quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:06 schreef _Mike_ het volgende:
Al gemeld in feedback
Edit: Blight kan het weghalen, meneer de mod![]()
Okee jij wintquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:08 schreef Rumille het volgende:
(,,,)
Als je moeder een lul had gehad was het ook je vader geweest. Serieus man, loop eens niet altijd zo te zeiken. Je weet nog helemaal niet wat die "vage argentijn" kan, maar je brandt hem al wel af.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ALS ja!, ALS!
We blaten al jaren over toppers halen, de top halen blablabla... En wat hebben we? ! vage Argentijn (rosales de 2de zeker) en verder HE-LE-MAAL niets nog.....
En waarom zouden toppers naar Ajax komen? Club die niets klaarspeelt al jaren lang en ook nog eens geen CL speelt.....
Ik moet het allemaal nog zien, vooralsnog is het erg karig weer...... laat het eerst maar eens zien dan. Vooralsnog gaat mijn bet-money gewoon weer richting EHV.....
Dat ook, maar wat een kutstreek dat het uitshirt nu weer 24 dagen later komtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef sjimz het volgende:
Eens is met TT!
En de winnaar krijgt krasloten?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zullen we een poultje maken wanneer HW zo negatief wordt dat ie goth wordt?
quote:
Misschien dat die vandaag ook al te halen is bij die Coach in Almere.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat ook, maar wat een kutstreek dat het uitshirt nu weer 24 dagen later komt
Dan is het nog niet goed, want dan doet PSV altijd nog wel iets beter. En dan is er vast nog wel weer aan Ajax te verwijten dat een speler een blessure oploopt tijdens het afwassen, want dat zou hij nooit thuis mogen doen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
En de winnaar krijgt krasloten?
Ik ben benieuwd wie HW dan daadwerkelijk bij Ajax wil zien spelen.
Kom maar op met die toppers en die onbekende talenten.
Misschien zou je eens positief kunnen zijn over het feit dat er andere mensen zitten. Met een andere(betere) visie als voorgaande jaren?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:18 schreef DJ_Ryow het volgende:
eens met HeatWave. een aantal mensen hier leren niks van voorgaande jaren zo blijkt.
Nieuwe coach en een nieuwe "TD"quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:18 schreef DJ_Ryow het volgende:
eens met HeatWave. een aantal mensen hier leren niks van voorgaande jaren zo blijkt.
die zijn over het algemeen wel altijd mooier jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat ook, maar wat een kutstreek dat het uitshirt nu weer 24 dagen later komt
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nieuwe coach en een nieuwe "TD"
Ik heb geduld.
Het valt best mee inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:23 schreef stefmans het volgende:
Vind het shirt niet eens zo lelijk eigenlijk
Reken maar op dat afschuwelijke blauw/paarse gevalquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef Devz het volgende:
Alleen zonde van het Adidas-logo op die blek en dat Aegon niet iets meer naar beneden staat.
Nu nog het uit-shirt afwachten
Het is gewoon sneu dat de technische staf te maken heeft met de erfenis van vorig seizoen. Dan kan het netwerk van Van Basten en Blind misschien groot zijn, en straalt de club maar weer eens veel ambitie uit, het blijft gewoon moeilijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
En de winnaar krijgt krasloten?
Ik ben benieuwd wie HW dan daadwerkelijk bij Ajax wil zien spelen.
Kom maar op met die toppers en die onbekende talenten.
Hoe was het uitshirt in de jaren '80?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:34 schreef stefmans het volgende:
Het uitshirt moet gewoon weer zwart met rood worden.
Ik ook wel, maar ben het ook wel eens met Heatwave eigenlijk. Het is schijnbaar "gewoon" om heel positief te zijn in de zomerstop maar ik ben de afgelopen seizoenen niet vergeten. Ik snak de sceptici dus heel goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nieuwe coach en een nieuwe "TD"
Ik heb geduld.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:43 schreef sjimz het volgende:
Een vervanger van Van Basten hoeft niet meer, want die is weer terug.
Volgend jaar 4-4-2 spelen dan maar? Marco en Dennis voorin?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:43 schreef sjimz het volgende:
Een vervanger van Van Basten hoeft niet meer, want die is weer terug.
quote:Ajacied Suárez Uruguayaans sportman 2007/'08
Vierhonderd Uruguyaanse sportjournalisten hebben Luis Suárez (foto) uitgeroepen tot sportman van het seizoen 2007/'08. Hij verzamelde tijdens de 37e editie van de verkiezing meer stemmen dan Richard Mascaranas (wielrenner) en Pablo Cuevas (tennisser).
De spits van Ajax mag nu een jaar lang de titel Charrúa de Oro dragen. Suárez speelt sinds de zomer van 2007 voor Ajax en maakte het afgelopen seizoen in de competitie indruk door in 33 wedstrijden zeventien keer te scoren. Bovendien bereidde hij veertien treffers voor.
Dus als ik het goed begrijp is het aantrekken van een vervanger voor Sneijder dusdanig moeilijk dat de laatstverkochte speler van Ajax op die positie terug moet keren bij Ajax omdat hij de meest competente kracht beschikbaar is. Oftewel jij bevestigt bij dezen dat het scoutings apparaat van Ajax niet verder reikt dán de eredivisie wat ik direct ontkrachtten kan door het aantrekken van Cvitanich.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:50 schreef _Mike_ het volgende:
Omdat jij doet alsof het allemaal zo makkelijk is "Ze moeten nog voor die die en die een vervanger halen"... Voor Sneijder zou ik zo 123 niet een goedkoop alternatief weten hoor..
Maar wees eens even compleet eerlijk, met 27 miljoen kun je wel een betere vervanger voor Wesley Sneijder halen dan Kenneth Perez, of denk jij van niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:56 schreef sjimz het volgende:
Misschien wordt er wel genoeg gescout maar zijn ze niet haalbaar of op dat moment niet geschikt?
Ten eerste: Hoeveel van die 27 miljoen is daadwerkelijk besteedbaar voor transfers.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar wees eens even compleet eerlijk, met 27 miljoen kun je wel een betere vervanger voor Wesley Sneijder halen dan Kenneth Perez, of denk jij van niet?
1. Geen idee, ik vermoed een kleine 30 miljoen als transferbudget deze zomer, althans dat lees je overal.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ten eerste: Hoeveel van die 27 miljoen is daadwerkelijk besteedbaar voor transfers.
Ten tweede: Uit het segment van "dure spelers" is vrijwel geen enkele speler meer haalbaar voor Ajax.
Zie ik wel gebeuren.quote:
Blind zei:quote:
Zou ik een prima zet vinden.quote:
quote:Ajax ready to take Henrique off Barcelona's hands
tribalfootball.com - July 01, 2008
Ajax are set to snap up Palmeiras defender Henrique - via Barcelona.
Ajax chief Danny Blind has agreed terms with Barca to take Henrique on-loan for the coming season.
Barca are finalising Henrique's transfer from Palmeiras, but won't be able to keep him at the Nou Camp this term as he lacks a European passport.
OMG zeg dat dan eerder pannekoekquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:23 schreef robbieblank het volgende:
Zo ik heb iig het shirt alvast. Gratis en voor niks!!Er was vandaag op het leidseplein een stunt van ajax. Je kon gratis een ajaxshirt krijgen in ruil voor je eigen shirt. Nog meer mensen die een shirt hebben weten te bemachtigen?
Ja ik reed net langs t leidsche had er wel even heen kunnen lopen danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:27 schreef HeatWave het volgende:
Lekker dan, zit op 10 min lopen van het Leidse.
Zijn ze nu al aan het dumpen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:23 schreef robbieblank het volgende:
Zo ik heb iig het shirt alvast. Gratis en voor niks!!Er was vandaag op het leidseplein een stunt van ajax. Je kon gratis een ajaxshirt krijgen in ruil voor je eigen shirt. Nog meer mensen die een shirt hebben weten te bemachtigen?
Groot verschil tussen dat eeuwige negativisme van HW en gewoon afwachten en pas kankeren als het echt allemaal kut is.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:37 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ben het ook wel eens met Heatwave eigenlijk. Het is schijnbaar "gewoon" om heel positief te zijn in de zomerstop maar ik ben de afgelopen seizoenen niet vergeten. Ik snak de sceptici dus heel goed.
tvp
Damn dat had ik dan ook wel weer gedaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:23 schreef robbieblank het volgende:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, Henrique van Barcelona huren vind ik eigenlijk maar niets.
Die ene heeft wel een groot shirt aanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:35 schreef robbieblank het volgende:
Tja sorry jongens. Maar ik was er vanuit gegaan dat jullie het al lang wisten... zelfs deze twee knullen wisten het!!![]()
[ afbeelding ]
2 seizoenen zou mooi zijn, maar eerst maar is afwachtenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom niet?
Zal wel meer dan een seizoen worden aangezien ze al een X aantal non-EU spelers hebben.
Jep, dat juich ik ook toe. Na een paar seizoenen (in dit geval twee) hoop ik dat die jongen zich profileert en bij Ajax wilt blijven. Arbitragezaakje is zo aangespannen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor twee seizoenen zou ik het dan weer wel toejuichen ja...
Dat klopt ook, maar het enige verschil daarin is dat wij niet weten wat achter de schermen gebeurt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mijn vader zei altijd "Anticiperen is beter dan na de tijd reageren" Dr.
Lul, en dat zeg je niet eerderquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:23 schreef robbieblank het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:53 schreef _Mike_ het volgende:
Nu we het toch over sterren hebben, het word tijd voor de derde. dat we ze gaan contracteren
Nou, wat let je dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:27 schreef HeatWave het volgende:
Lekker dan, zit op 10 min lopen van het Leidse.
Je uniform inleveren zou wel een leuke actie zijn geweest!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:56 schreef sjimz het volgende:
Tot hoe laat is die actie?
Ja maar tot nu toe is alleen Cvitanich gekomen dus we wachten af.....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:41 schreef Lyzio het volgende:
Met Henrique, Boulahrouz, Cvitanich en de Zeeuw (en het eventuele behouden van Huntelaar) hebben we een mooi elftal. Waneer komt Daley Blind eigenlijk in beeld bij het eerste? In Football Manager had ik 'm vrij gauw in 1 gezetMaar dat is natuurlijk maar een spelletje.
Nee.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godskelere, ik mag hopen dat die TT sarcastisch bedoeld is
Minimaal 2 jaar en ik ben tevreden.quote:
Smaken verschillen zullen we dan maar zeggen, ik vind het strontlelijk iig. Maar goed, ik houd sowieso niet van die 'moderne' shirts.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je uniform inleveren zou wel een leuke actie zijn geweest!
En wie wordt dan de vervanger van Davids?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Blind zei:
Eerst ervaren vervanger Heitinga
Voorhoedespeler
En als er geld over is een creatieve middenvelder.
In die volgorde.... De Zeeuw zal wel niet komen dus.
Dat weet ik, maar ik denk dat hij de taken van Davids best wel opzich kan nemen.quote:
Zo'n breed middenveld hebben we niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
AFAIK werd hij ook gehaald als vervanger van Davids.
Iemand die hem heeft zien spelen op het middenveld?quote:Cvitanich is most commonly used as a designated striker, although he has been played numerous occasions in an attacking midfield role
Ja, en dan meer in de "10" rol. Daar kan die volgens mij ook wel goed uit de voeten, zeker gezien het systeem dat Ajax speelt met vleugelaanvallers.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:27 schreef _Mike_ het volgende:
Las dit net op wikipedia.
[..]
Iemand die hem heeft zien spelen op het middenveld?
Klinkt alsof we een goede voetballer gescout hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:31 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja, en dan meer in de "10" rol. Daar kan die volgens mij ook wel goed uit de voeten, zeker gezien het systeem dat Ajax speelt met vleugelaanvallers.
Alles onder voorbehoud he!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Klinkt alsof we een goede voetballer gescout hebben
En Juan. Ajax en Argentijnenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:40 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Alles onder voorbehoud he!
Zie Rosales en Gabrich bijvoorbeeld...
Geniaal die opmerking van Ronald de Boer die na een paar maanden nog niet wist of ie nou links of rechts was.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:40 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Alles onder voorbehoud he!
Zie Rosales en Gabrich bijvoorbeeld...
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
het voorlopige competitieprogramma gaat helemaal veranderen omdat gemeente Alkmaar bezwaar heeft aangetekend.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geniaal die opmerking van Ronald de Boer die na een paar maanden nog niet wist of ie nou links of rechts was..
http://www.gabrichcup.com/ <------------ Erg leuk,. (alleen in IE openen)
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geniaal die opmerking van Ronald de Boer die na een paar maanden nog niet wist of ie nou links of rechts was..
http://www.gabrichcup.com/ <------------ Erg leuk,. (alleen in IE openen)
quote:
Hoera, nog meer beloftes.quote:Coronel belooft topspelers bij Ajax
Geschreven op dinsdag, 1 juli om 17:51
De tijd dat Ajax zich zal versterken met middelmatige spelers is volgens voorzitter Uri Coronel definitief voorbij. De preses toonde zich bij de presentatie van het nieuwe thuisshirt zeer ambitieus door te zeggen dat de hoofdstedelingen het sponsorgeld willen gebruiken om louter 'topspelers' te halen.
Ajax is in zee gegaan met AEGON en de samenwerking met de verzekeraar legt de Amsterdamse club geen windeieren. Aegon steekt vanaf dit jaar tot en met 2011 minimaal 41,5 miljoen in de club en Coronel is van plan om met dit geld de markt op te gaan. "Ajax is nu eerder bereid om diep in de buidel te tasten voor twee topspelers. Dat liever dan investeringen in tien spelers voor de breedte", aldus Coronel.
De Amsterdammers werden de afgelopen weken al met diverse 'grote' namen in verband gebracht. Zo werd Ajax onder andere gelinkt aan Yossi Benayoun (Liverpool), Yoan Gourcuff (AC Milan) en de peperdure Miralem Sulejmani van SC Heerenveen. Vooralsnog koos echter alleen Darío Cvitanich voor een Amsterdams avontuur. De Argentijn komt voor ongeveer zeven miljoen euro over van Banfield.
Dan presenteer je ze later, maar heb je ze al wel. Zoiets lekt altijd wel uit als je ze al gecontracteerd hebt dusquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:02 schreef Han-Pekel het volgende:
waarom zit iedereen te zeiken over namen die ze willen horen :S
hoe had ik zo'n presentatie voor mij moeten zien: een speler X met een ABN Amro shirt terwijl Aegon de hoofdsponsor wordt volgend seizoen?
het is toch logisch dat er pas namen komen als ze gelijk gepresenteerd kunnen worden, aangezien Ajax een beursgenoteerd *** bedrijf is?
het is jammer maar het is nou eenmaal zo..
Ik vind het shirt best mooi hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godskelere, ik mag hopen dat die TT sarcastisch bedoeld is
pas bij de presentatie wordt de komst van een speler uiteraard pas officieel naar buiten gebracht..en bij een beursgenoteerd bedrijf heb je veel regeltjes, dus je mag niet zomaar bekend maken dat je een speler binnen hebt en hem later pas presenteren..is heel streng allemaalquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan presenteer je ze later, maar heb je ze al wel. Zoiets lekt altijd wel uit als je ze al gecontracteerd hebt dus
Goed dat die beloftes i.i.g. gemaakt worden. Ook al moeten ze nog waargemaakt worden.quote:
En dat is denk ik een beetje het probleem van de afgelopen tijd. Ajax heeft lijstjes en spelers benaderd, maar tot nu toe heeft er slechts één iemand gehapt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:32 schreef BoerBert het volgende:
ik geloof best dat ze nu echt achter topspelers/talenten aan gaan, maar die spelers moeten zelf wel willen. Als zij het niet willen, is het gewoon onmogelijk.
Denk ik ook. Als hij gelijk zijn 'strijdplan' uitlegt, weten de spelers gelijk waar ze aan toe zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
En dat is denk ik een beetje het probleem van de afgelopen tijd. Ajax heeft lijstjes en spelers benaderd, maar tot nu toe heeft er slechts één iemand gehapt.
Als ik Ajax was, zou ik Blind niet sturen, maar Van Basten zelf. Dat maakt toch meteen een goede indruk?
Ik heb iig vertrouwen in het huidige bestuurquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:42 schreef S-Two het volgende:
Ik moet ook nog maar zien of er dit seizoen wel daadwerkelijk echte versterkingen komen, maar we hebben nog een aantal weken, dus het is afwachten..
Over Luque gesproken. Is daar nog interesse voor getoond, of raken we die gewoon niet kwijt?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:46 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb iig vertrouwen in het huidige bestuurHet is te hopen dat we nu geen spelers aan gaan trekken die al over the hill zijn ala Luque.
Vind maar een gek die hem wil kopen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Over Luque gesproken. Is daar nog interesse voor getoond, of raken we die gewoon niet kwijt?
Dus als ik het goed begrijp laat Ajax zich tot vandaag de kaas van het brood afeten puur omdat de presentatie van het shirt nog niet is geweest? Dacht het dus fftjes heel erg niet he.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:25 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
pas bij de presentatie wordt de komst van een speler uiteraard pas officieel naar buiten gebracht..en bij een beursgenoteerd bedrijf heb je veel regeltjes, dus je mag niet zomaar bekend maken dat je een speler binnen hebt en hem later pas presenteren..is heel streng allemaal
Wat is er precies modern aan dit shirt?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen we dan maar zeggen, ik vind het strontlelijk iig. Maar goed, ik houd sowieso niet van die 'moderne' shirts.
quote:Blind: 'Opvolger Heitinga heeft prioriteit'
Manager technische zaken Danny Blind, heeft tegenover Sportweek laten weten dat het vinden van een opvolger voor de vertrokken Johnny Heitinga prioriteit heeft. Blind: 'de opvolging van Heitinga heeft inderdaad de hoogste prioriteit. Die moet en zal ingevuld worden. Verder willen we ons voorin versterken en zoeken we, als er geld over is, nog wat creativiteit op het middenveld. In die volgorde.'
Vooralsnog heeft Ajax alleen de spits Dario Cvitanich gecontracteerd. Vandaag is de eerste officiële dag dat 'Dario' zich Ajacied mag noemen.
Nee, ik denk dat Han-Pekel op het feit doelt dat pas vandaag officieel de transferperiode is geopend.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp laat Ajax zich tot vandaag de kaas van het brood afeten puur omdat de presentatie van het shirt nog niet is geweest? Dacht het dus fftjes heel erg niet he.
Toch mis ik dat mystiquequote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:55 schreef BigKahuna het volgende:
Ik moet zeggen dat Blind qua communicatie echt een verademing is vergeleken met van Geel. Gewoon zeggen waar het op staat.
Als Van Geel er nu was hadden we de hoop gekregen dat Deco werd aangekocht, terwijl uiteindelijk Schöne kwam of dat het "intern werd opgevangen"quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Toch mis ik dat mystiqueNu weet je dat er bijna niets gaande is, en hiervoor had je nog hoop.
Nou als jij aanhanger zou zijn van Milan, met Galliani aan het roer qua transfers zou je dit niet zeggenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Toch mis ik dat mystiqueNu weet je dat er bijna niets gaande is, en hiervoor had je nog hoop.
4 jaar 8 jaar in de hoek zitten waar de klappen vallen, maakt mij iig een gebeten hond.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Groot verschil tussen dat eeuwige negativisme van HW en gewoon afwachten en pas kankeren als het echt allemaal kut is.
Niet piepen voor je geslagen wordt, zei moeders altijd.
Wat een ongelofelijk kut club, zelfs voor Urby.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:30 schreef denthemen het volgende:
Ik las net in 1 van de topics dat Newcastle interesse heeft in Urby, weet iemand iets meer?
Strik omheen. Kthanxbai.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:30 schreef denthemen het volgende:
Ik las net in 1 van de topics dat Newcastle interesse heeft in Urby, weet iemand iets meer?
Was dat niet in de winterstop?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:30 schreef denthemen het volgende:
Das ook waarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:20 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Als Van Geel er nu was hadden we de hoop gekregen dat Deco werd aangekocht, terwijl uiteindelijk Schöne kwam of dat het "intern werd opgevangen".
Mij ook. Maar daarmee doe je het nieuwe bestuur+coach te kort.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:33 schreef Longmen het volgende:
[..]
4 jaar 8 jaar in de hoek zitten waar de klappen vallen, maakt mij iig een gebeten hond.
haha nee uiteraard niet, maar zoals Danny Blind al gezegd heeft, in geloof ik Holland Sport, is er al een hoop geregeld, alleen kan dat niet naar buiten worden gebracht..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp laat Ajax zich tot vandaag de kaas van het brood afeten puur omdat de presentatie van het shirt nog niet is geweest? Dacht het dus fftjes heel erg niet he.
Spurs.quote:
Jawel maar zelfs dat doe ik al 6 jaar. Maar met het rapport en Coronel is het vertrouwen misschien wel groter.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mij ook. Maar daarmee doe je het nieuwe bestuur+coach te kort.
Op zich mag je ze eerst wel de kans geven, non?
Ach, zoveel gaan we er echt niet van merken en het kost erg veel geld.quote:
Dat lijkt mij dan volstrekte onzin, want anders zou dat op de dag van vandaag allemaal naar buiten zijn gekomen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:22 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
haha nee uiteraard niet, maar zoals Danny Blind al gezegd heeft, in geloof ik Holland Sport, is er al een hoop geregeld, alleen kan dat niet naar buiten worden gebracht..
Dat valt nog te bezien.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach, zoveel gaan we er echt niet van merken
Geen zin om het nieuwsbericht terug te zoeken, kijk maar in het vorige topic. Over 6 maanden word er besloten of Ajax op of van de beurs gaat/blijft.quote:
Dat weet ik niet, ik heb het nog nooit van binnen gezien. Daarom zeg ik ook: het valt nog te bezien. Ik ben benieuwd wat Ajax uitstraalt als het van de beurs af is, hoe openlijk men praat en natuurlijk of het sportieve succes daar van zal groeien.quote:
Waarom gaat het bij Man UTD/Lyon wel goed dan? Om maar wat voorbeelden te noemen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik heb het nog nooit van binnen gezien. Daarom zeg ik ook: het valt nog te bezien. Ik ben benieuwd wat Ajax uitstraalt als het van de beurs af is, hoe openlijk men praat en natuurlijk of het sportieve succes daar van zal groeien.
Ik denk van wel. Het maakt Ajax weer wat echter, het krijgt zijn sportieve gezicht weer terug. Sportiviteit voor financien.
Omdat daar mensen rondlopen die het sportieve ook belangrijk vinden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom gaat het bij Man UTD/Lyon wel goed dan? Om maar wat voorbeelden te noemen.
En zelfs voor de ballenjongens een hoofdprijs eisen en krijgen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat daar mensen rondlopen die het sportieve ook belangrijk vinden.
Danny lijkt mij nou juist niet degene die uit z'n nek zit te lullen..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan volstrekte onzin, want anders zou dat op de dag van vandaag allemaal naar buiten zijn gekomen.
Dan is de beursgang toch géén probleem als je de juiste mensen hebt?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat daar mensen rondlopen die het sportieve ook belangrijk vinden.
Nee inderdaad. Zolang je het sportieve voorop stelt . En geen uitverkoop houdt om je aandeelhouders te spekken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan is de beursgang toch géén probleem als je de juiste mensen hebt?
Als je de juiste mensen hebt, is er nooit een probleem Ananas, nooit.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan is de beursgang toch géén probleem als je de juiste mensen hebt?
de eerste simpele reden dat het sportief gezien een verademing voor Ajax zal zijn, als ze van de beurs af gaan, is dat ze geen rekening hoeven te houden met aandeelhouders die elk jaar een positief bedrijfsresultaat willen zien ( wat natuurlijk vaak ten koste gaat van de sportieve doelstellingen)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach, zoveel gaan we er echt niet van merken en het kost erg veel geld.
Dat laatste is de afgelopen jaren ook niet tot nauwelijks gebeurd. Het is echt onzin dat er spelers verkocht zijn vanwege de beursnotering.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Zolang je het sportieve voorop stelt . En geen uitverkoop houdt om je aandeelhouders te spekken.
hoe moest het mislopen van de CL financieel worden gecompenseerd dan..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:17 schreef twi het volgende:
[..]
Dat laatste is de afgelopen jaren ook niet tot nauwelijks gebeurd. Het is echt onzin dat er spelers verkocht zijn vanwege de beursnotering.
Dat is onzin want er is tot nu toe maar 1x dividend uitgekeert (of 2x, heb het een aantal topics eerder al gepost). Ook heeft Ajax het alleenrecht etc en hoeven ze niet te luisteren naar de andere aandeelhouders.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:17 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
de eerste simpele reden dat het sportief gezien een verademing voor Ajax zal zijn, als ze van de beurs af gaan, is dat ze geen rekening hoeven te houden met aandeelhouders die elk jaar een positief bedrijfsresultaat willen zien ( wat natuurlijk vaak ten koste gaat van de sportieve doelstellingen)
ja, het zal de aandeelhouders inderdaad jeuken of er een positief of negatief bedrijfsresultaat wordt behaaldquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is onzin want er is tot nu toe maar 1x dividend uitgekeert (of 2x, heb het een aantal topics eerder al gepost). Ook heeft Ajax het alleenrecht etc en hoeven ze niet te luisteren naar de andere aandeelhouders.
Wel kut dat ze in die CM spellen altijd 15 miljoen euro per jaar dividend uitkeerden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is onzin want er is tot nu toe maar 1x dividend uitgekeert (of 2x, heb het een aantal topics eerder al gepost). Ook heeft Ajax het alleenrecht etc en hoeven ze niet te luisteren naar de andere aandeelhouders.
Dat zal de twee aandeelhouders inderdaad niet zo bar veel interesseren. Er zijn twee bedrijven voor een relatief groot deel aandeelhouder, en dat wij de namen van die twee bedrijven niet eens kunnen onthouden zegt al genoeg. Als ze er problemen mee zouden hebben hoe de tent werd gerund bij Ajax had er echt wel een of andere journalist een verhaal los weten te weken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:01 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
ja, het zal de aandeelhouders inderdaad jeuken of er een positief of negatief bedrijfsresultaat wordt behaald
Je snapt het niet hé? Als ze niet op de beurs zaten zouden ze ook geen 50 miljoen uitgeven omdat wequote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:01 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
ja, het zal de aandeelhouders inderdaad jeuken of er een positief of negatief bedrijfsresultaat wordt behaald
Ik snap niet waarom jij zo overdrijft.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:35 schreef D.zire het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen hier doet alsof het van de beurs af gaan bijna mooier is dan de CL winnen![]()
1. interesseert me niks, het is niet mijn knipquote:1. het kost vet veel geld
2. je hebt er niks aan
Ajax heeft er wel degelijk voordeel van om van de beurs te gaan (lees mijn vorige post maar).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:35 schreef D.zire het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen hier doet alsof het van de beurs af gaan bijna mooier is dan de CL winnen![]()
1. het kost vet veel geld
2. je hebt er niks aan
gronkjaer?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:17 schreef twi het volgende:
[..]
Het is echt onzin dat er spelers verkocht zijn vanwege de beursnotering.
Dat heb ik ook wel eens gehoord.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:28 schreef Static-NL het volgende:
De reden dat ajax van de beurs notering af wil is omdat het hun geen geld oplevert en omdat het hun teveel beperkt in hun mogelijkheden. De geniepige dingen die andere clubs kunnen doen en Ajax ook vroeger zijn nu niet meer mogelijk.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
1. interesseert me niks, het is niet mijn knip
2. wat heb je nu aan de beursgang dan?
Klinkt opzich ook wel logisch.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:28 schreef Static-NL het volgende:
De beursgang van Ajax lukt niet omdat Ajax te klein is.
het grote verschil tussen Ajax en de clubs waarbij een beursgang wel gelukt is is dat die andere clubs groter zijn en meer geld te besteden hebben.
Een club die beurs genoteerd is heeft het probleem dat ze een bepaalde soort van openheid moeten bieden.
Ze kunnen niet ergens in Argentinië in een achterafkamertje een louche deal maken voor een bepaalde speler en dan vragen ontwijken van de media betreffende de transfer som.
Ajax is qua financiën en naamsbekendheid het type club wat zulke dingen juist moet doen willen ze goede talenten binnen halen maar vanwege hun beurs notering kunnen ze die dingen juist niet doen.
een club zoals ManU daar in tegen heeft geld zat om bekende 18 jarige talenten voor een grote zak met geld te kopen en dus alles legaal te doen. Dit geld heeft Ajax niet.
edit:
Dat Ajax babel en Sneijder verkocht vanwege de andere aandeelhouders of omdat ze de CL gemist hebben is bullshit.
Ajax is een van de weinige clubs in nederland die absoluut geen geld problemen heeft.
Zoals reeds een maand of 2 geleden gezegd zou Ajax genoeg geld hebben om de komende 4 jaar geen CL te spelen en hun huidige begroting aan te houden.
De reden dat ajax van de beurs notering af wil is omdat het hun geen geld oplevert en omdat het hun teveel beperkt in hun mogelijkheden. De geniepige dingen die andere clubs kunnen doen en Ajax ook vroeger zijn nu niet meer mogelijk.
Ze kunnen dan toch nog steeds gewoon talenten kopen? Wat is nou het verschil met die beursgang dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:28 schreef Static-NL het volgende:
Een club die beurs genoteerd is heeft het probleem dat ze een bepaalde soort van openheid moeten bieden.
Ze kunnen niet ergens in Argentinië in een achterafkamertje een louche deal maken voor een bepaalde speler en dan vragen ontwijken van de media betreffende de transfer som.
Ajax is qua financiën en naamsbekendheid het type club wat zulke dingen juist moet doen willen ze goede talenten binnen halen maar vanwege hun beurs notering kunnen ze die dingen juist niet doen.
een club zoals ManU daar in tegen heeft geld zat om bekende 18 jarige talenten voor een grote zak met geld te kopen en dus alles legaal te doen. Dit geld heeft Ajax niet.
Lees dat alles legaal moet gebeuren...quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze kunnen dan toch nog steeds gewoon talenten kopen? Wat is nou het verschil met die beursgang dan?
Messi is onhaalbaar, ook al waren we stinkend rijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:08 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Ik wil dat Ajax Messi haalt, en hoe ze dat doen maakt me niet uit, want het is toch niet mijn geld!!!!
Dat moeten alle clubsquote:Op woensdag 2 juli 2008 01:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Lees dat alles legaal moet gebeuren...
Tussen moeten en doen zit een mega verschil....quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat moeten alle clubs
Ik zie niet in wat het uitmaakt. Wat wil je dan doen, spelers omkopen zodat ze bij je komen spelen?
simpel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat moeten alle clubs
Ik zie niet in wat het uitmaakt. Wat wil je dan doen, spelers omkopen zodat ze bij je komen spelen?
lijkt me vrij duidelijk allemaalquote:"Nadelen beursnotering:
Indien de koers daalt, kan dit leiden tot onrust binnen het bedrijf, bij klanten en aandeelhouders. Ook wordt de strategie van het bedrijf vaak beïnvloed door het verwachtingspatroon bij beleggers. De beursnotering brengt extra kosten met zich mee en investor relations neemt tijd van het management. Bij alle ontwikkelingen en acties moet voordurend worden afgewogen of dit een mededeling vereist. Een negatief incident kan van grote invloed zijn op de beurskoers en daarmee het zorgvuldig opgebouwde vertrouwen bij beleggers in één klap te niet doen en het imago beschadigen. De invloed van activistische beleggers is de laatste jaren sterk toegenomen evenals de aansprakelijkheid van bestuurders en commissarissen. Bovendien kan een sterke concentratie van het aandelenkapitaal tot ongewenste invloed leiden.
[...]
Behalve het bedrag dat bij de beursgang is opgehaald heeft Ajax ook weinig vreugde aan de notering beleefd. De vraag dringt zich dan ook op: Wat doet Ajax nog op de beurs?"
Ja, ik zie zo'n kutje van de controle die gisteren op TV was al het vak inlopen, die gaat in 100 stukjes de gracht inquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:13 schreef M0NTANA het volgende:
Ben echt heel benieuwd naar de handhaving van het rookverbod in de Amsterdam ArenA, zelf ben ik sinds gisteren gestopt, maar denk dat velen zich weinig zullen aantrekken van een ambtenaartje die het vak betreedt.
Nee. Erg mooi shirt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:27 schreef Sloggi het volgende:
Is de TT sarcastisch?
Een enorme bak geld, waarmee spelers gehaald zijn en de CL al jaren door misgelopen kon worden, zonder failliet te zijn.quote:
Ik vind 'm ook erg mooi (voor een Ajax-shirtquote:
Vi.nlquote:Ajax richt vizier op Russische spits Pavlioetsjenko
02/07/2008 09:55
EXCLUSIEF - Nu de onderhandelingen over een contractverlenging van Klaas-Jan Huntelaar zijn stilgelegd, oriënteert Ajax zich op een mogelijke opvolger van de topscorer.
De Amsterdamse club heeft zijn oog laten vallen op Roman Pavlioetsjenko, de spits van het Russische nationale team en Spartak Moskou. De 26-jarige aanvaller was tijdens het afgelopen EK drie keer trefzeker en scoorde in de kwartfinale tegen Nederland het openingsdoelpunt.
Pavlioetsjenko begon zijn carrière bij Rotor Volgograd en is bezig aan zijn zesde seizoen bij Spartak Moskou. In 2006 en 2007 werd hij topscorer van de Russische competitie. De spits, die vijftien miljoen euro moet kosten, staat ook in de belangstelling van Chelsea, Arsenal en Celtic.
Pavlioetsjenko kwam in beeld bij Ajax nadat de besprekingen met Huntelaar, wiens contract afloopt in 2010, in een impasse waren geraakt. 'Er was van beide kanten intentie om te verlengen, maar de verschillen in de voorwaarden zijn momenteel te groot om verder te onderhandelen', zegt technisch manager Danny Blind. Ajax heeft nog geen concrete aanbiedingen van belangstellende clubs voor Huntelaar ontvangen.
Twee maanden geleden legden de Amsterdammers al een andere aanvaller vast, Dario Cvitanich. De Argentijn nam vorige week afscheid van zijn club Banfield, waarvoor hij afgelopen seizoen met dertien goals in negentien wedstrijden nationaal topscorer werd.
Hij was in 2006 en 2007 al topscorer van de Russische competitie, het kan dus geen tweede Charisteas zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:13 schreef pfaf het volgende:
Hmm, ik ben bij zulke EK-spelers altijd bang dat het een hype betreft...
In de russische competitie doet hij het ook al een paar jaar zeer goed.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:13 schreef pfaf het volgende:
Ben bang dat hij de zoveelste onhaalbare speler is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij was in 2006 en 2007 al topscorer van de Russische competitie, het kan dus geen tweede Charisteas zijn.
Is Ajax een keer bezig met geruchten, is het nog niet goed voor meneerquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Het is idd een naam. Maar was die ZO goed dan? Ja, tegen Oranje, toen zou Urby nog een goeie indruk gemaakt hebben als Urbyowich...
Aah ok. Die volg ik verder nauwelijks... Dan is het alleen nog maar jammer dat ze 'm niet anderhalf maand eerder gepolst hebben. Bovendien vraag ik me af of Ajax kan concurreren met Spartak, qua financien...quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij was in 2006 en 2007 al topscorer van de Russische competitie, het kan dus geen tweede Charisteas zijn.
[/quote\
[quote]Op woensdag 2 juli 2008 10:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
In de russische competitie doet hij het ook al een paar jaar zeer goed.
Wat die anderen al zeggen; hij loopt praktisch 1 op 2 in de Russische competitie. Speelt al jaren verdienstelijk voor Spartak. Ik geloof dat hij wel wat pondjes kwijt moest raken voor het EK, maar dat is hem gelukt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:13 schreef pfaf het volgende:
Idd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is Ajax een keer bezig met geruchten, is het nog niet goed voor meneer
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Het is idd een naam. Maar was die ZO goed dan? Ja, tegen Oranje, toen zou Urby nog een goeie indruk gemaakt hebben als Urbyowich...
het is een begin, maar het geeft dus allereerst aan dat ze van een vertrek van KJH uitgaan, en ik kan daar niet vrolijk van worden. Natuurlijk heeft elke speler recht op een kans, maar KJH heeft zich al bewezen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is Ajax een keer bezig met geruchten, is het nog niet goed voor meneer
Maar Ajax heeft wel de naam spelers goed te begeleiden en ze zo naar een topclub te kunnen begeleiden. Niet alleen eigen talent maar ook bijvoorbeeld Chivu, Maxwell, Zlatanquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:24 schreef fuckbuddy het volgende:
De feiten zijn nou eenmaal zo dat de echte grote (toekomstige) namen niet meer naar NL gaan.
Dat is Spanje, Engeland, Italie en ook Duitsland geworden....
idd, dit is wel te triest voor woordenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu heb je dus dat ze met namen bezig zijn, heb je eindelijk een beeld van wat ze doen, en dan is het toch weer nog steeds niet goed he.
grapje neem ik aan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich ben ik blij met Bruno Silva, maar zou Gianni Zuiverloon niet een betere aankoop zijn geweest?
Niet voor de prijs die Heerenveen nu heeft gevangen en niet zoals hij afgelopen seizoen heeft gespeeld.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich ben ik blij met Bruno Silva, maar zou Gianni Zuiverloon niet een betere aankoop zijn geweest?
Lijkt mij niet, Silva is achterin sterk, maakt ook zijn foutjes maar dat doet Zuiverloon ook. Aanvallend is hij erg goed, mag zich wel wat meer laten gelden. Uitstekende voorzetquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
Inderdaad, denk ook dat Silva de betere is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet voor de prijs die Heerenveen nu heeft gevangen en niet zoals hij afgelopen seizoen heeft gespeeld.
Nope, ik ben serieus, ook al heeft hij een Feyenoord-verleden.quote:
Sarcasme? Of meen je het echt (en overschat ik Gianni Zuiverloon)?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:40 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Inderdaad, denk ook dat Silva de betere is.
Vergeet alleen niet dat Pavlyuchenko wel 'al' 26 is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar Ajax heeft wel de naam spelers goed te begeleiden en ze zo naar een topclub te kunnen begeleiden. Niet alleen eigen talent maar ook bijvoorbeeld Chivu, Maxwell, Zlatan
Ik meen het echt. Zuiverloon is niet slecht, maar niet goed genoeg voor het niveau wat Ajax na moet streven. Heb Silva hier in Grunn vaak genoeg aan het werk gezien, net als Zuiverloon uiteraard. Silva heeft de Uruguaanse hardheid die Zuiverloon mist.. die durft niet in te grijpen of doet het te laat (wat inderdaad veel te veel kaarten tot gevolg heeft).quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sarcasme? Of meen je het echt (en overschat ik Gianni Zuiverloon)?
Jawel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:40 schreef D.zire het volgende:
Maar komen er dit seizoen geen sterren op het shirt?
Mja, Pavlyuchenko is inmiddels 26 ofzo. Toch een verschilquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar Ajax heeft wel de naam spelers goed te begeleiden en ze zo naar een topclub te kunnen begeleiden. Niet alleen eigen talent maar ook bijvoorbeeld Chivu, Maxwell, Zlatan
Ik dacht dat hij jonger was, hij heeft gewoon een jonge kopquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mja, Pavlyuchenko is inmiddels 26 ofzo. Toch een verschil
Net als Arshavin.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij jonger was, hij heeft gewoon een jonge kop
Dat zeggen we ook niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Net als Arshavin.
Maar laten we nou niet doen alsof 26 jaar al oud is
Zijn beste jaren moeten nog komen normaal gesproken.
Ja ik keek er ook wel een beetje van opquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij jonger was, hij heeft gewoon een jonge kop
Dan hadden ze hem toen moeten kopen. Als dit soort spelers je nu pas opvallen, omdat er toevallig een EK op tv is, ben je gewoon lomp bezig. Hoe moeilijk is het nou om per land even de topscorerslijstjes bij te houden en zelf eens op onderzoek uit te gaan als er iemand al twee jaar lang haast elke wedstrijd scoort?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:15 schreef sjimz het volgende:
In de russische competitie doet hij het ook al een paar jaar zeer goed.
Nee, maar ik hoor eigenlijk alleen maar dat we jonge talentjes moeten halen.quote:
Maar diegene die ik quote had het over talenten die naar Ajax komen, opgeleid worden en vertrekken naar topclubs. Als voorbeelden gaf hij Chivu, Maxwell en Zlatan. Ik wees er alleen even op dat Pavlyuchenko niet helemaal in dit rijtje zou passen, aangezien die 'al' 26 is. Natuurlijk is 26 niet oudquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Net als Arshavin.
Maar laten we nou niet doen alsof 26 jaar al oud is
Zijn beste jaren moeten nog komen normaal gesproken.
Neh, 26 is een prima leeftijd. Zeker omdat spitsen vaak laat pieken. Maar het ging me even om wat BigKahuna hierboven ook zegt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoor eigenlijk alleen maar dat we jonge talentjes moeten halen.
Met alleen jonge talentjes red je het niet.
Ook dat wordt niet gezegd, maar diegene plaatste Pavlyuchenko in het rijtje Chivu, Maxwell, Zlatan. Pavlyuchenko heeft denk ik minder interesse om eerst naar Ajax te komen, die zou ook meteen bij een grotere club aan de slag kunnen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoor eigenlijk alleen maar dat we jonge talentjes moeten halen.
Met alleen jonge talentjes red je het niet.
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ook dat wordt niet gezegd, maar diegene plaatste Pavlyuchenko in het rijtje Chivu, Maxwell, Zlatan. Pavlyuchenko heeft denk ik minder interesse om eerst naar Ajax te komen, die zou ook meteen bij een grotere club aan de slag kunnen.
Misschien kun je Theo Maassen vragen of 'ie 'm even van het Philips Stadion wil lenenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Maar ff over leeftijd: Het maakt me geen fuck uit of ze 18 of 34 zijn, als ze er komend seizoen er maar gelijk staan.
Ik wil die schaal gvd weer in Amsterdam zien.
Omdat Ajax weer eens aankopen denkt te kunnen krijgen via het bord-op-schoot principe. De hele wereld kijkt mee, maar Ajax denkt wel even de grootste verrassing van het EK te kunnen kopenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:24 schreef Wooldoor het volgende:
Pavlyuchenko gaat natuurlijk nooit lukken, wat een geweldenaar is dat zeg. Tussen 2-3 man in kan hij nog een bal goed aannemen en heeft zelf ook een actie, alleen is hij niet zo trefzeker als Huntelaar. Maar toch zal het niet gebeuren dat hij komt
Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:24 schreef Wooldoor het volgende:
Pavlyuchenko gaat natuurlijk nooit lukken, wat een geweldenaar is dat zeg. Tussen 2-3 man in kan hij nog een bal goed aannemen en heeft zelf ook een actie, alleen is hij niet zo trefzeker als Huntelaar. Maar toch zal het niet gebeuren dat hij komt
Zoals gezegd is hij verre van consistent en pak teveel kaarten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
quote:Prachtige reportage van David Endt op Ajax.tv
Je moet er maar van houden: de tropische temperaturen die de altijd charmante Marjon de Hond ons vandaag voorspiegelt. Wie zich vandaag liever terugtrekt in koelere vertrekken kan zich eens lekker vermaken met een bijzonder prettige productie van Ajax.tv. Ajacied David Endt haalt samen met onder anderen Frank Rijkaard, Edgar Davids, Christian Chivu en Edwin van der Sar herinneringen op aan de successen onder het sponsorschap van ABN/Amro. Het heeft twee prachtige reportages opgeleverd die de echte Ajacied niet mag missen. Het verplichte kijkvoer onder de naam ' Het Sprookje' vind je HIER (nog steeds alleen voor Windows Media Speler).
Ik zeg ook niet dat je ze blind moet kopen. Maar als je ziet dat er in Rusland, dat toch aardig in de lift zit, iemand al jaren achtereen doelpunten scoort als warme broodjes, dan zou je toch eens wat informatie kunnen inwinnen en bij een positief beeld eens wat wedstrijden van hem kunnen bekijken? Dat is toch het hele idee achter het scouten van spelers? Op deze manier krijg je hem namelijk echt niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:50 schreef Static-NL het volgende:
@BertMaalderink
Er zijn heelveel top scorers elk land heeft elk jaar weer zijn eigen. Maar het verleden heeft toch wel laten zien dat zon top scorer titel absoluut niets zegt over de consistentie of kwaliteit van zon speler.
Ze kunnen elk jaar wel de top scorer kopen uit een 2e of 3e rangse competitie maar vaak zijn de gasten waardeloos en voegen ze niet echt iets toe.
Ja, maar die grote clubs kunnen zich dat permiteren, omdat ze allejezus veel geld en status hebben. Ajax kan zo'n jongen alleen halen als ze die grote clubs voor zijn.quote:Andere clubs zelfs de grote clubs hebben ook pas op het EK interesse gekregen voor die 2 russische aanvallers.
Jij kan ook zo overdrijven, je bent net een wijf.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Ze doen vast ook een bod op Torres en Villa, misschien willen ze Henry nog een kans geven, die arme oude man?
EN die ene onbekende speler die weg mag bij Barca, iets met eto nogwat, is dat niet wat voor Ajax? Die komt vast OOK wel!!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
voor de mensen die vertrouwen hadden..... dat is nu wel weg lijkt me![]()
de opvallendste nieuwe naam op het EK die grote interesse heeft van Chelsea en Arsenal als "optie" zien voor het geval dat KJH weg gaat.![]()
![]()
als dit de beste optie is op de lijst houd ik m'n hart vast. dit kan toch niet waar zijn?
Bite me. het zal allemaal wel weer, maar zelfs F'noord versterk zich vandaag weer met best een redelijke aankoop.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij kan ook zo overdrijven, je bent net een wijf.
Zielig.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Ze doen vast ook een bod op Torres en Villa, misschien willen ze Henry nog een kans geven, die arme oude man?
EN die ene onbekende speler die weg mag bij Barca, iets met eto nogwat, is dat niet wat voor Ajax? Die komt vast OOK wel!!
Geef eens een goede reden waarom ze het niet zouden proberen? Gezichtsverlies ofzo?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap gewoon niet dat Ajax weer zulke pogingen doet om als zwakke speler op de markt een speler te halen die zich voor 100 miljoen kijkers heeft laten zien. Wat is nou de kans? Die gast verdient in Rusland sowieso al meer dan Ajax ooit kan betalen.....
Ik zou Manucharyan graag bij een subtopper zien. Zeker een speler met potentie, alleen zo jammer dat hij van glas is.quote:NEC wil graag shoppen bij Ajax
Ajax heeft een telefoontje gehad van NEC waarin de Nijmegenaren hebben gevraagd of Ajax nog 'overtollige spelers' heeft. Dat bevestigde Danny Blind in de Voetbal International.
NEC heeft in ieder geval belangstelling voor Leonardo en Edgar Manucharyan. 'Verhuur voor Edgar is een optie', zegt Blind. 'Als hij zich op een hoger plan onwikkelt, zou hij terug kunnen keren bij Ajax'.
Volgens Blind hebben meerdere clubs zich gemeld om te vragen of er nog spelers weg moeten/mogen bij Ajax. Ajax zoekt overigens voor de vervanger van Heitinga een rechtsbenige verdediger.
Goede zaak. Manu lekker naar Mario Been sturen, NEC lijkt me een prima club voor hem.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:34 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik zou Manucharyan graag bij een subtopper zien. Zeker een speler met potentie, alleen zo jammer dat hij van glas is.
lol, NOOIT!!!!quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:32 schreef sjimz het volgende:
HeatWave, wanneer is het wel goed volgens jou?
Kom dan eens met concrete dingen.
Inderdaad. En Been kan jonge spelers ook begeleiden. Kijk maar naar Lens, waar ik toch nooit echt een hoge pet van op had.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Goede zaak. Manu lekker naar Mario Been sturen, NEC lijkt me een prima club voor hem.
Weer een oude lul naar Feyenoord voor een giga-salaris, wanbeleid in Rotterdam. Die aankopen verdienen verschrikkelijk veel, zijn op hun retour en hebben totaal geen restwaarde. Ben absoluut niet jaloers op onze Rotterdamse vrienden, integendeel zelfs.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bite me. het zal allemaal wel weer, maar zelfs F'noord versterk zich vandaag weer met best een redelijke aankoop.
Wie niet waagt, wie niet wint. AFC en CFC willen hem, juist goed dat ook Ajax het probeert. Die ambitie miste ik de laatste jaren, het leek erop alsof men er altijd vanuit ging dat het toch niet zou lukken, dus men probeerde het maar niet.quote:Ik snap gewoon niet dat Ajax weer zulke pogingen doet om als zwakke speler op de markt een speler te halen die zich voor 100 miljoen kijkers heeft laten zien. Wat is nou de kans? Die gast verdient in Rusland sowieso al meer dan Ajax ooit kan betalen.....
Ik zie niet in waarom ik dat moet doen? Daar heb je toch een volledig vernieuwde staf voor?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:32 schreef sjimz het volgende:
HeatWave, wanneer is het wel goed volgens jou?
Kom dan eens met concrete dingen.
Zeker, kan die jongen zich mooi ontwikkelen als die niet geblesseerd raakt!quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Goede zaak. Manu lekker naar Mario Been sturen, NEC lijkt me een prima club voor hem.
Dit vind ik erg sneu, maar goed.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Is het nou echt zo gek dat ik het allemaal nog niet zo spetterend vind? Dat ik nog niet sta te springen om weer eens een seizoenskaart te kopen?
De echte transfer van Cvitanich is lang uit het geruchtencircuit gebleven. Daarvoor werd hij helemaal niet aan Ajax gelinkt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:50 schreef Cheiron het volgende:
Ondanks dat HW altijd lekker dramatisch kan doen heeft hij natuurlijk wel een punt. Als je kijkt naar de berichten die naar buiten komen is Ajax erg vreemd bezig. De nadruk dient te liggen op verdedigers, maar onderstussen gaat 90% van de berichten over aanvallers. En dan of hele dure aanvallers die ook in de belangstelling van echte top staan, of Eredivisie spelers waar teveel geld voor wordt gevraagd.
Nu is de vraag alleen: is dit een fout van Ajax of is het gewoon bagger-berichtgeving. Ik ben stellig overtuigd van het laatste. Zeker na dit bericht over die Rus denk ik echt dat er mensen zijn die als doel hebben zo veel mogelijk verwarring te zaaien over de transfers naar Ajax.
Dus: ik vind dat HW 100% gelijk heeft als je uitgaat van de nieuwsberichten. En ik denk dat 99% van de nieuweberichten totale bullshit is, gezogen uit de duim van een gefrustreerde sportjournalist die niet genoeg kunde heeft om echt nieuws te vinden.
Kortom: ik geloof in een goede afloop!
Kwestie van afwachten dan denk ik.. Ben benieuwd welke toppers de weg naar Amsterdam zullen vinden.quote:De tijd dat Ajax zich zal versterken met middelmatige spelers is volgens voorzitter Uri Coronel definitief voorbij. De preses toonde zich bij de presentatie van het nieuwe thuisshirt zeer ambitieus door te zeggen dat de hoofdstedelingen het sponsorgeld willen gebruiken om louter 'topspelers' te halen.
quote:Yossi Benayoun (Liverpool), Yoan Gourcuff (AC Milan) en de peperdure Miralem Sulejmani van SC Heerenveen. Vooralsnog koos echter alleen Darío Cvitanich voor een Amsterdams avontuur.
Rio Ferdinand speelde lekker in de Champions League. ook maar proberen? niks te verliezen toch?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Het zal echt niet de enige optie zijn, maar wees blij dat ze het i.i.g. proberen.
Wat een bullshit. Dat gezeik op journalisten ook altijd. Veel van die berichten zijn bevestigd door Blind of andere Ajacieden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:50 schreef Cheiron het volgende:
Dus: ik vind dat HW 100% gelijk heeft als je uitgaat van de nieuwsberichten. En ik denk dat 99% van de nieuweberichten totale bullshit is, gezogen uit de duim van een gefrustreerde sportjournalist die niet genoeg kunde heeft om echt nieuws te vinden.
Davids en Stam precies hetzelfde, toch is het een morele boost voor ze. en het verschil is dat Tomasson daar niet de hele kar hoeft te trekken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weer een oude lul naar Feyenoord voor een giga-salaris, wanbeleid in Rotterdam. Die aankopen verdienen verschrikkelijk veel, zijn op hun retour en hebben totaal geen restwaarde. Ben absoluut niet jaloers op onze Rotterdamse vrienden, integendeel zelfs.
Ja, Pavlyuchenko is waarschijnlijk nog aan het rillenquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:41 schreef zjroentje het volgende:
Idd, gewoon proberen.
Denk dat de impact die Oranje (en dus Van Basten) heeft gemaakt op het afgelopen EK niet te onderschatten is, daar moeten we ons voordeel mee doen.
De tijd dringt? De voorbereiding is pas net begonnen, de transfercaroussel staat wereledwijd nog enorm stil.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:58 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Rio Ferdinand speelde lekker in de Champions League. ook maar proberen? niks te verliezen toch?(overdreven.. maar wel de kern van de zaak)
het probleem is is dat het compleet volslagen zinloos is. terwijl de tijd dringt! straks krijgen we te horen dat Ajax het zo hard geprobeerd heeft maar niemand wilde komen
Wie zegt dat ze daar niet mee bezig zijn?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:58 schreef DJ_Ryow het volgende:
zeggen "het is ook nooit goed" is onzin. gewoon haalbare + kwalitatieve spelers nastreven. namen daar moet Ajax zelf mee komen. Ajax doet net of ze er niet zijn maar de concurrentie doet het ook. met minder geld en een mindere reputatie zelfs dus Ajax moet het dan zeker kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |