Hoe appetijtelijk?quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:08 schreef LaGrive het volgende:
Wat jammer dat ze nu misschien niet meer komt. Maar als ze nu komt, dan neemt ze waarschijnlijk nog een hopeloze vriendin mee die wat appetijtelijker is
Dus dan hebben we genoeg voor jullie jongens!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:08 schreef LastRequest het volgende:
Ja dan snap ik je. Maar dat is ook weer zo'n middelbare school-periode iets. Als je je rond je 25e ofzo nog steeds op die manier uit, dan geloof ik pas dat je jezelf bent, en niet probeert mee te lopen met een bepaalde groep ofzo.. Ik was vroeger ook een echte kakkerMaar nu hoor ik er niet meer bij omdat ik niet meer kan hockeyen
Toen had ik ook wel meteen door wie m'n echte vrienden nou eigenlijk waren.
Hockey meisjes heb ik nooit echt begrepen als ik eerlijk ben. Die vind ik zo vreselijk nep en gemeen. Ze zien er vaak leuk uit, maar het zijn echt de meest bitchty personen die er zijnquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:08 schreef LastRequest het volgende:
Ja dan snap ik je. Maar dat is ook weer zo'n middelbare school-periode iets. Als je je rond je 25e ofzo nog steeds op die manier uit, dan geloof ik pas dat je jezelf bent, en niet probeert mee te lopen met een bepaalde groep ofzo.. Ik was vroeger ook een echte kakkerMaar nu hoor ik er niet meer bij omdat ik niet meer kan hockeyen
Toen had ik ook wel meteen door wie m'n echte vrienden nou eigenlijk waren.
Dan mag je je eigen niet eens een echt hockey meisje noemenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:18 schreef LaGrive het volgende:
Fieuw, ik ben gelukkig nog maar 2x in de Stretto geweest!
Ik loop wel elke vrijdag, zondag en soms zaterdag op de club rond en ging vorig jaar wel elk weekend naar de 'kroeg' in mijnouderswoonplaats waar voornamelijk hockeygros komt!quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:19 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Dan mag je je eigen niet eens een echt hockey meisje noemen
Hmm Anne-Fleur, Marjolein, Lotte? Heet je zoquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:23 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Ik loop wel elke vrijdag, zondag en soms zaterdag op de club rond en ging vorig jaar wel elk weekend naar de 'kroeg' in mijnouderswoonplaats waar voornamelijk hockeygros komt!
Daar kan de stretto niet tegen op
Maak eens een fotoboekje danquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:23 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Ik loop wel elke vrijdag, zondag en soms zaterdag op de club rond en ging vorig jaar wel elk weekend naar de 'kroeg' in mijnouderswoonplaats waar voornamelijk hockeygros komt!
Daar kan de stretto niet tegen op
Kutweer, kerkquote:
Heb je goedquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:27 schreef LaGrive het volgende:
en ik ga hier geen foto's of mijn hyves posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |