Ist een buut'nlaandse?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Hai lieverds!
Ik heb vandaag ook een zonnebrilgekocht! Op sterkte! En een nieuwe gewone bril...
Morgen met Rse naar Grunn. Oa nachtkastje kopen.
Wíe kwam erachter dat wíe vreemdging?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moest huilen want dit was de aflevering waarin Joan erachter kwam dat Adam vreemdging.
Dat dus.quote:
Jij begrijpt mequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Ugh.
Iedereen is wel sloom van begrip zeg.
Nee. Dat is ze niet, ze komt uit Zuid-Holland.
D'oh.
quote:
Och, zoveul he. Ga er maar even voor zitten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Moet je nog over meer dingen iets weten?
En, is date Tangarine goed gekeurt?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:54 schreef Lyssa het volgende:
Net terug van de sneak.. de nieuwste Mummy film.. damn wat een kutfilmHet was wel gezellig, want ik kwam Tangarine + date en Teigan+Mik tegen
Oh, Rose komt uit dequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Ugh.
Iedereen is wel sloom van begrip zeg.
Nee. Dat is ze niet, ze komt uit Zuid-Holland.
D'oh.
Weet niet, we gaan ffbij DaD kijken ook, ff kijken en vergelijkenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:48 schreef maok het volgende:
Ik denk dat het nachtkastje Zweeds is....
Overboord gooienquote:
Wijn drinkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Overboord gooienZe rookt ook btw. En ik heb zelfs al zelf een paar keer wijn gedronken ook
Vrouwen doen rare dingen met een man.
Oh en dat van Appie dicht was een hoax en zo dus he?
Maar goed, ik sluit e PC af en kruip lekker naast mn meissie op de bankWie weet komen we morgen nog bekende tegen in de stad
ik heb in tijden niet zo'n slechte film gezien..... Echt slaapverwekkend..quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
En nieuwe Mummy film hoeven we dus niet naar toe?
Die fluiten niet, die vallen dood van het dakquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:02 schreef Grulez het volgende:
Zo maar eens naar buiten waar de vogeltjes fluiten enzo.
Voor de beeb, ja jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Chien, willen wij ook Mr Jummy voor de beeb?
Neuj, niet echtquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Chien, willen wij ook Mr Jummy voor de beeb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |