Nja inderdaad, heerlijk een stuk met de bus moeten doen.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:13 schreef JH87 het volgende:
Ik zou vanmiddag naar Arnhem gaan, maar ben niet geweest vanwege al die pauperwerkzaamheden aan het spoor. Geluk bij een ongeluk.
Daar gingen wij ook al vanuit, maar als iemand het zeker had geweten was dat misschien wel fijn geweest. Maar we wagen de gok maar.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:16 schreef maok het volgende:
Als ik zo op de website kijk staan er bij vestiging Groningen geen openingstijden maar de andere vestigingen zijn tot 22.00 uur open. Groningen denk ik ook dus.
Daar heb ik altijd zó'n hekel aan. Vanuit Wageningen kun je dan toch ook veel beter over Utrecht gaan? Doe ik ook altijd.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:17 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nja inderdaad, heerlijk een stuk met de bus moeten doen.
Dat dacht ik toen ik wakker werd. Als ik kijk naar de hoeveelheid bier had ik op zijn minst zes weken hoofdpijn moeten hebbenquote:
Dislexies EN autistsichquote:Op zondag 22 juni 2008 22:27 schreef Mark_Boelen het volgende:
En weer thuis van het feithhuis.
Het was niet echt druk vanavond waardoor ik eerder vrij ben.
Ik heb me wel vermaakt met het zetten van mooie cappu's en zal hiervan vanvond dan ook een paar foto's posten.
Wij laten jou ook vrolijk over je auto-dingen brabbelen. En koffie is nog een stuk interessanter.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
wleke momgool is nu in staat vrijwle alleen over koffie te praten, en er nog fotos van te maken ook>
dat bedacht ik me ook jaquote:Op zondag 22 juni 2008 22:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wij laten jou ook vrolijk over je auto-dingen brabbelen. En koffie is nog een stuk interessanter.
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:18 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik praat ook echt niet de gehele dag over koffie, alleen op men werk en als ik van men werk kom meestal, omdat het nou eenmaal een mooi product is
Maar sorry geaccepteerd
Kleine autoliefhebbertje
Kijk zo maar even in het koffietopic voor fotos Alexxxx
Ik kijk lieverin mn eigen archief, daar staan de fotos die ik van Chocolate heb gemaaktquote:Op zondag 22 juni 2008 23:18 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik praat ook echt niet de gehele dag over koffie, alleen op men werk en als ik van men werk kom meestal, omdat het nou eenmaal een mooi product is
Maar sorry geaccepteerd
Kleine autoliefhebbertje
Kijk zo maar even in het koffietopic voor fotos Alexxxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |