Zou bést eens kunnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:48 schreef Jesse_ het volgende:
Omdat je geen tieten hebt
Ow, ik negeer ook altijd mensen op straat.... al is het bij mij omdat ik teveel in m'n eigenw ereld leef en niet doorheb dat er iemand langs liep/fietste/etc die ik kenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:53 schreef JH87 het volgende:
Bob. negeerde mij van de week ook al straal toen ze langsfietste. Maar goed, dat was geheel wederzijds.
Ik heb hem inderdaad eerst 2 minuten laten staan en nagedacht of ik het wel moest postenquote:
Rekelquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:44 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Ik heb hem inderdaad eerst 2 minuten laten staan en nagedacht of ik het wel moest posten![]()
![]()
Maar ik dacht ik kan het ook zo weer weghalen
Was je met W1ZZ op pad?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi Mark. Ik was gister met een Barista op stap. Wil je me nu aanraken?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Winschoten wil je niet meer hebben?
Dan ben je ws een paar jaar te laat, maar je kan het altijd proberen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoihoi!
Hebben jullie nog tips om me in te schrijven voor een huisje in Groningen?
Dus geen kamer, maar echt een huisje/appartement/flatje
Begin pas over een jaar echt met zoeken, maar lijkt me verstandig me nu in te schrijven? Al had ik dat misschien beter al eerder kunnen doen, maja!
Alvast bedankt!
Ehh... ja, zsm inschrijven bij Woningnet, anders kun je het wel schuddenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoihoi!
Begin pas over een jaar echt met zoeken, maar lijkt me verstandig me nu in te schrijven? Al had ik dat misschien beter al eerder kunnen doen, maja!
Alvast bedankt!
truequote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan ben je ws een paar jaar te laat, maar je kan het altijd proberen.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:43 schreef JH87 het volgende:
Nee, Woningnet heeft in principe gewoon alle (sociale) huurwoningen. Anders moet je het via een makelaar ritselen.
Nou, dat was m'n stage. Wat een leegte ineens zeg.
(Maar wel een goeie beoordeling.)
Haha ja, inderdaad. Jullie wonen bij die begraafplaats toch? Had alleen niks gehoord.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Bob. is zo thuis denk ik
Ze fietste net voor mijn huis langs, ik klopte nog op het raam, maar ze reageerde niet
Ja, bij de begraafplaats inderdaadquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Haha ja, inderdaad. Jullie wonen bij die begraafplaats toch? Had alleen niks gehoord.
Ik zag een half uurtje later ook nog wel een meisje wat verdacht veel op Chips leek! Maar ik was al erg laat dus ben maar door geraced.
quote:
ISJ NIEGT GJOED DAT LIFT KAPOET IES!!! TURKIEJUH IS NU FUBBULUH!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:13 schreef JH87 het volgende:
Oh jee, volgens mij heb ik onze liftmonteur bij een voetbalwedstrijd weg laten bellen. Hij klonk niet echt lief.
Je hebt twee liften, je had dus best na de wedstrijd mogen bellenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:13 schreef JH87 het volgende:
Oh jee, volgens mij heb ik onze liftmonteur bij een voetbalwedstrijd weg laten bellen. Hij klonk niet echt lief.
Zit er ook nog iemand in of is er geen slachtoffer?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:35 schreef JH87 het volgende:
Die lui staan toch 24u per dag paraat. Hij is al hard aan 't werk trouwens.
Is that a good thing?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je lacht op dezelfde maneir als chocolate. (de user)
Daar reageert echt NIEMAND opquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:26 schreef JH87 het volgende:
Heb nog nooit meegemaakt dat er hier iemand echt vastzat. We hebben wel zo'n alarmbel, maar daar drukt iedereen altijd al op, dus ik vrees dat dat ook niet echt meer serieus wordt genomen.
Op de akerkhof hoor ik op dit moment ook niks gelukkigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:49 schreef JH87 het volgende:
Nope, hier is het stil.
Jezusquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:08 schreef Cassius het volgende:
Wel op de Markt: http://www.exceptionit.net/webcam/
Je bent een Turk, je hebt een auto en je bent blij... wat doe je dan... ga je pv3 op de grote markt staan te toeteren. Een biertje in de kroeg kan ook, maar nee hoor... Die 15" velgen onder je Golf GTI uit 1990 moeten wel even gezien worden...quote:
Helaasch zullen ze dat wel latenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:11 schreef Mark_Boelen het volgende:
En allemaal midden op de grote markt ook he
Schrijven met die gele bonnen!!
Misluktquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:16 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.onlinebaristakledingshop.com
Joepie! Polonaise en zulks!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, blijkbaar is d'r een wijkfeest.Ohyay.
quote:
Hè, een beetje vertrouwen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:58 schreef ChipsZak. het volgende:
We vliegen er toch uit.
En zo niet, dan de halve finale wel.
Nou, ik zou het niet zo erg vinden hoor,quote:
En de katholieken vereren Sint Doppie.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan staan ze allemaal in een kringetje en gooien ze dopjes in het rond.
Dat je dát niet kent.
Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En de katholieken vereren Sint Doppie.
als je volgend jaar wil zoeken, had je je beter in 2005 kunnen inschrijven.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoihoi!
Alvast bedankt!
herkenbaarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
als je volgend jaar wil zoeken, had je je beter in 2005 kunnen inschrijven.Ik ervaar nu zelf mijn laksigheid van het niet inschrijven bij Woningnet.
Wat wil jij dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:48 schreef Jesse_ het volgende:
Maar wie wil er nou in een sociale huurwoning
In een fatsoenlijke buurt wonen waar mijn buren niet bij het eerste zonnenstraaltje met een kratje bier in de voortuin gaan zitten.quote:
dat wil ik ook wel, maar ik kan geen huur a 800 euro per maand opbrengen en de bank wil me op basis van mijn huidige loon geen hypotheek van meer dan 90.000 euro geven.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
In een fatsoenlijke buurt wonen waar mijn buren niet bij het eerste zonnenstraaltje met een kratje bier in de voortuin gaan zitten.
Heeey, zo'n super de boer ding hebben wij ook, tof!quote:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=scherm+grote+markt&meta=quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag Groningers, weten jullie iets van een groot scherm in de openlucht in het centrum, voor de wedstrijd van vanavond?
Haaj! Ja ik vind hem te melig.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heeey, zo'n super de boer ding hebben wij ook, tof!
Oh hai!
Mijn moeder doet 1x per week boodschappen bij de Super voor oma (mijn oma, haar moeder).quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:50 schreef Jesse_ het volgende:
Ik spaar al weken en ik heb nog maar één voetbalmuntje
Ja lekker nuttig joh.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=scherm+grote+markt&meta=
Buiten mag niet van Wallage, dus dat wordt of in een cafe, of thuis kijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag Groningers, weten jullie iets van een groot scherm in de openlucht in het centrum, voor de wedstrijd van vanavond?
Om eens een nerd term erbij te pakken: FAIL.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:43 schreef Tangarine het volgende:
Film gekeken in Pathé , dus avond was idd goed besteed
Zielige kneus, get a lifequote:Op zondag 22 juni 2008 02:23 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Om eens een nerd term erbij te pakken: FAIL.
In Fok! termen:.
En verder hoop ik dat Hiddink het nederlandsche staatsburgerschap ontzegt wordt wegens fraude en landverraad![]()
P.S. PI is voor *jongetje*, mocht dat niet duidelijk zijn.
Wat voor een schip heb je alexxxxx??quote:Op zondag 22 juni 2008 11:19 schreef JH87 het volgende:
Ja! Echt gaaf.Eerst de hele ochtend gras moeten maaien, maar daarna met een krat pils het water op. Moesten we door zo'n sluis enzo, een eind varen over het Reitdiep en toen waren we in de stad. Hebben we een rondje om het centrum gedaan zeg maar.
Mooi om Groningen ook eens vanaf die kant te zien.
Nou, daar kan ik wel mee leven.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:17 schreef Mark_Boelen het volgende:
Schaammmmmm
Ik was nog maar net wakker
Beste smoes he?
Knuffelquote:Op zondag 22 juni 2008 14:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee.
Ja.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
KnuffelMoeten we al komen helpen zoeken?
Leuk. Heb je hem eindelijk weer eens op zien tredenquote:Op zondag 22 juni 2008 14:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bruce was gister heel tof.
Ja, het Arnhemdebacle is gewreekt.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leuk. Heb je hem eindelijk weer eens op zien treden
Mooi verwoord.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, het Arnhemdebacle is gewreekt.
Gistermiddag,quote:
Hele nacht opgesloten ofzo?quote:Op zondag 22 juni 2008 16:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja he?Danke,
.
En er ging net een garage open en wie komt daar uit,.
POESTEL.
Nja inderdaad, heerlijk een stuk met de bus moeten doen.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:13 schreef JH87 het volgende:
Ik zou vanmiddag naar Arnhem gaan, maar ben niet geweest vanwege al die pauperwerkzaamheden aan het spoor. Geluk bij een ongeluk.
Daar gingen wij ook al vanuit, maar als iemand het zeker had geweten was dat misschien wel fijn geweest. Maar we wagen de gok maar.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:16 schreef maok het volgende:
Als ik zo op de website kijk staan er bij vestiging Groningen geen openingstijden maar de andere vestigingen zijn tot 22.00 uur open. Groningen denk ik ook dus.
Daar heb ik altijd zó'n hekel aan. Vanuit Wageningen kun je dan toch ook veel beter over Utrecht gaan? Doe ik ook altijd.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:17 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nja inderdaad, heerlijk een stuk met de bus moeten doen.
Dat dacht ik toen ik wakker werd. Als ik kijk naar de hoeveelheid bier had ik op zijn minst zes weken hoofdpijn moeten hebbenquote:
Dislexies EN autistsichquote:Op zondag 22 juni 2008 22:27 schreef Mark_Boelen het volgende:
En weer thuis van het feithhuis.
Het was niet echt druk vanavond waardoor ik eerder vrij ben.
Ik heb me wel vermaakt met het zetten van mooie cappu's en zal hiervan vanvond dan ook een paar foto's posten.
Wij laten jou ook vrolijk over je auto-dingen brabbelen. En koffie is nog een stuk interessanter.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
wleke momgool is nu in staat vrijwle alleen over koffie te praten, en er nog fotos van te maken ook>
dat bedacht ik me ook jaquote:Op zondag 22 juni 2008 22:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wij laten jou ook vrolijk over je auto-dingen brabbelen. En koffie is nog een stuk interessanter.
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:18 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik praat ook echt niet de gehele dag over koffie, alleen op men werk en als ik van men werk kom meestal, omdat het nou eenmaal een mooi product is
Maar sorry geaccepteerd
Kleine autoliefhebbertje
Kijk zo maar even in het koffietopic voor fotos Alexxxx
Ik kijk lieverin mn eigen archief, daar staan de fotos die ik van Chocolate heb gemaaktquote:Op zondag 22 juni 2008 23:18 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik praat ook echt niet de gehele dag over koffie, alleen op men werk en als ik van men werk kom meestal, omdat het nou eenmaal een mooi product is
Maar sorry geaccepteerd
Kleine autoliefhebbertje
Kijk zo maar even in het koffietopic voor fotos Alexxxx
Sar-cas-mequote:Op zondag 22 juni 2008 23:35 schreef MaxMark het volgende:
Ok, één keer voor de twee heren: Au-tis-tisch.
Lief.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:35 schreef MaxMark het volgende:
Ok, één keer voor de twee heren: Au-tis-tisch.
Ik dacht dat je je sar-cas-me al deed bij het woord 'dyslexies'.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sar-cas-me
Het bedoeld spelvouten maken bij dislexiese personen.
quote:
Kennen we haar?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:41 schreef Tangarine het volgende:
Net afgesproken om volgende week naar de dierentuin te gaan met een date
Emmen?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:41 schreef Tangarine het volgende:
Net afgesproken om volgende week naar de dierentuin te gaan met een date
Nope, onbekend op Fok!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kennen we haar?
Idem hier btw, maar iets minder net, en niet volgende week maar later deze zomer
Uiteraard, Emmen roeleertquote:
Dat zou sneu zijn voor dat gezelschap.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, of er zit er hier iemand bij me. Op zondagavond. Even na middernacht.
Hey de onaardige opmerkingen zijn mijn afdelingquote:Op maandag 23 juni 2008 00:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat zou sneu zijn voor dat gezelschap.
Hij is er wel toe in staatquote:Op maandag 23 juni 2008 00:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat zou sneu zijn voor dat gezelschap.
Ja.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:32 schreef Mark_Boelen het volgende:
Heb je ondertussen al is ff naar die foto's gekeken Alexxxxx??
Nee. Sorry. Ik ben net iets minder contctgestoord dan jij.quote:
Ik laat je maar in de waanquote:Op maandag 23 juni 2008 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee. Sorry. Ik ben net iets minder contctgestoord dan jij.
Minimaal evenveel dan.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee. Sorry. Ik ben net iets minder contctgestoord dan jij.
Oké dan, gaaf.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kreeg vandaag btw een compliment dat ik een leuke vriendin had![]()
Van iemand die net fotos van CZ had gezien
Ik ook, vooruit, gedeelde eerste plek!quote:Op maandag 23 juni 2008 07:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik 2e!
Al was ik al wel wakker om 7 uur,.
Hoe is het gegaan?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:43 schreef ForumGek het volgende:
Arghh, morgen ochtend presentatie en nu nog ff toetscriteria doorlezen, dat wordt wat morgen...
quote:Op maandag 23 juni 2008 09:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedemorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |