Haha ja, inderdaad. Jullie wonen bij die begraafplaats toch? Had alleen niks gehoord.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Bob. is zo thuis denk ik
Ze fietste net voor mijn huis langs, ik klopte nog op het raam, maar ze reageerde niet
Ja, bij de begraafplaats inderdaadquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Haha ja, inderdaad. Jullie wonen bij die begraafplaats toch? Had alleen niks gehoord.
Ik zag een half uurtje later ook nog wel een meisje wat verdacht veel op Chips leek! Maar ik was al erg laat dus ben maar door geraced.
quote:
ISJ NIEGT GJOED DAT LIFT KAPOET IES!!! TURKIEJUH IS NU FUBBULUH!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:13 schreef JH87 het volgende:
Oh jee, volgens mij heb ik onze liftmonteur bij een voetbalwedstrijd weg laten bellen. Hij klonk niet echt lief.
Je hebt twee liften, je had dus best na de wedstrijd mogen bellenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:13 schreef JH87 het volgende:
Oh jee, volgens mij heb ik onze liftmonteur bij een voetbalwedstrijd weg laten bellen. Hij klonk niet echt lief.
Zit er ook nog iemand in of is er geen slachtoffer?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:35 schreef JH87 het volgende:
Die lui staan toch 24u per dag paraat. Hij is al hard aan 't werk trouwens.
Is that a good thing?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je lacht op dezelfde maneir als chocolate. (de user)
Daar reageert echt NIEMAND opquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:26 schreef JH87 het volgende:
Heb nog nooit meegemaakt dat er hier iemand echt vastzat. We hebben wel zo'n alarmbel, maar daar drukt iedereen altijd al op, dus ik vrees dat dat ook niet echt meer serieus wordt genomen.
Op de akerkhof hoor ik op dit moment ook niks gelukkigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:49 schreef JH87 het volgende:
Nope, hier is het stil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |