Het is een ideale spits voor een club als Willem II, werkt zich een slag in de rondte en kan het team daarmee opzwepen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:58 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Toch wel een zeer nuttige speler bij Willem II ook vorig seizoen, dat had ik niet verwacht.
Je denkt toch niet dat Roda kampioen zal worden hequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:57 schreef Goldfish80 het volgende:
Het kampioensfeest zal weer in het zuiden zijn
Ik gun het hem van hartequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Ga je van PSV naar Ajax omdat je daar denkt meer aan spelen toe te komen, zit je daar ook op de bank ;')
Wat een mentaliteit in dat gatquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Ga je van PSV naar Ajax omdat je daar denkt meer aan spelen toe te komen, zit je daar ook op de bank ;')
Ik heb geen club. Ik ben vrij neutraal. Ik wil gewoon goed aanvallend voetbal zien, ongeacht door welk team.quote:
Is die commentator meegenomen van RTL?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die commentator overdrijft wel zeg.Nare overtreding, maar van een scheuring of breuk is natuurlijk nooit sprake.
Vleeswond of schaafwond meer niet.
Wat een hoop onzin weer in dit topic...quote:
Kan je beter gaan emigreren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb geen club. Ik ben vrij neutraal. Ik wil gewoon goed aanvallend voetbal zien, ongeacht door welk team.
Buiten Rotterdam zie je dat wel hoor...quote:
Wat is er buiten Rotterdam dan, op boeren en provincialen na?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
Buiten Rotterdam zie je dat wel hoor...
Audi stoelenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:01 schreef TC03 het volgende:
Zou de bank van 'Ajakz' nou beter zitten dan die van zijn vorige 'kloep' PSV?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb geen club. Ik ben vrij neutraal. Ik wil gewoon goed aanvallend voetbal zien, ongeacht door welk team.
Amsterdam.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is er buiten Rotterdam dan, op boeren en provincialen na?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |