Spurs zijn niet kansloos hoor, als ze nu tenminste eens gaan voetballen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:02 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag Chelsea tegen Spurs, had het liever andersom gezien dan had spurs nog wel een kansje om weer in het ritme te komen.
Hoop ook op een stuntje vanmiddag.quote:
Klote-uefaquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:41 schreef mcyodogg het volgende:
Vandaag de officieel beste keeper, verdediger en middenvelder van Europa in actie. En dat allemaal in 1 team. We worden verwend!
Is niet de UEFA.quote:
En Steve Wilson erbij: 'He has done that before, hasn't he'quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:13 schreef Dos37 het volgende:
Kijk nu even motd heerlijk in beeld gebracht die eigenaar van Newcastle die een glas bier weg tikt
Ach, dat was gewoon rigged. Van der Sar had duizend keer meer recht op de prijs voor beste keeper, en niet alleen omdat hij een Nederlander is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:20 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Is niet de UEFA.
De 16 coaches van de knockout-fase van vorig seizoen hebben gestemd. En die weten wel wat van voetbal
[..]
En Steve Wilson erbij: 'He has done that before, hasn't he'
Bentley als 10 zou goed kunnen werken hoor. Volgens mij speelden ze in de voorbereiding ook wel eens zo, en daar heeft hij de kwaliteiten wel voor.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:16 schreef One_conundrum het volgende:
Bentley als nummer 10? Giovanni als 10 neem ik aan?
Beletti scoorde toch uit een cornerquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:01 schreef Yi-Long het volgende:
1-0 voor chelsea. Eigen goal, Gomes kansloos.
Engelse verslaggever zei geloof ik eigen goal of zoiets. Dus via iemand's been ofzo denk ik. Beetje moeilijk te zien op de stream, en was al aan het typenquote:
Ben je dronken Dos? Bent een top-aankoop?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:19 schreef Dos37 het volgende:
Bent puik werk wat een top aankoop
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:19 schreef Gunner het volgende:
Nog steeds BOTL
[..]
Ben je dronken Dos? Bent een top-aankoop?
Friedel; Davies, Laursen, LYoung, Shorey; Barry, Petrov, ReoCoker; AYoung, Carew Agbonlahorquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:35 schreef One_conundrum het volgende:
Ik ben benieueieieuwd of Aston Villa het slecht spel van Liverpool kan afstraffen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |