Ow, dan ga ik haar ook nog ontmoetenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, en met een beetje geluk komt ze morgen ipv maandag
Jawelquote:
niet per definitiequote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij neukt iemand.
Gehehe. Lastige buurtjeugd zeker. Of pleegde iemand van de IN huisvrede breuk?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:50 schreef teigan het volgende:
hier kwam net politie bij de studentenflat, ben benieuwd of het nu rustiger is..
Oost West thuis bestquote:Zo maar slapen, goede matrassen maken hebben ze iig niet in Duitsland uitgevonden...
Jupquote:Op zondag 27 juli 2008 17:33 schreef teigan het volgende:
Ah, dus de flessen water gaan nu de vriezer in?
Sorry, ik had je niet gezien. Ik was veel te druk met op te letten of mijn uitlaat niet onder mijn auto vandaan viel, er is namelijk een beugeltje waarmee hij vast zat doorgeroest.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
maok en 2cv, volgende keer terug zwaaien
was gezellig
julie zagen er beide erg geconcentreerd uit.. Zag jullie in leeuwarden vlak na de stoplichten waar jullie rechtasaf zijn gegaan. Was teon al weer op de terugweg van het stationquote:Op zondag 27 juli 2008 19:54 schreef maok het volgende:
[..]
Sorry, ik had je niet gezien. Ik was veel te druk met op te letten of mijn uitlaat niet onder mijn auto vandaan viel, er is namelijk een beugeltje waarmee hij vast zat doorgeroest.
Nu klinkt mijn auto wel heel stoer, net een brommer
verklaart u nader.....quote:
Laat maar, het gaat om die week d'r na. Maar dan nogquote:
Weet je zeker dat het een bril is en geen parasol?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:14 schreef maok het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook een giga 'ChipsZak.bril'![]()
[ afbeelding ]
Ik hoefde iig niet bang te zijn dat mijn gezicht verbrandequote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een bril is en geen parasol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Denk het nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:10 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen!!
zo eens even richting hoornsemeer, kijken of het daar beter uit te houden is...
Ik zou zeggen 'mooi waark' en volgens mij is het 'Grunnegers' en niet 'Grunnings'quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goud waark. Nou nog grunnegs leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |