quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Definitief naar Utrecht dus, geruild tegen Pieters.
Ben benieuwd hoe Van Hanegem hem gaat kneden.
quote:'PSV ruilt Aissati voor Erik Pieters'
(Novum) - PSV en FC Utrecht hebben een akkoord bereikt over een spelersruil tussen Ismaïl Aissati en Erik Pieters. Dat meldt De Telegraaf vrijdag. De clubs zouden een deal met gesloten beurzen hebben gemaakt. Middenvelder Aissati kon bij PSV zijn contract verlengen en had ook een mondelinge overeenkomst, maar zag geen toekomst meer in Eindhoven.
Lees het artikel
Click here to find out more!
Aissati gaf meerdere keren aan weg te willen bij PSV, omdat hij van de vorige trainers Ronald Koeman, Jan Wouters en Sef Vergoossen nauwelijks speeltijd kreeg. De 19-jarige Utrechter, die eerder ook in de belangstelling stond van Ajax, hoopt onder Willem van Hanegem meer te spelen. Vorig jaar werd Aissati nog een halfjaar verhuurd aan FC Twente.
Volgens De Telegraaf moet Pieters nog wel tot overeenstemming komen met PSV en wil de verdediger eerst van gedachten wisselen met de nieuwe trainer Huub Stevens. Pieters stond al langer in de belangstelling van PSV, maar omdat een terugkeer van Young-pyo Lee financieel niet haalbaar bleek, kwam de eveneens 19-jarige linksback nadrukkelijk in beeld.
Pieters wordt bij PSV de opvolger van Slobodan Rajkovic. De Serviër werd gehuurd van Chelsea, maar keert volgend seizoen niet terug. Eerder versterkte PSV zich ook met de verdedigers Jérémie Bréchet en Francisco Rodriguez.
Trouw.nl
Ik moet wakker wordenquote:
Zonde en erg jammer inderdaad.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:16 schreef Steven184 het volgende:
Hmmm, ik had hem graag naar Twente zien gaan.
Inderdaad, ik vind het ook opvallend. Maarja, Aissati had weinig toekomst bij PSV, gezien de relletjes die hij heeft veroorzaakt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:18 schreef sjimz het volgende:
Ik snap PSV niet dat ze hem met gesloten beurs ruilen.
Aissati heeft veel meer restwaarde dan Pieters.
PSV zal toch wel een percentage bij doorverkoop hebben geregeld ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:18 schreef sjimz het volgende:
Ik snap PSV niet dat ze hem met gesloten beurs ruilen.
Aissati heeft veel meer restwaarde dan Pieters.
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:19 schreef ruud.nl het volgende:
En als het waar is, mag ik toch wel hopen dat PSV hem tegen een gelimiteerd bedrag terug kan kopen.
Dan nog, verhuur hem dan voor 2 seizoenen ofzo. Het blijft 1 van de grootste talenten van het land.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
PSV zal toch wel een percentage bij doorverkoop hebben geregeld ?
Utrecht is goed maar niet gek natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan nog, verhuur hem dan voor 2 seizoenen ofzo. Het blijft 1 van de grootste talenten van het land.
Ik zeg niet dat PSV dan niets zou moeten bijbetalen, maar zo'n talent voor 100% laten gaan is niet echt verstandig denk ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Utrecht is goed maar niet gek natuurlijk.
Dit was de meest slechte deal die je kon maken - ondanks de potentie van Pieters.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zonde en erg jammer inderdaad.![]()
Goede zet van Utrecht en Aisatti verder. Of PSV er goed aan gedaan heeft is nog even afwachten...
Maar ja, hoe lang nog? Hij kwijnt al jaren weg bij PSV en blijven verhuren tot hij 30 is heeft ook weinig nut. Waarschijnlijk verwachten ze 'm gewoon echt niet meer nodig te hebben...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan nog, verhuur hem dan voor 2 seizoenen ofzo. Het blijft 1 van de grootste talenten van het land.
Dat heeft hij bij Twente al wel laten zien imo.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij moet nu laten zien of hij echt talentvol is.
precies, heeft daar een geweldig seizoen gedraaidquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat heeft hij bij Twente al wel laten zien imo.
daar speelde hij in een prima draaiend team, bij Utrecht schommelt dat nogal per seizoen (shit, zelfs per wedstrijd)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat heeft hij bij Twente al wel laten zien imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |