Stelletje lamballen zijn jullie ook hequote:Op donderdag 17 juli 2008 14:34 schreef swarmahoer het volgende:
en entree wordt overal duurder dus t slimste is om rond 11 uur stempels te verzamelen
Optijd binnen zijn en je betaald geen entreequote:Op donderdag 17 juli 2008 15:04 schreef J-heronimus het volgende:
Ik vind de cafe's bij de Molenstraat echt te druk. En de entree is ook jammer, 5 euro voor Van Buren !
*zie qlootquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:02 schreef LastRequest het volgende:
je gaat maar wankelen!
quote:
Als ik in de molenstraat sta ga ik juist liever na binnenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op tijd binnen werkt nooit, buiten is 't veel te leuk, je blijft altijd wel ff hangen (vaak gaan er toch wat mensen naar huis na 't buitengedeelte) en ondertussen is 't 1u, en dus rijen voor de kroeg
.
Mijn ervaring iig.
Ik ben ook om half 2 nog naar binnen gegaan.. maar je kunt toch wel even naar binnen lopen voor een stempel en weer weg? Misschien ligt het aan mij, dat ik gewoon niks met die optredens heb enzoquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op tijd binnen werkt nooit, buiten is 't veel te leuk, je blijft altijd wel ff hangen (vaak gaan er toch wat mensen naar huis na 't buitengedeelte) en ondertussen is 't 1u, en dus rijen voor de kroeg
.
Mijn ervaring iig.
Sinds vorig jaar bij Rood.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:02 schreef Posdnous het volgende:
Welke mongool heeft verzonnen om muziek te draaien tijdens het vuurwerk? en dan ook nog Marco B..
En waar zijn de vliegshows van tevoren gebleven..
O...Je had bij mij achterop kunnen springenquote:
Ik ga je spottenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:21 schreef Californium het volgende:
Mja... Vanavond zal het grote kans weer Dollars worden
Nou ik moet hem hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
iedere avond kansloos nazuipenmar ik was de bob afgelopen week, nu niet
ik weet niks van mikkie
? mis je m houniet?
Het zijn niet zozeer de optredens, meer de gezelligheid buitenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:22 schreef LastRequest het volgende:
Misschien ligt het aan mij, dat ik gewoon niks met die optredens heb enzoAlleen Sidney Samson wil ik wel graag heen vanaaf.. en Donnie wilde ik zien maar dat heb ik gemist
Wij staan grote kans met z'n allen op het terrasquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ga je spotten, maar 't is altijd zo druk daar
. Eerst de hele avond waalkade
.
Nu kan ze weer vertellen hoeveel er over haar gepraat wordt als ze er niet isquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:22 schreef LastRequest het volgende:
Jeuzes wat wordt er ineens snel gepost, lijkt wel of Yasha er is
Mja misschien dat ik daar te weinig mensen voor ken haha.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het zijn niet zozeer de optredens, meer de gezelligheid buiten.
Half 12 begint Beef dus ik denk wat laterquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:25 schreef Californium het volgende:
Wij staan grote kans met z'n allen op het terrasmisschien dat ik wel soms naar binnen ga trouwens als ze een goede band hebben als je maar wel even iets zegt als je me spotvind ik het prima... Maar Waalkade is toch om 12 uur afgelopen?
Ja daarom noem ik d'r even, als ze dan gaat teruglezen is ze weer tevredenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu kan ze weer vertellen hoeveel er over haar gepraat wordt als ze er niet is.
100% Yash! komt er nog aanquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik denk dat ze ook wel minstens één TT verwacht
Oja Beefquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Half 12 begint Beef dus ik denk wat later.
Moet je bij Houniet zijn, daar ligt 't copyrightquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:27 schreef LastRequest het volgende:
Moet het dan niet 0% Yash zijn?
Jij mag dat jwtquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet je bij Houniet zijn, daar ligt 't copyright.
Nee te drukquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar ga ik niet eens moeite doen, jij wel als echt spotslet
?
Ik ben te spotten in het Valkhof!quote:
Ja héquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:24 schreef LastRequest het volgende:
Mensen het regent echt hárd!
Ja maar ik weet niet hoe jij eruit zietquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben te spotten in het Valkhof!
Ik ben spuuglelijk! Een soort inteelt tussen shrek en quasimodo!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet hoe jij eruit ziet.. wat is er in het Valkenhof?
Ik neem aan dat je swarma bedoelt?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:44 schreef Houniet het volgende:
Mikkie zit je bij de muntjes vanavond ouwe?
Neem dan twee spa flesjes gevuld met wijn meequote:Op donderdag 17 juli 2008 12:21 schreef LastRequest het volgende:
Mja maar ik sta al rood![]()
Tis kut dat ik geen bier lust, blikjes meenemen gaat toch makkelijker dan een fles wijn in je tas
Zeker in mijn enveloptas
Ohquote:
quote:
Vandaag niet werken, morgen weer (tijdens de intochtquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:19 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie moest toch werken of niet?
He maar swarma waarom gaan jullie vanavond naborrelen? Das toch logischer op de laatste dag? Of is het iedere avond..
Yasha? Wie is dat?quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:22 schreef LastRequest het volgende:
Jeuzes wat wordt er ineens snel gepost, lijkt wel of Yasha er is
quote:
quote:
Ik verhoog met 1!quote:
de Dromaai ook toch?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens, toko voor Carolus heeft 6 Amsterdammes voor 10 Euro, ook niet echt duur
Gewoon Carolusdwaasjes mogen uitlachen is ook wel een tientje waard!quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens, toko voor Carolus heeft 6 Amsterdammes voor 10 Euro, ook niet echt duur
Oooh zie D_K maakt dezelfde fout als ik!quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oooh zie D_K maakt dezelfde fout als ik!
Jullie bedoelen Carolus = bioscoop.
Ik dacht aan Carolus Magnus
Dan zijn jullie allebei schatjesquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oooh zie D_K maakt dezelfde fout als ik!
Die niet aardige is die single? Ik ben weer vrijgezel en ik snap de ballen van vrouwen! Momenteel ben ik tevreden met kliekjesquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:26 schreef LastRequest het volgende:
D_K je bent een schatje, hoor je het!
Mik je maakt m'n dag weer goed hoor
Shit zeg LaGrive (die hier 2x meegepost heeft maar weer verdwenen is) en ik hadden afgesproken met 2 meisjes van ver weg vanavond, waarvan we er één wel aardig vinden en de ander niet echt.. nu komt die aardige niet meer
En we hebben allebei zeer weinig zin om t/m morgen met die ander opgescheept te zitten... alleen zijn er niet echt smoesjes meer mogelijk hahah. Jammerjammer.
edit: wat klinkt dit kinderachtigik lijk wel een middelbare scholier
Niet doen alsof ik wel woest aantrekkelijk ben hè! Zoveel keus heb ik zelf ook niet hoor!quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:31 schreef LastRequest het volgende:
Haha ze is single ja maar aantrekkelijk? I don't know
Ik zal LG weer eens deze kant op sturen, kijken of zij haar mening wil geven..
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:34 schreef LastRequest het volgende:
Kijk hoe snel LG er weer is
Moeilijk is ze inderdaad niet nee hahaha.. godsamme ik wou dat ze gewoon de laatste trein naar huis nam ofzo
Maar D_K je viel me alles mee hoorNet als bij Doodkapje dacht ik aan een langharige alto (je plaatje I guess) en daar heb ik het niet zo op haha.
mag wel... Maar hoe je het net zei klonk erg bevooroordeeldquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:39 schreef LastRequest het volgende:
Mag toch? Jij hebt vast ook types waar je minder mee omgaat?
Heb wel zulke vrienden hoor, daar niet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |