Ze wachten gewoon totdat je in dromenland bent en dan gooien ze er 20 sloten op en verdwijnt het topic naar de kelder.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:10 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk.
De Koel is maar een stadion.
Waarom een topic ?
Denk je dat je voor dit een note krijgt?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:54 schreef TerroRobbie het volgende:
De (matige kennis van zaken van) TS.
De subjectieve lading van het topic.
De karige inhoud van de OP.
Maargoed, ik heb er in ieder geval weer een note bij
Hij is er geweest, kennis van hoe het stadion eruit ziet is dus wel aanwezig bij de TS.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:54 schreef TerroRobbie het volgende:
De (matige kennis van zaken van) TS.
Op een forum hoef je niet altijd objectief te zijn, men is vrij om een eigen mening te vormen en die te uiten.quote:De subjectieve lading van het topic.
Daar ben ik het wel mee eens, de OP is een beetje karig.quote:De karige inhoud van de OP.
Alsof tong weet wat wikipedia is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:01 schreef RayMania het volgende:
Dat tong geen OP's kan maken en Wikipedia copy/paste weten we wel, maar dat is dan nog geen reden om gelijk een topic dicht te gooien. Een redelijke OP is geen overbodige luxe natuurlijk, maar we kunnen als reageerders ook zelf het topic proberen leuker maken
.
Hij komt nauwelijks in Nederlandse stadions. Beetje overdreven om zo overdreven te stellen dat dit het mooiste van Nederland is. Daarvoor moet je de toch wel in het meerendeel zijn geweest lijkt me. Daarnaast lijkt me voor een stadion als de Koel sowieso wat meer bescheidenheid. En Tong wil zijn mening nog wel eens veranderen (lees: hij lult maar wat) als over een paar maanden een ander stadion gesloopt wordt opent hij ongetwijfeld dat dat stadion het mooiste van Nederland is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:58 schreef Blawh het volgende:
Hij is er geweest, kennis van hoe het stadion eruit ziet is dus wel aanwezig bij de TS.
Ik dacht dat je vroeg waar ik me aan stoorde?quote:Op een forum hoef je niet altijd objectief te zijn, men is vrij om een eigen mening te vormen en die te uiten.
Klopt, maar ik geef aan dat subjectiviteit geen reden is om een topic te sluiten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik dacht dat je vroeg waar ik me aan stoorde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |