quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:34 schreef LastRequest het volgende:
Kijk hoe snel LG er weer is
Moeilijk is ze inderdaad niet nee hahaha.. godsamme ik wou dat ze gewoon de laatste trein naar huis nam ofzo
Maar D_K je viel me alles mee hoorNet als bij Doodkapje dacht ik aan een langharige alto (je plaatje I guess) en daar heb ik het niet zo op haha.
mag wel... Maar hoe je het net zei klonk erg bevooroordeeldquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:39 schreef LastRequest het volgende:
Mag toch? Jij hebt vast ook types waar je minder mee omgaat?
Heb wel zulke vrienden hoor, daar niet van
Laat ik nou eens een zwak hebben voor vrouwen met een aantrekkelijk gezichtje die wel erg moeilijk zijnquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:32 schreef LaGrive het volgende:
Ze is niet dik ofzo, ze heeft gewoon niet de meest aantrekkelijke kop! Dus ik denk dat ze best te doen is, moeilijk is ze ook niet helemaal
Ik eerst ook, maar achteraf is een vrouw met een aantrekkelijk gezicht die makkelijk is ook wel leuk somsquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laat ik nou eens een zwak hebben voor vrouwen met een aantrekkelijk gezichtje die wel erg moeilijk zijn
Ze mogen van mij zijn wie ze willen... Zolang dat soort mensen mij maar niet lastig vallen met: kijk mij stoer zijn..quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:47 schreef J-heronimus het volgende:
Ach in de pubertijd wil een gros van personen anders zijn dan de rest, ik laat die mensen altijd maar in hun waarde
Je mag dr wel bij mij dumpen hoor! Ik ga met allemaal vrijgezelle vrienden!quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:47 schreef LastRequest het volgende:
@ Cali ja dat bedoelde ik een beetje haha.
@ D_K he verdorie.. LG en ik zijn echt heel achterbaks via msn aan het bedenken hoe we dr kunnen afschepenik voel me zo lullig maar heb echt geen zin meer
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:47 schreef LastRequest het volgende:
@ Cali ja dat bedoelde ik een beetje haha.
@ D_K he verdorie.. LG en ik zijn echt heel achterbaks via msn aan het bedenken hoe we dr kunnen afschepenik voel me zo lullig maar heb echt geen zin meer
* Cocktailprikker meld zichquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:32 schreef LaGrive het volgende:
Ze is niet dik ofzo, ze heeft gewoon niet de meest aantrekkelijke kop! Dus ik denk dat ze best te doen is, moeilijk is ze ook niet helemaal
* Cocktailprikker gniffeltquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:34 schreef LastRequest het volgende:
dacht ik aan een langharige alto (je plaatje I guess) en daar heb ik het niet zo op haha.
Je bent toch een meisje, ik dacht dat die daar wel mee bekend waren.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:51 schreef LastRequest het volgende:
Volgens mij heeft ze de hint begrepen, ze begint geloof ik nu zelf een smoes te verzinnen
Ik voel me echt in en in slecht.. ga maar weer even aardig doen.
Stiekem zit ik daar ook aan te denken! Benquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:51 schreef Californium het volgende:
[..]
'Tis zo'n kutweer..... Ik denk dat ik thuis blijf vandaag, misschien ook wel geod voor me geld'Zal best werken
Ja I know maar ik vind mezelf eerlijk gezegd niet zo gemeen, daarom voel ik me nu zo slecht.. Echt roddelen heb ik ook jaren geleden afgeleerd.. Anyway ze heeft nu een smoes om waarschijnlijk niet te komen, ze laat het nog weten.. maar ik heb gezegd dat ze welkom is en dat ik het wel van dr hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:53 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Je bent toch een meisje, ik dacht dat die daar wel mee bekend waren.
Ik heb daar dus niks mee.. sowieso niet met meisjes maar okéquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Emo meisjes zijn af en toe anders toch helemaal niet zo verkeerd hoorDat pikzwarte haar vooral
Nee maar ik denk dat iedereen wel gewoon eigenlijk het liefst wilt geaccepteerd worden door het merendeel van de maatschappij. Iedereen wil wel een beetje apart en uniek zijn in zijn voorkomen, maar tegelijkertijd ook wel normaal of standaard.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:03 schreef LastRequest het volgende:
Zouden mensen echt bewust/graag standaard willen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |