Dank je wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Welkom trug, leuke tijd gehad?
Ik moest net nog aan je denken, maar niet vanwege iets plezierigs.
Dat klinkt lulliger dan ik het bedoel. Ik moest alleen denken aan het feit dat Jos Hermans alweer bijna een jaar overleden is.![]()
Breda.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:53 schreef teigan het volgende:
welkom terug in Groningen DaD... Hoe heb je het verder gehad? Mooi weer enzo?
bodypaint bij zwangere vrouwen ftw!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:11 schreef maok het volgende:
Ik heb net heerlijk geschilderd bij TARA en Freecell, de baby kamer is nu niet meer geblokt![]()
Welkom terug DaD
niet na een zwangerschaptest? DNA test is om te checken wi pa is toch? en in een staaf pissen om te kijken of je zwanger bent.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Bleek na een DNA-test.
QFTquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:00 schreef Jesse_ het volgende:
LARP == Epic Fail
Ja. Ik bedoel een DNA-test.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet na een zwangerschaptest? DNA test is om te checken wi pa is toch? en in een staaf pissen om te kijken of je zwanger bent.
Dat die vriendin zwanger was van die jongen bedoel je dus.quote:
En niet van een ander, ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat die vriendin zwanger was van die jongen bedoel je dus.
Hey, die is klassiek, Kirk ftw!quote:
de text "maok wil je met me trouwen" is als oliepoor met een BX op het wegdek geschreven.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:52 schreef maok het volgende:
Hint: Het heeft iets met het viaduct te maken
VERTEL DAN GEWOOOHOOOOONquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:08 schreef maok het volgende:
Hej das ook een goeie, maar dat is het niet.
Dan geef ik het ook opquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:08 schreef maok het volgende:
Hej das ook een goeie, maar dat is het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Volgens mij was Bob. je voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Die liggen hier allang in de kastquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn de gordijnen eigenlijk al klaar?
Whahaha! Dat is precies mijn uitzicht op dit moment. Die foto. Die moet wel hier op mijn werk zijn gemaaktquote:
Bekend verschijnsel, haha!quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:32 schreef teigan het volgende:
grrrrr
waarom ben ik nu al 20 minuten bezig om water heet te krijgen voor thee....
Wat heb je nog meer nodig naast paracetamol dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:42 schreef Bob. het volgende:
Ik heb nauwelijks medicijnen bij me, alleen een koffer bomvol kleren en schoenen.
Reisziektepillen, zonder die dingen overleef ik het niet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer nodig naast paracetamol dan?
Ja.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:47 schreef teigan het volgende:
Alexxxxx, in Duitsland is dat soort spul toch ook verplicht om in de auto te hebben? Van die oranje hesjes en EHBO doos?
... oke. True.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:02 schreef Jesse_ het volgende:
Paracetamol voor mietjes noemen en zelf reisziektepilletjes slikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |