Je moet niet zo snel insturen, want anders moet je langer wachten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ben nu al benieuwd naar de volgende editie.

Ik had al een dag gewacht met insturenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je moet niet zo snel insturen, want anders moet je langer wachten.
 .
.

Waarschijnlijk ben je ongeveer 10 jaar jonger dan ik, danquote:

Ja, dat heb ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Verstuurd, als het goed is alles correct.

.
.

Iets met: GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOLquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:52 schreef mcyodogg het volgende:
Als de goede Nederlandse fragmenten op zijn, kan je natuurlijk ook eens een buitenlandse doen.
En verstuurd

Ik dacht eerder aan: NEIN!quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Iets met: GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
Ik denk dat ik er vanavond eens voor ga zitten

Ik heb 4 wel hoor. Maar ik bedoelde dat je 8 niet wistquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je ongeveer 10 jaar jonger dan ik, dan
Maar hey, punten zijn punten
 . Die is toch niet zo heel erg moeilijk
. Die is toch niet zo heel erg moeilijk  .
.

Is misschien wel een idee ja. En ook wat moeilijkere fragmenten van bijvoorbeeld een duel tussen een subtopper in NL ofzo. 1 of 2 per editie misschien. Dat onderscheid de mannen van de jongetjesquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:52 schreef mcyodogg het volgende:
Als de goede Nederlandse fragmenten op zijn, kan je natuurlijk ook eens een buitenlandse doen.

Zulke fragmenten zijn moeilijk te vinden. Eigenlijk zijn er alleen fragmenten van wedstrijden die live op televisie zijn geweest te vinden. Of legendarische goals.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:27 schreef Breach het volgende:
En ook wat moeilijkere fragmenten van bijvoorbeeld een duel tussen een subtopper in NL ofzo.

9 weet ik ook gewoon nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zojuist PM verzonden.
Denk dat ik alleen 9 fout heb, heb geen idee daar

Ik kan denken wat ik wil, ik heb geen ideequote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:55 schreef RayMania het volgende:
Negen is toch niet heel moeilijk? Goed nadenken.

.
 .

Youtube afstruinen he, er is echt plenty zat genoeg te vindenquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zulke fragmenten zijn moeilijk te vinden. Eigenlijk zijn er alleen fragmenten van wedstrijden die live op televisie zijn geweest te vinden. Of legendarische goals.

Ja, dat kunnen ongeveer 8000 verschillende doelpunten uit Zuid-Amerika zijn. Om te beginnenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Iets met: GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL

Yup, doe m'n best. Heb YouTube al aardig leeggetrokken, maar soms is het kwaliteit van het geluid ook niet super. In ieder geval kan ik zeker 15 edities voort.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Youtube afstruinen he, er is echt plenty zat genoeg te vinden

Jeequote:Op maandag 23 juni 2008 11:02 schreef RayMania het volgende:
In ieder geval kan ik zeker 15 edities voort.
 Dan is het kerstmis man
 Dan is het kerstmis man  

Dat komt goed uit, dan kan ie in de Kerstvakantie lekker gaan youtubenquote:

Goed bezig! Erg leuk om te doenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
..In ieder geval kan ik zeker 15 edities voort.

.
.

, vorige al helemaal gemist, deze doe ik wel maar mee dan
, vorige al helemaal gemist, deze doe ik wel maar mee dan  .
.

Rondes wat korter maken misschien? Gewoon een week of zo, klaar. Houdt de vaart erin. Hoeveel inzendingen zijn er nu?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:40 schreef RayMania het volgende:
Kickje. WIl nog niet echt vlotten met het insturen.

Oh, valt mee als ik nu tel. Toch een stuk of 30quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rondes wat korter maken misschien? Gewoon een week of zo, klaar. Houdt de vaart erin. Hoeveel inzendingen zijn er nu?
 . Ben ik zeer tevreden mee!
 . Ben ik zeer tevreden mee! 

Laat het maar zo. Anders zijn we in september klaar. Je hebt nu de ideale mix.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh, valt mee als ik nu tel. Toch een stuk of 30. Ben ik zeer tevreden mee!
Een week wil ik best doen, maar dan vind ik tien fragmenten weer teveel per keer.

Idd Ray, schiet op met die punt'nquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:37 schreef Silenus het volgende:
De deadline is voorbij!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |