Had eerst nog afgesproken om met een vriendin te gaan salsa'en op de Hennes latin stage... Mja... Foggo begint toch pas na 22:00...quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat klinkt ook heul cool, dat wordt de hele avond waalkade.
Lucien Foortquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:51 schreef LastRequest het volgende:
Sidney Samson vanavond![]()
eergister hoefden we trouwens maar 3,50 te betalen bij vb, je moet gewoon een beetje op tijd gaan.. het wordt steeds meer.. 1,5 uur later was het geloof ik 7 euro entree
Ga voor 12 uur.... is het gratisquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:51 schreef LastRequest het volgende:
Sidney Samson vanavond![]()
eergister hoefden we trouwens maar 3,50 te betalen bij vb, je moet gewoon een beetje op tijd gaan.. het wordt steeds meer.. 1,5 uur later was het geloof ik 7 euro entree
Ik ging even naar de wc... en opzich als je 10 voor 12 bij de van Buren naar binnen liep waren er al mensen die dat ook deden...quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:07 schreef LastRequest het volgende:
Ja klopt, vriendinnetje kwam dinsdag niet binnen bij de El omdat ze d'r legitimatie niet mee had, ze is 22
Maar is dat niet raar voor 12u naar binnen lopen?
eind Augustus.... Why?quote:
Op vakantie of wat?quote:
Jep.... 9 maandenquote:
Valt mee...We hadden voordat de school toestemming gaf al wat geregeldquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:32 schreef LastRequest het volgende:
Oja nice Cali! Je weet dat toch pas kort? Moet je wel snel alles regelen enzo lijkt me.. of niet?
Elke dag om 7.00 slapen en rond 13.00 eruit hakt er nu wel in!quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mooie tijd om naar bed te gaan.
mogguh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |