abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59180449
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59180456
En hier gaan we weer serieus verder, geen Tubgirls meer dus Ananas
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59180464
Waar we serieus en inhoudelijk verder gaan
pi_59180496
Hehe.. Snel hier verder gaan zodat MvG blijft gespaard.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_59180497
Het is iig wel een legendarisch topic geworden dankzij Ananas en Toma!
Nu weer ontopic jongens!
Koning.
pi_59180521
pi_59180568
Meneer Ananas mag blij zijn dat Blawh zijn bezem niet gebruikte in het vorige topic

Overigens denk ik dat Ajax de aankomende (2?) weken op een laag pitje gaat en er weinig te melden valt.
pi_59180577
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 19:29 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
Waar gaat de bezem doorheen?
pi_59180619
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 19:32 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Waar gaat de bezem doorheen?
De selectie, het bestuur
pi_59180625
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 19:31 schreef _Mike_ het volgende:
Meneer Ananas mag blij zijn dat Blawh zijn bezem niet gebruikte in het vorige topic
Ik veeg niet zo heel erg veel hoor, zeker de laatste tijd niet. Vanmiddag toevallig eventjes de bezem beetgepakt. De credits voor beste veger in dit topic gaan volgens mij echt nog naar Ray.

Een beetje on-topic zou niet verkeerd zijn, beviel jullie volgens mij ook wel redelijk de afgelopen weken.
pi_59180711
Nog altijd de mooiste club
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  Moderator vrijdag 6 juni 2008 @ 19:54:14 #12
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59181100
Nogmaals, Zijn de aangetrokken artsen bij Ajax capabele medici?
pi_59181131
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 19:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nogmaals, Zijn de aangetrokken artsen bij Ajax capabele medici?
Inderdaad je vraag eerst in het verkeerde topic gesteld.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_59181609
Hoe zit het nou met die Argentijnse verdediger waar Ajax een bod op heeft gedaan? hebben ze het afgewezen of is er verder nog niets bekend

[ Bericht 48% gewijzigd door RayMania op 06-06-2008 21:04:38 ]
No bitch to me
pi_59181676
Nieuwe transfers die wel eens erg belangrijk kunnen gaan worden!
quote:
Ajax maakt komst artsenduo bekend (2) | Club nieuws
Ajax heeft twee nieuwe artsen gecontracteerd: Alfons de Kort en Niels Wijne. Zo staat te lezen op de officiële clubsite. Het nieuwe artsenduo gaat werken op basis van gelijkwaardigheid, maar De Kort zal de eindverantwoordelijke zijn van de medische staf van Ajax.

Manager technische zaken Danny Blind toonde zich content met de aanstelling van de nieuwe medici: ,,Het heeft even geduurd, want we wilden het vertrek van Edwin Goedhart logischerwijs op een goede manier invullen. Daarbij hebben we naar diverse mensen geluisterd, zowel uit de medische wereld als uit de voetbalwereld. De Kort en Wijne hebben de afgelopen jaren veel kennis opgedaan binnen hun vakgebied en ze volgen alle ontwikkelingen op de voet, dat spreekt me enorm aan. Ik denk dat Ajax met deze heren en de reeds aanwezige collega’s zowel op het preventieve vlak als op het gebied van revalidatie een zeer goede medische staf heeft.”

De 41-jarige De Kort is sinds 1998 sportarts. De afgelopen vijf jaar bekleedde hij die functie in het Rijnland Ziekenhuis in Leiderdorp. Daarnaast is hij werkzaam binnen het sportmedisch adviescentrum in Den Haag. Op voetbalgebied heeft hij veel ervaring opgedaan bij de KNVB, waar hij als bondsarts diverse vertegenwoordigende elftallen begeleidde. De Kort kan zelf ook terugkijken op een succesvolle voetbalcarrière. Hij speelde in de D- en C-jeugd van Ajax en kwam later terecht bij AZ. Voor de Alkmaarders speelde hij begin jaren negentig zo’n twintig wedstrijden in het eerste elftal.

Wijne, net als De Kort 41 jaar oud, is momenteel werkzaam bij sportmedische adviescentra in Den Haag en Amsterdam. Als sportarts heeft hij de afgelopen tien jaar onder andere gewerkt voor het Nederlands basketbalteam, Amsterdam Admirals, FC Omniworld, FC Utrecht en de KNVB. De afgelopen twee seizoenen was hij als arts al actief binnen de jeugd- en amateurafdeling van Ajax. Wijne voetbalde bij diverse amateurclubs in de eerste en tweede klasse KNVB. Wijne en De Kort speelden samen jarenlang in het Nederlands artsenelftal en veroverden twee wereldtitels.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:21:41 #16
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59181731
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 20:19 schreef Wooldoor het volgende:
Nieuwe transfers die wel eens erg belangrijk kunnen gaan worden!
[..]

Laten we hopen dat het dokters zijn en geen slagers zoals de oude staff.
Tornado er was toch "belangstelling"? Volgens mij is er geen officieel bod gedaan hoor.

De mensen die afvragen waarom Jorien niet gepost heeft, kijk eens
hier
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:30:35 #17
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_59181910
Hoorde ik nou pas dat Ajax weer bezig is in Amerika. Ajax Dallas volgens mij.
Jawel, je keek.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:32:48 #18
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59181964
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 20:30 schreef jna het volgende:
Hoorde ik nou pas dat Ajax weer bezig is in Amerika. Ajax Dallas volgens mij.
Dat is een satellietclub?
pi_59182369
quote:
'Ajacied Ogararu kan eigenlijk helemaal niet voetballen'
- Datum: 6-jun-2008 18:44

Sportweek-voetbalverslaggevers Mark van den Heuvel en Edwin Struis blikken in zestien afleveringen vooruit op het EK voetbal. Per land bespreken ze opmerkelijke zaken, de meest opvallende speler en de kansen van het betreffende land tijdens het toernooi.

In de twaalfde aflevering: Roemenië, dat uitkomt in Groep C.
pi_59182480
Demy de Zeeuw, Orlando Engelaar en Khalid Boulahrouz zijn samen met Marco van Basten gesignaleerd.
pi_59182508
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 20:52 schreef Nashje het volgende:
Demy de Zeeuw, Orlando Engelaar en Khalid Boulahrouz zijn samen met Marco van Basten gesignaleerd.
Goh. Seedorf ook? En van der Vaart?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_59182540
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 20:53 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Seedorf ook?
Nee.
pi_59182768
Topic opgeschoond.
Kom op jongens, #1000 was leuk, maar feest is weer voorbij. Gewoon weer op de oude manier verder en over Ajax posten graag. Ja, het is komkommertijd en als er niks te melden is dan is er niks te melden. En bans worden niet besproken.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59182943
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 20:53 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Seedorf ook?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_59183002
quote:
Afscheid Ajax-bestuur

Amsterdam, 06 jun 2008
Gisteravond heeft in besloten kring het afscheid plaatsgevonden van John Jaakke, Joop Saan en Hennie Henrichs.

In een sfeervolle ruimte in de ArenA was muziek, eten en drinken voor een groep mensen die voornamelijk bestond uit echte Ajacieden. Er waren mooie woorden van de nieuwe voorzitter Uri Coronel en van voormalig commissaris Sjoerd van Loon. John Jaakke sloot af met een indrukwekkende speech.

Tot nooit meer ziehieeeens
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')