Het lijkt mij complete willekeur, maar er zal vast één of andere bijbelse betekenis aan het getal 1000 zitten die ik niet ken. Net als 3, en 7, en 12.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:08 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
En waar haalden ze die 1000 jaar vandaan?
100 had ook gekunt, of 2500 of 1500 of 10
Ja, we geloven in een hemel en hel. Maar of de hel vuur en dergelijke heeft zou ik niet weten. De hel is in ieder geval de enige plek waar God je heeft verlaten en het zonder zijn aanwezigheid moet doen. En dat wil je nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Mss een stomme vraag, maar Tara en Freecell, geloven jullie ook in een hel & hemel, zoals vaak afgebeeld met vuur en satan enzo?
* Puur hypothetisch *quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, we geloven in een hemel en hel. Maar of de hel vuur en dergelijke heeft zou ik niet weten. De hel is in ieder geval de enige plek waar God je heeft verlaten en het zonder zijn aanwezigheid moet doen. En dat wil je niet
Je hebt het kwaad in je!quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:18 schreef maok het volgende:
Gefeli ChipsZak.
Het regent hier nu heel hard en de school hier tegen over gaat net uit
Puur hypotehetisch zou dit kunnen ja, maar ik denk niet dat de mens ooit de hemel zal ontdekken, of de hel for that matter.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:44 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
* Puur hypothetisch *
Als er een hel zou bestaan en een hemel. Zou het niet zo kunnen zijn dat de mens deze ter zijne tijd ontdekken zal? Mede door de wetenschappelijke ontwikkelingen.
Als hel vuur is, dan zou je kunnen zeggen dat de zon de hel is?
Iets waar de vrouwen waar ik het bed mee heb gedeeld het niet mee eens zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:27 schreef freecell het volgende:
maar ik denk niet dat de mens ooit de hemel zal ontdekken,
quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Iets waar de vrouwen waar ik het bed mee heb gedeeld het niet mee eens zijn..
dank jequote:Op donderdag 19 juni 2008 16:51 schreef ChipsZak. het volgende:
de groeten van alex vanuit adam.
Met een 5,45 ben ik in eerste instantie gezakt voor mn examen, ook voor wiskunde.. durfde wiskunde niet te herkansen dus ging ik maar voor fransquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik sta uiteindelijk een 5 gemiddeld op wiskunde.
Ik stond een 5,45en het word afgekapt he. Anders had ik een 6 gestaan. Nouja. Jammer dan.
Ik sta iets van 3 of 4 6jes, de rest 7's en 8en.
Dusbest goed.
Ik las het ja, 2 a 3 uurtjes zonder stroom in totaal daarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:52 schreef erkel het volgende:
stroom ligt eruit hier in Korregewegwijk en de hoogte. Al uur lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:58 schreef 2cv het volgende:
Drie keer raden wie er vannacht naast mij lag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe durf jequote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:13 schreef Mark_Boelen het volgende:
kutopmerkingmodus aan
Je kunt altijd nog tegen betaling iemand naast je laten slapen 2cv![]()
![]()
kutopmerkingmodus uit
![]()
![]()
Wat is 't?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ook naast niemand.
En ik ben chagrijnig.
Ik ben chagrijnig.quote:
Ik voorzie een ontbijtoptie.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan lekkerder en van een echte banketbakker.
We hebben conceptie uiteraard voor het huwelijk enorm vermeden. Maar eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat het vlees zwak was en we wel hebben geoefend.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:18 schreef Jesse_ het volgende:
Zijn jullie tweetjes nu ook zo van de kerk dat er voor het huwelijk geen pogingen tot conceptie gedaan werden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |