Mooie vrije trapquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:39 schreef borisz het volgende:
Boro 1-0, Afonso Alves

Inderdaad, erg zware tegenstanders gehad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Portsmouth heeft een knappe seizoensstart.

Ik heb em van de week uit gegooidquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:45 schreef Yi-Long het volgende:
Alves heeft gescoord. Zou fucking tijd worden ook, want heb hem in my fantasy league

Dat durfde ik nog niet aan, en ben dus blij dat ik het vertrouwen heb behouden. Alex helaas wel eruit gegooid, want ik geloof dat Chelsea hem niet laat spelen. Gomes staat er ook nog steeds in bij mij... maar dat blindelings vertrouwens in ZIJN kwaliteiten worden een beetje teniet gedaan door die waardeloze kutverdediging van Tottenhamquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:08 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ik heb em van de week uit gegooid

Hoezo knap?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Portsmouth heeft een knappe seizoensstart.

wie nam de penalty?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:24 schreef Tim86 het volgende:
Alves versierde mooi een penalty met een schwalbe...wordt nog gemist ook..op de lat.

Downingquote:

4-1 zelfs.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
Bellamy stelt de zege voor West Ham veilig in blessuretijd: 3-1.

Was een terechte penalty. De verdediger ging op de voet van Alves staan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:24 schreef Tim86 het volgende:
Alves versierde mooi een penalty met een schwalbe...wordt nog gemist ook..op de lat.

Mooi voor Arsenal, en niet op de laatste plek voor Van Persie zelf.quote:

Hij kon inderdaad wel weer eens een doelpunt gebruikenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mooi voor Arsenal, en niet op de laatste plek voor Van Persie zelf.

Was z'n laatste actie. Hij kreeg een tik op zijn voet en werd vervangen door Vela.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:52 schreef Yi-Long het volgende:
Op de lat door Van Persie vanuit een onmogelijke hoek.

Barton mag nog even meedoen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:21 schreef ruud_fr het volgende:
Keegan wisselt nog even 2 man in de 89e minuut

Spurs zijn niet kansloos hoor, als ze nu tenminste eens gaan voetballen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:02 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag Chelsea tegen Spurs, had het liever andersom gezien dan had spurs nog wel een kansje om weer in het ritme te komen.

Hoop ook op een stuntje vanmiddag.quote:

Klote-uefaquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:41 schreef mcyodogg het volgende:
Vandaag de officieel beste keeper, verdediger en middenvelder van Europa in actie. En dat allemaal in 1 team. We worden verwend!

Is niet de UEFA.quote:
En Steve Wilson erbij: 'He has done that before, hasn't he'quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:13 schreef Dos37 het volgende:
Kijk nu even motd heerlijk in beeld gebracht die eigenaar van Newcastle die een glas bier weg tikt

Ach, dat was gewoon rigged. Van der Sar had duizend keer meer recht op de prijs voor beste keeper, en niet alleen omdat hij een Nederlander is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:20 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Is niet de UEFA.
De 16 coaches van de knockout-fase van vorig seizoen hebben gestemd. En die weten wel wat van voetbal
[..]
En Steve Wilson erbij: 'He has done that before, hasn't he'

Bentley als 10 zou goed kunnen werken hoor. Volgens mij speelden ze in de voorbereiding ook wel eens zo, en daar heeft hij de kwaliteiten wel voor.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:16 schreef One_conundrum het volgende:
Bentley als nummer 10? Giovanni als 10 neem ik aan?

Beletti scoorde toch uit een cornerquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:01 schreef Yi-Long het volgende:
1-0 voor chelsea. Eigen goal, Gomes kansloos.

Engelse verslaggever zei geloof ik eigen goal of zoiets. Dus via iemand's been ofzo denk ik. Beetje moeilijk te zien op de stream, en was al aan het typenquote:

Ben je dronken Dos? Bent een top-aankoop?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:19 schreef Dos37 het volgende:
Bent puik werk wat een top aankoop

quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:19 schreef Gunner het volgende:
Nog steeds BOTL
[..]
Ben je dronken Dos? Bent een top-aankoop?

Friedel; Davies, Laursen, LYoung, Shorey; Barry, Petrov, ReoCoker; AYoung, Carew Agbonlahorquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:35 schreef One_conundrum het volgende:
Ik ben benieueieieuwd of Aston Villa het slecht spel van Liverpool kan afstraffen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |