Giev!quote:KNMI waarschuwt voor zware onweersbuien
Mja, altijd ellende in die hoekquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:54 schreef teigan het volgende:
Bij Hannover en nog bij Bremen geloof ik..
Bij Braunstieg stond richting Berlijn een file van rond de 20 km geloof ik, dat was echt bizar, rij je daar de andere kant op, en zie je daar kilometers file..
Verkapte ik zat de eerste keer dat ik hem keek aan een meisje te friemelen post.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:14 schreef Tangarine het volgende:
The Dark Knight was de tweede keer ook best leuk, moest even de dingen die ik gemist had opnieuw kijken
Klopt!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Verkapte ik zat de eerste keer dat ik hem keek aan een meisje te friemelen post.
Alex vragen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Er heeft niemand aan mij gefriemeld toen ik the dark night zag.
Nu heb ik die film ook niet gezien, maar oké.Ik heb wel The Joker Heath Ledger action figure gezien!
Zeg, waar zie je me voor aan?quote:
Mja, of nadenken waarom hij toen ik hem vorige week een lift gaf waarom hij toen op de ACHTERBANK van mijn auto zat ipv op de bijrijdersstoelquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Je had je meer moeten verdiepen in de soort relatie die alex en ik hebben, me dunkt.
Ja ben ik ook.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Je voelt je zichtbaar beledigd.
Een mens is ook een dier, dus dat weten we.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, dat was een grapje. We weten hoe menslievend ik ben, right?
ahaha.quote:
Even CTRL+F5 doen, kan soms helpen. En sowieso even een index.html erin plempen. Directories moet je eigenlijk nooit zo open laten staan.quote:
Ik werk via mijn open dirs, gebruik het als foto uploader...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Even CTRL+F5 doen, kan soms helpen. En sowieso even een index.html erin plempen. Directories moet je eigenlijk nooit zo open laten staan.
/ictkennis.
Zal je leren om iemand te imiterenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik schrok zo erg van de brandweerauto hier in de straat dat ik per ongeluk mijn baard er af schoor
ik imiteer niemand, mislukte kasthomo.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zal je leren om iemand te imiteren
Wb terug hoor, Jopje.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:54 schreef JH87 het volgende:
Tanzania was werkelijk m'n indrukwekkendste reis ooit. Heftige momenten afgewisseld met prachtige momenten en ervaringen. Aan de ene kant is de tijd voorbij gevlogen en aan de andere kant heb ik echt het gevoel alsof ik een jaar weg ben geweest. Enfin. Ik ben er weer. Wel moe nu, want ben sinds vrijdagochtend non-stop aan het vliegen, wachten en inchecken geweest.
Ff om me heen kijkenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Hier staat een inkoppertje klaar, alex kennende.
Kan ie het weer niet aan?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik imiteer niemand, mislukte kasthomo.
Ja, die ja. Je zit warm idd.quote:
Good to be back, hmm?quote:
Neehoor, mijn staat van goed humeur is tegenwoordig semi-permanentquote:
Ik ken die voertuigfapper niet anders dan dat hij altijd een slecht humeur heeft. Dat goede humeur is slechts een schijnvertoningquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Neehoor, mijn staat van goed humeur is tegenwoordig semi-permanentMaar ik mag graag wat dollen met Pedoselieman
Nee hoor ik ben voor het eerst in jaren gelukkig, en ik heb nog nooit zo goed in mn vel gezetenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ken die voertuigfapper niet anders dan dat hij altijd een slecht humeur heeft. Dat goede humeur is slechts een schijnvertoning
een rateltje?quote:
Ja, een rateltje. Zo'n muziekinstrumentje.quote:
Ow, dan ga ik haar ook nog ontmoetenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, en met een beetje geluk komt ze morgen ipv maandag
Jawelquote:
niet per definitiequote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij neukt iemand.
Gehehe. Lastige buurtjeugd zeker. Of pleegde iemand van de IN huisvrede breuk?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:50 schreef teigan het volgende:
hier kwam net politie bij de studentenflat, ben benieuwd of het nu rustiger is..
Oost West thuis bestquote:Zo maar slapen, goede matrassen maken hebben ze iig niet in Duitsland uitgevonden...
Jupquote:Op zondag 27 juli 2008 17:33 schreef teigan het volgende:
Ah, dus de flessen water gaan nu de vriezer in?
Sorry, ik had je niet gezien. Ik was veel te druk met op te letten of mijn uitlaat niet onder mijn auto vandaan viel, er is namelijk een beugeltje waarmee hij vast zat doorgeroest.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
maok en 2cv, volgende keer terug zwaaien
was gezellig
julie zagen er beide erg geconcentreerd uit.. Zag jullie in leeuwarden vlak na de stoplichten waar jullie rechtasaf zijn gegaan. Was teon al weer op de terugweg van het stationquote:Op zondag 27 juli 2008 19:54 schreef maok het volgende:
[..]
Sorry, ik had je niet gezien. Ik was veel te druk met op te letten of mijn uitlaat niet onder mijn auto vandaan viel, er is namelijk een beugeltje waarmee hij vast zat doorgeroest.
Nu klinkt mijn auto wel heel stoer, net een brommer
verklaart u nader.....quote:
Laat maar, het gaat om die week d'r na. Maar dan nogquote:
Weet je zeker dat het een bril is en geen parasol?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:14 schreef maok het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook een giga 'ChipsZak.bril'![]()
[ afbeelding ]
Ik hoefde iig niet bang te zijn dat mijn gezicht verbrandequote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een bril is en geen parasol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Denk het nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:10 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen!!
zo eens even richting hoornsemeer, kijken of het daar beter uit te houden is...
Ik zou zeggen 'mooi waark' en volgens mij is het 'Grunnegers' en niet 'Grunnings'quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goud waark. Nou nog grunnegs leren
Ist een buut'nlaandse?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Hai lieverds!
Ik heb vandaag ook een zonnebrilgekocht! Op sterkte! En een nieuwe gewone bril...
Morgen met Rse naar Grunn. Oa nachtkastje kopen.
Wíe kwam erachter dat wíe vreemdging?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moest huilen want dit was de aflevering waarin Joan erachter kwam dat Adam vreemdging.
Dat dus.quote:
Jij begrijpt mequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Ugh.
Iedereen is wel sloom van begrip zeg.
Nee. Dat is ze niet, ze komt uit Zuid-Holland.
D'oh.
quote:
Och, zoveul he. Ga er maar even voor zitten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Moet je nog over meer dingen iets weten?
En, is date Tangarine goed gekeurt?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:54 schreef Lyssa het volgende:
Net terug van de sneak.. de nieuwste Mummy film.. damn wat een kutfilmHet was wel gezellig, want ik kwam Tangarine + date en Teigan+Mik tegen
Oh, Rose komt uit dequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Ugh.
Iedereen is wel sloom van begrip zeg.
Nee. Dat is ze niet, ze komt uit Zuid-Holland.
D'oh.
Weet niet, we gaan ffbij DaD kijken ook, ff kijken en vergelijkenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:48 schreef maok het volgende:
Ik denk dat het nachtkastje Zweeds is....
Overboord gooienquote:
Wijn drinkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Overboord gooienZe rookt ook btw. En ik heb zelfs al zelf een paar keer wijn gedronken ook
Vrouwen doen rare dingen met een man.
Oh en dat van Appie dicht was een hoax en zo dus he?
Maar goed, ik sluit e PC af en kruip lekker naast mn meissie op de bankWie weet komen we morgen nog bekende tegen in de stad
ik heb in tijden niet zo'n slechte film gezien..... Echt slaapverwekkend..quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
En nieuwe Mummy film hoeven we dus niet naar toe?
Die fluiten niet, die vallen dood van het dakquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:02 schreef Grulez het volgende:
Zo maar eens naar buiten waar de vogeltjes fluiten enzo.
Voor de beeb, ja jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Chien, willen wij ook Mr Jummy voor de beeb?
Neuj, niet echtquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Chien, willen wij ook Mr Jummy voor de beeb?
Ik heb geen hekel aan sultana'squote:Op woensdag 30 juli 2008 16:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Neuj, niet echt
Beeb heeft al Nemo en nog véél meer.
Daarbij heb ik een hekel aan sultana's
Jij trekt al kindjes aan als we in Nienoord zijnquote:
Goed om te weten, er liggen al bijna een jaar 3 pakjes in de kast (naast het brood)quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan sultanta's
Ik had hem aangesproken en hem een lijstje a la Kofi Annan, Ban Ki Moon, Barack Obama en natuurlijk Nelson Mandela voorgeschoteldquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij trekt al kindjes aan als we in Nienoord zijn![]()
Ik was zonet trouwens bij de Lidl en daar snauwde een beetje een oudere tokkie-man tegen een Surinaamse vrouw die in de weg liep: "Blanken regeren nog altijd de wereld hoor!"
De vrouw keek hem zo aanmaar was zo wijs verder niet te reageren.
Wat een opmerking zeg
Serieus? Maar ik wil mr jummyquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed om te weten, er liggen al bijna een jaar 3 pakjes in de kast (naast het brood)
Ik weet het, jij had er echt iets van gezegd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik had hem aangesproken en hem een lijstje a la Kofi Annan, Ban Ki Moon, Barack Obama en natuurlijk Nelson Mandela voorgeschoteld
Neeeeeee!quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Serieus? Maar ik wil mr jummy
eh, de beeb wil mr jummy
Dus jij vind Mr Jummy niet leuk!quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:20 schreef freecell het volgende:
Neeeeeee!
Dat was ik niet als je het tenminste over de glijbaan hebtquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij trekt al kindjes aan als we in Nienoord zijn![]()
-knip-
Ik heb gewoon in een keer 4 pakken sultana gekochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ik vind het gewoon een knuffel eigenlijk?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dus jij vind Mr Jummy niet leuk!
Net als Plienquote:
Kajuit schijnt ze ook te verkopen, maar Wielewaalplein had er nog sowieso genoeg..quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:43 schreef maok het volgende:
Nu nog even naar het postkantoor. Wielewaalplein he? Dat is toch zo'n beetje de dichtbijzijnde voor mij (samen met die in leeuwenborg)
Die oranje vogelquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Zodra ik weet wie Plien is ben ik het vast met je eens, al kan ik me vaag iets herinneren over een handpop bij jullie thuis.
Die namen heb je opgezocht hequote:Op woensdag 30 juli 2008 17:08 schreef freecell het volgende:
[..]
We hebben Plien al.
En beeb krijg Annabel, Bob en Regy ook vaak genoeg te zien
ja hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:33 schreef freecell het volgende:
Ow TARA, houd jij van Kit-Kat?
Ik wist niet dat je kids hadquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:39 schreef Jo0Lz het volgende:
Ja Hoi!.
Lekker aan de hoornse plas geweest met de kids.
Zwei, maarliefst.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kids had
Ik was op m'n 20e vader. 2 dagen nadat Justin geboren is, werd ik 21.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En ik maar denken dat ik een jonge vader was
technically ben ik nog geen vader op dit momentquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik was op m'n 20e vader. 2 dagen nadat Justin geboren is, werd ik 21.
Maareh, ik wist ook niet dat jij vader was?
(Je kan ook gewoon niet een paar (kuch, ahum) sc deeltjes missen hè, hier...)
Ah ok. Nou dan begrijp ik het nu.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
technically ben ik nog geen vader op dit moment
Maar freecell is wel hoogzwanger, en dat wordt sinds maart/april met enige regelmaat hier wel genoemd dacht ik zo
Toch, bij zwangerschapsvoorlichtingscursusspul etc. zijn wij veruit de jongstenquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
27 is heel normaalEn jij bent ook niet superjong hoor freecell
De helft van de dames uit mijn basisschoolklas heeft al kinderen, en jij bent dacht ik 1 jaar jonger dan mij?
* freecell aait chipsquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja idd. Gelukkig wel.
Pourqoi Pas?quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
posten gaat voor modden Joolz
Was leuk vandaag in GrunnWel erg heet. Zwembadje gekocht bij DaD
En een heleboel andere leuke dingen
En nu ben ik (nog) arm(er)
Thanks, en 27 jaar is een mooie leeftijd wel. Ik riep tot een maand voordat ik wist dat Saar zwanger was, nog dat ik geen kinderen wou, geen haar op m'n hoofd, etc.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:38 schreef freecell het volgende:
Welkom terug hier dan Joolz
En TARA is heul niet jong! 27 is toch heel normaal om papa te worden? Ik ben misschien wat jong, maar hij niet vind ik.
De rest is gewoon oud. Poent out.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Toch, bij zwangerschapsvoorlichtingscursusspul etc. zijn wij veruit de jongsten
Oeh, nouja, de stats liegen niet. Oud kinderen krijgen is de trend.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:00 schreef freecell het volgende:
Het CBS zegt:
Aantal levendgeboren kinderen naar leeftijd moeder in 2007:
Totaal: 181 336
Jonger dan 20 jaar: 2 543
20 tot 25 jaar: 18 715
25 tot 30 jaar: 52 427
30 tot 35 jaar: 67 042
35 tot 40 jaar: 35 378
40 tot 45 jaar: 5 060
45 jaar en ouder: 171
Dan hoor ik toch echt wel bij de jongere groep hoor!
Ahh, chick. Bummer!quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn fake date voor de gay pride heeft afgezegd.
Ooh joy wat een leuk weekend.
Mijn zaterdagplannen gaan niet door, en mijn zondagplannen ook niet, want die zijn ook afgezegd.
Daarbij gaat Lowlands ook niet door.
Couldn't be happier.
Whehehe, cool. Je kan zo in die reclame.quote:
4 zegels en ¤3,99 en daarna de sultana opeten natuurlijkquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:28 schreef Jo0Lz het volgende:
-knip-
[..]
Whehehe, cool. Je kan zo in die reclame.
Hoe kom je aan zo 'n ding? Gewoon pakken sultana kopen/eten?
Ik doneer spullen ja.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:25 schreef freecell het volgende:
[..]
* freecell aait chips
Doe jij trouwens nog spulletjes doneren aan de asielactie? Want ik heb hier wel het één en ander liggen, maar vervoer is wat lastig
Ik heb nog geen plan, maar misschien komt er nog een planquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik doneer spullen ja.Dus wats je plan?
Si seniorquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent hier toch voor jou plezier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |