abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59726862
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 09:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Definitief naar Utrecht dus, geruild tegen Pieters.

Ben benieuwd hoe Van Hanegem hem gaat kneden.
quote:
'PSV ruilt Aissati voor Erik Pieters'

(Novum) - PSV en FC Utrecht hebben een akkoord bereikt over een spelersruil tussen Ismaïl Aissati en Erik Pieters. Dat meldt De Telegraaf vrijdag. De clubs zouden een deal met gesloten beurzen hebben gemaakt. Middenvelder Aissati kon bij PSV zijn contract verlengen en had ook een mondelinge overeenkomst, maar zag geen toekomst meer in Eindhoven.
Lees het artikel
Click here to find out more!

Aissati gaf meerdere keren aan weg te willen bij PSV, omdat hij van de vorige trainers Ronald Koeman, Jan Wouters en Sef Vergoossen nauwelijks speeltijd kreeg. De 19-jarige Utrechter, die eerder ook in de belangstelling stond van Ajax, hoopt onder Willem van Hanegem meer te spelen. Vorig jaar werd Aissati nog een halfjaar verhuurd aan FC Twente.

Volgens De Telegraaf moet Pieters nog wel tot overeenstemming komen met PSV en wil de verdediger eerst van gedachten wisselen met de nieuwe trainer Huub Stevens. Pieters stond al langer in de belangstelling van PSV, maar omdat een terugkeer van Young-pyo Lee financieel niet haalbaar bleek, kwam de eveneens 19-jarige linksback nadrukkelijk in beeld.

Pieters wordt bij PSV de opvolger van Slobodan Rajkovic. De Serviër werd gehuurd van Chelsea, maar keert volgend seizoen niet terug. Eerder versterkte PSV zich ook met de verdedigers Jérémie Bréchet en Francisco Rodriguez.

Trouw.nl
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_59726885
OP moet zijn Aissati
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_59726953
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
OP moet zijn Aissati
OP moet zijn TT.

Ik hoop maar dat het een lulverhaal is van de Telegraaf.
pi_59726973
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:15 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

OP moet zijn TT.
Ik moet wakker worden
pi_59726977
Hmmm, ik had hem graag naar Twente zien gaan. Benieuwd hoe hij bij Utrecht gaat renderen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_59727034
hij zal het goed doen bij utrecht. die jongen is echt een topper en jammer dat hij al die tijd verspilde op de bank bij psv.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_59727037
Ik snap PSV niet dat ze hem met gesloten beurs ruilen.
Aissati heeft veel meer restwaarde dan Pieters.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:18:04 #8
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59727039
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:16 schreef Steven184 het volgende:
Hmmm, ik had hem graag naar Twente zien gaan.
Zonde en erg jammer inderdaad.
Goede zet van Utrecht en Aisatti verder. Of PSV er goed aan gedaan heeft is nog even afwachten...
pi_59727070
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:18 schreef sjimz het volgende:
Inderdaad, ik vind het ook opvallend. Maarja, Aissati had weinig toekomst bij PSV, gezien de relletjes die hij heeft veroorzaakt.
pi_59727075
En als het waar is, mag ik toch wel hopen dat PSV hem tegen een gelimiteerd bedrag terug kan kopen.
pi_59727091
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:18 schreef sjimz het volgende:
PSV zal toch wel een percentage bij doorverkoop hebben geregeld ?
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:19 schreef ruud.nl het volgende:
En als het waar is, mag ik toch wel hopen dat PSV hem tegen een gelimiteerd bedrag terug kan kopen.
Dat denk ik niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_59727127
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

PSV zal toch wel een percentage bij doorverkoop hebben geregeld ?
Dan nog, verhuur hem dan voor 2 seizoenen ofzo. Het blijft 1 van de grootste talenten van het land.
pi_59727162
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:21 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dan nog, verhuur hem dan voor 2 seizoenen ofzo. Het blijft 1 van de grootste talenten van het land.
Utrecht is goed maar niet gek natuurlijk.
pi_59727187
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Utrecht is goed maar niet gek natuurlijk.
Ik zeg niet dat PSV dan niets zou moeten bijbetalen, maar zo'n talent voor 100% laten gaan is niet echt verstandig denk ik.
pi_59727195
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:18 schreef pfaf het volgende:

[..]

Zonde en erg jammer inderdaad.
Goede zet van Utrecht en Aisatti verder. Of PSV er goed aan gedaan heeft is nog even afwachten...
Dit was de meest slechte deal die je kon maken - ondanks de potentie van Pieters.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:23:35 #16
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59727203
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:21 schreef Blawh het volgende:

[..]

Maar ja, hoe lang nog? Hij kwijnt al jaren weg bij PSV en blijven verhuren tot hij 30 is heeft ook weinig nut. Waarschijnlijk verwachten ze 'm gewoon echt niet meer nodig te hebben...

Nu maar hopen dat er nog een club komt met een onweerstaanbaar bod op Afellay.
pi_59727250
Zonde dat ie zolang heeft stilgestaan
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59727463
naar Utrecht?? ongelofelijk...
pi_59727537
Aissati komt tenminste weer aan voetballen toe komend seizoen.
En ik zie hem nu al de sterren van de hemel spelen daar in Utrecht.

Als Utrecht mazzel heeft speelt Aissati ook nog eens super op de Olympische Spelen, dan kan hij volgend jaar voor de jackpot de deur uit.

PSV .
Er was echt wel ergens een betere deal te maken. Ik denk dat iedere Nederlandse club Aissati er wel bij wil hebben.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:44:01 #20
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59727774
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:13:00 #21
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59728481
Vreemde deal. Aissati vind ik persoonlijk aardig overschat, maar heeft toch zeker wel de potentie. Pieters daarentegen vind ik helemaal niets, ik heb hem in wedstrijden tegen de top-3 alleen maar ten onder zien gaan tegen wat snellere buitenspelers.

Maarja, misschien zitten er wat clausules in de deal, een afgesproken toekomstige prijs, een groot percentage van de toekomstige prijs of een eerste optie ofzo.
pi_59730525
Nu begint het voor Aissati pas echt, ik betwijfel het of hij daar gelijk de sterren van de hemel gaat spelen. Ik denk dat dat tijd nodig heeft. Hij moet nu laten zien of hij echt talentvol is.
That's all folks!
pi_59730616
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij moet nu laten zien of hij echt talentvol is.
Dat heeft hij bij Twente al wel laten zien imo.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59730655
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:37 schreef venomsnake het volgende:

[..]

precies, heeft daar een geweldig seizoen gedraaid
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:42:23 #25
3185 Adelante
To let it go now
pi_59730755
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:37 schreef venomsnake het volgende:

[..]

daar speelde hij in een prima draaiend team, bij Utrecht schommelt dat nogal per seizoen (shit, zelfs per wedstrijd)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_59732102
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:38 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

precies, heeft daar een geweldig seizoen gedraaid
De meeste mensen die hele wedstrijden van Twente gezien hebben afgelopen seizoen zijn het toch niet helemaal met je eens. Het lijkt allemaal wel leuk als je hem in de flitsen weer eens een speler uit ziet spelen, maar als je de hele wedstrijd een beetje loopt te pingelen alsof je bij de f-jes speelt kom je d'r vanzelf een keer langs natuurlijk.
pi_59732518
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 14:43 schreef Solstice het volgende:

[..]

De meeste mensen die hele wedstrijden van Twente gezien hebben afgelopen seizoen zijn het toch niet helemaal met je eens. Het lijkt allemaal wel leuk als je hem in de flitsen weer eens een speler uit ziet spelen, maar als je de hele wedstrijd een beetje loopt te pingelen alsof je bij de f-jes speelt kom je d'r vanzelf een keer langs natuurlijk.
Aissati is juist toch geen pingelaar? Meer man van snelle combinaties?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_59732956
quote:
'PSV en FC Utrecht weten niets van ruil'

De spelersruil tussen PSV en FC Utrecht lijkt op losse schroeven te staan. Ismail Aissati zou richting Utrecht vertrekken volgens De Telegraaf, terwijl Erik Pieters de omgekeerde weg zou bewandelen. Beide clubs zeggen van niks te weten.

Dit meldt Omroep Brabant, die navraag heeft gedaan bij directeur Jan Reker van PSV en een woordvoerder van FC Utrecht. Beiden stellen van geen ruil te weten.

Pieters zou in Eindhoven in beeld zijn om de nieuwe linksback te worden. Aissati zou in Utrecht weer aan spelen willen komen, na een teleurstellend jaar bij PSV.

VP
pi_59733171
Dan is het zeker rond als ze ontkennen.
pi_59733369
Reker, achterlijke Limburgse proleet .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_59733420
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 14:43 schreef Solstice het volgende:

[..]

De meeste mensen die hele wedstrijden van Twente gezien hebben afgelopen seizoen...
... hebben Aissati niet zien spelen

ik was in ieder geval onder de indruk (2e seizoenshelft 2006-2007)
pi_59733488
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Dan is het zeker rond als ze ontkennen.
Als FCU al een foto van Ismail Aissati op de clubsite gaat zetten lijkt het me idd rond en anders speelt er wel iets.

http://www.fcutrecht.nl/actueel/nieuws/1082
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:46:15 #33
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59733508
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:45 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Als FCU al een foto van Ismail Aissati op de clubsite gaat zetten lijkt het me idd rond en anders speelt er wel iets.

http://www.fcutrecht.nl/actueel/nieuws/1082
!
pi_59733555
Wel het type speler dat Utrecht nodig heeft. Zou een goede deal zijn.

Pieters vind ik ook wel een talent, ik denk alleen dat hij beter uit de voeten kan in het centrum dan op de flanken. Pieters en Marcellis kunnen wel een aardig duo gaan vormen in de toekomst, ze komen alleen wat lengte tekort eigenlijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_59733614
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:48 schreef koningdavid het volgende:

Pieters vind ik ook wel een talent, ik denk alleen dat hij beter uit de voeten kan in het centrum dan op de flanken. Pieters en Marcellis kunnen wel een aardig duo gaan vormen in de toekomst, ze komen alleen wat lengte tekort eigenlijk.
Pieters is inderdaad van origine centrale verdediger op links, maar als noodoplossing is ie op linksback terecht gekomen.
pi_59733720
Ohja, we kunnen wel raden wat er in 2009/2010 gaat gebeuren: Aissati naar Ajax voor het lieve sommetje van 15 miljoen euro .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_59733732
Wat tering achterlijk van PSV . Maar heel goed voor Utrecht en de speler zelf
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59733757
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:55 schreef cultheld het volgende:
Ohja, we kunnen wel raden wat er in 2009/2010 gaat gebeuren: Aissati naar Ajax voor het lieve sommetje van 15 miljoen euro .
pi_59733895
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:48 schreef koningdavid het volgende:

Pieters is toch niet zo klein
  vrijdag 27 juni 2008 @ 16:03:11 #40
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59733900
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:55 schreef cultheld het volgende:

• FC Utrecht vangt zo'n bak geld, waardoor ze eindelijk financieel uit de problemen zijn.
  • Ajax heeft na jaren bakkeleien eindelijk haar geliefde Aissati.
  • PSV heeft..... Pieters
  • pi_59733972
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 16:03 schreef pfaf het volgende:

[..]

• FC Utrecht vangt zo'n bak geld, waardoor ze eindelijk financieel uit de problemen zijn.
  • Ajax heeft na jaren bakkeleien eindelijk haar geliefde Aissati.
  • PSV heeft..... Pieters
  • We hebben 16 miljoen in kas vriend.
    pi_59733982
    Laat de knipoog maar weg... ik zie het serieus gebeuren. Huntelaar-2. Met dank aan simpele ziel Reker, die moeite had met z'n ULO-diploma, amper Engels spreekt, maar wel AD bij PSV mag spelen .
    pi_59733996
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 15:42 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

... hebben Aissati niet zien spelen

ik was in ieder geval onder de indruk (2e seizoenshelft 2006-2007)
    Seizoen 2006-2007 idd. Kan ook niet anders dat je onder de indruk was, het enige dat je bij De Wedstrijden, of hoe heette het bij Talpa, te zien krijgt zijn z'n geslaagde acties. De talloze keren die hij balverlies lijdt of nalaat om een speler vrij voor goal te zetten, omdat hij z'n man nog een keer uit wil spelen, laten ze niet zien. Over het algemeen vonden de vaste stadionbezoekers Bakkal een seizoen terug beter dan Aissati, en ik kan me daar best in vinden. Al speelde hij uiteindelijk wel ten koste van Bakkal onder Rutten.
      vrijdag 27 juni 2008 @ 16:13:46 #44
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_59734107
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

We hebben 16 miljoen in kas vriend.
    Excuses. Ik dacht dat er nog steeds problemen waren. Doet verder ook niet ter zake, het was slechts een kwinkslag mijnerzijds...
    pi_59734144
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 16:13 schreef pfaf het volgende:

[..]

Excuses. Ik dacht dat er nog steeds problemen waren. Doet verder ook niet ter zake, het was slechts een kwinkslag mijnerzijds...
    Geen probleem.
      vrijdag 27 juni 2008 @ 16:17:34 #46
    81283 ImHungryLetsGetATaco
    Intelligenti pauca
    pi_59734188
    Nu schijnt van Hanegem graag met spelers van allochtone afkomst te werken, dus wellicht dat dat evt. vertrouwen (wat hij volgens mij bij PSV miste) Aissati alleen maar (nog) beter kunnen maken. Daarnaast speelt hij dan voor/in z'n woonplaats, wat mss nog een extra drijfveer kan zijn. En volgens mij ziet PSV hem liever naar Utrecht gaan, dan naar een directe concurrent. Want laten we (ben zelf Utreg-supporter) reëel blijven Utrecht zal (ondanks de financiële injectie van van Seumeren) geen titelkandidaat zijn.
    Shake'm U Won't Break'm
      vrijdag 27 juni 2008 @ 16:19:31 #47
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_59734227
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 16:07 schreef cultheld het volgende:
    Laat de knipoog maar weg... ik zie het serieus gebeuren.
    Met 1 kanttekening: dat PSV dit seizoen weer kampioen wordt, omdat het Ajax wederom niet lukt een vervanger voor Sneijder te vinden....
    pi_59734385
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 16:19 schreef pfaf het volgende:

[..]

Met 1 kanttekening: dat PSV dit seizoen weer kampioen wordt, omdat het Ajax wederom niet lukt een vervanger voor Sneijder te vinden....
    ze hebben Perez toch? of gaat die weer naar PSV?
    pi_59755243
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 16:27 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ze hebben Perez toch? of gaat die weer naar PSV?
    Kenny komt naar Feyenoord, dan heeft ie ze alledrie gehad, leuke anekdote voor later
    A king in the making, and the throne is for the taking
    So I climb the mountain top and put my stake in
    Got the weight of the world on my shoulder
    Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
      zaterdag 28 juni 2008 @ 19:21:51 #50
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_59758625
    Hopen dat Heerenveen em nog koopt
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties