Ik schreef het met de beste man in gedachten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
Vorig seizoen de meeste assists in de Eredivisie. Net alsof Suárez nooit afspeelt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:33 schreef Sensation89 het volgende:
Ze moeten Suarez een assist premie geven.
En toch zie ik liever Aissati nu invallen voor Urby...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Rust. Prima eerste helft wat mij betreft. Iedereen moet nog een beetje wennen aan elkaar, maar achterin helemaal niets weg gegeven. Gaat dus goed.
Hij had best veel assists vorig seizoen, hij kan dat dan ook prima... alleen momenten als deze zijn echt beschamendquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:33 schreef Sensation89 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:33 schreef Sensation89 het volgende:
eensch.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Rust. Prima eerste helft wat mij betreft. Iedereen moet nog een beetje wennen aan elkaar, maar achterin helemaal niets weg gegeven. Gaat dus goed.
Wat val je Ajax nou steeds af?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:34 schreef foetre het volgende:
Wat valt ajax tegen zeg.
Alhoewel ik mij afvraag of Willem 2 wel de ploeg is om je verdediging op te testen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En toch zie ik liever Aissati nu invallen voor UrbySno...
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:36 schreef Pritt het volgende:
Elke wedstrijd gewoon 1-0 winnen en we worden kampioen, ik zie het probleem niet.
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zou ajax-onwaardig zijn, dit spel.
Jan pwnt iedereen met zijn computersnufje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:38 schreef MarkNMGN het volgende:
Tyft nou eens op met je gogme man, kale gek.
Die is toch weer voor PSV helaasquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.
Het enige wat telt is die schaal!
En niet PSV onwaardig? Zo wordt PSV nl. altijd kampioen....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zou ajax-onwaardig zijn, dit spel.
Moet 'ie maar niet zoveel vreten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:41 schreef koemleit het volgende:
lullig hoor met z'n allen tegen de vetzak.
tis hier geen basisschool.
Als het altijd hetzelfde liedje is hoe komt het dan dat Ajax nog steeds recordhouder is qua kampioenschappen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:41 schreef foetre het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde liefdje.Ajax bezwijkt onder de druk en psv gaat van de druk beter presteren
Nog welquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als het altijd hetzelfde liedje is hoe komt het dan dat Ajax nog steeds recordhouder is qua kampioenschappen?
Dat liedje wordt al 4 jaar lang niet meer gezongen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als het altijd hetzelfde liedje is hoe komt het dan dat Ajax nog steeds recordhouder is qua kampioenschappen?
Vroeger was de muziek ook beterquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat liedje wordt al 4 jaar lang niet meer gezongen.
Nee, dit is FOK!, nog een graadje erger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:41 schreef koemleit het volgende:
lullig hoor met z'n allen tegen de vetzak.
tis hier geen basisschool.
... en wanneer PSV het op deze manier doet dan is het OOK een topclub onwaardig. (Zoals de laatste 2 seizoenen met laffe waardeloze kutcoaches als koeman, Wouters en Vergoossen)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
En niet PSV onwaardig? Zo wordt PSV nl. altijd kampioen....
Iedereen met een halve werkende hersencel snapt dat een speler als Aissati gewoon ALTIJD moet spelen. Helaas beschikt Van Basten niet over een werkende hersencel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jantje snapt het. Aissati moet er in!
Precies.... dat wilde ik horen!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en wanneer PSV het op deze manier doet dan is het OOK een topclub onwaardig. (Zoals de laatste 2 seizoenen met laffe waardeloze kutcoaches als koeman, Wouters en Vergoossen)
Helemaal mee eensch.. Flikker op met urby.. Heeft echt helemaal niks goeds gedaan op die positie..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Iedereen met een halve werkende hersencel snapt dat een speler als Aissati gewoon ALTIJD moet spelen. Helaas beschikt Van Basten niet over een werkende hersencel.
Dat is het niet. Er is geen regel waarin staat dat je aanvallend voetbalt dient te spelen. Liever kampioen worden zoals PSV het de afgelopen 4 jaar deed, dan met aanvallend voetbal 2e worden. De enige die misschien reden tot klagen hebben zijn de supporters zelf, maar ook die moeten eigenlijk hun bek houden met die 4 schalen die ze hebben gekregen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en wanneer PSV het op deze manier doet dan is het OOK een topclub onwaardig. (Zoals de laatste 2 seizoenen met laffe waardeloze kutcoaches als koeman, Wouters en Vergoossen)
gelukkig bij jij de expert, lekker zo achter je pc-tjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Iedereen met een halve werkende hersencel snapt dat een speler als Aissati gewoon ALTIJD moet spelen. Helaas beschikt Van Basten niet over een werkende hersencel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |