quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
voor de mensen die vertrouwen hadden..... dat is nu wel weg lijkt me![]()
de opvallendste nieuwe naam op het EK die grote interesse heeft van Chelsea en Arsenal als "optie" zien voor het geval dat KJH weg gaat.![]()
![]()
als dit de beste optie is op de lijst houd ik m'n hart vast. dit kan toch niet waar zijn?
Bite me. het zal allemaal wel weer, maar zelfs F'noord versterk zich vandaag weer met best een redelijke aankoop.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij kan ook zo overdrijven, je bent net een wijf.
Zielig.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Ze doen vast ook een bod op Torres en Villa, misschien willen ze Henry nog een kans geven, die arme oude man?
EN die ene onbekende speler die weg mag bij Barca, iets met eto nogwat, is dat niet wat voor Ajax? Die komt vast OOK wel!!
Geef eens een goede reden waarom ze het niet zouden proberen? Gezichtsverlies ofzo?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap gewoon niet dat Ajax weer zulke pogingen doet om als zwakke speler op de markt een speler te halen die zich voor 100 miljoen kijkers heeft laten zien. Wat is nou de kans? Die gast verdient in Rusland sowieso al meer dan Ajax ooit kan betalen.....
Ik zou Manucharyan graag bij een subtopper zien. Zeker een speler met potentie, alleen zo jammer dat hij van glas is.quote:NEC wil graag shoppen bij Ajax
Ajax heeft een telefoontje gehad van NEC waarin de Nijmegenaren hebben gevraagd of Ajax nog 'overtollige spelers' heeft. Dat bevestigde Danny Blind in de Voetbal International.
NEC heeft in ieder geval belangstelling voor Leonardo en Edgar Manucharyan. 'Verhuur voor Edgar is een optie', zegt Blind. 'Als hij zich op een hoger plan onwikkelt, zou hij terug kunnen keren bij Ajax'.
Volgens Blind hebben meerdere clubs zich gemeld om te vragen of er nog spelers weg moeten/mogen bij Ajax. Ajax zoekt overigens voor de vervanger van Heitinga een rechtsbenige verdediger.
Goede zaak. Manu lekker naar Mario Been sturen, NEC lijkt me een prima club voor hem.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:34 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik zou Manucharyan graag bij een subtopper zien. Zeker een speler met potentie, alleen zo jammer dat hij van glas is.
lol, NOOIT!!!!quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:32 schreef sjimz het volgende:
HeatWave, wanneer is het wel goed volgens jou?
Kom dan eens met concrete dingen.
Inderdaad. En Been kan jonge spelers ook begeleiden. Kijk maar naar Lens, waar ik toch nooit echt een hoge pet van op had.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Goede zaak. Manu lekker naar Mario Been sturen, NEC lijkt me een prima club voor hem.
Weer een oude lul naar Feyenoord voor een giga-salaris, wanbeleid in Rotterdam. Die aankopen verdienen verschrikkelijk veel, zijn op hun retour en hebben totaal geen restwaarde. Ben absoluut niet jaloers op onze Rotterdamse vrienden, integendeel zelfs.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bite me. het zal allemaal wel weer, maar zelfs F'noord versterk zich vandaag weer met best een redelijke aankoop.
Wie niet waagt, wie niet wint. AFC en CFC willen hem, juist goed dat ook Ajax het probeert. Die ambitie miste ik de laatste jaren, het leek erop alsof men er altijd vanuit ging dat het toch niet zou lukken, dus men probeerde het maar niet.quote:Ik snap gewoon niet dat Ajax weer zulke pogingen doet om als zwakke speler op de markt een speler te halen die zich voor 100 miljoen kijkers heeft laten zien. Wat is nou de kans? Die gast verdient in Rusland sowieso al meer dan Ajax ooit kan betalen.....
Ik zie niet in waarom ik dat moet doen? Daar heb je toch een volledig vernieuwde staf voor?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:32 schreef sjimz het volgende:
HeatWave, wanneer is het wel goed volgens jou?
Kom dan eens met concrete dingen.
Zeker, kan die jongen zich mooi ontwikkelen als die niet geblesseerd raakt!quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Goede zaak. Manu lekker naar Mario Been sturen, NEC lijkt me een prima club voor hem.
Dit vind ik erg sneu, maar goed.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Is het nou echt zo gek dat ik het allemaal nog niet zo spetterend vind? Dat ik nog niet sta te springen om weer eens een seizoenskaart te kopen?
De echte transfer van Cvitanich is lang uit het geruchtencircuit gebleven. Daarvoor werd hij helemaal niet aan Ajax gelinkt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:50 schreef Cheiron het volgende:
Ondanks dat HW altijd lekker dramatisch kan doen heeft hij natuurlijk wel een punt. Als je kijkt naar de berichten die naar buiten komen is Ajax erg vreemd bezig. De nadruk dient te liggen op verdedigers, maar onderstussen gaat 90% van de berichten over aanvallers. En dan of hele dure aanvallers die ook in de belangstelling van echte top staan, of Eredivisie spelers waar teveel geld voor wordt gevraagd.
Nu is de vraag alleen: is dit een fout van Ajax of is het gewoon bagger-berichtgeving. Ik ben stellig overtuigd van het laatste. Zeker na dit bericht over die Rus denk ik echt dat er mensen zijn die als doel hebben zo veel mogelijk verwarring te zaaien over de transfers naar Ajax.
Dus: ik vind dat HW 100% gelijk heeft als je uitgaat van de nieuwsberichten. En ik denk dat 99% van de nieuweberichten totale bullshit is, gezogen uit de duim van een gefrustreerde sportjournalist die niet genoeg kunde heeft om echt nieuws te vinden.
Kortom: ik geloof in een goede afloop!
Kwestie van afwachten dan denk ik.. Ben benieuwd welke toppers de weg naar Amsterdam zullen vinden.quote:De tijd dat Ajax zich zal versterken met middelmatige spelers is volgens voorzitter Uri Coronel definitief voorbij. De preses toonde zich bij de presentatie van het nieuwe thuisshirt zeer ambitieus door te zeggen dat de hoofdstedelingen het sponsorgeld willen gebruiken om louter 'topspelers' te halen.
quote:Yossi Benayoun (Liverpool), Yoan Gourcuff (AC Milan) en de peperdure Miralem Sulejmani van SC Heerenveen. Vooralsnog koos echter alleen Darío Cvitanich voor een Amsterdams avontuur.
Rio Ferdinand speelde lekker in de Champions League. ook maar proberen? niks te verliezen toch?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Het zal echt niet de enige optie zijn, maar wees blij dat ze het i.i.g. proberen.
Wat een bullshit. Dat gezeik op journalisten ook altijd. Veel van die berichten zijn bevestigd door Blind of andere Ajacieden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:50 schreef Cheiron het volgende:
Dus: ik vind dat HW 100% gelijk heeft als je uitgaat van de nieuwsberichten. En ik denk dat 99% van de nieuweberichten totale bullshit is, gezogen uit de duim van een gefrustreerde sportjournalist die niet genoeg kunde heeft om echt nieuws te vinden.
Davids en Stam precies hetzelfde, toch is het een morele boost voor ze. en het verschil is dat Tomasson daar niet de hele kar hoeft te trekken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weer een oude lul naar Feyenoord voor een giga-salaris, wanbeleid in Rotterdam. Die aankopen verdienen verschrikkelijk veel, zijn op hun retour en hebben totaal geen restwaarde. Ben absoluut niet jaloers op onze Rotterdamse vrienden, integendeel zelfs.
Ja, Pavlyuchenko is waarschijnlijk nog aan het rillenquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:41 schreef zjroentje het volgende:
Idd, gewoon proberen.
Denk dat de impact die Oranje (en dus Van Basten) heeft gemaakt op het afgelopen EK niet te onderschatten is, daar moeten we ons voordeel mee doen.
De tijd dringt? De voorbereiding is pas net begonnen, de transfercaroussel staat wereledwijd nog enorm stil.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:58 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Rio Ferdinand speelde lekker in de Champions League. ook maar proberen? niks te verliezen toch?(overdreven.. maar wel de kern van de zaak)
het probleem is is dat het compleet volslagen zinloos is. terwijl de tijd dringt! straks krijgen we te horen dat Ajax het zo hard geprobeerd heeft maar niemand wilde komen
Wie zegt dat ze daar niet mee bezig zijn?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:58 schreef DJ_Ryow het volgende:
zeggen "het is ook nooit goed" is onzin. gewoon haalbare + kwalitatieve spelers nastreven. namen daar moet Ajax zelf mee komen. Ajax doet net of ze er niet zijn maar de concurrentie doet het ook. met minder geld en een mindere reputatie zelfs dus Ajax moet het dan zeker kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |