Heb nou eens langer dan 3 seconde geduldquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
En waarom mag je wel zeggen dat TVP staat voor tering voor PSV en niet zeggen dat het staat voor Tijd voor Prijzen? Heeft dat ook met je drukke dag te maken? Of is het gewoon selectief modden?
Ook uit FB toch?quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb nou eens langer dan 3 seconde geduld
En je weet toch dat ik selectief mod, alle berichten van TR moeten zo snel mogelijk weg!
Nee, want als je eenmaal antwoord heb gegeven laat TR zich meestal niet meer zien totdat de volgende zaak zich aandient.quote:
Nou ik was anders wel de enige waarvan de meeste berichten werden verwijderd en ook de enige die erop aangesproken terwijl er blijkbaar veel meer mensen het deden.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:29 schreef sjimz het volgende:
Heb nou eens langer dan 3 seconde geduld
En je weet toch dat ik selectief mod, alle berichten van TR moeten zo snel mogelijk weg!
De meeste berichten heb ik ook van jou verwijderdquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou ik was anders wel de enige waarvan de meeste berichten werden verwijderd en ook de enige die erop aangesproken terwijl er blijkbaar veel meer mensen het deden.
Ik zal even zoeken of er niet toevallig nog ergens een verdwaald Sepp topic is.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:33 schreef DIGGER het volgende:
In Het Handige Linkjes Topic (met topiclijst)! staat deze als het Sepp Blatter topics genoemd maar Sepp Blatter is op slot, terwijl er met http://news.bbc.co.uk/spo(...)/man_utd/7499028.stm reden zat is om die maaghond weer eens aan de schandpaal te nagelen met ze werkelijk volstrekt belachelijke en uit proportie opmerkingen dat SCUM dat Ronaldo aan z'n contract houdt, een vorm van Moderne Slavernij is.
quote:
Pff, gewoon schaamteloos mijn idee jatten en er nog mee pronken ook nog.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:47 schreef RayMania het volgende:
[..]. Gewoon een nieuw topic openen, DIGGER. Wordt wel eens tijd voor een goed en recent Blatter-topic. Vaak zijn er aparte topics geopend als hij weer één of andere stomme uitspraak had gedaan, maar een centraal topic is wel okay. Zo, zijn we allemaal blij.
Ik vermaak me eigenlijk wel met DAM.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:03 schreef Rumille het volgende:
Kan je een banaanvraag doen?
Ik krijg de indruk dat DAM iedereen zit te irriteren hier op VBL.
PROESTquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetbalkennis heeft hij, het is een interessant figuur,
Hij zegt ook heus weleens nuttige dingen, maar zoals nu in dat Aissati topic, dat gaat nergens over. Echte argumenten gebruikt ie nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga niet over de bananen, m'n collega's ook niet. Probeer zo goed mogelijk ermee om te gaan. Voetbalkennis heeft hij, het is een interessant figuur, maak er op een positieve manier gebruik van.
Neehoor. Ik weet niet wat er zo vervelend aan hem is. Duffe posts kun je toch gewoon negeren?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:03 schreef Rumille het volgende:
Kan je een banaanvraag doen?
Ik krijg de indruk dat DAM iedereen zit te irriteren hier op VBL.
Desondanks zou je ook kunnen proberen om on-topic te reageren, jouw reacties werken eerlijk gezegd ook niet mee. Ik weet dat het een actie op reactie kan zijn, maar zijn acties (kan irritant zijn) zijn wel on-topic over het onderwerp en jouw reacties gaan soms off-topic.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:09 schreef Rumille het volgende:
Hij verwijst de hele tijd naar een bron, terwijl er een veel recentere bron is. Ook onderbouwt ie verder niks met argumenten.
Hij praat poep!
Je moet niet vergeten dat de mods gewoon advocaat van de duivel spelen, ook al zullen ze dat niet snel toegeven.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:14 schreef Rumille het volgende:
I know, I know. Maar ik daag niet uit. Hij lijkt heel onschuldig te posten, maar ze irriteren me echt mateloos.
Zal wel aan mij liggen dan.
Really? You really think I can?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat mateloos-irriteerpunt moet je voorbij, je kunt het!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |