Ach, en in de vakantie valt toch altijd weinig te beleven. Kun je net zo goed even film geld verdienen.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Idd nog maar even Bob., ik stop sowieso begin augustus. Kan altijd eerder als ik wil, maar ik moet nog even zien.
i was echt zo like van OMG WTF BBQ zoeen Bob. OPquote:Op maandag 7 juli 2008 16:07 schreef Bob. het volgende:
Het allereerste topic wat ik ooit heb geopend!
ik zoek nog een hovenier. ben je goed met onkruid?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ach, en in de vakantie valt toch altijd weinig te beleven. Kun je net zo goed even film geld verdienen.
Ik had ook best een vakantiebaantje gewild, maar ik ben te veel weg en moet al te vroeg weer beginnen.
Haiquote:Op maandag 7 juli 2008 16:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Haj jesse_!
Je bent er wel! Ik dacht nog: Ohnee, ik kan niet weer vluchten en Alex is er niet om me te redden.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
i was echt zo like van OMG WTF BBQ zoeen Bob. OP
Ik vermoord alles wat groen is! Dus dat is vast een klusje voor mij.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zoek nog een hovenier. ben je goed met onkruid?
Ik wilde er aan beginnen, maar toen zag ik dat het er zo veel waren.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:28 schreef MaxMark het volgende:
Ik vind wel dat Bob de OP even moet updaten met de afgelopen 18 topics
Nee.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:47 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
En nu wil ik weten of er woensdag wat leuks in de stad is!
Ben toch gewoon op msn?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
Je bent er wel! Ik dacht nog: Ohnee, ik kan niet weer vluchten en Alex is er niet om me te redden.![]()
[..]
Ik vermoord alles wat groen is! Dus dat is vast een klusje voor mij.
Oh nee, over groen gesproken! Mijn plantjes.Ik doe de afgelopen tijd zo hard mijn best ze te toch te laten leven, maar nu ben ik zo 2 weken weg en mijn huisgenootjes zijn er ook niet. Ohh dit vind ik echt niet leuk.
Ik wilde zeggen dat ik een boos hoofd had, maar ik zei dingen als: hoze boofd, bofe Hoozd en meer van dat soort onzin.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik doe je plantjes als jij mij camsakizi leert.
@ Freecell; wrm kan je niet praten?
Popups op je forum?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben toch gewoon op msn?
En kom maar langs dan
Ringfoto's van gister
Vraag het dan niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:49 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
Wel!
ja erg he? Komt door de nedstat-tellerquote:Op maandag 7 juli 2008 17:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Popups op je forum?![]()
Je bent toch niet naar de slechte kant gegaan he
Ja, ik ben een beetje scheel, had je niet gezien.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben toch gewoon op msn?
En kom maar langs dan
Ringfoto's van gister
Haha, ik zou het je serieus best eens willen laten zien hoor.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik doe je plantjes als jij mij camsakizi leert.
Jaaaaaaaaa ze doen het weer!quote:Op maandag 7 juli 2008 17:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, ik ben een beetje scheel, had je niet gezien.
En je foto's! Die kan ik voor de verandering wel zien!
[..]
Haha, ik zou het je serieus best eens willen laten zien hoor.Maar ik vertrek woensdag ochtend al richting mijn ouders voor ik op vakantie ga, dus ik gok dat het er niet meer in zit.
En foei, ik heb alweer een nieuw jurkje gekocht net.![]()
Geweldig! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op maandag 7 juli 2008 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa ze doen het weer!goed he?
Hongarije en 10 dagen! En daarna Berlijn voor nog eens 7 dagen.quote:Waar ga je naar toe en hoe lang moeten we je missen?
Met mn reseller gepraat, toen was het zomaar opgelostquote:Op maandag 7 juli 2008 18:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Geweldig! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
[..]
Hongarije en 10 dagen! En daarna Berlijn voor nog eens 7 dagen.
quote:Op maandag 7 juli 2008 18:21 schreef Lyssa het volgende:
Lo.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 7 juli 2008 16:07 schreef Bob. het volgende:
Het allereerste topic wat ik ooit heb geopend!
Je bent er!quote:Op maandag 7 juli 2008 21:52 schreef Wiets het volgende:
dag groningers! groetjes uit stockholm
kusje voor nietzen de rest
hij is naar een verkleedfeestje met plastic zwaarden geweest.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:59 schreef Bob. het volgende:
Oke, wat heeft mijn kamer aangevallen? Zo ontploft had ik het niet achtergelaten toch?
En verder ben ik zeiknat regerend en snap ik niks van wat je nou gedaan hebt Tanga.
De op één na nerderigste activiteit die er isquote:Op maandag 7 juli 2008 23:59 schreef Bob. het volgende:
Oke, wat heeft mijn kamer aangevallen? Zo ontploft had ik het niet achtergelaten toch?
En verder ben ik zeiknat regerend en snap ik niks van wat je nou gedaan hebt Tanga.
Ehm, nee, ik doe niet aan LARPquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij is naar een verkleedfeestje met plastic zwaarden geweest.
Weinig verschil tussen rpgen en iets als Guildwars spelen hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De op één na nerderigste activiteit die er is
Nerd activiteit #1quote:
Guildwars is natuurlijk ook nerderigquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:15 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Weinig verschil tussen rpgen en iets als Guildwars spelen hoor
Tis altijd wel vermakelijk om mensen van Attilla door het Noorderplantsoen te zien huppelenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]goddank
mn ex kent haar huidige vrind via larp![]()
! wat ben ik blij dat ik nooit mee ben gegaan
Die doet het vast erg goed op verjaardagenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]goddank
Ik ben denk ik ietsje later, moet even mijn auto ophalen bij de garagequote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:01 schreef freecell het volgende:
Oeh, succes Teigan!
Ik ga straks even met Maok naar de markt
Lastug!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:24 schreef nietzman het volgende:
Ik wil ook naar de markt want tomaatjes maar ik ga toch weg morgen dus dan is het niet goed meer als ik terugkom en dillemas.
Is dat een man die van olijven is gemaakt?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:31 schreef Bob. het volgende:
Neem de tomaatjes mee naar waar je ook maar heen gaat! Op andere plekken zijn ze ook lekker, beloofd.
En ik ga zo ook maar eens naar de markt, kijken of mijn olijven man er is.
Ja. En zijn mond is van zongedroogde tomaatjes, ogen van tapenade en aan zijn voeten zitten stokbroodjes.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is dat een man die van olijven is gemaakt?
Wat je zegt ben je zelf. Lier, lier, pants on fire!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:00 schreef nietzman het volgende:
Liegebeest liegebeest super super liegebeest.
Aw, wat is't dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:20 schreef Alexxxxx het volgende:
oh hai ik heb de vrolijke alex van de afgelopen maand de deur weer uit geschopt, sjaggo alex is terug.
een haltertopje, maar het hangt er even vanaf hoeveel stof ik overhoudt van het truitje dat ik daarvoor wil maken.. Die stof wil ik eigenlijk weer gebruiken namelijk....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:13 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf. Lier, lier, pants on fire!
En wat ga je naaien Teigan?
ruitenwissersproeiervloeistofreservoir, compleet met 2 pompjes en bevestigingsstangetjes, exclusief schroeven en boute, voor een Rover 214i uit 1995 graagquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:21 schreef nietzman het volgende:
Moet ik voor iemand nog wat meenemen uit het verre Engeland?
moment, ff vragen op http://britishracinggreenroverownersforum.co.ukquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:27 schreef nietzman het volgende:
Okay, waar ligt de dichtsbijzijnde sloop vanaf Regent Street 235?
Gezelligquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:20 schreef Alexxxxx het volgende:
oh hai ik heb de vrolijke alex van de afgelopen maand de deur weer uit geschopt, sjaggo alex is terug.
Ik zou naar een LARPkamp.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]goddank
Ja maar jij kunt het hebben. Itt 99% van de bevolking.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zou naar een LARPkamp.![]()
In de vakantie. Maar gaat niet door, want valt tegelijkertijd met Lowlandssss.
jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, want ik ben hot in een elfenpakje wil je zeggen?
Is wel zo, tho.
Hoe ging je tentamen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:00 schreef Jesse_ het volgende:
LARP == Epic Fail
Dan heb je mij nog niet in een elfenpakje gezien.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:00 schreef Jesse_ het volgende:
LARP == Epic Fail
Ik wel, wel leukquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet in een elfenpakje gezien.
Dat verandert er niks aan.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet in een elfenpakje gezien.
Dank je wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Welkom trug, leuke tijd gehad?
Ik moest net nog aan je denken, maar niet vanwege iets plezierigs.
Dat klinkt lulliger dan ik het bedoel. Ik moest alleen denken aan het feit dat Jos Hermans alweer bijna een jaar overleden is.![]()
Breda.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:53 schreef teigan het volgende:
welkom terug in Groningen DaD... Hoe heb je het verder gehad? Mooi weer enzo?
bodypaint bij zwangere vrouwen ftw!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:11 schreef maok het volgende:
Ik heb net heerlijk geschilderd bij TARA en Freecell, de baby kamer is nu niet meer geblokt![]()
Welkom terug DaD
niet na een zwangerschaptest? DNA test is om te checken wi pa is toch? en in een staaf pissen om te kijken of je zwanger bent.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Bleek na een DNA-test.
QFTquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:00 schreef Jesse_ het volgende:
LARP == Epic Fail
Ja. Ik bedoel een DNA-test.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet na een zwangerschaptest? DNA test is om te checken wi pa is toch? en in een staaf pissen om te kijken of je zwanger bent.
Dat die vriendin zwanger was van die jongen bedoel je dus.quote:
En niet van een ander, ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat die vriendin zwanger was van die jongen bedoel je dus.
Hey, die is klassiek, Kirk ftw!quote:
de text "maok wil je met me trouwen" is als oliepoor met een BX op het wegdek geschreven.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:52 schreef maok het volgende:
Hint: Het heeft iets met het viaduct te maken
VERTEL DAN GEWOOOHOOOOONquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:08 schreef maok het volgende:
Hej das ook een goeie, maar dat is het niet.
Dan geef ik het ook opquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:08 schreef maok het volgende:
Hej das ook een goeie, maar dat is het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Volgens mij was Bob. je voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Die liggen hier allang in de kastquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn de gordijnen eigenlijk al klaar?
Whahaha! Dat is precies mijn uitzicht op dit moment. Die foto. Die moet wel hier op mijn werk zijn gemaaktquote:
Bekend verschijnsel, haha!quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:32 schreef teigan het volgende:
grrrrr
waarom ben ik nu al 20 minuten bezig om water heet te krijgen voor thee....
Wat heb je nog meer nodig naast paracetamol dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:42 schreef Bob. het volgende:
Ik heb nauwelijks medicijnen bij me, alleen een koffer bomvol kleren en schoenen.
Reisziektepillen, zonder die dingen overleef ik het niet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer nodig naast paracetamol dan?
Ja.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:47 schreef teigan het volgende:
Alexxxxx, in Duitsland is dat soort spul toch ook verplicht om in de auto te hebben? Van die oranje hesjes en EHBO doos?
... oke. True.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:02 schreef Jesse_ het volgende:
Paracetamol voor mietjes noemen en zelf reisziektepilletjes slikken?
*SCHOP* (maar niet te hard, baby en zulks)quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:34 schreef freecell het volgende:
Ik heb vanalles te doen, maar doe niets zinnigs
Ik moet echt een schop hebben oid.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:34 schreef freecell het volgende:
Ik heb vanalles te doen, maar doe niets zinnigs
Ik moet echt een schop hebben oid.
Dank je wel, je bent een ware Groningerquote:
Ow, dat kun je met een gerust hard doen. Weet je in ieder geval zeker dat ik hard genoeg geschopt wordquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik laat het schoppen gewoon aan de baby over.
Je bent over een kwartiertje vrijquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mail me dat eens, ik kan me niemand bedenken waarvan je niet weet hoe de naam is
Dus die 2 voornaam-loze, die achternaam-loze en lijstje met mensen die je niet kent
Ik snapquote:
met één x irlquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Dank je wel, je bent een ware Groninger
Ik ben met de adressen van de geboortekaartjes bezig, wat een werk nog zeg![]()
En het is heel moeilijk om te bedenken wie er wel en niet één moetEn ik vergeet vast mensen. En van Sommige mensen weet ik niet hoe je de naam schrijft, ook lekker lullig.
met xil?quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:20 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Vakantie! Hotel! Tofheid! ff weg van huis
Ja precies!quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:28 schreef teigan het volgende:
lekker lyssa, er even tussenuit is altijd top!!!
Veel plezier en zulks!quote:
Wat zijn we beide voorspelbaarquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:20 schreef Lyssa het volgende:
Ik kom net thuis van Hancock! Idd vermakelijk! Leuk verhaal
Ik had eigenlijk gereserveerd voor de late.. maar door stomme bouwvakkers die iets 's nachts hiernaast moesten doen heb ik heel weinig geslapen en was ik moe.. De late was trouwens uitverkocht toen die van half 8 afgelopen was...quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:00 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Wat zijn we beide voorspelbaarAl kwam ik toevallig langs Pathé, was het niet helemaal van plan
Ja, die zijn erquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:54 schreef Kleiduif het volgende:
oh en voor de autobezitters onder ons, zijn er nog speciale regels in Zwitserland en Italië?
Je staat zelfs op de bellijst kleiduifquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:54 schreef Kleiduif het volgende:
goedemorgen
krijgen wij ook een kaartje freecell?
hebben eindelijk onze nieuwe auto.. kunnen we lekker op vakantie.
weet iemand nog leuke dingen in Rome of Monaco naast de standaard monumenten en restaurants?
oh en voor de autobezitters onder ons, zijn er nog speciale regels in Zwitserland en Italië?
groeten van Kleiduif, nu ook eigenaar van een grijze muis
Allang gezienquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:48 schreef Jesse_ het volgende:
Je had naar Forgetting Sarah Marshall moeten gaan, sowieso leuker
jullie durven het zelf niet aan??quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:23 schreef freecell het volgende:
Oja en we zoeken nog iemand die even iets bij ons op kan hangen
quote:
Alexxxxx volgens mijquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:29 schreef achterop23 het volgende:
ok dus die 2ling en die man zijn gespot. Dan ben ik iig niet de enige die ze bijna wekelijks ziet haha.
wie weet zijn het die hard fok!kers...
Waar is je fobo?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:45 schreef Bob. het volgende:
Een dag thuisthuis en ik heb wel een hele tas vol medicijnen in mijn koffer.
En ik verveel me dood.
Die is al eeuwen weg.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
maar geen icoontje?
Hehe.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Die tweeling woont in de Admiraal de Ruyterlaan, hun huis staat vol met poppen. Van kleine tot levensgrote. Het is een raar stel, ze hebben zelfs een keer de Super de Boer bestolen.
I'm not kidding.
Hoe kun je kittens nu niet leuk genoeg vinden?quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:08 schreef teigan het volgende:
Je zoekt het wel slecht uit qua weer freecell..
De kittens blijven nog even, deze mensen vonden ze niet leuk genoeg, en wilden verder kijken... En ik denk dat ik ze toch samen geplaatst wil hebben, dus dan gaat het over...
ze belde net, haar kinderen hebben toch hard genoeg gezeurd denk ik, ze komen morgen een van de kittens ophalen...quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe kun je kittens nu niet leuk genoeg vinden?Stenig ze!
Nog nooit gezienquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:31 schreef freecell het volgende:
Ja, een travestiet, een hele opvallende!
Heeft altijd van die halve handschoentjes aan en enorme oorbellen en veel lippenstift.
En een indisch mannetje die zijn jas helemaal om zich heen wikkelt en er erg breekbaar uitziet.
Nee hoor, de rollatorfoto's laat ik over aan een vriend van mequote:Op donderdag 10 juli 2008 21:48 schreef maok het volgende:
Af en toe zie ik ook zo'n rare fries in een groen auto door groningen rijden, die maakt echt van alles met wielen foto's. Ik hoorde dat hij soms zelfs rollators op de foto zet.
Johannes?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:34 schreef Tangarine het volgende:
Ook opvallend: Het oude mannetje met zn blikje met geld waarmee hij non-stop rammelt, vaak in de buurt van de V&D te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |