abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59838913
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
voor de mensen die vertrouwen hadden..... dat is nu wel weg lijkt me

de opvallendste nieuwe naam op het EK die grote interesse heeft van Chelsea en Arsenal als "optie" zien voor het geval dat KJH weg gaat.

als dit de beste optie is op de lijst houd ik m'n hart vast. dit kan toch niet waar zijn?

Het zal echt niet de enige optie zijn, maar wees blij dat ze het i.i.g. proberen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:28:37 #272
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59838960
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jij kan ook zo overdrijven, je bent net een wijf.
Bite me. het zal allemaal wel weer, maar zelfs F'noord versterk zich vandaag weer met best een redelijke aankoop.

Ik snap gewoon niet dat Ajax weer zulke pogingen doet om als zwakke speler op de markt een speler te halen die zich voor 100 miljoen kijkers heeft laten zien. Wat is nou de kans? Die gast verdient in Rusland sowieso al meer dan Ajax ooit kan betalen.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_59838970
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Ze doen vast ook een bod op Torres en Villa, misschien willen ze Henry nog een kans geven, die arme oude man?

EN die ene onbekende speler die weg mag bij Barca, iets met eto nogwat, is dat niet wat voor Ajax? Die komt vast OOK wel!!
Zielig.

Als Ajax een bod doet op een onbekende -> niet goed, want misschien wel de tweede Rosales
Als Ajax een bod doet op tweede garnituur -> niet goed genoeg voor Ajax
Als Ajax een bod doet op een topper -> niet goed want zelfoverschatting

Kans-loos. Ik ben blij dat i.i.g. nog proberen toppers te halen. Neem een voorbeeld aan Twente die McLaren binnenhalen. Iedereen dacht dat ze kansloos waren maar ze flikken het wel gewoon. Hun voorzitter had zelfs nog Rijkaard gebeld om te vragen of hij interesse had. Hoog inzetten, waarom niet?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_59838977
Het huillie gehalte van sommige users wordt met de minuut erger
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:30:18 #275
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_59838994
Nou als het seizoen begonnen is zal het wel minder worden.
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_59839003
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap gewoon niet dat Ajax weer zulke pogingen doet om als zwakke speler op de markt een speler te halen die zich voor 100 miljoen kijkers heeft laten zien. Wat is nou de kans? Die gast verdient in Rusland sowieso al meer dan Ajax ooit kan betalen.....
Geef eens een goede reden waarom ze het niet zouden proberen? Gezichtsverlies ofzo?
Lekker boeiend.
pi_59839062
HeatWave, wanneer is het wel goed volgens jou?
Kom dan eens met concrete dingen.
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:34:42 #278
51286 w00h00
Digital man!
pi_59839101
quote:
NEC wil graag shoppen bij Ajax

Ajax heeft een telefoontje gehad van NEC waarin de Nijmegenaren hebben gevraagd of Ajax nog 'overtollige spelers' heeft. Dat bevestigde Danny Blind in de Voetbal International.

NEC heeft in ieder geval belangstelling voor Leonardo en Edgar Manucharyan. 'Verhuur voor Edgar is een optie', zegt Blind. 'Als hij zich op een hoger plan onwikkelt, zou hij terug kunnen keren bij Ajax'.

Volgens Blind hebben meerdere clubs zich gemeld om te vragen of er nog spelers weg moeten/mogen bij Ajax. Ajax zoekt overigens voor de vervanger van Heitinga een rechtsbenige verdediger.
Ik zou Manucharyan graag bij een subtopper zien. Zeker een speler met potentie, alleen zo jammer dat hij van glas is.
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:34:51 #279
52871 Blight
Supersized.
pi_59839106
Sowieso is er geen reden tot paniek, want we hebben nog altijd Van Geel's schaduwlijstje ergens in een lade liggen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_59839135
NEC lijkt me een prima club voor Manucharyan en hopelijk komt hij niet eens aan spelen toe wantdie gast had echt veel potentie in die 2 wedstrijden die hij in het eerste speelde
pi_59839137
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:34 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Ik zou Manucharyan graag bij een subtopper zien. Zeker een speler met potentie, alleen zo jammer dat hij van glas is.
Goede zaak. Manu lekker naar Mario Been sturen, NEC lijkt me een prima club voor hem.
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:38:19 #282
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_59839183
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:32 schreef sjimz het volgende:
lol, NOOIT!!!!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:39:38 #283
52871 Blight
Supersized.
pi_59839214
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:36 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Goede zaak. Manu lekker naar Mario Been sturen, NEC lijkt me een prima club voor hem.
Inderdaad. En Been kan jonge spelers ook begeleiden. Kijk maar naar Lens, waar ik toch nooit echt een hoge pet van op had.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:40:00 #284
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59839221
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Bite me. het zal allemaal wel weer, maar zelfs F'noord versterk zich vandaag weer met best een redelijke aankoop.
Weer een oude lul naar Feyenoord voor een giga-salaris, wanbeleid in Rotterdam. Die aankopen verdienen verschrikkelijk veel, zijn op hun retour en hebben totaal geen restwaarde. Ben absoluut niet jaloers op onze Rotterdamse vrienden, integendeel zelfs.
quote:
Wie niet waagt, wie niet wint. AFC en CFC willen hem, juist goed dat ook Ajax het probeert. Die ambitie miste ik de laatste jaren, het leek erop alsof men er altijd vanuit ging dat het toch niet zou lukken, dus men probeerde het maar niet.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:41:06 #285
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59839244
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:32 schreef sjimz het volgende:
Ik zie niet in waarom ik dat moet doen? Daar heb je toch een volledig vernieuwde staf voor?

Ik snap best dat het als zeuren overkomt hoor, maar ik had toch echt gehoopt om na al die dramajaren eens een goeie voorbereiding ec te zien. Tot nog toe hebben we 1 speler gehaald, gaat KJH dus toch gewoon weg denk ik en komen ze dus alleen nog maar met onhaalbare namen op de proppen zetten.

Waarom horen we niets meer ove Sulejmani? Te duur? Nee, die Rus is natuurlijk lekker goedkoop! Waarom kwam Douglas niet? Omdat hij CL wil spelen! etc etc etc.

het is goed als we bij het begin van het seizoen een goeie, uitgebalanceerde selectie hebben. En JA!!! ik weet dat het nog lang niet zover is en alles zou nog kunnen. Maar het schiet gewoon weer niet op, iedereen om ons heen koopt en koopt. En wij willen huren...

Dus, ik wil best nog even geduld hebben hoor, maar vooralsnog lijken ze het shirt hier allemaal belangrijker te vinden dan de selectie.

De schaal MOET naar Amsterdam dit jaar, dat moet het enige heilige doel zijn, meer kan ook niet, want de huidige kloteklappers konden weer eens niet van twente winnen. EN met die zooi+2 spelers ga je dus WEER geen kampioen worden.

We hebben tot nog toe alleen maar spelers, belangrijke spelers, verloren, Davids, Heitinga, KJH(?) en er dus 1 onbekende en 1 huurling (?) voor terug gekregen.

Is het nou echt zo gek dat ik het allemaal nog niet zo spetterend vind? Dat ik nog niet sta te springen om weer eens een seizoenskaart te kopen?
Get woke, go broke!
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:41:28 #286
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_59839252
Idd, gewoon proberen.

Denk dat de impact die Oranje (en dus Van Basten) heeft gemaakt op het afgelopen EK niet te onderschatten is, daar moeten we ons voordeel mee doen.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_59839267
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:36 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Zeker, kan die jongen zich mooi ontwikkelen als die niet geblesseerd raakt!

Nec blij, wij blij
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_59839294
Heatwave, misschien moet je gewoon eens afwachten. Als aan het einde van de voorbereiding geen goede aankopen zijn gehaald, dan heb je het al recht om te zeiken. Nu komt het gewoon belachelijk over...
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:43:44 #289
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59839302
Tering wat een huilie topic is dit geworden
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:44:17 #290
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_59839310
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:41 schreef HeatWave het volgende:

Is het nou echt zo gek dat ik het allemaal nog niet zo spetterend vind? Dat ik nog niet sta te springen om weer eens een seizoenskaart te kopen?
Dit vind ik erg sneu, maar goed.

Davids zie ik persoonlijk niet echt als een groot verlies, gezien de wijze waarop hij afgelopen seizoen speelde. Voor Heitinga moet idd een vervanger komen, en zoals Blind zegt ligt daar de prioriteit. KJH is nog niet weg, maar mocht hij vertrekken dan kunnen we van dat geld makkelijk een goede vervanger halen.
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:50:47 #291
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_59839439
Ondanks dat HW altijd lekker dramatisch kan doen heeft hij natuurlijk wel een punt. Als je kijkt naar de berichten die naar buiten komen is Ajax erg vreemd bezig. De nadruk dient te liggen op verdedigers, maar onderstussen gaat 90% van de berichten over aanvallers. En dan of hele dure aanvallers die ook in de belangstelling van echte top staan, of Eredivisie spelers waar teveel geld voor wordt gevraagd.

Nu is de vraag alleen: is dit een fout van Ajax of is het gewoon bagger-berichtgeving. Ik ben stellig overtuigd van het laatste. Zeker na dit bericht over die Rus denk ik echt dat er mensen zijn die als doel hebben zo veel mogelijk verwarring te zaaien over de transfers naar Ajax.

Dus: ik vind dat HW 100% gelijk heeft als je uitgaat van de nieuwsberichten. En ik denk dat 99% van de nieuweberichten totale bullshit is, gezogen uit de duim van een gefrustreerde sportjournalist die niet genoeg kunde heeft om echt nieuws te vinden.

Kortom: ik geloof in een goede afloop!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_59839505
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:50 schreef Cheiron het volgende:
Ondanks dat HW altijd lekker dramatisch kan doen heeft hij natuurlijk wel een punt. Als je kijkt naar de berichten die naar buiten komen is Ajax erg vreemd bezig. De nadruk dient te liggen op verdedigers, maar onderstussen gaat 90% van de berichten over aanvallers. En dan of hele dure aanvallers die ook in de belangstelling van echte top staan, of Eredivisie spelers waar teveel geld voor wordt gevraagd.

Nu is de vraag alleen: is dit een fout van Ajax of is het gewoon bagger-berichtgeving. Ik ben stellig overtuigd van het laatste. Zeker na dit bericht over die Rus denk ik echt dat er mensen zijn die als doel hebben zo veel mogelijk verwarring te zaaien over de transfers naar Ajax.

Dus: ik vind dat HW 100% gelijk heeft als je uitgaat van de nieuwsberichten. En ik denk dat 99% van de nieuweberichten totale bullshit is, gezogen uit de duim van een gefrustreerde sportjournalist die niet genoeg kunde heeft om echt nieuws te vinden.

Kortom: ik geloof in een goede afloop!
De echte transfer van Cvitanich is lang uit het geruchtencircuit gebleven. Daarvoor werd hij helemaal niet aan Ajax gelinkt.
Dit zal met andere aankopen ook wel zo gaan lijkt me.
pi_59839508
sjonge jonge wat kunnen mensen zeiken hier zeg!
14 juli is de eerste training, das over 12 dagen... als er dan nog niks bekend is dan zou ik me ook zorgen gaan maken..maar ik mag toch aannemen dat in de komende 2 weken een hoop bekend wordt..
4 8 15 16 23 42
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:54:33 #294
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59839516
Nou ja, wat Cheiron zegt dan .
Get woke, go broke!
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:54:57 #295
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_59839526
Coronol heeft topppers beloofd...

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=62516
quote:
De tijd dat Ajax zich zal versterken met middelmatige spelers is volgens voorzitter Uri Coronel definitief voorbij. De preses toonde zich bij de presentatie van het nieuwe thuisshirt zeer ambitieus door te zeggen dat de hoofdstedelingen het sponsorgeld willen gebruiken om louter 'topspelers' te halen.
Kwestie van afwachten dan denk ik.. Ben benieuwd welke toppers de weg naar Amsterdam zullen vinden.

quote:
Yossi Benayoun (Liverpool), Yoan Gourcuff (AC Milan) en de peperdure Miralem Sulejmani van SC Heerenveen. Vooralsnog koos echter alleen Darío Cvitanich voor een Amsterdams avontuur.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_59839599
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:26 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Het zal echt niet de enige optie zijn, maar wees blij dat ze het i.i.g. proberen.
Rio Ferdinand speelde lekker in de Champions League. ook maar proberen? niks te verliezen toch? (overdreven.. maar wel de kern van de zaak)

het probleem is is dat het compleet volslagen zinloos is. terwijl de tijd dringt! straks krijgen we te horen dat Ajax het zo hard geprobeerd heeft maar niemand wilde komen bullshit. er wordt niet gemikt op goede+haalbare spelers. bij Ajax lijkt het tegenwoordig niet meer samen te kunnen gaan. of de speler is niet goed genoeg of hij is onhaalbaar. daarom dat er zo aan de scouting wordt getwijfeld want die wordt geacht spelers te vinden die goed EN haalbaar zijn. Ajax kennende.. krijgen we na Aimar, Benayoun en Pavluchenko... de Colins en de Delorges van deze wereld. wat er tussenin zit weet Ajax niet te vinden tenzij het in de Eredivisie speelt.... en dan moet er weer veel te veel voor betaald worden.

zeggen "het is ook nooit goed" is onzin. gewoon haalbare + kwalitatieve spelers nastreven. namen daar moet Ajax zelf mee komen. Ajax doet net of ze er niet zijn maar de concurrentie doet het ook. met minder geld en een mindere reputatie zelfs dus Ajax moet het dan zeker kunnen.
pi_59839830
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:50 schreef Cheiron het volgende:
Wat een bullshit. Dat gezeik op journalisten ook altijd. Veel van die berichten zijn bevestigd door Blind of andere Ajacieden.

Mijn punt is dat als je nu al gaat zeiken je gewoon kansloos bezig bent. Geef ze wat tijd. Wij krijgen alleen te horen wat er in de media komt, wij weten niet waar Blind, Marco en de rest nu mee bezig zijn.
pi_59839869
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:40 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Weer een oude lul naar Feyenoord voor een giga-salaris, wanbeleid in Rotterdam. Die aankopen verdienen verschrikkelijk veel, zijn op hun retour en hebben totaal geen restwaarde. Ben absoluut niet jaloers op onze Rotterdamse vrienden, integendeel zelfs.
Davids en Stam precies hetzelfde, toch is het een morele boost voor ze. en het verschil is dat Tomasson daar niet de hele kar hoeft te trekken.
pi_59839899
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:41 schreef zjroentje het volgende:
Idd, gewoon proberen.

Denk dat de impact die Oranje (en dus Van Basten) heeft gemaakt op het afgelopen EK niet te onderschatten is, daar moeten we ons voordeel mee doen.
Ja, Pavlyuchenko is waarschijnlijk nog aan het rillen
pi_59839913
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:58 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Rio Ferdinand speelde lekker in de Champions League. ook maar proberen? niks te verliezen toch? (overdreven.. maar wel de kern van de zaak)

het probleem is is dat het compleet volslagen zinloos is. terwijl de tijd dringt! straks krijgen we te horen dat Ajax het zo hard geprobeerd heeft maar niemand wilde komen
De tijd dringt? De voorbereiding is pas net begonnen, de transfercaroussel staat wereledwijd nog enorm stil.
En verder is het allemaal "als, als" geblaat.
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:58 schreef DJ_Ryow het volgende:
zeggen "het is ook nooit goed" is onzin. gewoon haalbare + kwalitatieve spelers nastreven. namen daar moet Ajax zelf mee komen. Ajax doet net of ze er niet zijn maar de concurrentie doet het ook. met minder geld en een mindere reputatie zelfs dus Ajax moet het dan zeker kunnen.
Wie zegt dat ze daar niet mee bezig zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')