pas bij de presentatie wordt de komst van een speler uiteraard pas officieel naar buiten gebracht..en bij een beursgenoteerd bedrijf heb je veel regeltjes, dus je mag niet zomaar bekend maken dat je een speler binnen hebt en hem later pas presenteren..is heel streng allemaalquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan presenteer je ze later, maar heb je ze al wel. Zoiets lekt altijd wel uit als je ze al gecontracteerd hebt dus
Goed dat die beloftes i.i.g. gemaakt worden. Ook al moeten ze nog waargemaakt worden.quote:
En dat is denk ik een beetje het probleem van de afgelopen tijd. Ajax heeft lijstjes en spelers benaderd, maar tot nu toe heeft er slechts één iemand gehapt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:32 schreef BoerBert het volgende:
ik geloof best dat ze nu echt achter topspelers/talenten aan gaan, maar die spelers moeten zelf wel willen. Als zij het niet willen, is het gewoon onmogelijk.
Denk ik ook. Als hij gelijk zijn 'strijdplan' uitlegt, weten de spelers gelijk waar ze aan toe zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
En dat is denk ik een beetje het probleem van de afgelopen tijd. Ajax heeft lijstjes en spelers benaderd, maar tot nu toe heeft er slechts één iemand gehapt.
Als ik Ajax was, zou ik Blind niet sturen, maar Van Basten zelf. Dat maakt toch meteen een goede indruk?
Ik heb iig vertrouwen in het huidige bestuurquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:42 schreef S-Two het volgende:
Ik moet ook nog maar zien of er dit seizoen wel daadwerkelijk echte versterkingen komen, maar we hebben nog een aantal weken, dus het is afwachten..
Over Luque gesproken. Is daar nog interesse voor getoond, of raken we die gewoon niet kwijt?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:46 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb iig vertrouwen in het huidige bestuurHet is te hopen dat we nu geen spelers aan gaan trekken die al over the hill zijn ala Luque.
Vind maar een gek die hem wil kopen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Over Luque gesproken. Is daar nog interesse voor getoond, of raken we die gewoon niet kwijt?
Dus als ik het goed begrijp laat Ajax zich tot vandaag de kaas van het brood afeten puur omdat de presentatie van het shirt nog niet is geweest? Dacht het dus fftjes heel erg niet he.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:25 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
pas bij de presentatie wordt de komst van een speler uiteraard pas officieel naar buiten gebracht..en bij een beursgenoteerd bedrijf heb je veel regeltjes, dus je mag niet zomaar bekend maken dat je een speler binnen hebt en hem later pas presenteren..is heel streng allemaal
Wat is er precies modern aan dit shirt?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen we dan maar zeggen, ik vind het strontlelijk iig. Maar goed, ik houd sowieso niet van die 'moderne' shirts.
quote:Blind: 'Opvolger Heitinga heeft prioriteit'
Manager technische zaken Danny Blind, heeft tegenover Sportweek laten weten dat het vinden van een opvolger voor de vertrokken Johnny Heitinga prioriteit heeft. Blind: 'de opvolging van Heitinga heeft inderdaad de hoogste prioriteit. Die moet en zal ingevuld worden. Verder willen we ons voorin versterken en zoeken we, als er geld over is, nog wat creativiteit op het middenveld. In die volgorde.'
Vooralsnog heeft Ajax alleen de spits Dario Cvitanich gecontracteerd. Vandaag is de eerste officiële dag dat 'Dario' zich Ajacied mag noemen.
Nee, ik denk dat Han-Pekel op het feit doelt dat pas vandaag officieel de transferperiode is geopend.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp laat Ajax zich tot vandaag de kaas van het brood afeten puur omdat de presentatie van het shirt nog niet is geweest? Dacht het dus fftjes heel erg niet he.
Toch mis ik dat mystiquequote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:55 schreef BigKahuna het volgende:
Ik moet zeggen dat Blind qua communicatie echt een verademing is vergeleken met van Geel. Gewoon zeggen waar het op staat.
Als Van Geel er nu was hadden we de hoop gekregen dat Deco werd aangekocht, terwijl uiteindelijk Schöne kwam of dat het "intern werd opgevangen"quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Toch mis ik dat mystiqueNu weet je dat er bijna niets gaande is, en hiervoor had je nog hoop.
Nou als jij aanhanger zou zijn van Milan, met Galliani aan het roer qua transfers zou je dit niet zeggenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Toch mis ik dat mystiqueNu weet je dat er bijna niets gaande is, en hiervoor had je nog hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |