Oleguer/Vermaelen is nu inderdaad niet m'n gedroomde koningskoppel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:23 schreef foetre het volgende:
De opbouw van achteruit is echt fucking veel te langzaam.Totaal geen inzicht en kwaliteit daar.
Jullie hebben geluk dat er een paar goede aanvallers rondlopen
Je kunt het ook overdrijven met dat boerengedoequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:28 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
eerste hoefschop voor willem 2
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:28 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
eerste hoefschop voor willem 2
Wat, vetzak?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:30 schreef foetre het volgende:
En wat zeg ik je
Dat je veel kilo's wil afvallen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:30 schreef foetre het volgende:
En wat zeg ik je
Die speelt nu bij de Eaglesquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:32 schreef Ruiseart het volgende:
De keerzijde van 'individuele klasse'?
Waar zijn toch die vleugelspitsen gebleven die met krijt aan de schoenen een actie maken, op snelheid de tegenstander kloppen en 'm panklaar neerleggen voor de goalgetter?
Ik schreef het met de beste man in gedachten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
Vorig seizoen de meeste assists in de Eredivisie. Net alsof Suárez nooit afspeelt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:33 schreef Sensation89 het volgende:
Ze moeten Suarez een assist premie geven.
En toch zie ik liever Aissati nu invallen voor Urby...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Rust. Prima eerste helft wat mij betreft. Iedereen moet nog een beetje wennen aan elkaar, maar achterin helemaal niets weg gegeven. Gaat dus goed.
Hij had best veel assists vorig seizoen, hij kan dat dan ook prima... alleen momenten als deze zijn echt beschamendquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:33 schreef Sensation89 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:33 schreef Sensation89 het volgende:
eensch.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Rust. Prima eerste helft wat mij betreft. Iedereen moet nog een beetje wennen aan elkaar, maar achterin helemaal niets weg gegeven. Gaat dus goed.
Wat val je Ajax nou steeds af?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:34 schreef foetre het volgende:
Wat valt ajax tegen zeg.
Alhoewel ik mij afvraag of Willem 2 wel de ploeg is om je verdediging op te testen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En toch zie ik liever Aissati nu invallen voor UrbySno...
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:36 schreef Pritt het volgende:
Elke wedstrijd gewoon 1-0 winnen en we worden kampioen, ik zie het probleem niet.
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zou ajax-onwaardig zijn, dit spel.
Jan pwnt iedereen met zijn computersnufje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:38 schreef MarkNMGN het volgende:
Tyft nou eens op met je gogme man, kale gek.
Die is toch weer voor PSV helaasquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.
Het enige wat telt is die schaal!
En niet PSV onwaardig? Zo wordt PSV nl. altijd kampioen....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zou ajax-onwaardig zijn, dit spel.
Moet 'ie maar niet zoveel vreten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:41 schreef koemleit het volgende:
lullig hoor met z'n allen tegen de vetzak.
tis hier geen basisschool.
Als het altijd hetzelfde liedje is hoe komt het dan dat Ajax nog steeds recordhouder is qua kampioenschappen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:41 schreef foetre het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde liefdje.Ajax bezwijkt onder de druk en psv gaat van de druk beter presteren
Nog welquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als het altijd hetzelfde liedje is hoe komt het dan dat Ajax nog steeds recordhouder is qua kampioenschappen?
Dat liedje wordt al 4 jaar lang niet meer gezongen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als het altijd hetzelfde liedje is hoe komt het dan dat Ajax nog steeds recordhouder is qua kampioenschappen?
Vroeger was de muziek ook beterquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat liedje wordt al 4 jaar lang niet meer gezongen.
Nee, dit is FOK!, nog een graadje erger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:41 schreef koemleit het volgende:
lullig hoor met z'n allen tegen de vetzak.
tis hier geen basisschool.
... en wanneer PSV het op deze manier doet dan is het OOK een topclub onwaardig. (Zoals de laatste 2 seizoenen met laffe waardeloze kutcoaches als koeman, Wouters en Vergoossen)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
En niet PSV onwaardig? Zo wordt PSV nl. altijd kampioen....
Iedereen met een halve werkende hersencel snapt dat een speler als Aissati gewoon ALTIJD moet spelen. Helaas beschikt Van Basten niet over een werkende hersencel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jantje snapt het. Aissati moet er in!
Precies.... dat wilde ik horen!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en wanneer PSV het op deze manier doet dan is het OOK een topclub onwaardig. (Zoals de laatste 2 seizoenen met laffe waardeloze kutcoaches als koeman, Wouters en Vergoossen)
Helemaal mee eensch.. Flikker op met urby.. Heeft echt helemaal niks goeds gedaan op die positie..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Iedereen met een halve werkende hersencel snapt dat een speler als Aissati gewoon ALTIJD moet spelen. Helaas beschikt Van Basten niet over een werkende hersencel.
Dat is het niet. Er is geen regel waarin staat dat je aanvallend voetbalt dient te spelen. Liever kampioen worden zoals PSV het de afgelopen 4 jaar deed, dan met aanvallend voetbal 2e worden. De enige die misschien reden tot klagen hebben zijn de supporters zelf, maar ook die moeten eigenlijk hun bek houden met die 4 schalen die ze hebben gekregen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en wanneer PSV het op deze manier doet dan is het OOK een topclub onwaardig. (Zoals de laatste 2 seizoenen met laffe waardeloze kutcoaches als koeman, Wouters en Vergoossen)
gelukkig bij jij de expert, lekker zo achter je pc-tjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Iedereen met een halve werkende hersencel snapt dat een speler als Aissati gewoon ALTIJD moet spelen. Helaas beschikt Van Basten niet over een werkende hersencel.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:49 schreef MarkNMGN het volgende:
Super Frank Demougeeeeeeeeeeeeeeeee
De bal in het doel schieten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Willem II scoort? Hoe kan dit?
Het was een kopbalquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De bal in het doel schieten.
Dat verwacht ik van fc joodje ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:51 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij je doel niet gaat halen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:51 schreef cultheld het volgende:
Geweldig middenveld, met Emanuelson, Lindgren
en Sno
. Hoe zal Aissati zich voelen
?
Tegen Ajax scoort iedereen. Als het bij één goal blijft, valt het nog meequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
kopbal uit corner, Stekelenburg kwam niet echt van de grond af.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:52 schreef BigKahuna het volgende:
Was ff weg, hoe kwam die 1-1?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
M'n schoonvader heeft hem in de rust overgezet naar een Belgische zender, dus zag ik het niet. Ach, ik had 50 % kansquote:
Okequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
kopbal uit corner, Stekelenburg kwam niet echt van de grond af.
Dan ben je ook wel een trieste kneusquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:54 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
Ik zit hier histerisch te lachen..
Goh wat voel ik me lekker als neutrale man. Dat maakt voetbal wel het mooistquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:54 schreef Merkie het volgende:
Ik kan hem weer plaatsen, na maanden wachten:
Ajax![]()
![]()
!
Zal hem morgen wel driedubbel terug krijgen, maar who cares: het seizoen is weer angefangen jawohl.
Zelfs een één jarige spelt beterquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:54 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
Wat nou? Hij speelde toch eens af?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:55 schreef Mr.Mills het volgende:
Suarez teringgggg
Ik hoop dat je als jongetjevan2 beter kunt spellen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:54 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
Gefrustreerd jongen? Wen er maar vast aan, het gaat nog veel vaker voorkomen dit jaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:55 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zelfs een één jarige spelt beter
Ja komen er nog meer spelfouten aan? OMGquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gefrustreerd jongen? Wen er maar vast aan, het gaat nog veel vaker voorkomen dit jaar.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:57 schreef Goldfish80 het volgende:
Het kampioensfeest zal weer in het zuiden zijn
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja komen er nog meer spelfouten aan? OMG
Toch wel een zeer nuttige speler bij Willem II ook vorig seizoen, dat had ik niet verwacht.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Kwalificeren voor de paralympics
sowieso alle kneuzen die vooraf deze wedstrijd het al over 0-6 en dergelijke spraken mogen wel even minder doen. "als we al niet van W II kunnen winnen kunnen we net zo goed stoppen bla bla bla". wanneer worden we als Ajacieden nou eens realistisch? elke wedstrijd in de Eredivisie is op dit moment grote kans op puntverlies voor Ajax.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:53 schreef peaceman het volgende:
Tja verleden jaar wonnen we de eerste pot met 1-8 en dacht iedereen dat we in februari al kampioen zouden zijn. Van mij mag de stemming wel iets minder juicherig en dan wel die schaal ophalen!
Omdat Van Basten een idioot is...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:57 schreef Cheiron het volgende:
Waarom Aissati niet warmlopen?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:58 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
sowieso alle kneuzen die vooraf deze wedstrijd het al over 0-6 en dergelijke spraken mogen wel even minder doen. "als we al niet van W II kunnen winnen kunnen we net zo goed stoppen bla bla bla". wanneer worden we als Ajacieden nou eens realistisch? elke wedstrijd in de Eredivisie is op dit moment grote kans op puntverlies voor Ajax.
wat is jouw club?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat Van Basten een idioot is...
niet te overmoedig worden daar in Tilburg hequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:57 schreef Goldfish80 het volgende:
De competitie is één wedstrijd onderwegquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Ga je van PSV naar Ajax omdat je daar denkt meer aan spelen toe te komen, zit je daar ook op de bank ;')
Het is een ideale spits voor een club als Willem II, werkt zich een slag in de rondte en kan het team daarmee opzwepen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:58 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Toch wel een zeer nuttige speler bij Willem II ook vorig seizoen, dat had ik niet verwacht.
Je denkt toch niet dat Roda kampioen zal worden hequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:57 schreef Goldfish80 het volgende:
Ik gun het hem van hartequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Ga je van PSV naar Ajax omdat je daar denkt meer aan spelen toe te komen, zit je daar ook op de bank ;')
Wat een mentaliteit in dat gatquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb geen club. Ik ben vrij neutraal. Ik wil gewoon goed aanvallend voetbal zien, ongeacht door welk team.quote:
Is die commentator meegenomen van RTL?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die commentator overdrijft wel zeg.Nare overtreding, maar van een scheuring of breuk is natuurlijk nooit sprake.
Vleeswond of schaafwond meer niet.
Wat een hoop onzin weer in dit topic...quote:
Kan je beter gaan emigreren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb geen club. Ik ben vrij neutraal. Ik wil gewoon goed aanvallend voetbal zien, ongeacht door welk team.
Buiten Rotterdam zie je dat wel hoor...quote:
Wat is er buiten Rotterdam dan, op boeren en provincialen na?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
Buiten Rotterdam zie je dat wel hoor...
Audi stoelenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:01 schreef TC03 het volgende:
Zou de bank van 'Ajakz' nou beter zitten dan die van zijn vorige 'kloep' PSV?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb geen club. Ik ben vrij neutraal. Ik wil gewoon goed aanvallend voetbal zien, ongeacht door welk team.
Amsterdam.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is er buiten Rotterdam dan, op boeren en provincialen na?
een stel goeie verdedigers + het middenveld goed zettenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:03 schreef Ruiseart het volgende:
Wát moeten we kopen om eens kampioen te worden zeg? Godsamme!
Dus je moet een club hebben?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar goed dat ik je uitspraken dan al niet serieus nam
Dat krijg je als je verdedigend gaat spelen met een team vol aanvallend ingestelde spelers die daar ook de kwaliteiten voor hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:04 schreef Joesse het volgende:
ik herken oude patronen bij Ajax, na tegenslag gaat er van alles mis, weinig stootkracht..
De Telegraaf op 3 juli 2009: "Ajax doet overnamebod van 150 miljoen op PSV".quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:03 schreef Ruiseart het volgende:
Wát moeten we kopen om eens kampioen te worden zeg? Godsamme!
Hij was de toeristen vergeten inderdaad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Boeren en provincialen in Amsterdam?
Ha. Ha. Leuk grapje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij was de toeristen vergeten inderdaad.
Mjah... want kortzichtige fanboys zijn natuurlijk een stuk objectiever dan de neutrale voetballiefhebber... (!)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar goed dat ik je uitspraken dan al niet serieus nam
HOLY SHIT. WILLEM 2 staat voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Telegraaf op 3 juli 2009: "Ajax doet overnamebod van 150 miljoen op PSV".
Best wel kansloos, 010 zal elke slag verliezen als het om toeristen gaatquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij was de toeristen vergeten inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |