Succes!quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:09 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga vanmiddag nog maar even slapen, want moet vannacht werken van 22:00 tot 06:00 uur. Bluh. Geen idee of ik dat ga volhouden...
Ah jawelquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:09 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga vanmiddag nog maar even slapen, want moet vannacht werken van 22:00 tot 06:00 uur. Bluh. Geen idee of ik dat ga volhouden...
Lekker bezig? Waarschijnlijk ben ik vooral bier aan het bijvullen (als dat er vanavond nog is, er was gister nog maar 1 container, er zijn er al 6 doorheen), en sigaretten (en gister was de Marlboro ook al op).quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah jawelAls je inderdaad vanmiddag een paar uurtjes slaap pakt zal het wel meevallen. Het scheelt dat je daar niet stil zit, maar je bent (als het goed is
) lekker bezig. En al je collega's zitten in hetzelfde schuitje
.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 04:05 schreef swarmahoer het volgende:
elke keer als iemand ... munten ouwezegt denk ik dat houniet het is
auto kan je tot een uur of 8 nog prima kwijt in de stad (zijstraatjes van de oranjesingel )
Die draaien ze elk jaarquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Back to basic, in de liveset van Showtek @ Sensation black 2008 zit gewoon een mix van Wonderfull days van Charly lownoise
![]()
.
Mja, dat bijvullen is misschien wel een kutbaan, maar dan nog: je bent wel aan het werk en daar word je voor betaald. Beter dan dat je in het magazijn op een kratje niks zit te doen en constant bijna in slaap tieft.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:29 schreef Dupje het volgende:
[..]
Lekker bezig? Waarschijnlijk ben ik vooral bier aan het bijvullen (als dat er vanavond nog is, er was gister nog maar 1 container, er zijn er al 6 doorheen), en sigaretten (en gister was de Marlboro ook al op).
Achjaaaa, als ik idd maar iets aan t doen ben zal ik t vast wel overleven
Ik vind de set van the Prophet ook maar matigquote:
Salsa (weer), Mark Foggo en Beefquote:
Ik kom misschien ook wel even salsasalssaaenquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Salsa (weer), Mark Foggo en Beef
Hopen dat het weer een beetje meezit
Hehe ja dat is wel waar jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, dat bijvullen is misschien wel een kutbaan, maar dan nog: je bent wel aan het werk en daar word je voor betaald. Beter dan dat je in het magazijn op een kratje niks zit te doen en constant bijna in slaap tieft.
Mark Foggooooo! Die is coolquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Salsa (weer), Mark Foggo en Beef
Hopen dat het weer een beetje meezit
Lucien is een DJ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kom misschien ook wel even salsasalssaaen. Maar eerst Lucien Foort
.
Jaquote:
Zou je niet zeggen met zo'n achternaam...quote:
Had eerst nog afgesproken om met een vriendin te gaan salsa'en op de Hennes latin stage... Mja... Foggo begint toch pas na 22:00...quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat klinkt ook heul cool, dat wordt de hele avond waalkade.
Lucien Foortquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:51 schreef LastRequest het volgende:
Sidney Samson vanavond![]()
eergister hoefden we trouwens maar 3,50 te betalen bij vb, je moet gewoon een beetje op tijd gaan.. het wordt steeds meer.. 1,5 uur later was het geloof ik 7 euro entree
Ga voor 12 uur.... is het gratisquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:51 schreef LastRequest het volgende:
Sidney Samson vanavond![]()
eergister hoefden we trouwens maar 3,50 te betalen bij vb, je moet gewoon een beetje op tijd gaan.. het wordt steeds meer.. 1,5 uur later was het geloof ik 7 euro entree
Ik ging even naar de wc... en opzich als je 10 voor 12 bij de van Buren naar binnen liep waren er al mensen die dat ook deden...quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:07 schreef LastRequest het volgende:
Ja klopt, vriendinnetje kwam dinsdag niet binnen bij de El omdat ze d'r legitimatie niet mee had, ze is 22
Maar is dat niet raar voor 12u naar binnen lopen?
eind Augustus.... Why?quote:
Op vakantie of wat?quote:
Jep.... 9 maandenquote:
Valt mee...We hadden voordat de school toestemming gaf al wat geregeldquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:32 schreef LastRequest het volgende:
Oja nice Cali! Je weet dat toch pas kort? Moet je wel snel alles regelen enzo lijkt me.. of niet?
Elke dag om 7.00 slapen en rond 13.00 eruit hakt er nu wel in!quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mooie tijd om naar bed te gaan.
mogguh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |