Mooie vrije trapquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:39 schreef borisz het volgende:
Boro 1-0, Afonso Alves

Inderdaad, erg zware tegenstanders gehad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Portsmouth heeft een knappe seizoensstart.

Ik heb em van de week uit gegooidquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:45 schreef Yi-Long het volgende:
Alves heeft gescoord. Zou fucking tijd worden ook, want heb hem in my fantasy league

Dat durfde ik nog niet aan, en ben dus blij dat ik het vertrouwen heb behouden. Alex helaas wel eruit gegooid, want ik geloof dat Chelsea hem niet laat spelen. Gomes staat er ook nog steeds in bij mij... maar dat blindelings vertrouwens in ZIJN kwaliteiten worden een beetje teniet gedaan door die waardeloze kutverdediging van Tottenhamquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:08 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ik heb em van de week uit gegooid

Hoezo knap?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Portsmouth heeft een knappe seizoensstart.

wie nam de penalty?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:24 schreef Tim86 het volgende:
Alves versierde mooi een penalty met een schwalbe...wordt nog gemist ook..op de lat.

Downingquote:

4-1 zelfs.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
Bellamy stelt de zege voor West Ham veilig in blessuretijd: 3-1.

Was een terechte penalty. De verdediger ging op de voet van Alves staan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:24 schreef Tim86 het volgende:
Alves versierde mooi een penalty met een schwalbe...wordt nog gemist ook..op de lat.

Mooi voor Arsenal, en niet op de laatste plek voor Van Persie zelf.quote:

Hij kon inderdaad wel weer eens een doelpunt gebruikenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mooi voor Arsenal, en niet op de laatste plek voor Van Persie zelf.

Was z'n laatste actie. Hij kreeg een tik op zijn voet en werd vervangen door Vela.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:52 schreef Yi-Long het volgende:
Op de lat door Van Persie vanuit een onmogelijke hoek.

Barton mag nog even meedoen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:21 schreef ruud_fr het volgende:
Keegan wisselt nog even 2 man in de 89e minuut

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |