Ze zijn allemaal leukquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:23 schreef Soul79 het volgende:
Verstuurd.
Eentje is heel leuk, ben benieuwd wat anderen daar van maken.
Misschien is het trouwens een idee om in het vervolg ook punten te geven voor welk doelpunt het is (1-0, 2-0, 3-1, 6-1)
Maar eentje is er heel leuk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal leuk. Over dat laatste denk ik even na. Sommige zetten het al bij de antwoorden neer.
Maar misschien wordt het dan te moeilijk?
Met 4-1 van Frankrijk winnen, dat is moeilijk. En wie het niet weet hoeft het natuurlijk ook niet in te vullenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal leuk. Over dat laatste denk ik even na. Sommige zetten het al bij de antwoorden neer.
Maar misschien wordt het dan te moeilijk?
Ik weet het ook totaal niet. Gewoon niks over die wedstrijd weet ikquote:
wow ik had opeens een helder moment, heb hem nu welquote:Op zondag 15 juni 2008 14:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet het ook totaal niet. Gewoon niks over die wedstrijd weet ik
Ik heb hem denk ik ook opeens. Vast niet goed, maar toch in ieder geval iets.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
wow ik had opeens een helder moment, heb hem nu wel
Eens, mag die opmerking weggehaald worden?quote:
Je moet niet zo snel insturen, want anders moet je langer wachten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ben nu al benieuwd naar de volgende editie.
Ik had al een dag gewacht met insturenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je moet niet zo snel insturen, want anders moet je langer wachten.
Waarschijnlijk ben je ongeveer 10 jaar jonger dan ik, danquote:
Ja, dat heb ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Verstuurd, als het goed is alles correct.
Iets met: GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOLquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:52 schreef mcyodogg het volgende:
Als de goede Nederlandse fragmenten op zijn, kan je natuurlijk ook eens een buitenlandse doen.
En verstuurd
Ik dacht eerder aan: NEIN!quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Iets met: GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
Ik denk dat ik er vanavond eens voor ga zitten
Ik heb 4 wel hoor. Maar ik bedoelde dat je 8 niet wistquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je ongeveer 10 jaar jonger dan ik, dan
Maar hey, punten zijn punten![]()
Is misschien wel een idee ja. En ook wat moeilijkere fragmenten van bijvoorbeeld een duel tussen een subtopper in NL ofzo. 1 of 2 per editie misschien. Dat onderscheid de mannen van de jongetjesquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:52 schreef mcyodogg het volgende:
Als de goede Nederlandse fragmenten op zijn, kan je natuurlijk ook eens een buitenlandse doen.
Zulke fragmenten zijn moeilijk te vinden. Eigenlijk zijn er alleen fragmenten van wedstrijden die live op televisie zijn geweest te vinden. Of legendarische goals.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:27 schreef Breach het volgende:
En ook wat moeilijkere fragmenten van bijvoorbeeld een duel tussen een subtopper in NL ofzo.
9 weet ik ook gewoon nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zojuist PM verzonden.
Denk dat ik alleen 9 fout heb, heb geen idee daar
Ik kan denken wat ik wil, ik heb geen ideequote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:55 schreef RayMania het volgende:
Negen is toch niet heel moeilijk? Goed nadenken.
Youtube afstruinen he, er is echt plenty zat genoeg te vindenquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zulke fragmenten zijn moeilijk te vinden. Eigenlijk zijn er alleen fragmenten van wedstrijden die live op televisie zijn geweest te vinden. Of legendarische goals.
Ja, dat kunnen ongeveer 8000 verschillende doelpunten uit Zuid-Amerika zijn. Om te beginnenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Iets met: GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
Yup, doe m'n best. Heb YouTube al aardig leeggetrokken, maar soms is het kwaliteit van het geluid ook niet super. In ieder geval kan ik zeker 15 edities voort.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Youtube afstruinen he, er is echt plenty zat genoeg te vinden
Jeequote:Op maandag 23 juni 2008 11:02 schreef RayMania het volgende:
In ieder geval kan ik zeker 15 edities voort.
Dat komt goed uit, dan kan ie in de Kerstvakantie lekker gaan youtubenquote:
Goed bezig! Erg leuk om te doenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
..In ieder geval kan ik zeker 15 edities voort.
Rondes wat korter maken misschien? Gewoon een week of zo, klaar. Houdt de vaart erin. Hoeveel inzendingen zijn er nu?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:40 schreef RayMania het volgende:
Kickje. WIl nog niet echt vlotten met het insturen.
Oh, valt mee als ik nu tel. Toch een stuk of 30quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rondes wat korter maken misschien? Gewoon een week of zo, klaar. Houdt de vaart erin. Hoeveel inzendingen zijn er nu?
Laat het maar zo. Anders zijn we in september klaar. Je hebt nu de ideale mix.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh, valt mee als ik nu tel. Toch een stuk of 30. Ben ik zeer tevreden mee!
Een week wil ik best doen, maar dan vind ik tien fragmenten weer teveel per keer.
Idd Ray, schiet op met die punt'nquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:37 schreef Silenus het volgende:
De deadline is voorbij!
Het kan nog hoor, geloof ikquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:31 schreef Bos81 het volgende:
Vergeten mee te doen, maar ik zal proberen de volgende keer wel iets in te zenden
Ik was ook peop hoor.quote:
Dat heb ik gewoon goedgerekend. Je had fout; jaartal van #7 (automatisch geen bonuspunt) en #9 compleet fout. Dat maakt zeven verliespunten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik had Duitsland ipv West-Duitsland
Verder wist ik dat ik 9 nooooit zou weten.
Oh god, dat is wel heel triestquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat heb ik gewoon goedgerekend. Je had fout; jaartal van #7 (automatisch geen bonuspunt) en #9 compleet fout. Dat maakt zeven verliespunten.
Ik probeer morgen, maar misschien ook wel zaterdag. Zal het dan wat lastiger maken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:48 schreef Breach het volgende:
Alles goedAl was deze ronde wel iets makkelijker dan de vorige.
Wanneer komt de nieuwe Ray
Ik neem aan dat er dan 50% naar de organisator gaat?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:49 schreef Soul79 het volgende:
Ik begin voorstander te worden van spelen om grote geldbedragen.
Iedere deelnemer stort 500 euro op de derdengeldrekening van Fok! en de winnaar krijgt dan alles.
Nee die 50% gaat naar de Stichting Hugo-Walker-moet-terug.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:51 schreef RayMania het volgende:
Ik neem aan dat er dan 50% naar de organisator gaat?.
Nog niet, kan maar weinig fragmenten vinden van hem. Hij deed nooit EK's en WK's dacht ik, dus ik ga maar eens graven in de competitie.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:58 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Nee die 50% gaat naar de Stichting Hugo-Walker-moet-terug.
(Hugo nog niet voorbij horen komen of wel?)
Staat me iid ook weinig van bij, maar blijkens deze geweldige bloemlezing deed ie iig Frankrijk-Paraguay in 1998. Dus als je die nog hebtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:00 schreef RayMania het volgende:
Nog niet, kan maar weinig fragmenten vinden van hem. Hij deed nooit EK's en WK's dacht ik, dus ik ga maar eens graven in de competitie.
Nou, kan nog wel ff durenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, kan nog wel ff durendeze uitslag was ook niet al te vlot
Jaja... vergeten...quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:40 schreef RayMania het volgende:
Oh, TerroRobbie vergeten. 50 punten doe ik er snel bij.
Edit; fixed.
Dat meen je niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hmmm, behoorlijk gezakt helaas, Panenka en Van Basten waren dan ook ver voor mijn geboorte.
Zelfs twee in dat toernooi, ken je geschiedenisquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:36 schreef Rumille het volgende:
Ik had al zon gevoel dat 4 1988 was, maar m'n ma kon zich niet herinneren dat Nederland een penalty tegen kreeg.
Ja die tegen de USSR, maar die stopte van Breukelen, dus dan klopte het fragment niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zelfs twee in dat toernooi, ken je geschiedenis.
Nee, we vergeven het je niet. 1988 is basiskennisquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:43 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ja die tegen de USSR, maar die stopte van Breukelen, dus dan klopte het fragment niet.
En ik was toen nog niet eens geboren.
Komt door die Matthaus. Ik heb alles over hem proberen te verdringenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, we vergeven het je niet. 1988 is basiskennis.
Jazeker wel. Hugo Walker was freelance-verslaggever en is voor aanvang van het EK in 2000 gestopt omdat hij enkel kleine wedstrijden kreeg. Geniale zet van de NOS destijds.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:00 schreef RayMania het volgende:
Nog niet, kan maar weinig fragmenten vinden van hem. Hij deed nooit EK's en WK's dacht ik, dus ik ga maar eens graven in de competitie.
Lijkt me leukquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:42 schreef RayMania het volgende:
Hoe zouden jullie het vinden als ik er fragmenten tussen gooi van gemiste strafschoppen en de oorzaak van een strafschop? Van die laatste zijn ook zeker leuke fragmenten te vinden.
Tof ideequote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:42 schreef RayMania het volgende:
Hoe zouden jullie het vinden als ik er fragmenten tussen gooi van gemiste strafschoppen en de oorzaak van een strafschop? Van die laatste zijn ook zeker leuke fragmenten te vinden.
Stuur maar een PM dan help ik welquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:15 schreef RayMania het volgende:
Ik zoek bepaalde bekende fragmenten, maar echt onvindbaar.
Ik had zelfs promotie gemaakt op FOK!sport!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |