Oh god, dat is wel heel triestquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat heb ik gewoon goedgerekend. Je had fout; jaartal van #7 (automatisch geen bonuspunt) en #9 compleet fout. Dat maakt zeven verliespunten.
Ik probeer morgen, maar misschien ook wel zaterdag. Zal het dan wat lastiger maken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:48 schreef Breach het volgende:
Alles goedAl was deze ronde wel iets makkelijker dan de vorige.
Wanneer komt de nieuwe Ray
Ik neem aan dat er dan 50% naar de organisator gaat?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:49 schreef Soul79 het volgende:
Ik begin voorstander te worden van spelen om grote geldbedragen.
Iedere deelnemer stort 500 euro op de derdengeldrekening van Fok! en de winnaar krijgt dan alles.
Nee die 50% gaat naar de Stichting Hugo-Walker-moet-terug.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:51 schreef RayMania het volgende:
Ik neem aan dat er dan 50% naar de organisator gaat?.
Nog niet, kan maar weinig fragmenten vinden van hem. Hij deed nooit EK's en WK's dacht ik, dus ik ga maar eens graven in de competitie.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:58 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Nee die 50% gaat naar de Stichting Hugo-Walker-moet-terug.
(Hugo nog niet voorbij horen komen of wel?)
Staat me iid ook weinig van bij, maar blijkens deze geweldige bloemlezing deed ie iig Frankrijk-Paraguay in 1998. Dus als je die nog hebtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:00 schreef RayMania het volgende:
Nog niet, kan maar weinig fragmenten vinden van hem. Hij deed nooit EK's en WK's dacht ik, dus ik ga maar eens graven in de competitie.
Nou, kan nog wel ff durenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, kan nog wel ff durendeze uitslag was ook niet al te vlot
Jaja... vergeten...quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:40 schreef RayMania het volgende:
Oh, TerroRobbie vergeten. 50 punten doe ik er snel bij.
Edit; fixed.
Dat meen je niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hmmm, behoorlijk gezakt helaas, Panenka en Van Basten waren dan ook ver voor mijn geboorte.
Zelfs twee in dat toernooi, ken je geschiedenisquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:36 schreef Rumille het volgende:
Ik had al zon gevoel dat 4 1988 was, maar m'n ma kon zich niet herinneren dat Nederland een penalty tegen kreeg.
Ja die tegen de USSR, maar die stopte van Breukelen, dus dan klopte het fragment niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zelfs twee in dat toernooi, ken je geschiedenis.
Nee, we vergeven het je niet. 1988 is basiskennisquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:43 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ja die tegen de USSR, maar die stopte van Breukelen, dus dan klopte het fragment niet.
En ik was toen nog niet eens geboren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |