quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:54 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ] Zoiets Hosti? Of meer [ afbeelding ] of juist soms in je periode? [ afbeelding ].
Het kan namelijk ook nog leuker, [ afbeelding ] lekker sletterig en roepen om aandacht.
Of gewoon relaxxxxeddd [ afbeelding ] ... ? of heb ik hem nog niet [ afbeelding ].
tja... euhm... nou.... momenteel meer de relaxxxxedd variantquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:54 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ] Zoiets Hosti? Of meer [ afbeelding ] of juist soms in je periode? [ afbeelding ].
Het kan namelijk ook nog leuker, [ afbeelding ] lekker sletterig en roepen om aandacht.
Of gewoon relaxxxxeddd [ afbeelding ] ... ? of heb ik hem nog niet [ afbeelding ].
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
tja... euhm... nou.... momenteel meer de relaxxxxedd variant
Supergezellig tochquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:56 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Gister 7 uur lang mensen aan lopen moedigen op de dijkMet extreem foute Nederlandse muziek. Heb de kabouterdans enzo gedaan hehe
Maar voor een dagje wel leuk.
En daarna vuurwerk vanuit mn tuinWas mooi! En allemaal super gezellig
Ik was wel in de stad, maar niet bij de 24/7...quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:11 schreef morgane het volgende:
Leuk Dupje!volgens mij heb ik je trouwens laatst in de stad gezien, die dag van de opening van 24/7...kan da?
Je kent Leaf niet?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:46 schreef Mikkie het volgende:
Leaf? Never heard of.En hoe laat is dat...aangezien ik pas rond half elf in de stad ben?
volgens mij bedoel je vanananananavondquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:46 schreef Manu82 het volgende:
Nu vergeet ik het nog bijna ook:
Monique Smit komt vavavavavavavavanavond
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:48 schreef LastRequest het volgende:
Hij gaat prima!
Lekker lang geslapen
Straks vriendin maar eens even smsen of de ruzie al uitgepraat is haha..
Ik moet werken tot 2300quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:51 schreef Californium het volgende:
Waar gaan de mensen vanavond zoal heen? Wij gaan meidenavond houden...met 5 vriendinnen uit eten en naar de sterre cocktails drinken... Dus misschien dat we zelfs naar de Molenstraat gaan en niet naar de Dollars
Morgen ben ik erquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:19 schreef LastRequest het volgende:
Ik zou dat niet volhouden De_Kardinaal.. ik ben nu nog steeds een beetje moe
Geen idee wat ik vanavond doe, morgen is Sidney Samson iig dacht ik!
LR kan me niet eens herkennen als ze tegen me aan zou lopen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zou uitkijken, de spotcapaciteiten van LR zijn inmiddels bekend.
volgends mij was t vooral voor jou een hele openbaringquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is maar goed dat je je camera tijdens Duppies feest niet bij je had, je zal jezelf zo in HQ terugzien.
was jij wel blij met mijn foto van jullie in baggerkwaliteit dan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
volgends mij was t vooral voor jou een hele openbaring
Volgens mij staat op mijn hyves nog een foto van mij en mijn ex. Die moet ik nog veranderen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
was jij wel blij met mijn foto van jullie in baggerkwaliteit dan?
en Houniet nice! Sidney
maar van Houniet en De_Kardinaal heb ik idd nog geen hyves ofzo gezien, dus spotten wordt em niet
Ik woon al 21 jaar in nijmegen, maar ook nieuw op het nijmegen topic hierquote:Op woensdag 16 juli 2008 05:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, ik ben niet nieuw in Nijmegen, maar wel in deze topic reeks!
Welkomquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:35 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Ik woon al 21 jaar in nijmegen, maar ook nieuw op het nijmegen topic hier
Sorry, ken de tekst nog niet helemaal uit m'n hoofdquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
volgens mij bedoel je vanananananavond![]()
Ik woon hier al 6 jaar en ben ook nog nieuw hier! Samen de boel verkennen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:35 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Ik woon al 21 jaar in nijmegen, maar ook nieuw op het nijmegen topic hier
Ik ben ook nieuw hierquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik woon hier al 6 jaar en ben ook nog nieuw hier! Samen de boel verkennen?![]()
Zo weet je ook hoe spuuglelijk ik benquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:37 schreef LastRequest het volgende:
ojaa welkom Trafasi!
en D_K ik pm wel even!
Een trio? Dat gaat me eigenlijk net één persoontje te ver!quote:
De loco loco disco show?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:15 schreef Doodkapje het volgende:
Iemand nog tips over fotogenieke artiesten? Monique Smit zit helaas in de Nijmegen house, dus daar waag ik me niet met mijn cam in het publiek
Shit... ik heb nog geen macro-lensquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Van Velzen natuurlijk. Heb je eindelijk nut van de zoom
.
Dan heb ik je gezien, in de Molenpoortquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:27 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik was wel in de stad, maar niet bij de 24/7...
Ghehe, ik ken elk hoekje nu welquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik woon hier al 6 jaar en ben ook nog nieuw hier! Samen de boel verkennen?![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:59 schreef LastRequest het volgende:
Pietje ik vraag me trouwens al tijden af hoe je woest aanstrekkelijk kunt worden?
Ik ken nog amper wat vinden daar!quote:
Wat is dat toch? Als je tieten hebt word je ineens overal uitgenodigd!quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:53 schreef LastRequest het volgende:
of heb je soms zin in een spelletjesavond?
Rel ze met onze medelandersquote:
Jij bent ook uitgenodigd hoor!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken nog amper wat vinden daar!![]()
[..]
Wat is dat toch? Als je tieten hebt word je ineens overal uitgenodigd!
Het uitnodigingsverbod wordt rustig afgebouwdquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is dat toch? Als je tieten hebt word je ineens overal uitgenodigd!
1 vrouw en eventueel 3 mannen! Dat gaat anatomisch gezien net!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij bent ook uitgenodigd hoor!
Dat is de volgende Nijmegen-meet..
Maar tot nu toe komen alleen Yasha, swarmahoer en prinsrob
Nog steeds indianen in je hoofd?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:07 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Ik denk dat ik vanavond niet ga.
Trafasi zit graag bij de overkant... soms ook merlijnquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:50 schreef swarmahoer het volgende:
hej trafasi ga je wel eens stappen en waar dan?
Hennes Latin stage was wel leuk... ff salsa gedanst nogquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:45 schreef LastRequest het volgende:
Ik vond vandaag niks aan, maar morgen en overmorgen ga ik eindelijk weer een feestje bouwennnnn
Mooie tijd om naar bed te gaanquote:Op donderdag 17 juli 2008 07:44 schreef HostiMeister het volgende:
Bier is op, tijd om naar bed te gaan, genoeg mensen aangemoedigd voor een avond. Truste
Succes!quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:09 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga vanmiddag nog maar even slapen, want moet vannacht werken van 22:00 tot 06:00 uur. Bluh. Geen idee of ik dat ga volhouden...
Ah jawelquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:09 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga vanmiddag nog maar even slapen, want moet vannacht werken van 22:00 tot 06:00 uur. Bluh. Geen idee of ik dat ga volhouden...
Lekker bezig? Waarschijnlijk ben ik vooral bier aan het bijvullen (als dat er vanavond nog is, er was gister nog maar 1 container, er zijn er al 6 doorheen), en sigaretten (en gister was de Marlboro ook al op).quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah jawelAls je inderdaad vanmiddag een paar uurtjes slaap pakt zal het wel meevallen. Het scheelt dat je daar niet stil zit, maar je bent (als het goed is
) lekker bezig. En al je collega's zitten in hetzelfde schuitje
.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 04:05 schreef swarmahoer het volgende:
elke keer als iemand ... munten ouwezegt denk ik dat houniet het is
auto kan je tot een uur of 8 nog prima kwijt in de stad (zijstraatjes van de oranjesingel )
Die draaien ze elk jaarquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Back to basic, in de liveset van Showtek @ Sensation black 2008 zit gewoon een mix van Wonderfull days van Charly lownoise
![]()
.
Mja, dat bijvullen is misschien wel een kutbaan, maar dan nog: je bent wel aan het werk en daar word je voor betaald. Beter dan dat je in het magazijn op een kratje niks zit te doen en constant bijna in slaap tieft.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:29 schreef Dupje het volgende:
[..]
Lekker bezig? Waarschijnlijk ben ik vooral bier aan het bijvullen (als dat er vanavond nog is, er was gister nog maar 1 container, er zijn er al 6 doorheen), en sigaretten (en gister was de Marlboro ook al op).
Achjaaaa, als ik idd maar iets aan t doen ben zal ik t vast wel overleven
Ik vind de set van the Prophet ook maar matigquote:
Salsa (weer), Mark Foggo en Beefquote:
Ik kom misschien ook wel even salsasalssaaenquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Salsa (weer), Mark Foggo en Beef
Hopen dat het weer een beetje meezit
Hehe ja dat is wel waar jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, dat bijvullen is misschien wel een kutbaan, maar dan nog: je bent wel aan het werk en daar word je voor betaald. Beter dan dat je in het magazijn op een kratje niks zit te doen en constant bijna in slaap tieft.
Mark Foggooooo! Die is coolquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Salsa (weer), Mark Foggo en Beef
Hopen dat het weer een beetje meezit
Lucien is een DJ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kom misschien ook wel even salsasalssaaen. Maar eerst Lucien Foort
.
Jaquote:
Zou je niet zeggen met zo'n achternaam...quote:
Had eerst nog afgesproken om met een vriendin te gaan salsa'en op de Hennes latin stage... Mja... Foggo begint toch pas na 22:00...quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat klinkt ook heul cool, dat wordt de hele avond waalkade.
Lucien Foortquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:51 schreef LastRequest het volgende:
Sidney Samson vanavond![]()
eergister hoefden we trouwens maar 3,50 te betalen bij vb, je moet gewoon een beetje op tijd gaan.. het wordt steeds meer.. 1,5 uur later was het geloof ik 7 euro entree
Ga voor 12 uur.... is het gratisquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:51 schreef LastRequest het volgende:
Sidney Samson vanavond![]()
eergister hoefden we trouwens maar 3,50 te betalen bij vb, je moet gewoon een beetje op tijd gaan.. het wordt steeds meer.. 1,5 uur later was het geloof ik 7 euro entree
Ik ging even naar de wc... en opzich als je 10 voor 12 bij de van Buren naar binnen liep waren er al mensen die dat ook deden...quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:07 schreef LastRequest het volgende:
Ja klopt, vriendinnetje kwam dinsdag niet binnen bij de El omdat ze d'r legitimatie niet mee had, ze is 22
Maar is dat niet raar voor 12u naar binnen lopen?
eind Augustus.... Why?quote:
Op vakantie of wat?quote:
Jep.... 9 maandenquote:
Valt mee...We hadden voordat de school toestemming gaf al wat geregeldquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:32 schreef LastRequest het volgende:
Oja nice Cali! Je weet dat toch pas kort? Moet je wel snel alles regelen enzo lijkt me.. of niet?
Elke dag om 7.00 slapen en rond 13.00 eruit hakt er nu wel in!quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mooie tijd om naar bed te gaan.
mogguh
Stelletje lamballen zijn jullie ook hequote:Op donderdag 17 juli 2008 14:34 schreef swarmahoer het volgende:
en entree wordt overal duurder dus t slimste is om rond 11 uur stempels te verzamelen
Optijd binnen zijn en je betaald geen entreequote:Op donderdag 17 juli 2008 15:04 schreef J-heronimus het volgende:
Ik vind de cafe's bij de Molenstraat echt te druk. En de entree is ook jammer, 5 euro voor Van Buren !
*zie qlootquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:02 schreef LastRequest het volgende:
je gaat maar wankelen!
quote:
Als ik in de molenstraat sta ga ik juist liever na binnenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op tijd binnen werkt nooit, buiten is 't veel te leuk, je blijft altijd wel ff hangen (vaak gaan er toch wat mensen naar huis na 't buitengedeelte) en ondertussen is 't 1u, en dus rijen voor de kroeg
.
Mijn ervaring iig.
Ik ben ook om half 2 nog naar binnen gegaan.. maar je kunt toch wel even naar binnen lopen voor een stempel en weer weg? Misschien ligt het aan mij, dat ik gewoon niks met die optredens heb enzoquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op tijd binnen werkt nooit, buiten is 't veel te leuk, je blijft altijd wel ff hangen (vaak gaan er toch wat mensen naar huis na 't buitengedeelte) en ondertussen is 't 1u, en dus rijen voor de kroeg
.
Mijn ervaring iig.
Sinds vorig jaar bij Rood.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:02 schreef Posdnous het volgende:
Welke mongool heeft verzonnen om muziek te draaien tijdens het vuurwerk? en dan ook nog Marco B..
En waar zijn de vliegshows van tevoren gebleven..
O...Je had bij mij achterop kunnen springenquote:
Ik ga je spottenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:21 schreef Californium het volgende:
Mja... Vanavond zal het grote kans weer Dollars worden
Nou ik moet hem hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
iedere avond kansloos nazuipenmar ik was de bob afgelopen week, nu niet
ik weet niks van mikkie
? mis je m houniet?
Het zijn niet zozeer de optredens, meer de gezelligheid buitenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:22 schreef LastRequest het volgende:
Misschien ligt het aan mij, dat ik gewoon niks met die optredens heb enzoAlleen Sidney Samson wil ik wel graag heen vanaaf.. en Donnie wilde ik zien maar dat heb ik gemist
Wij staan grote kans met z'n allen op het terrasquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ga je spotten, maar 't is altijd zo druk daar
. Eerst de hele avond waalkade
.
Nu kan ze weer vertellen hoeveel er over haar gepraat wordt als ze er niet isquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:22 schreef LastRequest het volgende:
Jeuzes wat wordt er ineens snel gepost, lijkt wel of Yasha er is
Mja misschien dat ik daar te weinig mensen voor ken haha.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het zijn niet zozeer de optredens, meer de gezelligheid buiten.
Half 12 begint Beef dus ik denk wat laterquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:25 schreef Californium het volgende:
Wij staan grote kans met z'n allen op het terrasmisschien dat ik wel soms naar binnen ga trouwens als ze een goede band hebben als je maar wel even iets zegt als je me spotvind ik het prima... Maar Waalkade is toch om 12 uur afgelopen?
Ja daarom noem ik d'r even, als ze dan gaat teruglezen is ze weer tevredenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu kan ze weer vertellen hoeveel er over haar gepraat wordt als ze er niet is.
100% Yash! komt er nog aanquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik denk dat ze ook wel minstens één TT verwacht
Oja Beefquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Half 12 begint Beef dus ik denk wat later.
Moet je bij Houniet zijn, daar ligt 't copyrightquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:27 schreef LastRequest het volgende:
Moet het dan niet 0% Yash zijn?
Jij mag dat jwtquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet je bij Houniet zijn, daar ligt 't copyright.
Nee te drukquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar ga ik niet eens moeite doen, jij wel als echt spotslet
?
Ik ben te spotten in het Valkhof!quote:
Ja héquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:24 schreef LastRequest het volgende:
Mensen het regent echt hárd!
Ja maar ik weet niet hoe jij eruit zietquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben te spotten in het Valkhof!
Ik ben spuuglelijk! Een soort inteelt tussen shrek en quasimodo!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet hoe jij eruit ziet.. wat is er in het Valkenhof?
Ik neem aan dat je swarma bedoelt?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:44 schreef Houniet het volgende:
Mikkie zit je bij de muntjes vanavond ouwe?
Neem dan twee spa flesjes gevuld met wijn meequote:Op donderdag 17 juli 2008 12:21 schreef LastRequest het volgende:
Mja maar ik sta al rood![]()
Tis kut dat ik geen bier lust, blikjes meenemen gaat toch makkelijker dan een fles wijn in je tas
Zeker in mijn enveloptas
Ohquote:
quote:
Vandaag niet werken, morgen weer (tijdens de intochtquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:19 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie moest toch werken of niet?
He maar swarma waarom gaan jullie vanavond naborrelen? Das toch logischer op de laatste dag? Of is het iedere avond..
Yasha? Wie is dat?quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:22 schreef LastRequest het volgende:
Jeuzes wat wordt er ineens snel gepost, lijkt wel of Yasha er is
quote:
quote:
Ik verhoog met 1!quote:
de Dromaai ook toch?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens, toko voor Carolus heeft 6 Amsterdammes voor 10 Euro, ook niet echt duur
Gewoon Carolusdwaasjes mogen uitlachen is ook wel een tientje waard!quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens, toko voor Carolus heeft 6 Amsterdammes voor 10 Euro, ook niet echt duur
Oooh zie D_K maakt dezelfde fout als ik!quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oooh zie D_K maakt dezelfde fout als ik!
Jullie bedoelen Carolus = bioscoop.
Ik dacht aan Carolus Magnus
Dan zijn jullie allebei schatjesquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oooh zie D_K maakt dezelfde fout als ik!
Die niet aardige is die single? Ik ben weer vrijgezel en ik snap de ballen van vrouwen! Momenteel ben ik tevreden met kliekjesquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:26 schreef LastRequest het volgende:
D_K je bent een schatje, hoor je het!
Mik je maakt m'n dag weer goed hoor
Shit zeg LaGrive (die hier 2x meegepost heeft maar weer verdwenen is) en ik hadden afgesproken met 2 meisjes van ver weg vanavond, waarvan we er één wel aardig vinden en de ander niet echt.. nu komt die aardige niet meer
En we hebben allebei zeer weinig zin om t/m morgen met die ander opgescheept te zitten... alleen zijn er niet echt smoesjes meer mogelijk hahah. Jammerjammer.
edit: wat klinkt dit kinderachtigik lijk wel een middelbare scholier
Niet doen alsof ik wel woest aantrekkelijk ben hè! Zoveel keus heb ik zelf ook niet hoor!quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:31 schreef LastRequest het volgende:
Haha ze is single ja maar aantrekkelijk? I don't know
Ik zal LG weer eens deze kant op sturen, kijken of zij haar mening wil geven..
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:34 schreef LastRequest het volgende:
Kijk hoe snel LG er weer is
Moeilijk is ze inderdaad niet nee hahaha.. godsamme ik wou dat ze gewoon de laatste trein naar huis nam ofzo
Maar D_K je viel me alles mee hoorNet als bij Doodkapje dacht ik aan een langharige alto (je plaatje I guess) en daar heb ik het niet zo op haha.
mag wel... Maar hoe je het net zei klonk erg bevooroordeeldquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:39 schreef LastRequest het volgende:
Mag toch? Jij hebt vast ook types waar je minder mee omgaat?
Heb wel zulke vrienden hoor, daar niet van
Laat ik nou eens een zwak hebben voor vrouwen met een aantrekkelijk gezichtje die wel erg moeilijk zijnquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:32 schreef LaGrive het volgende:
Ze is niet dik ofzo, ze heeft gewoon niet de meest aantrekkelijke kop! Dus ik denk dat ze best te doen is, moeilijk is ze ook niet helemaal
Ik eerst ook, maar achteraf is een vrouw met een aantrekkelijk gezicht die makkelijk is ook wel leuk somsquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laat ik nou eens een zwak hebben voor vrouwen met een aantrekkelijk gezichtje die wel erg moeilijk zijn
Ze mogen van mij zijn wie ze willen... Zolang dat soort mensen mij maar niet lastig vallen met: kijk mij stoer zijn..quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:47 schreef J-heronimus het volgende:
Ach in de pubertijd wil een gros van personen anders zijn dan de rest, ik laat die mensen altijd maar in hun waarde
Je mag dr wel bij mij dumpen hoor! Ik ga met allemaal vrijgezelle vrienden!quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:47 schreef LastRequest het volgende:
@ Cali ja dat bedoelde ik een beetje haha.
@ D_K he verdorie.. LG en ik zijn echt heel achterbaks via msn aan het bedenken hoe we dr kunnen afschepenik voel me zo lullig maar heb echt geen zin meer
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:47 schreef LastRequest het volgende:
@ Cali ja dat bedoelde ik een beetje haha.
@ D_K he verdorie.. LG en ik zijn echt heel achterbaks via msn aan het bedenken hoe we dr kunnen afschepenik voel me zo lullig maar heb echt geen zin meer
* Cocktailprikker meld zichquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:32 schreef LaGrive het volgende:
Ze is niet dik ofzo, ze heeft gewoon niet de meest aantrekkelijke kop! Dus ik denk dat ze best te doen is, moeilijk is ze ook niet helemaal
* Cocktailprikker gniffeltquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:34 schreef LastRequest het volgende:
dacht ik aan een langharige alto (je plaatje I guess) en daar heb ik het niet zo op haha.
Je bent toch een meisje, ik dacht dat die daar wel mee bekend waren.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:51 schreef LastRequest het volgende:
Volgens mij heeft ze de hint begrepen, ze begint geloof ik nu zelf een smoes te verzinnen
Ik voel me echt in en in slecht.. ga maar weer even aardig doen.
Stiekem zit ik daar ook aan te denken! Benquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:51 schreef Californium het volgende:
[..]
'Tis zo'n kutweer..... Ik denk dat ik thuis blijf vandaag, misschien ook wel geod voor me geld'Zal best werken
Ja I know maar ik vind mezelf eerlijk gezegd niet zo gemeen, daarom voel ik me nu zo slecht.. Echt roddelen heb ik ook jaren geleden afgeleerd.. Anyway ze heeft nu een smoes om waarschijnlijk niet te komen, ze laat het nog weten.. maar ik heb gezegd dat ze welkom is en dat ik het wel van dr hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:53 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Je bent toch een meisje, ik dacht dat die daar wel mee bekend waren.
Ik heb daar dus niks mee.. sowieso niet met meisjes maar okéquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Emo meisjes zijn af en toe anders toch helemaal niet zo verkeerd hoorDat pikzwarte haar vooral
Nee maar ik denk dat iedereen wel gewoon eigenlijk het liefst wilt geaccepteerd worden door het merendeel van de maatschappij. Iedereen wil wel een beetje apart en uniek zijn in zijn voorkomen, maar tegelijkertijd ook wel normaal of standaard.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:03 schreef LastRequest het volgende:
Zouden mensen echt bewust/graag standaard willen zijn?
Hoe appetijtelijk?quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:08 schreef LaGrive het volgende:
Wat jammer dat ze nu misschien niet meer komt. Maar als ze nu komt, dan neemt ze waarschijnlijk nog een hopeloze vriendin mee die wat appetijtelijker is
Dus dan hebben we genoeg voor jullie jongens!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:08 schreef LastRequest het volgende:
Ja dan snap ik je. Maar dat is ook weer zo'n middelbare school-periode iets. Als je je rond je 25e ofzo nog steeds op die manier uit, dan geloof ik pas dat je jezelf bent, en niet probeert mee te lopen met een bepaalde groep ofzo.. Ik was vroeger ook een echte kakkerMaar nu hoor ik er niet meer bij omdat ik niet meer kan hockeyen
Toen had ik ook wel meteen door wie m'n echte vrienden nou eigenlijk waren.
Hockey meisjes heb ik nooit echt begrepen als ik eerlijk ben. Die vind ik zo vreselijk nep en gemeen. Ze zien er vaak leuk uit, maar het zijn echt de meest bitchty personen die er zijnquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:08 schreef LastRequest het volgende:
Ja dan snap ik je. Maar dat is ook weer zo'n middelbare school-periode iets. Als je je rond je 25e ofzo nog steeds op die manier uit, dan geloof ik pas dat je jezelf bent, en niet probeert mee te lopen met een bepaalde groep ofzo.. Ik was vroeger ook een echte kakkerMaar nu hoor ik er niet meer bij omdat ik niet meer kan hockeyen
Toen had ik ook wel meteen door wie m'n echte vrienden nou eigenlijk waren.
Dan mag je je eigen niet eens een echt hockey meisje noemenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:18 schreef LaGrive het volgende:
Fieuw, ik ben gelukkig nog maar 2x in de Stretto geweest!
Ik loop wel elke vrijdag, zondag en soms zaterdag op de club rond en ging vorig jaar wel elk weekend naar de 'kroeg' in mijnouderswoonplaats waar voornamelijk hockeygros komt!quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:19 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Dan mag je je eigen niet eens een echt hockey meisje noemen
Hmm Anne-Fleur, Marjolein, Lotte? Heet je zoquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:23 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Ik loop wel elke vrijdag, zondag en soms zaterdag op de club rond en ging vorig jaar wel elk weekend naar de 'kroeg' in mijnouderswoonplaats waar voornamelijk hockeygros komt!
Daar kan de stretto niet tegen op
Maak eens een fotoboekje danquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:23 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Ik loop wel elke vrijdag, zondag en soms zaterdag op de club rond en ging vorig jaar wel elk weekend naar de 'kroeg' in mijnouderswoonplaats waar voornamelijk hockeygros komt!
Daar kan de stretto niet tegen op
Kutweer, kerkquote:
Heb je goedquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:27 schreef LaGrive het volgende:
en ik ga hier geen foto's of mijn hyves posten
Mja, toen had ik gedronken, en dan onthoud ik urls niet zo primaquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:27 schreef LastRequest het volgende:
CP die hyves heb je allang gezien, die gaf ik toen eeuwen geleden toen jij yasha en swarma voor de webcam aan het dansen waren. En J-Hero ik heet toch ook niet zo
Ach ik weet ook wel dat er een hoop leuke hockeyers bestaan hoor. Vorige week nog een leuk hockey meisje ontmoet en het voordeel is dat ze ook altijd goed met een stok om kunnen gaanquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:27 schreef LaGrive het volgende:
Nee sorry, mijn ouders komen niet uit een hockeygezin dus een x aantal jaren geleden heb ik geen hockeynaam gekregen! Verder zit ik ook bij een club waar buiten het geroddel, gescharrel en vreemdgaan van iedereen maar een aantal ECHTE hockeyers rondlopen!
We kunnen idd best hard slaan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:30 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ach ik weet ook wel dat er een hoop leuke hockeyers bestaan hoor. Vorige week nog een leuk hockey meisje ontmoet en het voordeel is dat ze ook altijd goed met een stok om kunnen gaan
vertaal mijn forumnaam in het nederlands en plak de laatse letter er nog 3x aan vast, voila! (zonder het lidwoord)quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mja, toen had ik gedronken, en dan onthoud ik urls niet zo prima
Ja ik snap er niks meer vanquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:34 schreef LastRequest het volgende:
J-hero is geen held in rebus oplossen volgens mij.
Merel, klinkt ook wel aardigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |