloa, Carragher, Skrtel, Dossena; Kuyt, Alonso, Masherano, Lucas; Keane, Torres
Kijken of Liverpool beter is zonder Gerrard ;')
Daar ben ik het wel mee eensquote:
Mooi toch!quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:28 schreef mcyodogg het volgende:
Ja hoor, die SWP is nog geen minuut weg en hij begint ineens te scoren
Ik ook, gaan ze nog een speler halen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens
Waarom wil je dan dat ze winnen? Dit is toch mooi puntverlies?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:40 schreef Gunner het volgende:
Kutzooi. Verwacht je een keer dat Chelsea wint, spelen ze een belabberde tweede helft. Prutsers.
Inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:41 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Waarom wil je dan dat ze winnen? Dit is toch mooi puntverlies?
Het is een keuze uit twee kwaden, maar ik zie liever sperz met nul punten uit drie wedstrijden staan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:41 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Waarom wil je dan dat ze winnen? Dit is toch mooi puntverlies?
Chelsea is onze directe concurrent, Spurs natuurlijk niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het is een keuze uit twee kwaden, maar ik zie liever sperz met nul punten uit drie wedstrijden staan.
Zet dequote:Op zondag 31 augustus 2008 17:52 schreef One_conundrum het volgende:
Zo on-creatief is liverpool. We missen een Fabregas achtige. . .
Net hadden we wel een goeie kans met David N'Gog, Jammer dat hij net overging. Maar Gerrard doet ook niet mee he en Torres is ook geblesseerd uitgevallen. Als die er weer bij zijn kan het alleen maar beter gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:52 schreef One_conundrum het volgende:
Zo on-creatief is liverpool. We missen een Fabregas achtige. . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |