quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:06 schreef _Mike_ het volgende:
Al gemeld in feedback
Edit: Blight kan het weghalen, meneer de mod![]()
Okee jij wintquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:08 schreef Rumille het volgende:
(,,,)
Als je moeder een lul had gehad was het ook je vader geweest. Serieus man, loop eens niet altijd zo te zeiken. Je weet nog helemaal niet wat die "vage argentijn" kan, maar je brandt hem al wel af.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ALS ja!, ALS!
We blaten al jaren over toppers halen, de top halen blablabla... En wat hebben we? ! vage Argentijn (rosales de 2de zeker) en verder HE-LE-MAAL niets nog.....
En waarom zouden toppers naar Ajax komen? Club die niets klaarspeelt al jaren lang en ook nog eens geen CL speelt.....
Ik moet het allemaal nog zien, vooralsnog is het erg karig weer...... laat het eerst maar eens zien dan. Vooralsnog gaat mijn bet-money gewoon weer richting EHV.....
Dat ook, maar wat een kutstreek dat het uitshirt nu weer 24 dagen later komtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef sjimz het volgende:
Eens is met TT!
En de winnaar krijgt krasloten?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zullen we een poultje maken wanneer HW zo negatief wordt dat ie goth wordt?
quote:
Misschien dat die vandaag ook al te halen is bij die Coach in Almere.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat ook, maar wat een kutstreek dat het uitshirt nu weer 24 dagen later komt
Dan is het nog niet goed, want dan doet PSV altijd nog wel iets beter. En dan is er vast nog wel weer aan Ajax te verwijten dat een speler een blessure oploopt tijdens het afwassen, want dat zou hij nooit thuis mogen doen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
En de winnaar krijgt krasloten?
Ik ben benieuwd wie HW dan daadwerkelijk bij Ajax wil zien spelen.
Kom maar op met die toppers en die onbekende talenten.
Misschien zou je eens positief kunnen zijn over het feit dat er andere mensen zitten. Met een andere(betere) visie als voorgaande jaren?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:18 schreef DJ_Ryow het volgende:
eens met HeatWave. een aantal mensen hier leren niks van voorgaande jaren zo blijkt.
Nieuwe coach en een nieuwe "TD"quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:18 schreef DJ_Ryow het volgende:
eens met HeatWave. een aantal mensen hier leren niks van voorgaande jaren zo blijkt.
die zijn over het algemeen wel altijd mooier jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat ook, maar wat een kutstreek dat het uitshirt nu weer 24 dagen later komt
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nieuwe coach en een nieuwe "TD"
Ik heb geduld.
Het valt best mee inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:23 schreef stefmans het volgende:
Vind het shirt niet eens zo lelijk eigenlijk
Reken maar op dat afschuwelijke blauw/paarse gevalquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef Devz het volgende:
Alleen zonde van het Adidas-logo op die blek en dat Aegon niet iets meer naar beneden staat.
Nu nog het uit-shirt afwachten
Het is gewoon sneu dat de technische staf te maken heeft met de erfenis van vorig seizoen. Dan kan het netwerk van Van Basten en Blind misschien groot zijn, en straalt de club maar weer eens veel ambitie uit, het blijft gewoon moeilijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
En de winnaar krijgt krasloten?
Ik ben benieuwd wie HW dan daadwerkelijk bij Ajax wil zien spelen.
Kom maar op met die toppers en die onbekende talenten.
Hoe was het uitshirt in de jaren '80?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:34 schreef stefmans het volgende:
Het uitshirt moet gewoon weer zwart met rood worden.
Ik ook wel, maar ben het ook wel eens met Heatwave eigenlijk. Het is schijnbaar "gewoon" om heel positief te zijn in de zomerstop maar ik ben de afgelopen seizoenen niet vergeten. Ik snak de sceptici dus heel goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nieuwe coach en een nieuwe "TD"
Ik heb geduld.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:43 schreef sjimz het volgende:
Een vervanger van Van Basten hoeft niet meer, want die is weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |