?quote:
Mijn oren wat doe jequote:
Helaas...quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:06 schreef RayMania het volgende:
Sorry, venomsnake uit de OP.
Doel voorop op _Mike_ en jorienvdherikquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben ik de enige die het irritant vind dat er een paar users zijn die elkaar in de topics op te zoeken om elkaar vervolgens te quoten en alleen iets van '' naar elkaar gaan roepen.
elkaar teller: 3
Is geen manier van discussieren, ik kan het ook best irritant vinden. Als ik het zie verwijder of wijzig ik het soms wel, maar er zullen natuurlijk ook geregeld reacties gemist worden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Doel voorop op _Mike_ en jorienvdherik
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:06 schreef RayMania het volgende:
Sorry, venomsnake uit de OP.
Die blijft, ook al blijft er niemand meer over.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Gelukkig zie ik nog wel die mooie tekening van Toma..
Net of jij er dan nog iets over hebt te zeggen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die blijft, ook al blijft er niemand meer over.
Dat deed ik in het begin veel, maar in mijn recente posts ga je zelden een reactie vinden met alleen "quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Doel voorop op _Mike_ en jorienvdherik
Topic ging gister wel heel hard, had er nog niet naar gekeken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Netjes opgeschoond in het Ajax-topic.
En ik begrijp het ook wel, maar dan blijft jorien weer doorgaan. En dat wil niemandquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat deed ik in het begin veel, maar in mijn recente posts ga je zelden een reactie vinden met alleen "" .
Anders had ik het vast alweer van Ray gehoord
Maar ik wil er best wel wat meer op letten, ik bijt inderdaad wat te snel op klote posts van Jorien.
Heb het 1x eerder gedaan en toen werd ie alleen geëditquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:40 schreef venomsnake het volgende:
Ik wilde even in je notes kijken om te zien of je dit wel vaker gedaan had.
Kom ik tot de ontdekking dat ik geen notes meer kan bekijken. [ afbeelding ]
Duhhhh!
Jij blij dat Venom geen mod meer isquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heb het 1x eerder gedaan en toen werd ie alleen geëdit
Ik dacht de laatste pagina nog vrolijk door te lezen, getsiederriequote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:40 schreef venomsnake het volgende:
Ik wilde even in je notes kijken om te zien of je dit wel vaker gedaan had.
Kom ik tot de ontdekking dat ik geen notes meer kan bekijken. [ afbeelding ]
Duhhhh!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:30 schreef RayMania het volgende:
Als je geband wil worden moet je een tubgirl posten.
Inderdaad dezequote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik dacht de laatste pagina nog vrolijk door te lezen, getsiederrie.
[..]
Dat is in ieder geval nu opgelost want ik zag net dat Jorien een ban heeft gehad.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En ik begrijp het ook wel, maar dan blijft jorien weer doorgaan. En dat wil niemand
Okayquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:30 schreef ruud_fr het volgende:
[Toernooi] Beste wedstrijd Feyenoord 1908-2008 ronde 1
mag dicht
Ik zal het zo eens bekijken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:53 schreef _Mike_ het volgende:
AFC Ajax-topic #1001 gaat weer de verkeerde kant op..
Nee, je hebt al een topic; Het grote Marco van Basten Bondscoach Topic #73quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:10 schreef Tennessee het volgende:
Beste Modjes,
mag Marco van Basten; Beste Oranje Bondscoach aller tijden? nu weer open?
Ik weet niet waar jij altijd gezellig gaat feesten, maar ik doe dat meestal niet in het politiebureau.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:32 schreef Blawh het volgende:
Heb je wat bier en bitterballen meegenomen voor vanavond?
Ik wou een beetje pils ritselen voor Ray, verlicht zijn openstaande schuld enigzins.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij altijd gezellig gaat feesten, maar ik doe dat meestal niet in het politiebureau.
Ray regelt die 10 kratten gewoon lekker zelfquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik wou een beetje pils ritselen voor Ray, verlicht zijn openstaande schuld enigzins.
Wanneer is de zitting?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij valt dit onder jouw verantwoordelijkheid en ik stel jou dus ook zeker aansprakelijk.
Of ga je staken behalve rond de spits, schijnt nl ook erg hip te zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:42 schreef RayMania het volgende:
Ik zal mijn positie in heroverweging nemen.
quote:Op Thursday 19 June 2008 @ 20:21 door -Vaduz-:
Topicstatus veranderd van normaal/open naar centraal topic.
Zeker Alf. Ik dank u.quote:
Kom je ook op tijd meequote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:51 schreef popolon het volgende:
Dubbel:
MLS: Seizoen 2008
MLS, Voetbal in de Verenigde Staten (Deel 2)
Ik sluit de oudste. Topic van DAM heeft een mooi overzicht in de OP en is het meest recent.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:51 schreef popolon het volgende:
Dubbel:
MLS: Seizoen 2008
MLS, Voetbal in de Verenigde Staten (Deel 2)
Geef hem er dan maar 2 dan heeft ie er 14quote:
Ook nog na vorige week vrijdag?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:12 schreef RayMania het volgende:
13 is helemaal geen mooi getal.
Prima. Laatste reactie verwijderd en dicht.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:01 schreef rubbereend het volgende:
van mij mag hier Het VBL 5 jaar jubileum topic wel weer het slot op, ik vind het mooier als het de verzameling inzendingen blijft en verder niets. Voor reacties was juist een speciaal topic
Als nieuwe mod moet je de regels toch kennenquote:Op maandag 23 juni 2008 14:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is daar erg aan? Als er users profijt van hebben? Zolang het legaal is?
quote:Spam-accounts / Reclame maken
Spam-accounts. "Users" die zich speciaal registreren om een bepaalde site te "promoten" op FOK!.
Wij zouden alvast graag zeggen: "Doe geen moeite". Je bent binnen 5 minuten gebanned plus dat al je topics worden gewist en je profiel wordt leeggemaakt.
Ook is het niet toegestaan om in signatures linkjes en verwijzingen te plaatsen voor commerciële doeleinden.
Wil je graag reclame maken op FOK! dan kun je mailen naar adverteren@fok.nl
Zal ergens deze week updaten.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor in de linkjeslijst:
[Centraal]VVV-Venlo Topic #5: Uithuilen en opnieuw beginnen
Weg ermee. Daar is Mark trouwens ook op aangesproken, word gek van die posts.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:29 schreef _Mike_ het volgende:
Marco van Basten, nu verder bij Ajax. #1 Dit soort berichten verkrachten echt een topic met een goeie discussie. Overigens post Mark nooit anders dan[Insert]
. Je moet zijn post historie maar eens terug kijken
Danku, het werd inderdaad erg irritantquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weg ermee. Daar is Mark trouwens ook op aangesproken, word gek van die posts.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:53 schreef Breach het volgende:
WTF doet dit in VBL Is het fout om jezelf te bevredigen?![]()
Okeequote:Op donderdag 26 juni 2008 23:48 schreef RayMania het volgende:
Sinds vandaag, oetlul!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:44 schreef RayMania het volgende:
Eredivisie 2008/2009: opnieuw verrassingen?
Voorbereiding [2008/ 2009]
Live oefenwedstrijden topic - Deel #1
Aangepast door sjimz. (quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het Ismail Aissati-topic #3: Knallen onder de Kromme?
svp
Ga ik doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ray als je de OP van dit topic toch aan het veranderen bent
Eredivisie 2008/2009: opnieuw verrassingen?
zou je dan die andere 2 er ook bij kunnen zetten![]()
[..]
Aangepast, dank je wel. Hm, Blawh was eerderquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:58 schreef Grulez het volgende:
TT change voor Mustafe Ahmed de cel in.
Hij is nl niet meer een verdachte... vies mannetje
Het is toch een opmerkelijk en bijzonder nieuwsfeitje dat iemand die jarenlang topsport heeft bedreven nu opeens een hartafwijking blijkt te hebben die topsport gevaarlijk voor hem maakt. Lijkt me niet meer dan logisch dat daar een topic over geopend kan worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het tegenwoordig al een topic waard als je niet door de medische keuring komt bij een middelmatig Frans clubje?
Voor de volgende update: Primera Division 2008/2009quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:31 schreef RayMania het volgende:
Linkjestopic is geupdate. Als het goed is, is alles weer recent. Als iemand fouten zie dan hoor ik het graag. Heb ook al bepaalde spelers overgezet (Heitinga, Gomes, Sahin, Urzaiz, Méndez, Kuffour, etc.). Van sommige is het nog niet bekend waar ze volgend seizoen spelen (Davids, Kluivert).
Bedankt. Het lijstje van de competities update ik wat later, want al die topics van 2008/2009 moeten nog geopend wordenquote:Op zondag 29 juni 2008 13:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Voor de volgende update: Primera Division 2008/2009
Ik gooi de minst recente op slot. Bij mergen passen er nog maar iets van 30 reacties in.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kwam 'WK 2010 gaat alsnog naar Amerika' en WK 2010 mogelijk niet in Zuid-Afrika tegen. Ik heb de tweede gekicked. Eventueel nog een merge of 1'tje op slot?
Prima prima. Mooie OP trouwens.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:17 schreef pfaf het volgende:
Gay et al. zou Het Serie B (en lager) topic #3 dicht mogen met verwijzing naar Serie B ( e serie minori ) 2008/2009 #1 Mercato! ? Het EK is immers voorbij en het grotemensen voetbal begint weer.
Dank en dank. Dat is het voordeel van afstuderen; je kan de halve ochtend aan nutteloze plaatjes besteden.quote:
Het kwam eerder van de andere kant.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Pfaf zat flink te trollen in het Heerenveen topic. Had ook wel tegen opgetreden mogen worden.
Is dat DAM?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:53 schreef MaxPower het volgende:
DAM is weer terug? (Peter_Europa)
Manier van argumenteren doet me denken aan DAM. "Jij hebt er kijk op" en dat soort domme kreten.quote:
Ok, ik heb nog maar een paar posts van hem gelezen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Manier van argumenteren doet me denken aan DAM. "Jij hebt er kijk op" en dat soort domme kreten.
Heb hem nog niet in het Ajax-topic gezien en ook niemand die teksten als "helemaal niets in A'dam jelelelele" zien posten. Dus denk niet dat het Jorien isquote:
Klopt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb hem nog niet in het Ajax-topic gezien en ook niemand die teksten als "helemaal niets in A'dam jelelelele" zien posten. Dus denk niet dat het Jorien is
Niets mis met de overheid hequote:Op woensdag 2 juli 2008 12:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat trouwens een onschuldige photoshop van het nieuwe Ajax shirt al niet meer mag in het PSV topic is wel triest
Lijkt de overheid wel hier, betutteling
Deze is nu ook dicht.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Speculeer hier mee: wie wordt er bondscoach na 2010?
Die van Tennessee werd toen al snel - terecht - dicht gebonjourd.
De Ten Napel-kloon was een van de eerste VBL-naamklonen. Dus om die nou als voorbeeld te nemen...quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er kan zeker geen stop komen op de Van Halst, Maalderink, Ten Napels, etc klonen?
AFC Ajax Topic #1009 Zonder transfergeruchten..
Ik denk niet dat die accounts alleen verbannen kunnen worden op basis van hun naam, zeker niet zolang er niets mis is met hun postgedrag.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er kan zeker geen stop komen op de Van Halst, Maalderink, Ten Napels, etc klonen?
AFC Ajax Topic #1009 Zonder transfergeruchten..
Je vond die post heel erg grappig? Of had je hem zelf geschreven?quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De Ten Napel-kloon was een van de eerste VBL-naamklonen. Dus om die nou als voorbeeld te nemen...
Persoonlijk erger ik me er totaal niet aan.
Ik denk dat je er wel een beetje voor moet waken dat er niet straks allemaal van dat soort namen rondlopen, die allemaal gaan posten in de vorm van hun karakter, zoals nu deze Ten Napel, terwijl Van Halst en Van Geel dat ook wel redelijk vaak deden. Zoals Maalderink is natuurlijk geen ergernis oid, maar dit haalt het niet eens in onzin mag je toch hopen - met alle reacties er weer op volgend uiteraard.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die accounts alleen verbannen kunnen worden op basis van hun naam, zeker niet zolang er niets mis is met hun postgedrag.
Ik zal het er achter met de andere over hebben.
Ik kom er later op terug.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat je er wel een beetje voor moet waken dat er niet straks allemaal van dat soort namen rondlopen, die allemaal gaan posten in de vorm van hun karakter, zoals nu deze Ten Napel, terwijl Van Halst en Van Geel dat ook wel redelijk vaak deden. Zoals Maalderink is natuurlijk geen ergernis oid, maar dit haalt het niet eens in onzin mag je toch hopen - met alle reacties er weer op volgend uiteraard.
Jawel hoor,quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
maar dit haalt het niet eens in onzin mag je toch hopen
Als alle posts grappig moeten zijn, kan Fok wel haar biezen pakken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je vond die post heel erg grappig? Of had je hem zelf geschreven?
Niet iedere off-topic post wordt direct gedelete. Als we het redelijk snel opmerken dan proberen we het eerst met een waarschuwing en als het nodig is worden er een aantal posts ge-edit.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Top dat je in hetzelfde topic complimenten kan uitdelen vanwege het niveau van discussiëren, om daarna het topic weer de oude kant in te laten gaan.
Het geen BS volgens mij niet alleen om Evert, maar vooral om de off-topic reacties die erop volgen. We houden het in ieder geval in de gaten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Met Evert vind ik niks mis hoor. Natuurlijk wordt de grap langzaam uitgemolken, maar alleen omdat hij een specifiek policy schendt van één enkel topic hem een ban (proberen) aan te smeren, vind ik belachelijk.
Een ban aan te smerenquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Met Evert vind ik niks mis hoor. Natuurlijk wordt de grap langzaam uitgemolken, maar alleen omdat hij een specifiek policy schendt van één enkel topic hem een ban (proberen) aan te smeren, vind ik belachelijk.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een ban aan te smeren. Ben je bang voor je kloon?
Wat is dan het verschil tussen 'een stop op' en 'een ban geven'? Wil je alle accountnamen van te voren laten controleren?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een ban aan te smeren. Ben je bang voor je kloon?
De twee Koos Humorlozen zitten weer op één lijn begrijp ik?quote:
Ik zal al te twijfelen om daarstraks te posten, maar Ray is nu weer online en nu is het wel weer weggehaald? Dus Vaduz en Blawh willen het Ajax-topic niet streng modereren, maar als Ray online is dan wordt het dus wel gemodereerd?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet iedere off-topic post wordt direct gedelete. Als we het redelijk snel opmerken dan proberen we het eerst met een waarschuwing en als het nodig is worden er een aantal posts ge-edit.
Mocht er een hele reeks off-topic gepost worden en/ of negeert men de waarschuwing, dan gebruiken we regelmatig de delete-optie om het topic enigzins op te schonen. Aangezien er nu niet agressief en veel off-topic gereageerd wordt is een waarschuwing voorlopig even voldoende in onze optiek.
http://forum.fok.nl/user/history/184501quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
En ik heb geen kloon, ik ben grappig van mezelf.
Je zou ook kunnen vragen om normaal mee te posten en de leuke hilarische Evert - quotes in ONZ te posten, je hoeft ze niet gelijk te bannen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen 'een stop op' en 'een ban geven'? Wil je alle accountnamen van te voren laten controleren?
Omdat ik vond dat er een verschil zit tussen het bier, tieten & kermis off-topic posten en 2 of 3 reacties op de post van Evert. Inmiddels hebben we er over gediscusseerd en ik zou in de toekomst het off-topic dat ik zie weghalen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zal al te twijfelen om daarstraks te posten, maar Ray is nu weer online en nu is het wel weer weggehaald? Dus Vaduz en Blawh willen het Ajax-topic niet streng modereren, maar als Ray online is dan wordt het dus wel gemodereerd?
Waarom is er dan niet gewoon eenduidig beleid de ene kant of de andere kant op? Nu verwacht ik dus dat off-topic in het Ajax topic weggehaald wordt, maar dat kan ik alleen vragen wanneer Ray online is, want Vaduz en Blawh zullen het laten staan?
Misschien is het handig om het daar met zijn drieën eens over te hebben.
Dat was geen kloon, dat was een poging tot een nieuwe nicknamequote:Op donderdag 3 juli 2008 20:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/184501
![]()
Geen idee.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:53 schreef djnospinzone het volgende:
Waarom is die mongool weer terug?
Ongelofelijk dat die gast hier steeds weer een kans krijgt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:53 schreef djnospinzone het volgende:
Waarom is die mongool weer terug?
Te rapquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:19 schreef venomsnake het volgende:
Succes sjimz.
Je bent al aardig rap met de knopjes aan de ontgroening te zien.![]()
Veel plezier..
Dank je!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:19 schreef venomsnake het volgende:
Succes sjimz.
Veel plezier..
Hij heeft het dan ook druk nu.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:19 schreef venomsnake het volgende:
Succes sjimz.
Veel plezier..
Niet. Paar topics zijn leuk, geen hele spamzooi.quote:
Ik denk in ieder topic wel, een stuk of 50 topics openenquote:
49.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik denk in ieder topic wel, een stuk of 50 topics openen
Behalve hierquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik denk in ieder topic wel, een stuk of 50 topics openen
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overzicht transfers top 'vier': Wie investeert het best?
Voor het overzicht toch maar een nieuwe gemaakt, dus die kan dicht.
En mocht een mod het waard vinden mag dan de spellingsvaut uit de TTquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Met alle respect hoor, maar is dit en topic waard:
Voorzitter Turks voetbalbond overlijdt aan hartaanval
?
Waarom zou er niet een topic over kunnen gaan?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Met alle respect hoor, maar is dit en topic waard:
Voorzitter Turkse voetbalbond overlijdt aan hartaanval
?
Dat is ook geen criteria om een topic te openen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:20 schreef TerroRobbie het volgende:
- Omdat bijna niemand ooit van die gast gehoord heeft.
quote:- Omdat hij niks voor het Nederlandse voetbal heeft betekend.
Hij heeft toch Fatih Terim aangesteld. Die zijn land naar de halve finale coachte.quote:- Omdat hij niks tot nauwelijks iets voor het Internationale voetbal heeft betekend.
Op dat punt ben ik het wel met je eens.quote:- Omdat de OP vrij matig is, waar nog geen centje informatie over de beste man in staat.
Dat hebben de users zelf in de hand, waaronder jij dus ook.quote:- Omdat het weer een "RIP" en "Oh" opsomtopic wordt.
Omdat er toch een belangrijk persoon voor het Turkse voetbal is overleden en ik toch denk dat er een redelijk grote Turkse achterban hier op Fok rondloopt.quote:Waarom wel?
Yes, thanks. Kwam 'm gister ook tegen bij de kick. Morgen update.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Marko Arnautovic. Jong, elegant en zeer talentvol
Ontbreekt in het linkjes-topic, Ray.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Staat op de updatelijst.
quote:Report door RayMania gemaakt op 21-05-2008 14:31
Rayminder.
http://www.clubachterdeduinen.nl/selectie/daryl_janmaatquote:
Google is verdeeld en ADO zelf heeft nog geen selectie op de site staanquote:Op maandag 7 juli 2008 14:45 schreef Blawh het volgende:
Gedaan, maar ooh wee als je het fout hebt!
Bekijk het lekker.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[ Bericht 4% gewijzigd door sjimz op 07-07-2008 23:09 (laat die smiley in het vervolg maar weg.) ]
Ik weet goed waarom je die smiley postte.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bekijk het lekker.
Ik bepaal toch echt zelf welke smilies ik post. Zolang ze niet policyoverschrijdend zijn, zoals [ afbeelding ], kan je lullen wat je wil.
Schopje ?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:05 schreef pfaf het volgende:
icon is er al wel. Of was in ieder geval. Daar kreeg iedereen de icons van Yeahuhuhdingus.
Van mij mag je.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:03 schreef kleinzusje het volgende:
Hello Mods![]()
Is het ok dat ik in VBL ( ook) een Smilie en Icon topic maak ?
Ik heb hem ook proberen te zoeken, maar kon het topic net zoals jij niet vinden.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:05 schreef pfaf het volgende:
icon is er al wel. Of was in ieder geval. Daar kreeg iedereen de icons van Yeahuhuhdingus.
De laatste post is van begin 2004.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Amateurs.
Kerst-icoontjes voor alle vaste VBL-(us)ers!
Kerst is pas over 5,5 maand.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Amateurs.
Er zijn veel vaste users die bijna alleen in VBL te vinden zijn, ik denk dat er daardoor ook redelijk veel users zijn die niet weten van het bestaan van het Icon-topic in GC.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom moet er in elk subforum een Icon-topic? Kan dat niet gewoon in het crea-bea subforum blijven?
Voor speciale evenementen zoals het EK is het ok, maar ik zie niet wat het toevoegt aan VBL.
Ik snap gewoon niet waarom je niet óf een avatar zelf kan maken, óf naar het desbetreffende topic in - ik meen - GC kan. Zo ver weg is dat toch niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:50 schreef venomsnake het volgende:
Ouwe zemelaar.
Ik vind het niet storend, ik vind het overbodig. Denk ook dat er weinig animo voor is eigenlijk. Het zal voornamelijk .gif-requests zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Er zijn veel vaste users die bijna alleen in VBL te vinden zijn, ik denk dat er daardoor ook redelijk veel users zijn die niet weten van het Icon-topic in GC.
Daarnaast lijkt het me ook niet echt storend, het is slechts 1 extra topic en dus niet iets wat het overzicht van de topiclijst ernstig belemmert. Vind je het echt zo storend?
Mwah, blijkbaar weet niet iedereen de weg naar GC. Ik krijg regelmatig pm's met een avatar verzoek.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom je niet óf een avatar zelf kan maken, óf naar het desbetreffende topic in - ik meen - GC kan. Zo ver weg is dat toch niet?
Over dat animo weet je pas als het topic er isquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vind het niet storend, ik vind het overbodig. Denk ook dat er weinig animo voor is eigenlijk. Het zal voornamelijk .gif-requests zijn.
Sommige mensen hebben een gave om dat van te voren al te weten.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:56 schreef sjimz het volgende:
Over dat animo weet je pas als het topic er is
Precies zoals ik er over denk. Tijdens het EK wil iedereen zijn avatar oranje, vandaar ook het succes van het topic aldaar. Hier is dat echter niet zo, er is competitie - zomerstop - competitie etc en iedereen support gewoon een club waar het over het algemeen toch al een avatar van heeft. Willen ze er een, dan maken ze er zelf één (meestal), gaan ze naar GC of blijkbaar pm'en ze venomsnake. Geen topic voor nodig imo, maar als iemand er een wil maken, prima.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:57 schreef RayMania het volgende:
Mij maakt het niet zoveel uit, het is mij om het even. Vind het trouwens niet echt vergelijkbaar met EK; dat is een apart subforum waarbij iedereen zijn/haar avatar wil omtunen in iets met Oranje. Dat heb je niet in VBL, dus in principe kan die enkeling die een nieuwe avatar wil ook wel in GC terecht. Toch?. Anyway, het staat ook weer niet in de weg.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
@ venomsnake: nee, ik heb geen nieuwe avatar nodig!
En sommige hebben de gave om over alles te zeiken!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een gave om dat van te voren al te weten.
Plaatjes doen het niet meer.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Amateurs.
wilde ik ff quoten.. gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben het met katjuh eens.
Prima.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stormvogels/Telstar-topic #1: De Witte Leeuwen Brullen!
--> Stormvogels mag weg.
Dankjewel.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:33 schreef methodmich het volgende:
Telstar-topic #1: De Witte Leeuwen Brullen!
Is tegenwoordig weer alleen Telstar, dus kan wellicht een naamswijziging ondergaan qua topic.
Het zou mss discussiewaardig zijn om het over rugnummers in het algemeen te hebben. Een centrale lompe verdediger met nr. 7 is dat gepast of mag alleen de rechtsbuiten dit nummer dragen ( a la Ajax van weleer). En zijn er bijvoorbeeld nummers heilig bij je club die (eigenlijk) niet meer gedragen zouden mogen worden.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank je.
Omdat het en hele offtopic discussie betrof in het Ajax topic.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom wordt een post "Vraag of je bij het sportkatern mag" verwijderd als het gaat om iemand die zegt geen uitwedstrijden van Ajax te kunnen bezoeken vanwege zijn stage bij het NH Dagblad???
Ja ik was dan ook nog niet klaar en kwam net pas thuis van werk enzo.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je had dan ook nog wel meer kunnen verwijderen hoor, sjimz.
Omdat ik daar ook nog mee bezig was, maar jij was natuurlijk al weer op je teentjes getrapt dat jouw posts verwijderd warenquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja waarom is de rest over die stage niet verwijderd dan?
Heb nou eens langer dan 3 seconde geduldquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
En waarom mag je wel zeggen dat TVP staat voor tering voor PSV en niet zeggen dat het staat voor Tijd voor Prijzen? Heeft dat ook met je drukke dag te maken? Of is het gewoon selectief modden?
Ook uit FB toch?quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb nou eens langer dan 3 seconde geduld
En je weet toch dat ik selectief mod, alle berichten van TR moeten zo snel mogelijk weg!
Nee, want als je eenmaal antwoord heb gegeven laat TR zich meestal niet meer zien totdat de volgende zaak zich aandient.quote:
Nou ik was anders wel de enige waarvan de meeste berichten werden verwijderd en ook de enige die erop aangesproken terwijl er blijkbaar veel meer mensen het deden.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:29 schreef sjimz het volgende:
Heb nou eens langer dan 3 seconde geduld
En je weet toch dat ik selectief mod, alle berichten van TR moeten zo snel mogelijk weg!
De meeste berichten heb ik ook van jou verwijderdquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou ik was anders wel de enige waarvan de meeste berichten werden verwijderd en ook de enige die erop aangesproken terwijl er blijkbaar veel meer mensen het deden.
Ik zal even zoeken of er niet toevallig nog ergens een verdwaald Sepp topic is.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:33 schreef DIGGER het volgende:
In Het Handige Linkjes Topic (met topiclijst)! staat deze als het Sepp Blatter topics genoemd maar Sepp Blatter is op slot, terwijl er met http://news.bbc.co.uk/spo(...)/man_utd/7499028.stm reden zat is om die maaghond weer eens aan de schandpaal te nagelen met ze werkelijk volstrekt belachelijke en uit proportie opmerkingen dat SCUM dat Ronaldo aan z'n contract houdt, een vorm van Moderne Slavernij is.
quote:
Pff, gewoon schaamteloos mijn idee jatten en er nog mee pronken ook nog.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:47 schreef RayMania het volgende:
[..]. Gewoon een nieuw topic openen, DIGGER. Wordt wel eens tijd voor een goed en recent Blatter-topic. Vaak zijn er aparte topics geopend als hij weer één of andere stomme uitspraak had gedaan, maar een centraal topic is wel okay. Zo, zijn we allemaal blij.
Ik vermaak me eigenlijk wel met DAM.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:03 schreef Rumille het volgende:
Kan je een banaanvraag doen?
Ik krijg de indruk dat DAM iedereen zit te irriteren hier op VBL.
PROESTquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetbalkennis heeft hij, het is een interessant figuur,
Hij zegt ook heus weleens nuttige dingen, maar zoals nu in dat Aissati topic, dat gaat nergens over. Echte argumenten gebruikt ie nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga niet over de bananen, m'n collega's ook niet. Probeer zo goed mogelijk ermee om te gaan. Voetbalkennis heeft hij, het is een interessant figuur, maak er op een positieve manier gebruik van.
Neehoor. Ik weet niet wat er zo vervelend aan hem is. Duffe posts kun je toch gewoon negeren?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:03 schreef Rumille het volgende:
Kan je een banaanvraag doen?
Ik krijg de indruk dat DAM iedereen zit te irriteren hier op VBL.
Desondanks zou je ook kunnen proberen om on-topic te reageren, jouw reacties werken eerlijk gezegd ook niet mee. Ik weet dat het een actie op reactie kan zijn, maar zijn acties (kan irritant zijn) zijn wel on-topic over het onderwerp en jouw reacties gaan soms off-topic.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:09 schreef Rumille het volgende:
Hij verwijst de hele tijd naar een bron, terwijl er een veel recentere bron is. Ook onderbouwt ie verder niks met argumenten.
Hij praat poep!
Je moet niet vergeten dat de mods gewoon advocaat van de duivel spelen, ook al zullen ze dat niet snel toegeven.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:14 schreef Rumille het volgende:
I know, I know. Maar ik daag niet uit. Hij lijkt heel onschuldig te posten, maar ze irriteren me echt mateloos.
Zal wel aan mij liggen dan.
Really? You really think I can?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat mateloos-irriteerpunt moet je voorbij, je kunt het!
Dat is toch wel vrij essentieel om of iemand te overtuigen van iets of om support te hebben voor dat wat je zegt - en ook de 'leukigheid' erin houdt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:
I know dat argumenten krijgen het probleem is. Soms is laten gaan het beste, je komt vaak niet tot iets met hem. Het laatste deel moet je maar laten zitten.
Het probleem is inderdaad dat hij wel over het onderwerp discusseert (ook al houdt hij vast aan zijn eigen mening en geeft hij weinig tot geen argumenten) en ook niet op de man speelt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
En ik snap ook dat er vrij weinig tegen te doen is.
Elke 2 jaar is er een AC, de laatste was in 2008, dus dat lijkt me zeker ja.quote:[quote]Op vrijdag 11 juli 2008 12:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah ok, bedankt. Is dat zeker? Maar zijn ze nu wel al bezig met kwalificaties dan?
Angola gastland, betekent dat dat ze automatisch geplaatst zijn?
Ik vind het niet te vroeg gesloten maar ik heb het even mee naar achteren genomen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mag deze reactie nog in het AC 2009 topic aangezien het gewoon te vroeg gesloten is?
TR zal het antwoord hier vast wel lezen.quote:[..]
Elke 2 jaar is er een AC, de laatste was in 2008, dus dat lijkt me zeker ja.
Kwalificaties lopen volgens mij gelijk aan die van het WK, maar zeker weet ik dat niet. De beste 16 landen in de kwali gaan ook naar de AC waarschijnlijk. Anders is er nauwelijks ruimte op de kalender natuurlijk.
Angola is gastland dus al gekwalificeerd voor de Africa Nations Cup.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja ik kan wel een topic openen over de AC 2010, of de kwalificatie maar ik weet er weinig van, op internet is er niet zoveel over te vinden en probeer juist info te krijgen.
Om het wat te concretiseren, bij FC Den Bosch loopt een speler Matusiwa. Komt uit Angola. Spelen die zeker AC 2010 omdat ze gastland zijn? Want hij is nu ook nog op pad met Angola naar het schijnt om (kwalificatie)wedstrijden (voor de AC?) te spelen met Angola.
Hopelijk heb je hier genoeg aan.quote:De twaalf groepswinnaars en de 8 beste tweedes plaatsen zich voor de volgende ronde, waar ze verdeeld worden in vijf groepen van vier ploegen. Die vijf groepswinnaars van de volgende ronde plaatsen zich rechtstreeks, plus gastland Zuid-Afrika. Zuid-Afrika staat wel in de poules ingedeeld, omdat de kwalificatie ook meetelt voor de plaatsing voor de Afrika Cup 2010.
Lees dan eerst even het dikgedrukte nog een keer.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij is dat WK kwalificatie.
Als het topic open gebleven was, had hij daar het antwoord gehad. Daar heeft die hele Matusiwa weinig mee te maken.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
De volgende keer kun je ook een topic openen en direct de vraag over Matusiwa stellen, dan kan het topic weer dicht als je je antwoord hebt.
Het is dezelfde vraag als in zijn tweede post in dat topic.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij kwam er pas later mee, vandaar de onduidelijkheid bij sjimz wat ermee te doen. Maar goed, opgelost zo.
Ik laat hem wel even blazen!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan er geen sanctie komen op verkrachting van de Nederlandse taal. so-long post alsof hij constant dronken is
Hm, waarom per se? Topic gaat toch juist over de uitzendrechten ECV, ook zal zijn ze vergeven?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:35 schreef The_Verve het volgende:
Uitzendrechten ECV #8: Eredivisie Live beats NOS!
Dat Uitzendrechten ECV kan nu wel uit de TT lijkt me?
Precies. Ik laat 'm zo.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het topic gaat imo over alles wat met uitzendrechten te maken heeft. Nu dus vooral even Eredivisie Live...
Merge is aangevraagd.quote:Op zondag 13 juli 2008 10:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Beste Eredivisietransfer van zomer 2008?
Is al een topic over van BS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |