Jij ookquote:
thanks mate!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
En nu weer even serieus!
Criminele (ex-)voetballers
Is al een topic over.
Alsjeblieft baas!quote:
Dank je Alf.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ray, voor je volgende update
Het David Villa topic: Trouwe topspits
Thanks. Niet meer gezien gisteren door offlineheid.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[CL kwalificatie] Arsenal - FC Twente #2 - Net niet.
Had gister al een TR geplaatst, nog niks aan gedaan.
Neen. Nog niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is er al een topic over Studio Sport net als er vorig seizoen over De Wedstrijden was? Dus om (het format rond) de samenvattingen te bespreken?
Prima.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Jupiler League 08/09 #2: Met FC Zwolle aan kop!
Dit topic mag wel een update van de TT
Dan ga ik die nog even knutselen. Ik neem aan dat daar wel weer behoefte aan is.quote:
Ik denk er nog even over na.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik neem aan dat daar wel weer behoefte aan is.
Je hebt nagedacht tijdens het posten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over na.
Ja, prima.
Kan wel maar we gaan hier verder:quote:Op zondag 31 augustus 2008 04:25 schreef tong80 het volgende:
Kunnen de I en de N samen gebracht worden ?
Volg hier de briljante Ron Jans i n het seizoen 2008 2009
Met het nieuwe seizoen alweer vaak gebruiktquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:50 schreef RayMania het volgende:
Kijk voortaan eens hier; Het Handige Linkjes Topic (met topiclijst)!
Topic is er niet voor niks.
Goed zoquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Met het nieuwe seizoen alweer vaak gebruikt
Scheelt me 9000 postsquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En tong, volgens mij telt een OP uit een geopend topic niet als post, dus daar hoef je het ook niet voor te doen.
Fixed.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:29 schreef Dos37 het volgende:
Premier League 2008/2009 #3 Nu al zonder competitieweekend
Is deel 3 niet 2
Slotje hangt erop.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:01 schreef _Mike_ het volgende:
Kan Tong niet nokken met het aanmaken van nieuwe topics die geen inhoud hebben?
Zoals
Zitten jullie al klaar ?
done.quote:Op maandag 1 september 2008 15:54 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax #1056: Weekje rust.
Kan iemand de TT even in iets normaals aanpassen?
done.quote:Op maandag 1 september 2008 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nieuw gokschandaal; 4 wedstrijden op WK 2006 verkocht!
Kan die ook iets algemener, aangezien het nu om 4 wedstrijden zou gaan en morgen het boek gepresenteerd wordt?
Nee hoor. Zie Premier League topic.quote:Op maandag 1 september 2008 21:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
En zo duurt het eeuwen voor mijn inmiddels al 3 keer gestelde vraag beantwoord wordt.
Ja, ik moet nodig updaten. Morgenavond!quote:Op maandag 1 september 2008 11:06 schreef Dos37 het volgende:
Vennegoor of Hesselink #3 Held in Glasgow
Voor het linkjes topic update
Check het bericht maarquote:Op maandag 1 september 2008 22:59 schreef _Mike_ het volgende:
AFC Ajax topic #1057
Misschien makkelijk om te deleten om hartverzakkingen te verkomen.
Strakke actie sjimzquote:
Vraag ze op?quote:Op maandag 1 september 2008 23:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb meer notes dan Tong80 verklaar dat eens.
De verklaring kun je het best bij jezelf zoeken denk ik.quote:Op maandag 1 september 2008 23:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb meer notes dan Tong80 verklaar dat eens.
Beantwoord jij mn PM nou eens, dakduif.quote:Op maandag 1 september 2008 23:05 schreef RayMania het volgende:
Vraag ze op?
Ze wachten gewoon totdat je in dromenland bent en dan gooien ze er 20 sloten op en verdwijnt het topic naar de kelder.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:10 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk.
De Koel is maar een stadion.
Waarom een topic ?
Denk je dat je voor dit een note krijgt?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:54 schreef TerroRobbie het volgende:
De (matige kennis van zaken van) TS.
De subjectieve lading van het topic.
De karige inhoud van de OP.
Maargoed, ik heb er in ieder geval weer een note bij
Hij is er geweest, kennis van hoe het stadion eruit ziet is dus wel aanwezig bij de TS.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:54 schreef TerroRobbie het volgende:
De (matige kennis van zaken van) TS.
Op een forum hoef je niet altijd objectief te zijn, men is vrij om een eigen mening te vormen en die te uiten.quote:De subjectieve lading van het topic.
Daar ben ik het wel mee eens, de OP is een beetje karig.quote:De karige inhoud van de OP.
Alsof tong weet wat wikipedia is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:01 schreef RayMania het volgende:
Dat tong geen OP's kan maken en Wikipedia copy/paste weten we wel, maar dat is dan nog geen reden om gelijk een topic dicht te gooien. Een redelijke OP is geen overbodige luxe natuurlijk, maar we kunnen als reageerders ook zelf het topic proberen leuker maken
.
Hij komt nauwelijks in Nederlandse stadions. Beetje overdreven om zo overdreven te stellen dat dit het mooiste van Nederland is. Daarvoor moet je de toch wel in het meerendeel zijn geweest lijkt me. Daarnaast lijkt me voor een stadion als de Koel sowieso wat meer bescheidenheid. En Tong wil zijn mening nog wel eens veranderen (lees: hij lult maar wat) als over een paar maanden een ander stadion gesloopt wordt opent hij ongetwijfeld dat dat stadion het mooiste van Nederland is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:58 schreef Blawh het volgende:
Hij is er geweest, kennis van hoe het stadion eruit ziet is dus wel aanwezig bij de TS.
Ik dacht dat je vroeg waar ik me aan stoorde?quote:Op een forum hoef je niet altijd objectief te zijn, men is vrij om een eigen mening te vormen en die te uiten.
Klopt, maar ik geef aan dat subjectiviteit geen reden is om een topic te sluiten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik dacht dat je vroeg waar ik me aan stoorde?
Ik denk dat ik meer stadions heb bezocht dan jij.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij komt nauwelijks in Nederlandse stadions.
Zeker.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Stadions #10: Nieuw neerlands trots in Rotterdam
Mag Neerlands met een hoofdletter?
Done.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:01 schreef kleinzusje het volgende:
Het VBL Icon, Smilie en Headers Topic # 1
Hier mag ook wel Headers bij in de TT
( Ray, aanvraag met letters enzo ligt er ook, help !)
Mag ik weten waarom het in godshemelsnaam niet de bedoeling is om een AJAX cd in het AJAX topic te posten?quote:[ Bericht 27% gewijzigd door sjimz op 06-09-2008 13:59 (is niet de bedoeling) ]
Het was aan de hand van een TR.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mag ik weten waarom het in godshemelsnaam niet de bedoeling is om een AJAX cd in het AJAX topic te posten?
Ananas heeft niets met de site te maken, dus spam is het niet. Waar slaat het in hemelsnaam op om dat weg te editten.
Je kan ook doorslaan hea.
Jezus, niet verwacht dat er nog mensen zo dom waren om illegale download links te postenquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was aan de hand van een TR.
En voor zover ik weet mag je niet zomaar cd's ter download aanbieden.
En hij is dus niet verwijderd omdat het spam was.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus, niet verwacht dat er nog mensen zo dom waren om illegale download links te posten.
Maar toch mooi dat de GESTAPO meeleest,
Wat BS zegt; er is een topic voor de speler Koeman en de trainer Koeman.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:58 schreef borisz het volgende:
Ronald Koeman #2: Eerst weggestuurd, nu weggezapt?
Mag wel in het linkjestopic komen, De ronald koeman topic die ik omhoog gooide was een twee jaar oude topic uit de serie 'monumenten' .
Tja kan je ook 1 topic van maken. Ach het ene topic zakt wel weer weg.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat BS zegt; er is een topic voor de speler Koeman en de trainer Koeman.
Nee, is prima zo.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja kan je ook 1 topic van maken. Ach het ene topic zakt wel weer weg.
Zo dan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:37 schreef borisz het volgende:
Het Jong Oranje topic; Verder met een nieuwe generatie.
Algemener TT zal handig zijn aangezien Jong Oranje is uitgeschakeld.
Juist algemener over het toernooi EK-21 in Zweden zoals het linkjes topic aangeeftquote:
checkquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Juist algemener over het toernooi EK-21 in Zweden zoals het linkjes topic aangeeft.
Jong Oranje topics staan er genoeg
Voordat jij het gemeld had heeft RayMania al actie ondernomenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:09 schreef denthemen het volgende:
[WK-Kwalificatie] Macedonië-Nederland 10-09-2008: 20.30 uur
Doen jullie hier wat aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |