Lachen, en nu een serieuze reactie?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:52 schreef Gamer_V het volgende:
Er vandoor gaan met al het geld.
[ afbeelding ]
Dat zou ik niet doen. Het laatste wat ik wil is dat voetbal net zoals basketbal de hele tijd stil moet liggen. Tuurlijk, er gaat veel geld om in het voetbal en de beslissing zijn soms belachelijk maar eigenlijk hoor het er ook wel een beetje bij, vind ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:51 schreef RayMania het volgende:
TS begint; mijn eerste actie zou het toelaten van elektronische hulpmiddelen zijn. Een camera op de doellijn, terugkijken bij buitenspel, etc. Met voetbal is veel geld gemoeid en blunders zoals bij Liverpool - Chelsea (Garcia) kunnen écht niet meer in het huidige voetbal. Gelijk toelaten dus!
Langere winterstop dan maar, want in de zomer is het helemaal onmenselijk heet in Afrika.quote:Verder zou ik de organisatie van de Africa Cup verzoeken om het toernooi, net zoals bij het EK, te organiseren in de zomer. Dan zijn er ook geen problemen met spelers die moe zijn of drie weken niet voor hun club kunnen uitkomen.
Dat zou ik ook doen, jup!quote:Graag zie ik 6+5 regel echt ingevoerd worden. Is voor het Nederlands voetbal denk ik een groot voordeel ten opzichte van andere landen. Verder zou ik ook een regel invoeren dat een club een x-aantal spelers uit de eigen jeugd in de selectie moet hebben.
Hier zou ik mij ook wel hard voor maken. Terug naar de klassieke opzet!quote:In de Champions League zou ik alleen de kampioenen en de nummers twee willen zien. Geen clubs die derde of vierde zijn geworden in een competitie, die spelen maar UEFA Cup. Verder zou ik graag willen zien dat alle kampioenen gelijk worden toegelaten, dus ook van de kleinere landen. In de UEFA Cup moet er geen poulefase zijn, maar gelijk knock-out.
En ook hier zou ik wel een agendapuntje van willen maken.quote:En als laatste zou ik de kleinere landen in Europa eerst een 'pre-kwalificatie' laten spelen voor EK en WK-kwalificaties. Dus Liechtenstein, San Marino, Luxemburg, Andorra etc. in één poule en de winnaar doet mee met de echte kwalificatie.
Dit zou ik wel een goed idee vinden alleen bij Engeland heb je dan Man Utd, Arsenal, Chelsea en Pool. Graag zou ik er sowieso 3 van willen zien.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:51 schreef RayMania het volgende:
In de Champions League zou ik alleen de kampioenen en de nummers twee willen zien. Geen clubs die derde of vierde zijn geworden in een competitie, die spelen maar UEFA Cup. Verder zou ik graag willen zien dat alle kampioenen gelijk worden toegelaten, dus ook van de kleinere landen. In de UEFA Cup moet er geen poulefase zijn, maar gelijk knock-out.
Eens in de 4 jaar in plaats van 2 zou al een begin zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:05 schreef Ludacriss het volgende:
Africa cup kan gewoon niet in de zomer. Geen idioot die in temperaturen van 45+ zou willen voetballen voor anderhalf en eventueel verlenging. Gewoon in de winter en verplichte winterstop voor elke europese club, gedurende de africa cup.
Is het niet zo dat Afrika op het zuidelijk halfrond ligt en dat het daarom daar winter is als het in Nederland zomer is?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:28 schreef Blight het volgende:
[..]
Langere winterstop dan maar, want in de zomer is het helemaal onmenselijk heet in Afrika.
Nou nee. De evenaar loopt door midden Afrika heen, dus het noorden van Afrika ligt op het noordelijk halfrond, terwijl het zuiden van Afrika op het zuidelijk halfrond ligt. Een stuk of 8 landen liggen geheel op het zuidelijk halfrond, tegenover 20+ die geheel op het noordelijk halfrond liggen. Dan zijn er nog landen waar de evenaar dwars doorheen loopt.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:24 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Is het niet zo dat Afrika op het zuidelijk halfrond ligt en dat het daarom daar winter is als het in Nederland zomer is?
Owja klopt, sorry het is nog vroeg hier!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:32 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Nou nee. De evenaar loopt door midden Afrika heen, dus het noorden van Afrika ligt op het noordelijk halfrond, terwijl het zuiden van Afrika op het zuidelijk halfrond ligt. Een stuk of 8 landen liggen geheel op het zuidelijk halfrond, tegenover 20+ die geheel op het noordelijk halfrond liggen. Dan zijn er nog landen waar de evenaar dwars doorheen loopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |