abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55652262
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 23:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Mooi betoog, en ik denk dat je ook wel gelijk hebt, maar wellicht dat het ook nog meespeelt dat het doorbreken van talenten voor Ajax altijd een goede inkomstenbron is geweest en voor PSV goede aan- en verkoop van spelers?
Dat proberen ze door de opleiding goed door te lichten net te veranderen denk ik. Omdat het gewoon steeds moeilijker wordt om getalenteerde spelers van buitenaf aan te trekken. Maar het zal er zeker mee te maken hebben. Farfan, Lazovic, Mendez en Salcido zullen denk ik wel gekocht zijn om ze in de toekomst nog een keer met winst door te verkopen. Ik heb wel het idee dat het beleid bij PSV d'r de laatste jaren meer op gericht is geweest om spelers te halen die nu presteren dan spelers die in de toekomst eventueel nog wat leuks opbrengen. Wat dat betreft neem je met jongens van 18/19 jaar toch altijd een risico. Want je weet dat ze er sommige wedstrijden niet staan, en is dat net een cruciale wedstrijd dan kan dat je heel veel geld kosten.
pi_56523833
quote:
De Haan baalt van afzegging Aissati
04 februari 2008

Bondscoach Foppe de Haan is niet te spreken over de afzegging van Ismail Aissati voor de oefeninterland van het olympisch team tegen Italië. Sinds de oefenmeester het afgelopen najaar de instelling van de middenvelder in twijfel trok, is hun relatie niet optimaal.

"Als ik zo'n afzegging binnenkrijg, denk ik: krijg de hik. Maar verder is het niet verstandig hier dingen over te zeggen", aldus De Haan in De Telegraaf. "Ismail is fit, maar voelt zich niet superfit. Hij wil liever een week bij PSV trainen dan met ons mee, omdat hij door blessures in de PSV-selectie misschien zaterdag zijn kans krijgt. Ik ben het er niet mee eens, maar kan er niks aan doen."

"Als een club een speler tegenhoudt, kun je hem opeisen. Als een speler zelf niet wil, houdt alles op. Ik kan best begrijpen dat een voetballer bij zijn club wil vechten voor zijn kans, maar dit kán gewoon niet. Als je wordt uitgenodigd, moet je daar trots op zijn. Op het EK van Jong Oranje heeft hij twintig minuten gespeeld. Daarna is hij uit beeld geraakt, ook bij PSV. Ik wilde kijken hoe Ismail erop stond."
pi_56524265
Aissati heeft gelijk. Presteren bij zijn club gaat voor OS
pi_56654970
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zal wel niet want hij komt gewoon te kort voor het niveau wat PSV nastreeft.

Ik zou hem wel regelmatig laten spelen want met een nieuw contract is hij wel waardevol als invaller
Nog steeds mee eens, het begint er nu toch echt op te lijken dat hij het niet gaat maken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 21 maart 2008 @ 21:14:50 #255
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57528369
quote:
De Haan ziet Aissati 'kantelen'

De kans dat Ismaïl Aissati uiteindelijk het Nederlands elftal verkiest boven het Marokkaanse elftal is groter geworden. Tijdens een persconferentie in Hotel Huis ter Duin in Noordwijk verklaarde bondscoach Foppe de Haan dat hij de afgelopen weken intensief contact heeft gehad met de PSV-middenvelder en dat hij de indruk heeft gekregen dat Aissati een beetje aan het 'kantelen' is met betrekking tot zijn plannen om in de toekomst voor het Marokkaanse voetbalelftal uit te komen.

Twee maanden geleden weigerde Aissati, om nogal onduidelijke redenen, een oefenwedstrijd voor Jong Oranje tegen Italië te spelen. Hij heeft daarna een aantal indringende gesprekken gehad met De Haan, voor wie het incident nu vergeven en vergeten is. Komende woensdag speelt Aissati -- die de laatste weken uitstekend speelt in het reserveteam van PSV -- in Emmen met het Olympisch Elftal tegen Estland. De Haan zal hem dan op zijn favoriete positie vlak achter de spitsen laten voetballen. De Haan: "Dan kan hij laten zien wat hij kan."
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  vrijdag 21 maart 2008 @ 22:06:15 #256
159022 AminBen
El Maestro
pi_57529505
hij moet voor Nederland kiezen.
Vraag maar aan El Ahmadi, die komt zelfs als hij voetballer van het jaar wordt niet bij de A-selectie door politieke spelletjes en heeft logischerwijs nu eindelijk ook bedankt voor de wedstrijd tegen Jong Guinee. Ik ben ervan overtuigd dat hij zijn kans in Oranje nu al had gekregen.
met die corrupte zooi in Marokko kom je nergens
pi_57530841
Hij zou mooi zijn als hij voor NL zou kiezen, maar hij moet ook weer wat meer gaan spelen
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zaterdag 22 maart 2008 @ 11:00:00 #258
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57536135
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 22:06 schreef AminBen het volgende:
hij moet voor Nederland kiezen.
Vraag maar aan El Ahmadi, die komt zelfs als hij voetballer van het jaar wordt niet bij de A-selectie door politieke spelletjes en heeft logischerwijs nu eindelijk ook bedankt voor de wedstrijd tegen Jong Guinee. Ik ben ervan overtuigd dat hij zijn kans in Oranje nu al had gekregen.
met die corrupte zooi in Marokko kom je nergens
Mag El Ahmadi nog switchen?
colours of my home
  zaterdag 22 maart 2008 @ 15:05:19 #259
159022 AminBen
El Maestro
pi_57539954
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:00 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Mag El Ahmadi nog switchen?
denk het niet:
quote:
Medunjanin kan niet kiezen voor Bosnië

Haris Medunjanin twijfelde laatst over zijn interlandcarrière voor Nederland, maar de 21-jarige middenvelder zal niet meer kunnen spelen voor zijn geboorteland Bosnië-Herzegovina. Omdat Medunjanin niet voor zijn 21ste de keuze heeft gemaakt voor Bosnië-Herzegovina, zal hij alleen nog voor het Nederlands Elftal mogen uitkomen.

Haris Medunjanin, die door AZ aan Sparta Rotterdam is verhuurd, heeft voor verschillende jeugdelftallen van Nederland gespeeld en door niet te reageren voor zijn 21ste verjaardag heeft hij nu dus automatisch gekozen voor Nederland. Dit is volgens de FIFA-regelementen de procedure bij een dubbele nationaliteit en is dus onomkeerbaar voor Medunjanin.
El Ahmadi is 23.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 15:07:24 #260
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57539980
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 15:05 schreef AminBen het volgende:

[..]

denk het niet:
[..]

El Ahmadi is 23.
Geldt die regel niet alleen voor degenen die jonger waren dan 21 toen die regel werd ingevoerd? Nou ja, ik ga sowieso wel even googlen.
colours of my home
pi_57545652
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 15:05 schreef AminBen het volgende:

[..]

denk het niet:
[..]

El Ahmadi is 23.
D'r zouden voor Gomes ook nog mazen in de wet zijn, waardoor hij voor het Nederlands elftal zou kunnen spelen, dus lijkt me dat voor El Ahmadi ook mogelijk. Of hij het wil is een tweede. Het is geen speler die snel van mening verandert.
pi_57550560
Wat heeft Aissati zich laten beet nemen zeg, met die contractverlenging. Hij heeft vast het idee gekregen dat hij ooit belangrijk gaat worden, maar hij staat al tijden stil en volgens mij kan het niemand in de PSV-staf ook maar een zier schelen. Ga dan naar een ploeg waar ze talent wel kunnen waarderen.

Ik zou zeggen; zo snel mogelijk naar Twente, Heerenveen, of Ajax voordat het te laat is.
Woo-loo-loo!
pi_57551221
Ja je zou hem wel graag bij Ajax zien hé?
pi_57551245
Zó goed speelt ie nou ook weer niet
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_57553202
Hij speelt inderdaad gewoon niet...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 23 maart 2008 @ 10:09:31 #266
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_57553319
Hij is niet goed genoeg momenteel.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_57553371
Omdat Vergoossen denkt dat het beter voor hem is om op de bank te zitten bij PSV dan wekelijks te spelen bij elke willekeurige subtopper in de competitie
  zondag 23 maart 2008 @ 11:01:46 #268
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57553778
quote:
Op zondag 23 maart 2008 10:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij is niet goed genoeg momenteel.
Blablabla. Waarop baseer je dit?
colours of my home
pi_57554460
quote:
Op zondag 23 maart 2008 10:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Omdat Vergoossen denkt dat het beter voor hem is om op de bank te zitten bij PSV dan wekelijks te spelen bij elke willekeurige subtopper in de competitie
Je hebt als trainer niet alleen te maken met wat het beste voor de speler is, maar ook met wat het beste is voor de club. Kan me daarom goed voorstellen dat ze hem niet uitlenen, om kampioen te worden ben je vaak een dubbele selectie nodig. Het is niet alsof Aissati's tijd niet gaat komen trouwens. Hoe oud is hij nou helemaal, 18, 19?
pi_57554505
Ja, dat geloof ik wel; maar het is kul om te zeggen dat hij meer leert op trainingen bij PSV en toekijken dan wekelijks 60 minuten of meer te spelen op Eredivisie niveau bij een Twente of een NAC; daar leert ie qua fysiek, mentaal en tactisch echt veel meer van.
pi_57554689
quote:
Op zondag 23 maart 2008 11:01 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Blablabla. Waarop baseer je dit?
Op de basisopstelling van PSV momenteel
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_57554746
quote:
Op zondag 23 maart 2008 01:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wel. Gewoon op 10 en strooien met mooie ballen
  zondag 23 maart 2008 @ 12:16:55 #273
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57554837
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:07 schreef dndiek het volgende:

[..]

Op de basisopstelling van PSV momenteel
Geen bijster doordachte reactie. Dat hij niet in de basis staat betekent niet dat hij niet goed genoeg is.
colours of my home
  zondag 23 maart 2008 @ 12:20:05 #274
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_57554903
Ik heb het idee dat ze hem dingen beloofd hebben i.v.m. Stevens, volgend jaar
Dit, dus.
  woensdag 26 maart 2008 @ 19:47:41 #275
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57629578
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:11 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik wel. Gewoon op 10 en strooien met mooie billen
ja idd
colours of my home
pi_57632477
Maar je kan natuurlijk onmogelijk met Aissati op 10 spelen als je ook Bakkal, Afellay en Dzusczak wil laten spelen.
  woensdag 26 maart 2008 @ 21:25:56 #277
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57632694
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 21:20 schreef Fides het volgende:
Maar je kan natuurlijk onmogelijk met Aissati op 10 spelen als je ook Bakkal, Afellay en Dzusczak wil laten spelen.
Dat kan dus wel

Bakkal - Simons
Afellay - Aissati - Dzsudzsak
Farfan
colours of my home
pi_57635404
quote:
Op zondag 23 maart 2008 01:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee, liever bij Heerenveen.
Woo-loo-loo!
pi_58374638
quote:
Heldenrol Aissati bij Jong PSV
door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Ismail Aissati heeft maandagavond bij Jong PSV een heldenrol vervuld. De talentvolle middenvelder had een belangrijk aandeel in de bekerwinst. Het Eindhovense beloftenteam versloeg in de eindstrijd Jong RKC na strafschoppen.

Na de reguliere speeltijd, waarin Aissati scoorde, prijkte er een 1-1 stand op het scorebord. Uiteindelijk wonnen de Eindhovenaren na een bizarre penaltyreeks. RKC miste alle strafschoppen, waarna Aissati de beslissende pingel binnen schoot.
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:02:22 #280
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_58374672
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Leuk voor hem.

Overigens was het niet tegen Jong RKC maar tegen Jong N.E.C. De wedstrijd werd gespeeld in het stadion van RKC.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_58395257
quote:
‘Ik heb het heel moeilijk gehad’
Door LUDO VAN DENDEREN

EINDHOVEN - Met de KNVB-beker voor beloftenteams nam Ismail Aissati deze week afscheid van een voor hem teleurstellend seizoen. Hij speelde veel minder in het eerste elftal van PSV dan gehoopt, na de winterstop kwam hij zelfs nog maar heel zelden aan bod.

Het talent is dan ook blij dat het trainerschap van Sef Vergoossen er op zit. ,,Ik heb het moeilijk, héél moeilijk gehad,’’ zegt de jeugdinternational, die terugkeerde in Eindhoven nadat hij een halfjaar aan FC Twente was verhuurd.

,,Dat ik dit seizoen niet speelde, heb ik als zeer pijnlijk ervaren. Ik heb gefrustreerd naar onze wedstrijden gekeken. Vooral omdat er voor de trainer veel mogelijkheden zijn geweest om me in het veld te brengen. Feit is dat ik gewoon geen enkele kans heb gekregen om me te bewijzen. Vanaf nu richt ik me volledig op volgend seizoen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.”

Onder de nieuwe trainer Huub Stevens wordt het voor Aissati uiterst belangrijk weer geregeld aan bod te komen. ,,Ik moet aan spelen toekomen, dat is op mijn leeftijd heel belangrijk. Ik kan het niveau aan, maar daarvoor heb ik wél het vertrouwen nodig. Ik ben een speler aan wie je veel aandacht moet besteden. Ik hoop dat Stevens dat doet. Een jaar zoals dit wil ik absoluut niet meer meemaken.’’

Aissati begrijpt niet waarom Vergoossen vaak een behoudende tactiek hanteerde: ,,In wedstrijden tegen de - met alle respect - lagere clubs hadden we met een aanvallend ingestelde ploeg kunnen spelen. Wij zijn PSV, waarom moeten wij ons aanpassen? Al zijn we hiermee wel kampioen geworden.”
pi_58396407
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:20 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het idee dat ze hem dingen beloofd hebben i.v.m. Stevens, volgend jaar
Het is nu wel bekend geworden hoe ze met beloftes omgaan bij PSV
pi_58396812
Zonde van Aissati, is toch een verloren seizoen geweest
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_58401927
quote:
Op woensdag 30 april 2008 12:02 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Het is nu wel bekend geworden hoe ze met beloftes omgaan bij PSV
Daarom is de Visser daar ook weg, die Reis bijvoorbeeld schijnt fantastisch te zijn maar krijgt geen speeltijd? Ik als Ajacied denk dat psv onverslaanbaar word met Afellay en Aissati op het middenveld, mocht Gomes blijven dan

en dan word het misschien ook nog leuk voor jullie psv'ers
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_58548359
quote:
Aissati stuurt aan op breuk met PSV
Door PETER VAN DUYL en CHRIS VAN NIJNATTEN

EINDHOVEN - Ismail Aissati voelt zich niet meer gebonden aan de contractverlenging die hij eind vorig jaar met PSV overeenkwam. Het vernieuwde dienstverband, lopend tot de zomer van 2011, lag nog niet geheel ondertekend op de burelen bij de landskampioen. De in het afgelopen halfjaar opgelopen teleurstellingen bij de club brachten de 19-jarige tot zijn beslissing om af te zien van ondertekening. Zijn huidige 'oude' overeenkomst loopt in juli 2009 af.

De zaakwaarnemer van de Utrechter, Rodger Linse, bevestigde gistermiddag het voornemen van zijn pupil.

,,Je kunt zeggen dat je een mondeling akkoord had, maar PSV is zijn afspraken op het sportieve vlak aan Ismail totaal niet nagekomen. Zo is hem beloofd dat hij in de tweede helft beduidend meer aan spelen zou toekomen,'' zegt Linse.

,,Daar is totaal niets van terecht gekomen. Ismail gaat nu opnieuw nadenken over zijn toekomst en voelt zich niet meer gebonden aan de wederzijdse afspraken die in december tussen de club en hem zijn gemaakt.''

Het is een bekend gegeven, dat Aissati gefrustreerd het recente kampioenschap vierde. Vorig jaar speelde hij een uitstekend half seizoen bij FC Twente, maar sinds hij door PSV werd teruggehaald, waren er voor hem weinig speelminuten meer. Onder Jan Wouters kwam hij het meest aan spelen toe. Tot aan de winterstop stond hij vijf keer in de basiself, mocht hij elf keer invallen, waarvan drie keer in de Champions League. Na de winterstop viel de olympisch international nog slechts drie keer in, wat hem in totaal 45 speelminuten opleverde. Blessures speelden hem parten, maar het geringe aantal minuten scoorde hij vooral doordat hij weinig vertrouwen genoot van de technische staf.

Op de avond van 20 januari, na de wedstrijd VVV-PSV, was er contact over deze kwestie tussen algemeen directeur Jan Reker van PSV en Linse. In dat gesprek beloofde de bestuurder nogmaals dat het jonge talent 'liefst iedere wedstrijd' aan spelen zou toekomen. Die belofte werd ook gedaan, omdat PSV weigerde Aissati te verhuren.

Ook nu weer hebben clubs zich gemeld om de speler volgend seizoen te kunnen huren. Onder anderen Jan-Willem van Dop meldde zich namens FC Utrecht hiervoor bij Reker.

Het kamp Aissati beraadt zich nu op de situatie. De speler speelt graag bij PSV, met de nadruk op spélen. Afgelopen winter meldde Ajax zich nog bij PSV om Aissati tegen een in zijn contract vastgestelde vergoeding over te nemen.

Die transfer ging niet door, ook omdat de voetballer zich goed voelde bij de nieuwe arbeidsvoorwaarden. Dat het contract nog steeds ongetekend lag, kwam door een verschil van mening van fiscale aard tussen club en management van de speler. Onlangs stelde PSV Linse daarover in het gelijk.

,,Dat hebben we schriftelijk laten weten, het ging om een btw-kwestie,'' aldus Reker. ,,Ik ben ervan overtuigd dat wij daarom nu een bindend contract in bezit hebben. Volgens mij kan niemand daar onderuit. Ik ga ervan uit dat Ismail daarom bij ons blijft.''
!!!
pi_58549493
En terecht, zo ga je imo niet om met één van je grootste talenten uit je jeugdopleiding.
quote:
Na de winterstop viel de olympisch international nog slechts drie keer in, wat hem in totaal 45 speelminuten opleverde.
Ja, trek dan je conclusies maar. 45 minuten, nog geen helft gespeeld.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58549782
Hoewel ik bij Ajax versterkingen in de achterhoede wil zien, is dit wel een leuk buitenkansje voor Ajax. Maar goed dan moet hij natuurlijk bij ons wel in de basis staan, en wie moet er dan uit?
pi_58549947
We hebben een back-up nodig achter Siem de Jong.
pi_58549968
Dat betekent min of meer wel einde verhaal voor Perez
pi_58550004
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 10:44 schreef Urquhart het volgende:
Dat betekent min of meer wel einde verhaal voor Perez
Oow hij heeft al getekend bij Ajax
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_58569671
quote:
'Snel een gesprek Aissati en Stevens'

door Frank van den Heuvel. vrijdag 09 mei 2008 | 03:10 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 09 mei 2008 | 07:09

EINDHOVEN - Ismail Aissati en PSV's nieuwe trainer Huub Stevens moeten snel met elkaar om de tafel gaan zitten om de sportieve intenties voor volgend seizoen te bespreken. Dat zegt PSV-directeur Jan Reker, nu blijkt dat Aissati vooralsnog niet bereid is om zijn handtekening te zetten onder het beoogde nieuwe contract.

Eind vorig jaar kwamen beide partijen al een contractverlenging tot 2011 overeen. De papieren werden getekend door PSV, maar er lag nog een fiscale kwestie die opgelost moest worden met Aissati's management, zaakwaarnemer Rodger Linse.

Bindend contract
"Dat ging om de verrekening van de btw over de makelaarsfee", aldus Reker, die ervan overtuigd is dat er sprake is van een bindend contract. "Later zijn we daarover bij elkaar gaan zitten en zijn we eruit gekomen. Dat is bevestigd door Sport International (het bedrijf van Linse, red.), dus volgens mij hebben we een rechtsgeldige overeenkomst."

Aissati en zijn management bestrijden dat. En omdat in hun ogen sportieve afspraken niet zijn nagekomen, voelen zij zich niet meer gebonden aan de afspraken van vorig jaar. Het huidige danwel oude contract van de middenvelder loopt nog één seizoen door. Inmiddels heeft FC Utrecht zijn interesse voor Aissati kenbaar gemaakt bij PSV.

Vaker spelen
Reker is het eens met de speler als die zegt dat hij volgend seizoen vaker aan spelen moet toekomen. "Daar is geen discussie over. Ismail moet wedstrijden gaan spelen, dat is gewoon heel belangrijk. Daarom is het goed dat hij en Huub Stevens snel met elkaar gaan praten."
pi_59724782
Definitief naar Utrecht dus, geruild tegen Pieters.

Ben benieuwd hoe Van Hanegem hem gaat kneden.
pi_59724924
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 09:35 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Nou, dat gesprek tussen hem en Stevens was dus niet echt naar wens.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_59724960
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 09:51 schreef BliksemSchigt het volgende:

There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:04:41 #295
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_59725096
In zijn eigen stadsie vlammen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:10:36 #296
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_59725241
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 09:51 schreef BliksemSchigt het volgende:

En volgend jaar dus naar Ajax. Goed gedaan hoor.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_59725345
Goede deal voor Utrecht.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:51:13 #298
67174 Dos37
Come on Twente
pi_59726263
Nou zal mij benieuwen. PSV weet wel wat het doet lijkt me.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:52:54 #299
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_59726319
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:51 schreef Dos37 het volgende:
Nou zal mij benieuwen. PSV weet wel wat het doet lijkt me.
Stevens lijkt me wel iemand met een visie en daar zal ie niet in gepast hebben blijkbaar.
Vergeet ook niet dat ie afgelopen seizoen ook maar bankzitter was.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_59726459
Je bedoelt bij die defensieve speelstijl?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')