quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:06 schreef _Mike_ het volgende:
Al gemeld in feedback
Edit: Blight kan het weghalen, meneer de mod![]()
Okee jij wintquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:08 schreef Rumille het volgende:
(,,,)
Als je moeder een lul had gehad was het ook je vader geweest. Serieus man, loop eens niet altijd zo te zeiken. Je weet nog helemaal niet wat die "vage argentijn" kan, maar je brandt hem al wel af.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ALS ja!, ALS!
We blaten al jaren over toppers halen, de top halen blablabla... En wat hebben we? ! vage Argentijn (rosales de 2de zeker) en verder HE-LE-MAAL niets nog.....
En waarom zouden toppers naar Ajax komen? Club die niets klaarspeelt al jaren lang en ook nog eens geen CL speelt.....
Ik moet het allemaal nog zien, vooralsnog is het erg karig weer...... laat het eerst maar eens zien dan. Vooralsnog gaat mijn bet-money gewoon weer richting EHV.....
Dat ook, maar wat een kutstreek dat het uitshirt nu weer 24 dagen later komtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef sjimz het volgende:
Eens is met TT!
En de winnaar krijgt krasloten?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zullen we een poultje maken wanneer HW zo negatief wordt dat ie goth wordt?
quote:
Misschien dat die vandaag ook al te halen is bij die Coach in Almere.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat ook, maar wat een kutstreek dat het uitshirt nu weer 24 dagen later komt
Dan is het nog niet goed, want dan doet PSV altijd nog wel iets beter. En dan is er vast nog wel weer aan Ajax te verwijten dat een speler een blessure oploopt tijdens het afwassen, want dat zou hij nooit thuis mogen doen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
En de winnaar krijgt krasloten?
Ik ben benieuwd wie HW dan daadwerkelijk bij Ajax wil zien spelen.
Kom maar op met die toppers en die onbekende talenten.
Misschien zou je eens positief kunnen zijn over het feit dat er andere mensen zitten. Met een andere(betere) visie als voorgaande jaren?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:18 schreef DJ_Ryow het volgende:
eens met HeatWave. een aantal mensen hier leren niks van voorgaande jaren zo blijkt.
Nieuwe coach en een nieuwe "TD"quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:18 schreef DJ_Ryow het volgende:
eens met HeatWave. een aantal mensen hier leren niks van voorgaande jaren zo blijkt.
die zijn over het algemeen wel altijd mooier jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat ook, maar wat een kutstreek dat het uitshirt nu weer 24 dagen later komt
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nieuwe coach en een nieuwe "TD"
Ik heb geduld.
Het valt best mee inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:23 schreef stefmans het volgende:
Vind het shirt niet eens zo lelijk eigenlijk
Reken maar op dat afschuwelijke blauw/paarse gevalquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef Devz het volgende:
Alleen zonde van het Adidas-logo op die blek en dat Aegon niet iets meer naar beneden staat.
Nu nog het uit-shirt afwachten
Het is gewoon sneu dat de technische staf te maken heeft met de erfenis van vorig seizoen. Dan kan het netwerk van Van Basten en Blind misschien groot zijn, en straalt de club maar weer eens veel ambitie uit, het blijft gewoon moeilijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
En de winnaar krijgt krasloten?
Ik ben benieuwd wie HW dan daadwerkelijk bij Ajax wil zien spelen.
Kom maar op met die toppers en die onbekende talenten.
Hoe was het uitshirt in de jaren '80?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:34 schreef stefmans het volgende:
Het uitshirt moet gewoon weer zwart met rood worden.
Ik ook wel, maar ben het ook wel eens met Heatwave eigenlijk. Het is schijnbaar "gewoon" om heel positief te zijn in de zomerstop maar ik ben de afgelopen seizoenen niet vergeten. Ik snak de sceptici dus heel goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nieuwe coach en een nieuwe "TD"
Ik heb geduld.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:43 schreef sjimz het volgende:
Een vervanger van Van Basten hoeft niet meer, want die is weer terug.
Volgend jaar 4-4-2 spelen dan maar? Marco en Dennis voorin?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:43 schreef sjimz het volgende:
Een vervanger van Van Basten hoeft niet meer, want die is weer terug.
quote:Ajacied Suárez Uruguayaans sportman 2007/'08
Vierhonderd Uruguyaanse sportjournalisten hebben Luis Suárez (foto) uitgeroepen tot sportman van het seizoen 2007/'08. Hij verzamelde tijdens de 37e editie van de verkiezing meer stemmen dan Richard Mascaranas (wielrenner) en Pablo Cuevas (tennisser).
De spits van Ajax mag nu een jaar lang de titel Charrúa de Oro dragen. Suárez speelt sinds de zomer van 2007 voor Ajax en maakte het afgelopen seizoen in de competitie indruk door in 33 wedstrijden zeventien keer te scoren. Bovendien bereidde hij veertien treffers voor.
Dus als ik het goed begrijp is het aantrekken van een vervanger voor Sneijder dusdanig moeilijk dat de laatstverkochte speler van Ajax op die positie terug moet keren bij Ajax omdat hij de meest competente kracht beschikbaar is. Oftewel jij bevestigt bij dezen dat het scoutings apparaat van Ajax niet verder reikt dán de eredivisie wat ik direct ontkrachtten kan door het aantrekken van Cvitanich.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:50 schreef _Mike_ het volgende:
Omdat jij doet alsof het allemaal zo makkelijk is "Ze moeten nog voor die die en die een vervanger halen"... Voor Sneijder zou ik zo 123 niet een goedkoop alternatief weten hoor..
Maar wees eens even compleet eerlijk, met 27 miljoen kun je wel een betere vervanger voor Wesley Sneijder halen dan Kenneth Perez, of denk jij van niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:56 schreef sjimz het volgende:
Misschien wordt er wel genoeg gescout maar zijn ze niet haalbaar of op dat moment niet geschikt?
Ten eerste: Hoeveel van die 27 miljoen is daadwerkelijk besteedbaar voor transfers.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar wees eens even compleet eerlijk, met 27 miljoen kun je wel een betere vervanger voor Wesley Sneijder halen dan Kenneth Perez, of denk jij van niet?
1. Geen idee, ik vermoed een kleine 30 miljoen als transferbudget deze zomer, althans dat lees je overal.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ten eerste: Hoeveel van die 27 miljoen is daadwerkelijk besteedbaar voor transfers.
Ten tweede: Uit het segment van "dure spelers" is vrijwel geen enkele speler meer haalbaar voor Ajax.
Zie ik wel gebeuren.quote:
Blind zei:quote:
Zou ik een prima zet vinden.quote:
quote:Ajax ready to take Henrique off Barcelona's hands
tribalfootball.com - July 01, 2008
Ajax are set to snap up Palmeiras defender Henrique - via Barcelona.
Ajax chief Danny Blind has agreed terms with Barca to take Henrique on-loan for the coming season.
Barca are finalising Henrique's transfer from Palmeiras, but won't be able to keep him at the Nou Camp this term as he lacks a European passport.
OMG zeg dat dan eerder pannekoekquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:23 schreef robbieblank het volgende:
Zo ik heb iig het shirt alvast. Gratis en voor niks!!Er was vandaag op het leidseplein een stunt van ajax. Je kon gratis een ajaxshirt krijgen in ruil voor je eigen shirt. Nog meer mensen die een shirt hebben weten te bemachtigen?
Ja ik reed net langs t leidsche had er wel even heen kunnen lopen danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:27 schreef HeatWave het volgende:
Lekker dan, zit op 10 min lopen van het Leidse.
Zijn ze nu al aan het dumpen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:23 schreef robbieblank het volgende:
Zo ik heb iig het shirt alvast. Gratis en voor niks!!Er was vandaag op het leidseplein een stunt van ajax. Je kon gratis een ajaxshirt krijgen in ruil voor je eigen shirt. Nog meer mensen die een shirt hebben weten te bemachtigen?
Groot verschil tussen dat eeuwige negativisme van HW en gewoon afwachten en pas kankeren als het echt allemaal kut is.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:37 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ben het ook wel eens met Heatwave eigenlijk. Het is schijnbaar "gewoon" om heel positief te zijn in de zomerstop maar ik ben de afgelopen seizoenen niet vergeten. Ik snak de sceptici dus heel goed.
tvp
Damn dat had ik dan ook wel weer gedaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:23 schreef robbieblank het volgende:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, Henrique van Barcelona huren vind ik eigenlijk maar niets.
Die ene heeft wel een groot shirt aanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:35 schreef robbieblank het volgende:
Tja sorry jongens. Maar ik was er vanuit gegaan dat jullie het al lang wisten... zelfs deze twee knullen wisten het!!![]()
[ afbeelding ]
2 seizoenen zou mooi zijn, maar eerst maar is afwachtenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom niet?
Zal wel meer dan een seizoen worden aangezien ze al een X aantal non-EU spelers hebben.
Jep, dat juich ik ook toe. Na een paar seizoenen (in dit geval twee) hoop ik dat die jongen zich profileert en bij Ajax wilt blijven. Arbitragezaakje is zo aangespannen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor twee seizoenen zou ik het dan weer wel toejuichen ja...
Dat klopt ook, maar het enige verschil daarin is dat wij niet weten wat achter de schermen gebeurt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mijn vader zei altijd "Anticiperen is beter dan na de tijd reageren" Dr.
Lul, en dat zeg je niet eerderquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:23 schreef robbieblank het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:53 schreef _Mike_ het volgende:
Nu we het toch over sterren hebben, het word tijd voor de derde. dat we ze gaan contracteren
Nou, wat let je dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:27 schreef HeatWave het volgende:
Lekker dan, zit op 10 min lopen van het Leidse.
Je uniform inleveren zou wel een leuke actie zijn geweest!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:56 schreef sjimz het volgende:
Tot hoe laat is die actie?
Ja maar tot nu toe is alleen Cvitanich gekomen dus we wachten af.....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:41 schreef Lyzio het volgende:
Met Henrique, Boulahrouz, Cvitanich en de Zeeuw (en het eventuele behouden van Huntelaar) hebben we een mooi elftal. Waneer komt Daley Blind eigenlijk in beeld bij het eerste? In Football Manager had ik 'm vrij gauw in 1 gezetMaar dat is natuurlijk maar een spelletje.
Nee.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godskelere, ik mag hopen dat die TT sarcastisch bedoeld is
Minimaal 2 jaar en ik ben tevreden.quote:
Smaken verschillen zullen we dan maar zeggen, ik vind het strontlelijk iig. Maar goed, ik houd sowieso niet van die 'moderne' shirts.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je uniform inleveren zou wel een leuke actie zijn geweest!
En wie wordt dan de vervanger van Davids?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Blind zei:
Eerst ervaren vervanger Heitinga
Voorhoedespeler
En als er geld over is een creatieve middenvelder.
In die volgorde.... De Zeeuw zal wel niet komen dus.
Dat weet ik, maar ik denk dat hij de taken van Davids best wel opzich kan nemen.quote:
Zo'n breed middenveld hebben we niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
AFAIK werd hij ook gehaald als vervanger van Davids.
Iemand die hem heeft zien spelen op het middenveld?quote:Cvitanich is most commonly used as a designated striker, although he has been played numerous occasions in an attacking midfield role
Ja, en dan meer in de "10" rol. Daar kan die volgens mij ook wel goed uit de voeten, zeker gezien het systeem dat Ajax speelt met vleugelaanvallers.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:27 schreef _Mike_ het volgende:
Las dit net op wikipedia.
[..]
Iemand die hem heeft zien spelen op het middenveld?
Klinkt alsof we een goede voetballer gescout hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:31 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja, en dan meer in de "10" rol. Daar kan die volgens mij ook wel goed uit de voeten, zeker gezien het systeem dat Ajax speelt met vleugelaanvallers.
Alles onder voorbehoud he!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Klinkt alsof we een goede voetballer gescout hebben
En Juan. Ajax en Argentijnenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:40 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Alles onder voorbehoud he!
Zie Rosales en Gabrich bijvoorbeeld...
Geniaal die opmerking van Ronald de Boer die na een paar maanden nog niet wist of ie nou links of rechts was.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:40 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Alles onder voorbehoud he!
Zie Rosales en Gabrich bijvoorbeeld...
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
het voorlopige competitieprogramma gaat helemaal veranderen omdat gemeente Alkmaar bezwaar heeft aangetekend.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geniaal die opmerking van Ronald de Boer die na een paar maanden nog niet wist of ie nou links of rechts was..
http://www.gabrichcup.com/ <------------ Erg leuk,. (alleen in IE openen)
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geniaal die opmerking van Ronald de Boer die na een paar maanden nog niet wist of ie nou links of rechts was..
http://www.gabrichcup.com/ <------------ Erg leuk,. (alleen in IE openen)
quote:
Hoera, nog meer beloftes.quote:Coronel belooft topspelers bij Ajax
Geschreven op dinsdag, 1 juli om 17:51
De tijd dat Ajax zich zal versterken met middelmatige spelers is volgens voorzitter Uri Coronel definitief voorbij. De preses toonde zich bij de presentatie van het nieuwe thuisshirt zeer ambitieus door te zeggen dat de hoofdstedelingen het sponsorgeld willen gebruiken om louter 'topspelers' te halen.
Ajax is in zee gegaan met AEGON en de samenwerking met de verzekeraar legt de Amsterdamse club geen windeieren. Aegon steekt vanaf dit jaar tot en met 2011 minimaal 41,5 miljoen in de club en Coronel is van plan om met dit geld de markt op te gaan. "Ajax is nu eerder bereid om diep in de buidel te tasten voor twee topspelers. Dat liever dan investeringen in tien spelers voor de breedte", aldus Coronel.
De Amsterdammers werden de afgelopen weken al met diverse 'grote' namen in verband gebracht. Zo werd Ajax onder andere gelinkt aan Yossi Benayoun (Liverpool), Yoan Gourcuff (AC Milan) en de peperdure Miralem Sulejmani van SC Heerenveen. Vooralsnog koos echter alleen Darío Cvitanich voor een Amsterdams avontuur. De Argentijn komt voor ongeveer zeven miljoen euro over van Banfield.
Dan presenteer je ze later, maar heb je ze al wel. Zoiets lekt altijd wel uit als je ze al gecontracteerd hebt dusquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:02 schreef Han-Pekel het volgende:
waarom zit iedereen te zeiken over namen die ze willen horen :S
hoe had ik zo'n presentatie voor mij moeten zien: een speler X met een ABN Amro shirt terwijl Aegon de hoofdsponsor wordt volgend seizoen?
het is toch logisch dat er pas namen komen als ze gelijk gepresenteerd kunnen worden, aangezien Ajax een beursgenoteerd *** bedrijf is?
het is jammer maar het is nou eenmaal zo..
Ik vind het shirt best mooi hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godskelere, ik mag hopen dat die TT sarcastisch bedoeld is
pas bij de presentatie wordt de komst van een speler uiteraard pas officieel naar buiten gebracht..en bij een beursgenoteerd bedrijf heb je veel regeltjes, dus je mag niet zomaar bekend maken dat je een speler binnen hebt en hem later pas presenteren..is heel streng allemaalquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan presenteer je ze later, maar heb je ze al wel. Zoiets lekt altijd wel uit als je ze al gecontracteerd hebt dus
Goed dat die beloftes i.i.g. gemaakt worden. Ook al moeten ze nog waargemaakt worden.quote:
En dat is denk ik een beetje het probleem van de afgelopen tijd. Ajax heeft lijstjes en spelers benaderd, maar tot nu toe heeft er slechts één iemand gehapt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:32 schreef BoerBert het volgende:
ik geloof best dat ze nu echt achter topspelers/talenten aan gaan, maar die spelers moeten zelf wel willen. Als zij het niet willen, is het gewoon onmogelijk.
Denk ik ook. Als hij gelijk zijn 'strijdplan' uitlegt, weten de spelers gelijk waar ze aan toe zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
En dat is denk ik een beetje het probleem van de afgelopen tijd. Ajax heeft lijstjes en spelers benaderd, maar tot nu toe heeft er slechts één iemand gehapt.
Als ik Ajax was, zou ik Blind niet sturen, maar Van Basten zelf. Dat maakt toch meteen een goede indruk?
Ik heb iig vertrouwen in het huidige bestuurquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:42 schreef S-Two het volgende:
Ik moet ook nog maar zien of er dit seizoen wel daadwerkelijk echte versterkingen komen, maar we hebben nog een aantal weken, dus het is afwachten..
Over Luque gesproken. Is daar nog interesse voor getoond, of raken we die gewoon niet kwijt?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:46 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb iig vertrouwen in het huidige bestuurHet is te hopen dat we nu geen spelers aan gaan trekken die al over the hill zijn ala Luque.
Vind maar een gek die hem wil kopen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Over Luque gesproken. Is daar nog interesse voor getoond, of raken we die gewoon niet kwijt?
Dus als ik het goed begrijp laat Ajax zich tot vandaag de kaas van het brood afeten puur omdat de presentatie van het shirt nog niet is geweest? Dacht het dus fftjes heel erg niet he.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:25 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
pas bij de presentatie wordt de komst van een speler uiteraard pas officieel naar buiten gebracht..en bij een beursgenoteerd bedrijf heb je veel regeltjes, dus je mag niet zomaar bekend maken dat je een speler binnen hebt en hem later pas presenteren..is heel streng allemaal
Wat is er precies modern aan dit shirt?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen we dan maar zeggen, ik vind het strontlelijk iig. Maar goed, ik houd sowieso niet van die 'moderne' shirts.
quote:Blind: 'Opvolger Heitinga heeft prioriteit'
Manager technische zaken Danny Blind, heeft tegenover Sportweek laten weten dat het vinden van een opvolger voor de vertrokken Johnny Heitinga prioriteit heeft. Blind: 'de opvolging van Heitinga heeft inderdaad de hoogste prioriteit. Die moet en zal ingevuld worden. Verder willen we ons voorin versterken en zoeken we, als er geld over is, nog wat creativiteit op het middenveld. In die volgorde.'
Vooralsnog heeft Ajax alleen de spits Dario Cvitanich gecontracteerd. Vandaag is de eerste officiële dag dat 'Dario' zich Ajacied mag noemen.
Nee, ik denk dat Han-Pekel op het feit doelt dat pas vandaag officieel de transferperiode is geopend.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp laat Ajax zich tot vandaag de kaas van het brood afeten puur omdat de presentatie van het shirt nog niet is geweest? Dacht het dus fftjes heel erg niet he.
Toch mis ik dat mystiquequote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:55 schreef BigKahuna het volgende:
Ik moet zeggen dat Blind qua communicatie echt een verademing is vergeleken met van Geel. Gewoon zeggen waar het op staat.
Als Van Geel er nu was hadden we de hoop gekregen dat Deco werd aangekocht, terwijl uiteindelijk Schöne kwam of dat het "intern werd opgevangen"quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Toch mis ik dat mystiqueNu weet je dat er bijna niets gaande is, en hiervoor had je nog hoop.
Nou als jij aanhanger zou zijn van Milan, met Galliani aan het roer qua transfers zou je dit niet zeggenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Toch mis ik dat mystiqueNu weet je dat er bijna niets gaande is, en hiervoor had je nog hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |