4 jaar 8 jaar in de hoek zitten waar de klappen vallen, maakt mij iig een gebeten hond.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Groot verschil tussen dat eeuwige negativisme van HW en gewoon afwachten en pas kankeren als het echt allemaal kut is.
Niet piepen voor je geslagen wordt, zei moeders altijd.
Wat een ongelofelijk kut club, zelfs voor Urby.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:30 schreef denthemen het volgende:
Ik las net in 1 van de topics dat Newcastle interesse heeft in Urby, weet iemand iets meer?
Strik omheen. Kthanxbai.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:30 schreef denthemen het volgende:
Ik las net in 1 van de topics dat Newcastle interesse heeft in Urby, weet iemand iets meer?
Was dat niet in de winterstop?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:30 schreef denthemen het volgende:
Das ook waarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:20 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Als Van Geel er nu was hadden we de hoop gekregen dat Deco werd aangekocht, terwijl uiteindelijk Schöne kwam of dat het "intern werd opgevangen".
Mij ook. Maar daarmee doe je het nieuwe bestuur+coach te kort.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:33 schreef Longmen het volgende:
[..]
4 jaar 8 jaar in de hoek zitten waar de klappen vallen, maakt mij iig een gebeten hond.
haha nee uiteraard niet, maar zoals Danny Blind al gezegd heeft, in geloof ik Holland Sport, is er al een hoop geregeld, alleen kan dat niet naar buiten worden gebracht..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp laat Ajax zich tot vandaag de kaas van het brood afeten puur omdat de presentatie van het shirt nog niet is geweest? Dacht het dus fftjes heel erg niet he.
Spurs.quote:
Jawel maar zelfs dat doe ik al 6 jaar. Maar met het rapport en Coronel is het vertrouwen misschien wel groter.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mij ook. Maar daarmee doe je het nieuwe bestuur+coach te kort.
Op zich mag je ze eerst wel de kans geven, non?
Ach, zoveel gaan we er echt niet van merken en het kost erg veel geld.quote:
Dat lijkt mij dan volstrekte onzin, want anders zou dat op de dag van vandaag allemaal naar buiten zijn gekomen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:22 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
haha nee uiteraard niet, maar zoals Danny Blind al gezegd heeft, in geloof ik Holland Sport, is er al een hoop geregeld, alleen kan dat niet naar buiten worden gebracht..
Dat valt nog te bezien.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach, zoveel gaan we er echt niet van merken
Geen zin om het nieuwsbericht terug te zoeken, kijk maar in het vorige topic. Over 6 maanden word er besloten of Ajax op of van de beurs gaat/blijft.quote:
Dat weet ik niet, ik heb het nog nooit van binnen gezien. Daarom zeg ik ook: het valt nog te bezien. Ik ben benieuwd wat Ajax uitstraalt als het van de beurs af is, hoe openlijk men praat en natuurlijk of het sportieve succes daar van zal groeien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |