Lees dat alles legaal moet gebeuren...quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze kunnen dan toch nog steeds gewoon talenten kopen? Wat is nou het verschil met die beursgang dan?
Messi is onhaalbaar, ook al waren we stinkend rijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:08 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Ik wil dat Ajax Messi haalt, en hoe ze dat doen maakt me niet uit, want het is toch niet mijn geld!!!!
Dat moeten alle clubsquote:Op woensdag 2 juli 2008 01:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Lees dat alles legaal moet gebeuren...
Tussen moeten en doen zit een mega verschil....quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat moeten alle clubs
Ik zie niet in wat het uitmaakt. Wat wil je dan doen, spelers omkopen zodat ze bij je komen spelen?
simpel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat moeten alle clubs
Ik zie niet in wat het uitmaakt. Wat wil je dan doen, spelers omkopen zodat ze bij je komen spelen?
lijkt me vrij duidelijk allemaalquote:"Nadelen beursnotering:
Indien de koers daalt, kan dit leiden tot onrust binnen het bedrijf, bij klanten en aandeelhouders. Ook wordt de strategie van het bedrijf vaak beïnvloed door het verwachtingspatroon bij beleggers. De beursnotering brengt extra kosten met zich mee en investor relations neemt tijd van het management. Bij alle ontwikkelingen en acties moet voordurend worden afgewogen of dit een mededeling vereist. Een negatief incident kan van grote invloed zijn op de beurskoers en daarmee het zorgvuldig opgebouwde vertrouwen bij beleggers in één klap te niet doen en het imago beschadigen. De invloed van activistische beleggers is de laatste jaren sterk toegenomen evenals de aansprakelijkheid van bestuurders en commissarissen. Bovendien kan een sterke concentratie van het aandelenkapitaal tot ongewenste invloed leiden.
[...]
Behalve het bedrag dat bij de beursgang is opgehaald heeft Ajax ook weinig vreugde aan de notering beleefd. De vraag dringt zich dan ook op: Wat doet Ajax nog op de beurs?"
Ja, ik zie zo'n kutje van de controle die gisteren op TV was al het vak inlopen, die gaat in 100 stukjes de gracht inquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:13 schreef M0NTANA het volgende:
Ben echt heel benieuwd naar de handhaving van het rookverbod in de Amsterdam ArenA, zelf ben ik sinds gisteren gestopt, maar denk dat velen zich weinig zullen aantrekken van een ambtenaartje die het vak betreedt.
Nee. Erg mooi shirt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:27 schreef Sloggi het volgende:
Is de TT sarcastisch?
Een enorme bak geld, waarmee spelers gehaald zijn en de CL al jaren door misgelopen kon worden, zonder failliet te zijn.quote:
Ik vind 'm ook erg mooi (voor een Ajax-shirtquote:
Vi.nlquote:Ajax richt vizier op Russische spits Pavlioetsjenko
02/07/2008 09:55
EXCLUSIEF - Nu de onderhandelingen over een contractverlenging van Klaas-Jan Huntelaar zijn stilgelegd, oriënteert Ajax zich op een mogelijke opvolger van de topscorer.
De Amsterdamse club heeft zijn oog laten vallen op Roman Pavlioetsjenko, de spits van het Russische nationale team en Spartak Moskou. De 26-jarige aanvaller was tijdens het afgelopen EK drie keer trefzeker en scoorde in de kwartfinale tegen Nederland het openingsdoelpunt.
Pavlioetsjenko begon zijn carrière bij Rotor Volgograd en is bezig aan zijn zesde seizoen bij Spartak Moskou. In 2006 en 2007 werd hij topscorer van de Russische competitie. De spits, die vijftien miljoen euro moet kosten, staat ook in de belangstelling van Chelsea, Arsenal en Celtic.
Pavlioetsjenko kwam in beeld bij Ajax nadat de besprekingen met Huntelaar, wiens contract afloopt in 2010, in een impasse waren geraakt. 'Er was van beide kanten intentie om te verlengen, maar de verschillen in de voorwaarden zijn momenteel te groot om verder te onderhandelen', zegt technisch manager Danny Blind. Ajax heeft nog geen concrete aanbiedingen van belangstellende clubs voor Huntelaar ontvangen.
Twee maanden geleden legden de Amsterdammers al een andere aanvaller vast, Dario Cvitanich. De Argentijn nam vorige week afscheid van zijn club Banfield, waarvoor hij afgelopen seizoen met dertien goals in negentien wedstrijden nationaal topscorer werd.
Hij was in 2006 en 2007 al topscorer van de Russische competitie, het kan dus geen tweede Charisteas zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:13 schreef pfaf het volgende:
Hmm, ik ben bij zulke EK-spelers altijd bang dat het een hype betreft...
In de russische competitie doet hij het ook al een paar jaar zeer goed.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:13 schreef pfaf het volgende:
Ben bang dat hij de zoveelste onhaalbare speler is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij was in 2006 en 2007 al topscorer van de Russische competitie, het kan dus geen tweede Charisteas zijn.
Is Ajax een keer bezig met geruchten, is het nog niet goed voor meneerquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Het is idd een naam. Maar was die ZO goed dan? Ja, tegen Oranje, toen zou Urby nog een goeie indruk gemaakt hebben als Urbyowich...
Aah ok. Die volg ik verder nauwelijks... Dan is het alleen nog maar jammer dat ze 'm niet anderhalf maand eerder gepolst hebben. Bovendien vraag ik me af of Ajax kan concurreren met Spartak, qua financien...quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij was in 2006 en 2007 al topscorer van de Russische competitie, het kan dus geen tweede Charisteas zijn.
[/quote\
[quote]Op woensdag 2 juli 2008 10:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
In de russische competitie doet hij het ook al een paar jaar zeer goed.
Wat die anderen al zeggen; hij loopt praktisch 1 op 2 in de Russische competitie. Speelt al jaren verdienstelijk voor Spartak. Ik geloof dat hij wel wat pondjes kwijt moest raken voor het EK, maar dat is hem gelukt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:13 schreef pfaf het volgende:
Idd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is Ajax een keer bezig met geruchten, is het nog niet goed voor meneer
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Het is idd een naam. Maar was die ZO goed dan? Ja, tegen Oranje, toen zou Urby nog een goeie indruk gemaakt hebben als Urbyowich...
het is een begin, maar het geeft dus allereerst aan dat ze van een vertrek van KJH uitgaan, en ik kan daar niet vrolijk van worden. Natuurlijk heeft elke speler recht op een kans, maar KJH heeft zich al bewezen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is Ajax een keer bezig met geruchten, is het nog niet goed voor meneer
Maar Ajax heeft wel de naam spelers goed te begeleiden en ze zo naar een topclub te kunnen begeleiden. Niet alleen eigen talent maar ook bijvoorbeeld Chivu, Maxwell, Zlatanquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:24 schreef fuckbuddy het volgende:
De feiten zijn nou eenmaal zo dat de echte grote (toekomstige) namen niet meer naar NL gaan.
Dat is Spanje, Engeland, Italie en ook Duitsland geworden....
idd, dit is wel te triest voor woordenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu heb je dus dat ze met namen bezig zijn, heb je eindelijk een beeld van wat ze doen, en dan is het toch weer nog steeds niet goed he.
grapje neem ik aan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich ben ik blij met Bruno Silva, maar zou Gianni Zuiverloon niet een betere aankoop zijn geweest?
Niet voor de prijs die Heerenveen nu heeft gevangen en niet zoals hij afgelopen seizoen heeft gespeeld.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich ben ik blij met Bruno Silva, maar zou Gianni Zuiverloon niet een betere aankoop zijn geweest?
Lijkt mij niet, Silva is achterin sterk, maakt ook zijn foutjes maar dat doet Zuiverloon ook. Aanvallend is hij erg goed, mag zich wel wat meer laten gelden. Uitstekende voorzetquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
Inderdaad, denk ook dat Silva de betere is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet voor de prijs die Heerenveen nu heeft gevangen en niet zoals hij afgelopen seizoen heeft gespeeld.
Nope, ik ben serieus, ook al heeft hij een Feyenoord-verleden.quote:
Sarcasme? Of meen je het echt (en overschat ik Gianni Zuiverloon)?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:40 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Inderdaad, denk ook dat Silva de betere is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |