Mooie tijd om naar bed te gaanquote:Op donderdag 17 juli 2008 07:44 schreef HostiMeister het volgende:
Bier is op, tijd om naar bed te gaan, genoeg mensen aangemoedigd voor een avond. Truste
Succes!quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:09 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga vanmiddag nog maar even slapen, want moet vannacht werken van 22:00 tot 06:00 uur. Bluh. Geen idee of ik dat ga volhouden...
Ah jawelquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:09 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga vanmiddag nog maar even slapen, want moet vannacht werken van 22:00 tot 06:00 uur. Bluh. Geen idee of ik dat ga volhouden...
Lekker bezig? Waarschijnlijk ben ik vooral bier aan het bijvullen (als dat er vanavond nog is, er was gister nog maar 1 container, er zijn er al 6 doorheen), en sigaretten (en gister was de Marlboro ook al op).quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah jawelAls je inderdaad vanmiddag een paar uurtjes slaap pakt zal het wel meevallen. Het scheelt dat je daar niet stil zit, maar je bent (als het goed is
) lekker bezig. En al je collega's zitten in hetzelfde schuitje
.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 04:05 schreef swarmahoer het volgende:
elke keer als iemand ... munten ouwezegt denk ik dat houniet het is
auto kan je tot een uur of 8 nog prima kwijt in de stad (zijstraatjes van de oranjesingel )
Die draaien ze elk jaarquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Back to basic, in de liveset van Showtek @ Sensation black 2008 zit gewoon een mix van Wonderfull days van Charly lownoise
![]()
.
Mja, dat bijvullen is misschien wel een kutbaan, maar dan nog: je bent wel aan het werk en daar word je voor betaald. Beter dan dat je in het magazijn op een kratje niks zit te doen en constant bijna in slaap tieft.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:29 schreef Dupje het volgende:
[..]
Lekker bezig? Waarschijnlijk ben ik vooral bier aan het bijvullen (als dat er vanavond nog is, er was gister nog maar 1 container, er zijn er al 6 doorheen), en sigaretten (en gister was de Marlboro ook al op).
Achjaaaa, als ik idd maar iets aan t doen ben zal ik t vast wel overleven
Ik vind de set van the Prophet ook maar matigquote:
Salsa (weer), Mark Foggo en Beefquote:
Ik kom misschien ook wel even salsasalssaaenquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Salsa (weer), Mark Foggo en Beef
Hopen dat het weer een beetje meezit
Hehe ja dat is wel waar jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, dat bijvullen is misschien wel een kutbaan, maar dan nog: je bent wel aan het werk en daar word je voor betaald. Beter dan dat je in het magazijn op een kratje niks zit te doen en constant bijna in slaap tieft.
Mark Foggooooo! Die is coolquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Salsa (weer), Mark Foggo en Beef
Hopen dat het weer een beetje meezit
Lucien is een DJ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kom misschien ook wel even salsasalssaaen. Maar eerst Lucien Foort
.
Jaquote:
Zou je niet zeggen met zo'n achternaam...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |