hij is naar een verkleedfeestje met plastic zwaarden geweest.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:59 schreef Bob. het volgende:
Oke, wat heeft mijn kamer aangevallen? Zo ontploft had ik het niet achtergelaten toch?
En verder ben ik zeiknat regerend en snap ik niks van wat je nou gedaan hebt Tanga.
De op één na nerderigste activiteit die er isquote:Op maandag 7 juli 2008 23:59 schreef Bob. het volgende:
Oke, wat heeft mijn kamer aangevallen? Zo ontploft had ik het niet achtergelaten toch?
En verder ben ik zeiknat regerend en snap ik niks van wat je nou gedaan hebt Tanga.
Ehm, nee, ik doe niet aan LARPquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij is naar een verkleedfeestje met plastic zwaarden geweest.
Weinig verschil tussen rpgen en iets als Guildwars spelen hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De op één na nerderigste activiteit die er is
Nerd activiteit #1quote:
Guildwars is natuurlijk ook nerderigquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:15 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Weinig verschil tussen rpgen en iets als Guildwars spelen hoor
Tis altijd wel vermakelijk om mensen van Attilla door het Noorderplantsoen te zien huppelenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]goddank
mn ex kent haar huidige vrind via larp![]()
! wat ben ik blij dat ik nooit mee ben gegaan
Die doet het vast erg goed op verjaardagenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]goddank
Ik ben denk ik ietsje later, moet even mijn auto ophalen bij de garagequote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:01 schreef freecell het volgende:
Oeh, succes Teigan!
Ik ga straks even met Maok naar de markt
Lastug!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:24 schreef nietzman het volgende:
Ik wil ook naar de markt want tomaatjes maar ik ga toch weg morgen dus dan is het niet goed meer als ik terugkom en dillemas.
Is dat een man die van olijven is gemaakt?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:31 schreef Bob. het volgende:
Neem de tomaatjes mee naar waar je ook maar heen gaat! Op andere plekken zijn ze ook lekker, beloofd.
En ik ga zo ook maar eens naar de markt, kijken of mijn olijven man er is.
Ja. En zijn mond is van zongedroogde tomaatjes, ogen van tapenade en aan zijn voeten zitten stokbroodjes.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is dat een man die van olijven is gemaakt?
Wat je zegt ben je zelf. Lier, lier, pants on fire!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:00 schreef nietzman het volgende:
Liegebeest liegebeest super super liegebeest.
Aw, wat is't dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:20 schreef Alexxxxx het volgende:
oh hai ik heb de vrolijke alex van de afgelopen maand de deur weer uit geschopt, sjaggo alex is terug.
een haltertopje, maar het hangt er even vanaf hoeveel stof ik overhoudt van het truitje dat ik daarvoor wil maken.. Die stof wil ik eigenlijk weer gebruiken namelijk....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:13 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf. Lier, lier, pants on fire!
En wat ga je naaien Teigan?
ruitenwissersproeiervloeistofreservoir, compleet met 2 pompjes en bevestigingsstangetjes, exclusief schroeven en boute, voor een Rover 214i uit 1995 graagquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:21 schreef nietzman het volgende:
Moet ik voor iemand nog wat meenemen uit het verre Engeland?
moment, ff vragen op http://britishracinggreenroverownersforum.co.ukquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:27 schreef nietzman het volgende:
Okay, waar ligt de dichtsbijzijnde sloop vanaf Regent Street 235?
Gezelligquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:20 schreef Alexxxxx het volgende:
oh hai ik heb de vrolijke alex van de afgelopen maand de deur weer uit geschopt, sjaggo alex is terug.
Ik zou naar een LARPkamp.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]goddank
Ja maar jij kunt het hebben. Itt 99% van de bevolking.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zou naar een LARPkamp.![]()
In de vakantie. Maar gaat niet door, want valt tegelijkertijd met Lowlandssss.
jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, want ik ben hot in een elfenpakje wil je zeggen?
Is wel zo, tho.
Hoe ging je tentamen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:00 schreef Jesse_ het volgende:
LARP == Epic Fail
Dan heb je mij nog niet in een elfenpakje gezien.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:00 schreef Jesse_ het volgende:
LARP == Epic Fail
Ik wel, wel leukquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet in een elfenpakje gezien.
Dat verandert er niks aan.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet in een elfenpakje gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |