hij is naar een verkleedfeestje met plastic zwaarden geweest.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:59 schreef Bob. het volgende:
Oke, wat heeft mijn kamer aangevallen? Zo ontploft had ik het niet achtergelaten toch?
En verder ben ik zeiknat regerend en snap ik niks van wat je nou gedaan hebt Tanga.
De op één na nerderigste activiteit die er isquote:Op maandag 7 juli 2008 23:59 schreef Bob. het volgende:
Oke, wat heeft mijn kamer aangevallen? Zo ontploft had ik het niet achtergelaten toch?
En verder ben ik zeiknat regerend en snap ik niks van wat je nou gedaan hebt Tanga.
Ehm, nee, ik doe niet aan LARPquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij is naar een verkleedfeestje met plastic zwaarden geweest.
Weinig verschil tussen rpgen en iets als Guildwars spelen hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De op één na nerderigste activiteit die er is
Nerd activiteit #1quote:
Guildwars is natuurlijk ook nerderigquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:15 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Weinig verschil tussen rpgen en iets als Guildwars spelen hoor
Tis altijd wel vermakelijk om mensen van Attilla door het Noorderplantsoen te zien huppelenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]goddank
mn ex kent haar huidige vrind via larp![]()
! wat ben ik blij dat ik nooit mee ben gegaan
Die doet het vast erg goed op verjaardagenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]goddank
mn ex kent haar huidige vrind via larp![]()
! wat ben ik blij dat ik nooit mee ben gegaan
Ik ben denk ik ietsje later, moet even mijn auto ophalen bij de garagequote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:01 schreef freecell het volgende:
Oeh, succes Teigan!
Ik ga straks even met Maok naar de markt
Lastug!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:24 schreef nietzman het volgende:
Ik wil ook naar de markt want tomaatjes maar ik ga toch weg morgen dus dan is het niet goed meer als ik terugkom en dillemas.
Is dat een man die van olijven is gemaakt?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:31 schreef Bob. het volgende:
Neem de tomaatjes mee naar waar je ook maar heen gaat! Op andere plekken zijn ze ook lekker, beloofd.
En ik ga zo ook maar eens naar de markt, kijken of mijn olijven man er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |