Ik werk via mijn open dirs, gebruik het als foto uploader...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Even CTRL+F5 doen, kan soms helpen. En sowieso even een index.html erin plempen. Directories moet je eigenlijk nooit zo open laten staan.
/ictkennis.
Zal je leren om iemand te imiterenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik schrok zo erg van de brandweerauto hier in de straat dat ik per ongeluk mijn baard er af schoor
ik imiteer niemand, mislukte kasthomo.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zal je leren om iemand te imiteren
Wb terug hoor, Jopje.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:54 schreef JH87 het volgende:
Tanzania was werkelijk m'n indrukwekkendste reis ooit. Heftige momenten afgewisseld met prachtige momenten en ervaringen. Aan de ene kant is de tijd voorbij gevlogen en aan de andere kant heb ik echt het gevoel alsof ik een jaar weg ben geweest. Enfin. Ik ben er weer. Wel moe nu, want ben sinds vrijdagochtend non-stop aan het vliegen, wachten en inchecken geweest.
Ff om me heen kijkenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Hier staat een inkoppertje klaar, alex kennende.
Kan ie het weer niet aan?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik imiteer niemand, mislukte kasthomo.
Ja, die ja. Je zit warm idd.quote:
Good to be back, hmm?quote:
Neehoor, mijn staat van goed humeur is tegenwoordig semi-permanentquote:
Ik ken die voertuigfapper niet anders dan dat hij altijd een slecht humeur heeft. Dat goede humeur is slechts een schijnvertoningquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Neehoor, mijn staat van goed humeur is tegenwoordig semi-permanentMaar ik mag graag wat dollen met Pedoselieman
Nee hoor ik ben voor het eerst in jaren gelukkig, en ik heb nog nooit zo goed in mn vel gezetenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ken die voertuigfapper niet anders dan dat hij altijd een slecht humeur heeft. Dat goede humeur is slechts een schijnvertoning
een rateltje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |