Ik was bij jullie burenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Tuinwijk is gewoon Tuinwijk. Geen Paddepoel, geen Selwerd
De wijkgrens loopt voor ons huis langs, wij zijn officieel nog Tuinwijk, de begraafplaats is Selwerd
Nog vlugger ook...quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ze mogen ook best lopend komen. Ik woon tenslotte op maar een paar honderd meter van het UMCG.
Als je die aan de andere kant van onze groene muur bedoelt: Die zijn érg gezelligquote:
Hij kan al weer buigen! En jouw oog nog al weer wat beter?quote:
Ik zat achter jullie groene muur.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Als je die aan de andere kant van onze groene muur bedoelt: Die zijn érg gezellig
Bedoel je de buurman aan de andere kant, dan ben ik vooral erg verbaasd, die houdt namelijk niet van mensen(al is hij wel erg vriendelijk hoor)
Mijn oog kan ook weer buigen. Hartstikke goed.:)quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hij kan al weer buigen! En jouw oog nog al weer wat beter?
En ik SOG. Maar wel met leuke dingen.
We waren heel hard aan het juigen bij de doelpunten, dat je dat niet gehoord hebtquote:
En? zat de man des huizes achter de TV of achter de PC nu ik hem heb aangestoken met stambomenquote:
We waren er niet eens. We waren bij Kleiduifquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:53 schreef maok het volgende:
[..]
We waren heel hard aan het juigen bij de doelpunten, dat je dat niet gehoord hebt
Druk, geen tijd voor teh internetsquote:
Dat is dan wel weer een 14.gif waard.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:51 schreef Bob. het volgende:
Zelf gemaakte brownies.
Zelf gesmeerde boterhammenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:57 schreef JH87 het volgende:
[..]
Baas boven baas. Hier kan ik niet tegenop.
International School ftw. Bij Amerikanen zit dat gewoon ingebakken. (hihi, leuke woordspeling)quote:
quote:
Zolang je de brownie maar niet door het slijk haalt...quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:01 schreef JH87 het volgende:
[..]
![]()
Ik zou door het slijk gaan voor een brownie. Een zelfgesmeerde boterham krijg ik iedere dag al op m'n bord.
Je gaat toch eerst door het slijk en dan krijg je een brownie.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zolang je de brownie maar niet door het slijk haalt...
En daarna ga jeje eerst douchen neem ik aan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:11 schreef JH87 het volgende:
[..]
Je gaat toch eerst door het slijk en dan krijg je een brownie.
geen idee? Is hier thuis? Ik heb ze iig niet gezien.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:22 schreef Inkomen het volgende:
Waarom rijden er hier de hele tijd bussen met bestemming Elfstedentocht rond?
Zonneboot elfstedentocht is nu.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:22 schreef Inkomen het volgende:
Waarom rijden er hier de hele tijd bussen met bestemming Elfstedentocht rond?
Hier is thuis inderdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:28 schreef maok het volgende:
[..]
geen idee? Is hier thuis? Ik heb ze iig niet gezien.
Dat dus, dank.quote:
Ik was bij Zwarte Haan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:36 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen naar zee ga. Weet alleen nog niet waar.
Lijkt onbereikbaar middels trein + voeten. Misschien dat ik op de trein naar Harlingen spring & van daaruit verder kijk.quote:
Serieus??? Dat zou heel goed uitkomen, aangezien ik morgen naar Drachten moetquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Vanaf morgen staken de bussen wrs helemaal niet meer,
Trein, dan anderhlaf uur in de bus (die eens in de 2 uur rijdt, in de spits), en dan 3 kilometer lopen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Lijkt onbereikbaar middels trein + voeten. Misschien dat ik op de trein naar Harlingen spring & van daaruit verder kijk.
Da's te lang, moet in de loop van de middag alweer in de stad zijn voor werk. Voor zoiets kan ik beter de auto van mijn ouders een keer... lenen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Trein, dan anderhlaf uur in de bus (die eens in de 2 uur rijdt, in de spits), en dan 3 kilometer lopen.
ffquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
En k overweeg nu heel erg sterk om ff bij Fraubitch op bezoek te gaan in Limburg.....
Ik overdrijf. 2 uur en 50 minuten als ik geen files tegen kom... maar 10 minuten McDonaldstijd meegerekend...quote:
Ow, dat is wel te doen voor ff een glas cola en weer terugquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik overdrijf. 2 uur en 50 minuten als ik geen files tegen kom... maar 10 minuten McDonaldstijd meegerekend...
Ik heb verder gereisd voor minder...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:18 schreef maok het volgende:
[..]
Ow, dat is wel te doen voor ff een glas cola en weer terug
Oh bij mijis het net andersomquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Je moet ook áltijd achter die uitzendbureau's aangaan. Bah.
Dan koop je een cakeblik. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had mix voor chocoladecake gekocht maar had er niet helemaal bij nagedacht dat je dan ook een cakeblik nodig hebt.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:00 schreef maok het volgende:
Magnetron cake ftw, helaas geen pak meer van in huis
Dat is dan ook gewoon met beslag waarbij je de beslagkom kunt uitlikken. Maar je kunt hem vervolgens in de magetron bakken, en dat is wel lekker makkelijk (en snel)quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan koop je een cakeblik. Probleem opgelost.
[..]
Een cake hoort in de oven. Eerst beslag maken, beslag in bakblik,
beslagkom uitlikken (deden mijn broer en ik vroeger altijd als mijn moeder cake maakte) en dan cake bakken.
Net als magnetronpannekoeken, dat vind ik ook niks.
Bij de kringloopwinkel bijvoorbeeld!quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan koop je een cakeblik. Probleem opgelost.![]()
Of gewoon nieuw natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:18 schreef RealZeus het volgende:
beslagkom uitlikken (deden mijn broer en ik vroeger altijd als mijn moeder cake maakte)
ja, om mee te koken en bakkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb jij siliconen maok?
Ow die heb ik ook nog ergens. Wat heb je er mee gedaan overigens?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb ze voor ijsklontjes
Oh, wacht, had
Boedelscheiding... Nooit meer ijsklontjes in de vorm van pinguins, colaflesejs of vrolijk fruitquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:13 schreef maok het volgende:
[..]
Ow die heb ik ook nog ergens. Wat heb je er mee gedaan overigens?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij de kringloopwinkel bijvoorbeeld!![]()
[..]
Of gewoon nieuw natuurlijk
Ik weet nu een leuk cadeautje voor je verjaardagquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Boedelscheiding... Nooit meer ijsklontjes in de vorm van pinguins, colaflesejs of vrolijk fruit
Oh kom je langs dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik weet nu een leuk cadeautje voor je verjaardag
Vooral veel luchtiger dan in de oven. De cake wordt minstens 2 keer zo groot als de hoeveelheid beslag. Een knapperig korstje zal hij niet krijgen, maar dat hoort ook niet bij cake.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik likte de beslagkom uit, Alex, niet het cakeblik.
@Maok: wordt zo'n magnetroncake niet enorm zompig? Ik heb wel eens tosti's proberen te maken met de magnteron maar dat werd een behoorlijk kleffe hap.
Ik heb ook een keer geprobeerd om mijn bh op te vullen met een cakeblik, maar door de vorm stond dit wel een beetje vreemd.quote:
heheh ja ik ken het.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:12 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer geprobeerd om mijn bh op te vullen met een cakeblik, maar door de vorm stond dit wel een beetje vreemd.
Ik heb al eens een ijsklontjesvorm in mijn broek gestopt ter opvulling. Volgende keer eerst de ijsklontjes er uit halen....quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:12 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer geprobeerd om mijn bh op te vullen met een cakeblik, maar door de vorm stond dit wel een beetje vreemd.
Ja.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Willen we hier de details van weten?
Waarom niet?quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Willen we hier de details van weten?
Niets, puur natuurquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
En wat gebruik je dan nu als opvulling voor je BH?
Misskien heeft ze gin tiet om te praoten?quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:50 schreef Grulez het volgende:
Nou heb je dr weggejaagd alexxxxx...
WAT?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij heeft die pills in zijn soks.
'T gaat te fur.quote:
Cornjum. Mijn ouders wonen in Stiens.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maareh Alexxxx, ik zou niet weten hoe ik in Stiens (toch?) moet komen
Anders was ik langsgekomen
Zo uit mijn hoofd: Duinkerstraat 35a. Elke laatste vrijdag van de maand. Wel vroeg erbij zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh waar kan je vinden waar die gevonden fietsen terechtkomen enzo? Waar je dus voor vet cheap een fiets kan kaufen?
Ik was niet thuis maar het staat ook al op youtube:quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:49 schreef teigan het volgende:
Maok, heb je nou het stukje nog gezien??
Wij waren wel in beeld in ieder geval...
Dat is een optie, echter reageren is altijd mooi.quote:Op donderdag 19 juni 2008 02:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan had je kunnen opteren niet te reageren.
Look mom! I'm on TV!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:58 schreef maok het volgende:
[..]
Ik was niet thuis maar het staat ook al op youtube:
27 juli valt op een zondag, idd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je bent dit jaar toch op een zondag jarig, Alex? Misschien kunnen we dan wel gezellig met z'n allen langskomen..
Ik ben vóór (dan wel op zondagmiddag, dan kunnen de kerkgangers onder ons nog eerst naar de kerk)quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je bent dit jaar toch op een zondag jarig, Alex? Misschien kunnen we dan wel gezellig met z'n allen langskomen..
Nou, niet eigenlijk. Dat gebeurt simpelweg nergens.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
freecell, weet jij misschien waar in de Bijbel Jezus Petrus aanwijst als zijn aardse opvolger?.
Ja, of niet natuurlijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, of jullie gana lopend vanaf daarquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
We kunnen sowieso naar het station in Leeuwarden gaan, en dan om de beurt opgehaald worden door Alex..
Die tekst is er trouwens wel de oorzaak van dat Petrus altijd bij de hemelpoort of met de sleutels van de hemel wordt afgebeeldquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, ok. Heel erg bedankt!
Dat heb ik vermeld.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Die tekst is er trouwens wel de oorzaak van dat Petrus altijd bij de hemelpoort of met de sleutels van de hemel wordt afgebeeld
quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Die tekst is trouwens tevens een woorspeling omdat 'petra/petrus' rots betekend.
Volgens katholieke overlevering is Petrus bisschop van Rome geworden (oftewel de eerste paus). Hij zou begraven liggen onder de Sint Pieter in Vaticaanstad (volgens Katholieken nu letterlijk en figuurlijk de rots waarop de kerk gebouwd is). De pausen noemen zich Petrus' opvolgers. Vooral dat gedeelte over Petrus' bindende oordelen wordt door de pausen gebruikt om hun macht te doen gelden.
Ja, dat weet ik. De Sint Pieter was eerst slechts een bovengrondse graftombe, gebouwd door Constantijn rond 330, evenals het graf van Paulus, die allebei uiteraard buiten de stadsmuren van Rome begraven lagen (het begraven van doden binnen de stadsmuren was toen nog verboden). Zogenaamde coemeteium subteglatum. De kerkelijke functie kwam eigenlijk pas later. Het graf heeft enorm meegeholpen in de ontwikkeling van Rome door de grote hoeveelheden pelgrims die vanaf de vijfde eeuw het graf kwamen bezoeken en daardoor een handelscentrum buiten de eigenlijke stad lieten ontstaan, op wat nu de Borgo is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Die tekst is trouwens tevens een woorspeling omdat 'petra/petrus' rots betekend.
Volgens katholieke overlevering is Petrus bisschop van Rome geworden (oftewel de eerste paus). Hij zou begraven liggen onder de Sint Pieter in Vaticaanstad (volgens Katholieken nu letterlijk en figuurlijk de rots waarop de kerk gebouwd is). De pausen noemen zich Petrus' opvolgers. Vooral dat gedeelte over Petrus' bindende oordelen wordt door de pausen gebruikt om hun macht te doen gelden.
Een beetje offtopic misschien, maar bést interessant hoor!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. De Sint Pieter was eerst slechts een bovengrondse graftombe, gebouwd door Constantijn rond 330, evenals het graf van Paulus, die allebei uiteraard buiten de stadsmuren van Rome begraven lagen (het begraven van doden binnen de stadsmuren was toen nog verboden). Zogenaamde coemeteium subteglatum. De kerkelijke functie kwam eigenlijk pas later. Het graf heeft enorm meegeholpen in de ontwikkeling van Rome door de grote hoeveelheden pelgrims die vanaf de vijfde eeuw het graf kwamen bezoeken en daardoor een handelscentrum buiten de eigenlijke stad lieten ontstaan, op wat nu de Borgo is.
Maar goed, niet interessant verder..
Ik heb je bijna twintig pagina's te bieden over de geschiedenis van pelgrimages en hoe Rome omging met die enorme stromen mensen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Een beetje offtopic misschien, maar bést interessant hoor!
En niet meer offtopic dan de gesprekken hier normaal
Wat hándig dat je dat kan uitrekenen, ook al staat er in de bijbel op diverse plekken dat het onverwacht zal zijn en niet uit te rekenenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wisten jullie ook dat als alle uitsparingen in de muren van de Sint Paulus-buiten-de-muren gevuld zijn met afbeeldingen van pausen, dan de Dag des Oordeels aanbreekt?
Hoe meer ik erover leer, hoe blijer ik ben geen katholiek te zijn.
Dan hebben al die katholieken zih belachelijk gemaaktquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat gebeurt er dan als die muur vol zit, en er gebeurt niks?
Nee, ze gaan dat met elkaar een massa-zelfmoord inzettenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja. Maar. Ikbedoel. Met die katholieken. Wat doen ze dan.Gaan ze dan iets nieuws bedenken?
Als je 1033 doortrekt, dan zou je dat kunnen verdubbelen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarschijnlijk ja. Ze geloofden ook al dat het einde der tijden zou zijn in 1033, zodat ze allemaal als een gek naar Rome reisden om vergeving voor hun zonden te vragen. Ik was er niet bij natuurlijk, maar ik geloof dat het met dat einde der tijden best mee is gevallen toen.
Christenen bidden om kwaad af te wendenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Waren het ook de katholieken die op 6 juni 2006 allemaal zo massaal gingen bidden? 666
Het jaar 1033 was omdat dat precies 1000 jaar na het overlijden van Jezus zou zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:03 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Als je 1033 doortrekt, dan zou je dat kunnen verdubbelen.
Dus ze stellen gewoon weer een nieuwe grens? Misschien 2066?
Vind het toch een beetje raar, je geloofd in iets. Dat komt op een bepaald moment niet uit, en
dan ga je wel door met datgene geloven..
Je bent in de war met lemmingen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:01 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, ze gaan dat met elkaar een massa-zelfmoord inzetten
En waar haalden ze die 1000 jaar vandaan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het jaar 1033 was omdat dat precies 1000 jaar na het overlijden van Jezus zou zijn.
Wie?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je bent in de war met lemmingen.
Disneydierenmoordenaars en hun hoaxjes.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je bent in de war met lemmingen.
Het lijkt mij complete willekeur, maar er zal vast één of andere bijbelse betekenis aan het getal 1000 zitten die ik niet ken. Net als 3, en 7, en 12.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:08 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
En waar haalden ze die 1000 jaar vandaan?
100 had ook gekunt, of 2500 of 1500 of 10
Ja, we geloven in een hemel en hel. Maar of de hel vuur en dergelijke heeft zou ik niet weten. De hel is in ieder geval de enige plek waar God je heeft verlaten en het zonder zijn aanwezigheid moet doen. En dat wil je nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Mss een stomme vraag, maar Tara en Freecell, geloven jullie ook in een hel & hemel, zoals vaak afgebeeld met vuur en satan enzo?
* Puur hypothetisch *quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, we geloven in een hemel en hel. Maar of de hel vuur en dergelijke heeft zou ik niet weten. De hel is in ieder geval de enige plek waar God je heeft verlaten en het zonder zijn aanwezigheid moet doen. En dat wil je niet
Je hebt het kwaad in je!quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:18 schreef maok het volgende:
Gefeli ChipsZak.
Het regent hier nu heel hard en de school hier tegen over gaat net uit
Puur hypotehetisch zou dit kunnen ja, maar ik denk niet dat de mens ooit de hemel zal ontdekken, of de hel for that matter.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:44 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
* Puur hypothetisch *
Als er een hel zou bestaan en een hemel. Zou het niet zo kunnen zijn dat de mens deze ter zijne tijd ontdekken zal? Mede door de wetenschappelijke ontwikkelingen.
Als hel vuur is, dan zou je kunnen zeggen dat de zon de hel is?
Iets waar de vrouwen waar ik het bed mee heb gedeeld het niet mee eens zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:27 schreef freecell het volgende:
maar ik denk niet dat de mens ooit de hemel zal ontdekken,
quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Iets waar de vrouwen waar ik het bed mee heb gedeeld het niet mee eens zijn..
dank jequote:Op donderdag 19 juni 2008 16:51 schreef ChipsZak. het volgende:
de groeten van alex vanuit adam.
Met een 5,45 ben ik in eerste instantie gezakt voor mn examen, ook voor wiskunde.. durfde wiskunde niet te herkansen dus ging ik maar voor fransquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik sta uiteindelijk een 5 gemiddeld op wiskunde.
Ik stond een 5,45en het word afgekapt he. Anders had ik een 6 gestaan. Nouja. Jammer dan.
Ik sta iets van 3 of 4 6jes, de rest 7's en 8en.
Dusbest goed.
Ik las het ja, 2 a 3 uurtjes zonder stroom in totaal daarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:52 schreef erkel het volgende:
stroom ligt eruit hier in Korregewegwijk en de hoogte. Al uur lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:58 schreef 2cv het volgende:
Drie keer raden wie er vannacht naast mij lag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe durf jequote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:13 schreef Mark_Boelen het volgende:
kutopmerkingmodus aan
Je kunt altijd nog tegen betaling iemand naast je laten slapen 2cv![]()
![]()
kutopmerkingmodus uit
![]()
![]()
Wat is 't?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ook naast niemand.
En ik ben chagrijnig.
Ik ben chagrijnig.quote:
Ik voorzie een ontbijtoptie.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan lekkerder en van een echte banketbakker.
We hebben conceptie uiteraard voor het huwelijk enorm vermeden. Maar eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat het vlees zwak was en we wel hebben geoefend.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:18 schreef Jesse_ het volgende:
Zijn jullie tweetjes nu ook zo van de kerk dat er voor het huwelijk geen pogingen tot conceptie gedaan werden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |