abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57284335
Zoals de TT zegt; jij bent voor één dag Sepp Blatter, de voorzitter van de wereldvoetbalbond FIFA.

Maak je grote aanpassingen in het huidige beleid? Gooi je toernooien op de schop? Wat doe je allemaal?

Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57284342
TS begint; mijn eerste actie zou het toelaten van elektronische hulpmiddelen zijn. Een camera op de doellijn, terugkijken bij buitenspel, etc. Met voetbal is veel geld gemoeid en blunders zoals bij Liverpool - Chelsea (Garcia) kunnen écht niet meer in het huidige voetbal. Gelijk toelaten dus!

Verder zou ik de organisatie van de Africa Cup verzoeken om het toernooi, net zoals bij het EK, te organiseren in de zomer. Dan zijn er ook geen problemen met spelers die moe zijn of drie weken niet voor hun club kunnen uitkomen.

Graag zie ik 6+5 regel echt ingevoerd worden. Is voor het Nederlands voetbal denk ik een groot voordeel ten opzichte van andere landen. Verder zou ik ook een regel invoeren dat een club een x-aantal spelers uit de eigen jeugd in de selectie moet hebben.

In de Champions League zou ik alleen de kampioenen en de nummers twee willen zien. Geen clubs die derde of vierde zijn geworden in een competitie, die spelen maar UEFA Cup. Verder zou ik graag willen zien dat alle kampioenen gelijk worden toegelaten, dus ook van de kleinere landen. In de UEFA Cup moet er geen poulefase zijn, maar gelijk knock-out.

En als laatste zou ik de kleinere landen in Europa eerst een 'pre-kwalificatie' laten spelen voor EK en WK-kwalificaties. Dus Liechtenstein, San Marino, Luxemburg, Andorra etc. in één poule en de winnaar doet mee met de echte kwalificatie.
  maandag 10 maart 2008 @ 14:52:42 #3
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_57284373
Er vandoor gaan met al het geld.

Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_57284406
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:52 schreef Gamer_V het volgende:
Er vandoor gaan met al het geld.

[ afbeelding ]
Lachen, en nu een serieuze reactie?
  maandag 10 maart 2008 @ 15:03:02 #5
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_57284543
Ik zou er persoonlijk voor zorgen dat ook de profclubs in Nederland puntenaftrek krijgen als er iets gebeurt op de velden. Want daar durft de KNVB niets tegen te doen.
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  maandag 10 maart 2008 @ 15:18:16 #6
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57284829
8+3- of 7+4-regel invoeren.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57284915
Alle landen een lange winterstop (als in Duitsland) in laten voeren, zodat de Afrika Cup gewoon in de winter gehouden kan worden
pi_57284922
De chineze gokmafia buitensp... Och, laat maar.
  maandag 10 maart 2008 @ 15:28:16 #9
52871 Blight
Supersized.
pi_57285038
Ik haak gewoon even in op jouw verhaal, Ray.
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:51 schreef RayMania het volgende:
TS begint; mijn eerste actie zou het toelaten van elektronische hulpmiddelen zijn. Een camera op de doellijn, terugkijken bij buitenspel, etc. Met voetbal is veel geld gemoeid en blunders zoals bij Liverpool - Chelsea (Garcia) kunnen écht niet meer in het huidige voetbal. Gelijk toelaten dus!
Dat zou ik niet doen. Het laatste wat ik wil is dat voetbal net zoals basketbal de hele tijd stil moet liggen. Tuurlijk, er gaat veel geld om in het voetbal en de beslissing zijn soms belachelijk maar eigenlijk hoor het er ook wel een beetje bij, vind ik.
quote:
Verder zou ik de organisatie van de Africa Cup verzoeken om het toernooi, net zoals bij het EK, te organiseren in de zomer. Dan zijn er ook geen problemen met spelers die moe zijn of drie weken niet voor hun club kunnen uitkomen.
Langere winterstop dan maar, want in de zomer is het helemaal onmenselijk heet in Afrika.
quote:
Graag zie ik 6+5 regel echt ingevoerd worden. Is voor het Nederlands voetbal denk ik een groot voordeel ten opzichte van andere landen. Verder zou ik ook een regel invoeren dat een club een x-aantal spelers uit de eigen jeugd in de selectie moet hebben.
Dat zou ik ook doen, jup!
quote:
In de Champions League zou ik alleen de kampioenen en de nummers twee willen zien. Geen clubs die derde of vierde zijn geworden in een competitie, die spelen maar UEFA Cup. Verder zou ik graag willen zien dat alle kampioenen gelijk worden toegelaten, dus ook van de kleinere landen. In de UEFA Cup moet er geen poulefase zijn, maar gelijk knock-out.
Hier zou ik mij ook wel hard voor maken. Terug naar de klassieke opzet!
quote:
En als laatste zou ik de kleinere landen in Europa eerst een 'pre-kwalificatie' laten spelen voor EK en WK-kwalificaties. Dus Liechtenstein, San Marino, Luxemburg, Andorra etc. in één poule en de winnaar doet mee met de echte kwalificatie.
En ook hier zou ik wel een agendapuntje van willen maken.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_57285232
Ben het in grote lijnen wel eens met de punten die Ray al noemt.

Electronische hulpmiddelen mag wat mij betreft voorlopig beperkt blijven tot cameras op de doellijn. Experimenteren met andere hulpmiddelen lijkt me ook zeker de moeite waard, maar ik zou ze niet invoeren als het het spel vertraagt.

Africa Cup sowieso in de zomer. Verder moet er denk ik gekeken worden naar welk continentaal toernooi in welk jaar gehouden wordt. Je zou ze gelijk kunnen trekken (Africa Cup, EK enz altijd in hetzelfde jaar) zodat spelers om de zomer vakantie hebben, maar dat gaat wel ten koste van de aandacht voor die toernooien in andere continenten.

Champions League de plaatsenverdeling enigzins aanpassen. Dat Engeland vier clubs heeft bijvoorbeeld heb ik niks op tegen, ze horen immers alle bij de beste 16 van Europa en daar draait de CL voor mij om, niet zozeer om kampioenen. Bij de UEFA cup gaat de poulefase er meteen weer uit. Intertoto afschaffen.

Ik ben ook voor de (geleidelijke) invoering van de 6+5 regel. Beginnen met 3+8 om clubs als Arsenal de kans te geven van al hun buitenlanders af te komen, dan elk jaar één erbij tot je op 6+5 zit. Jeugdregel hoeft van mij niet.

Pre-qualificatie is een prima idee voor de kleinere landen.

Verder zou ik nog graag zien dat internationale transfers onder de 18 verboden worden. Dat met name Engelse clubs over de halve wereld mannetjes van 16 of jonger kopen kan echt niet vind ik. De transfer window in de zomer gaat eerder dicht, voor de competitie begint. WK voor clubteams afschaffen, nutteloos toernooi.

Daarnaast natuurlijk debiele ideeën zoals playoffs en PL wedstrijden in de zandbak verbieden.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57285873
Mijn eerste actie zou zijn alle (lopende) projecten welke elektronische hulpmiddelen op het veld behelzen, direct stoppen. Voetbal terug naar de oertijd.

Vervolgens zou ik de rest van de dedag een vrije dag opnemen.
pi_57287368
Ik zou mijn tong eruit snijden.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Trouwste user 2022 maandag 10 maart 2008 @ 18:16:29 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_57288009
Camera op de doellijn.
Alleen kampioenen in de EC-1
Groepsfase afschaffen, gelijk afvalsysteem.
Afrika -cup eens in de 4 jaar en wel in de zomer.
Spelers die een andere speler moedwilig zwaar blesseren net zo lang langs de kant laten staan als die speler.
Maximaal 4 buitenlanders in een elftal.
Onbeperkt wisselen zoals in elke sport.
Een groene kaart instellen zoals in het hockey waar spelers er voor tien minuten kunnen worden uitgestuurd.
Instellen dat niet de uitdoelpunten dubbel tellen maar juist de gescoorde thuisdoelpunten.
Time out invoeren voor coaches.
Gele kaarten niet voor de volgende wedstrijd consequenties laten hebben maar ook voor de wedstrijd waarin ie getrokken wordt. Dus zie de groene kaart.
Afschaffen van de zaakwaarnemers.
Verplichte scheidsrechter cursus voor profspelers.
Spelers langer dan 190 centimeter mogen geen kopduel aangaan met Wesley Sneijder.

[ Bericht 46% gewijzigd door tong80 op 10-03-2008 18:24:09 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_57288203
Ik zou de rust afschaffen. Sommige teams spelen in de eerste helft heel goed, maar dan lukt het in de tweede niet meer
Ownee, dat zou Blatter doen.

Verplicht aantal spelers uit het eigen land lijkt me wel een goede, maar niet teveel. Stuk of 3 ofzo.
Van die kaarten van tong lijkt me ook een goede, dan heeft de tegenstander er ook echt iets aan.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57288317
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:51 schreef RayMania het volgende:

Dit zou ik wel een goed idee vinden alleen bij Engeland heb je dan Man Utd, Arsenal, Chelsea en Pool. Graag zou ik er sowieso 3 van willen zien.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_57289356
Dat onbeperkt wisselen, echt eng. Dan gaat elke ploeg die scoort er meteen 5 verdedigers bijgooien. Dat van die kaarten vind ik wel een goed punt, voor mij hoeft daar geen groene kaart bij maar bij geel gewoon 10 minuten er af ofzo.

En waarom thuisdoelpunten dubbel?
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 maart 2008 @ 19:50:02 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57289932
opstappen, zodat er een fatsoenlijke voorzitter kan komen!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57290231
Africa cup kan gewoon niet in de zomer. Geen idioot die in temperaturen van 45+ zou willen voetballen voor anderhalf en eventueel verlenging. Gewoon in de winter en verplichte winterstop voor elke europese club, gedurende de africa cup.
  maandag 10 maart 2008 @ 20:08:52 #19
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57290310
Het belachelijke kaartensysteem veranderen. Tijdstraffen in plaats van gele kaarten bijvoorbeeld. Verder ook camera's invoeren.
  maandag 10 maart 2008 @ 20:10:43 #20
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57290362
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:05 schreef Ludacriss het volgende:
Africa cup kan gewoon niet in de zomer. Geen idioot die in temperaturen van 45+ zou willen voetballen voor anderhalf en eventueel verlenging. Gewoon in de winter en verplichte winterstop voor elke europese club, gedurende de africa cup.
Eens in de 4 jaar in plaats van 2 zou al een begin zijn.
pi_57290652
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:28 schreef Blight het volgende:
[..]

Langere winterstop dan maar, want in de zomer is het helemaal onmenselijk heet in Afrika.
Is het niet zo dat Afrika op het zuidelijk halfrond ligt en dat het daarom daar winter is als het in Nederland zomer is?
Koning.
pi_57290868
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:24 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Is het niet zo dat Afrika op het zuidelijk halfrond ligt en dat het daarom daar winter is als het in Nederland zomer is?
Nou nee. De evenaar loopt door midden Afrika heen, dus het noorden van Afrika ligt op het noordelijk halfrond, terwijl het zuiden van Afrika op het zuidelijk halfrond ligt. Een stuk of 8 landen liggen geheel op het zuidelijk halfrond, tegenover 20+ die geheel op het noordelijk halfrond liggen. Dan zijn er nog landen waar de evenaar dwars doorheen loopt.
pi_57291090
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:32 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Nou nee. De evenaar loopt door midden Afrika heen, dus het noorden van Afrika ligt op het noordelijk halfrond, terwijl het zuiden van Afrika op het zuidelijk halfrond ligt. Een stuk of 8 landen liggen geheel op het zuidelijk halfrond, tegenover 20+ die geheel op het noordelijk halfrond liggen. Dan zijn er nog landen waar de evenaar dwars doorheen loopt.
Owja klopt, sorry het is nog vroeg hier!
Dan pleit ik idd voor een lange winterstop net als in Duitsland. En natuurlijk de 5+6 of beter nog de 4+7 regeling.
Koning.
pi_57292450
Als ik 1 dag Blatter was zou ik er voor zorgen dat de rijke clubs niet nog rijker werden, maar het geld eerlijker verdelen. Verder alleen de kampioenen in de Champions League toelaten, de naam zegt het toch? En tot slot zou ik de nationale bonden verplichten hun competities met hooguit met 16 ploegen af te werken om zo meer rust op de internationale kalender te creëren.
Helaas kan ik dat niet in 1 dag bewerkstelligen en alles zou dus bij het oude blijven.
pi_57293421
Goed topic.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 10 maart 2008 @ 22:22:02 #26
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_57293726
Als ik een dag Blatter zou zijn, zou ik iets doen waar het voetbal ECHT iets aan heeft.
Ik zou aftreden als voorzitter van de FIFA.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  maandag 10 maart 2008 @ 22:38:18 #27
47580 hoM3r
Our trip.
pi_57294111
Ik zou het hele uitdoelpunten-systeem in het Europees voetbal afschaffen, dat vind ik een domme regel.
pi_57294396
hah
je kan wel zien dat tong de goeie ouwe tijd heeft meebeleefd, knock out systeem waar de spanning er vanaf de 1e ronde vanaf droop, en elk jaar veel verschillende ploegen bij de laatste 8,
nu is het steeds hetzelfde, het wordt onderhand lachwekkend chesea, barca, milan pff saai
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 maart 2008 @ 22:58:31 #29
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_57294733
eens met tong. + uitdoelpunten regel schrappen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 10 maart 2008 @ 23:02:19 #30
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57294871
ff over nadenken.
pi_57295403
Knockout-systeem terug in de EC1 met alleen kampioenen
EC2 voor bekerwinnaars terug
Buitenlandersregel (6+5) toepassen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_57295430
quote:

Dat zou ik niet doen. Het laatste wat ik wil is dat voetbal net zoals basketbal de hele tijd stil moet liggen. Tuurlijk, er gaat veel geld om in het voetbal en de beslissing zijn soms belachelijk maar eigenlijk hoor het er ook wel een beetje bij, vind ik.
Eigenlijk met alles wel eens behalve deze. Als je nu ziet dat na een dubieze beslissing je ook vaak minutenlang gezeur van spelers hebt lijkt het me handiger als je iemand er een halve minuut naar laat kijken.

Alleen met cruciale dingen uiteraard zoals een rode kaart of buitenspeldoelpunt, die er toch maar hooguit een keer per wedstrijd zijn.

Gewoon ook een maximum aantal herhaalpunten die ook max. zo'n 30 seconden bekeken mogen worden, dat scheelt al een heel stuk oneerlijkheid en vaak ook Calimerogezeur achteraf.
  maandag 10 maart 2008 @ 23:22:03 #33
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57295455
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:20 schreef dndiek het volgende:
Knockout-systeem terug in de EC1 met alleen kampioenen
EC2 voor bekerwinnaars terug
Buitenlandersregel (6+5) toepassen
Dit sowieso
pi_57295515
Ik zou graag een ijshockey klok zien. Direct de tijd stil als het spel stil ligt. Dat zorgt er voor dat mensen niet overdreven lang blijven liggen na een overtreding. Dan maar 2x 30 minuten spelen o.i.d.
Hajeto!
pi_57296042
En eerst passief buitenspel afschaffen

[ Bericht 50% gewijzigd door RayMania op 11-03-2008 11:23:03 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57296218
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En eerst passief buitenspel afschaffen
Leg eens uit waarom?

- edit -
dat tweede dan

[ Bericht 10% gewijzigd door RayMania op 11-03-2008 11:23:08 ]
pi_57296369
Dat is toch duidelijk?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 11 maart 2008 @ 00:05:06 #38
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57296597
Blijkbaar niet, anders vroeg hij niet om uitleg.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57296809
Ik zou passief buitenspel afschaffen en dat staat gewoon in het regelboekje, dus dan moet hij in het regelboekje gaan kijken wat passief buitenspel is
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:48:07 #40
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57300899
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 00:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou passief buitenspel afschaffen en dat staat gewoon in het regelboekje, dus dan moet hij in het regelboekje gaan kijken wat passief buitenspel is
Nee waarom jij dat wil... niet wat de regel inhoudt.
pi_57302623
Laten we het het wel bij het voetbal houden graag en niet bij zelfmoord.
pi_57307914
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:48 schreef Grulez het volgende:

[..]

Nee waarom jij dat wil... niet wat de regel inhoudt.
Omdat hij tegenovergesteld werkt dan wat het doel is
  dinsdag 11 maart 2008 @ 17:33:08 #43
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57309598
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 16:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Omdat hij tegenovergesteld werkt dan wat het doel is
Wat is het doel dan in jouw ogen?
pi_57309728
Meer goals en aanvallender voetbal volgens de FIFA
  dinsdag 11 maart 2008 @ 17:39:47 #45
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57309733
Salary caps. .
-
pi_57309789
Er komen drie internationale competities
De Champions League wordt voor alleen de kampioenen, waar ze ook vandaan komen.
De Europa Cup 2 komt weer terug, dit zorgt voor meer spanning in de bekercompetities. De Coppa Italie, Copa del Rey en de KNVB Beker stellen eigenlijk niks voor, op deze manier gaan die weer wat voorstellen.
En de Europa Cup 3 om de overige ploegen te dumpen.
Hierdoor heb je 3 competities waar aansprekende namen in spelen.

Ook zou er een chip in de voetbal moeten worden gebracht, waardoor je kan zien of de bal over de lijn is. Het spel ligt hierdoor geen seconde stil, omdat de chip het gelijk doorgeeft aan de scheidsrechter. Voor buitenspel zou je camera's met computersystemen kunnen ophangen die gelijk kunnen zien of er sprake is van buitenspel.
pi_57311227
quote:

Het komt ook niet heel vaak voor in een wedstrijd dat er twijfel is of een bal wel of niet over de lijn is. Een wedstrijd hoeft dus niet zoals bij basketbal continue stil te liggen.
quote:
Dat wist ik niet, van die hitte. Dan zou ik het ten eerste om de vier jaar organiseren en inderdaad een langere winterstop. Maar in Nederland en Engeland zou dat weer problemen geven, want die gaan nu dus gewoon door.
pi_57311330
quote:
Op maandag 10 maart 2008 18:36 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Dit zou ik wel een goed idee vinden alleen bij Engeland heb je dan Man Utd, Arsenal, Chelsea en Pool. Graag zou ik er sowieso 3 van willen zien.
Die clubs spelen wel gewoon Europees voetbal, alleen misschien niet allemaal in het meest luceratieve toernooi dat er is. Dan moet er maar meer geld en aandacht worden besteed aan de UEFA Cup en misschien een extra toernooi erbij, zoals vroeger. Het is geen schande als je niet de hoofdprijs wint.
quote:
Op maandag 10 maart 2008 19:23 schreef DemonCleaner het volgende:
Dat onbeperkt wisselen, echt eng. Dan gaat elke ploeg die scoort er meteen 5 verdedigers bijgooien. Dat van die kaarten vind ik wel een goed punt, voor mij hoeft daar geen groene kaart bij maar bij geel gewoon 10 minuten er af ofzo.

En waarom thuisdoelpunten dubbel?
Gewoon drie keer wisselen, werkt prima toch? Thuisdoelpunten dubbel is ook niets, ik vind die hele regel dat uitdoelpunten dubbel tellen ook absurd, want dan heeft één club altijd voordeel.
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:33 schreef Beschouw het volgende:
En tot slot zou ik de nationale bonden verplichten hun competities met hooguit met 16 ploegen af te werken om zo meer rust op de internationale kalender te creëren.
Ook wel een goed idee, heb je meer ruimte in de agenda voor afgelastingen (zie nu maar met die stakingen in Nederland) en spelers worden minder snel moe. Scheelt in Nederland toch weer vier wedstrijden per seizoen, per club.
pi_57311553
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:56 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ook wel een goed idee, heb je meer ruimte in de agenda voor afgelastingen (zie nu maar met die stakingen in Nederland) en spelers worden minder snel moe. Scheelt in Nederland toch weer vier wedstrijden per seizoen, per club.
Dan zou ik ook wel wat minder kwalificatiewedstrijden zien, om je nog wat minder te belasten. Internationals hebben vaak 3 wedstrijden in een week, dat is gewoon teveel. Zoals iemand al zei: laat de C landen maar een voorronde spelen voor de kwalificatie.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57314728
Is de belasting dan hoog tegen Liechtenstein, Andorra of Malta?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')