Mja, toen had ik gedronken, en dan onthoud ik urls niet zo primaquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:27 schreef LastRequest het volgende:
CP die hyves heb je allang gezien, die gaf ik toen eeuwen geleden toen jij yasha en swarma voor de webcam aan het dansen waren. En J-Hero ik heet toch ook niet zo
Ach ik weet ook wel dat er een hoop leuke hockeyers bestaan hoor. Vorige week nog een leuk hockey meisje ontmoet en het voordeel is dat ze ook altijd goed met een stok om kunnen gaanquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:27 schreef LaGrive het volgende:
Nee sorry, mijn ouders komen niet uit een hockeygezin dus een x aantal jaren geleden heb ik geen hockeynaam gekregen! Verder zit ik ook bij een club waar buiten het geroddel, gescharrel en vreemdgaan van iedereen maar een aantal ECHTE hockeyers rondlopen!
We kunnen idd best hard slaan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:30 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ach ik weet ook wel dat er een hoop leuke hockeyers bestaan hoor. Vorige week nog een leuk hockey meisje ontmoet en het voordeel is dat ze ook altijd goed met een stok om kunnen gaan
vertaal mijn forumnaam in het nederlands en plak de laatse letter er nog 3x aan vast, voila! (zonder het lidwoord)quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mja, toen had ik gedronken, en dan onthoud ik urls niet zo prima
Ja ik snap er niks meer vanquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:34 schreef LastRequest het volgende:
J-hero is geen held in rebus oplossen volgens mij.
Merel, klinkt ook wel aardigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |