M'n schoonvader heeft hem in de rust overgezet naar een Belgische zender, dus zag ik het niet. Ach, ik had 50 % kansquote:
Okequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
kopbal uit corner, Stekelenburg kwam niet echt van de grond af.
Dan ben je ook wel een trieste kneusquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:54 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
Ik zit hier histerisch te lachen..
Goh wat voel ik me lekker als neutrale man. Dat maakt voetbal wel het mooistquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:54 schreef Merkie het volgende:
Ik kan hem weer plaatsen, na maanden wachten:
Ajax![]()
![]()
!
Zal hem morgen wel driedubbel terug krijgen, maar who cares: het seizoen is weer angefangen jawohl.
Zelfs een één jarige spelt beterquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:54 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
Wat nou? Hij speelde toch eens af?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:55 schreef Mr.Mills het volgende:
Suarez teringgggg
Ik hoop dat je als jongetjevan2 beter kunt spellen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:54 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
Gefrustreerd jongen? Wen er maar vast aan, het gaat nog veel vaker voorkomen dit jaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:55 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zelfs een één jarige spelt beter
Ja komen er nog meer spelfouten aan? OMGquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gefrustreerd jongen? Wen er maar vast aan, het gaat nog veel vaker voorkomen dit jaar.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:57 schreef Goldfish80 het volgende:
Het kampioensfeest zal weer in het zuiden zijn
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja komen er nog meer spelfouten aan? OMG
Toch wel een zeer nuttige speler bij Willem II ook vorig seizoen, dat had ik niet verwacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |