Idd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is Ajax een keer bezig met geruchten, is het nog niet goed voor meneer
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Het is idd een naam. Maar was die ZO goed dan? Ja, tegen Oranje, toen zou Urby nog een goeie indruk gemaakt hebben als Urbyowich...
het is een begin, maar het geeft dus allereerst aan dat ze van een vertrek van KJH uitgaan, en ik kan daar niet vrolijk van worden. Natuurlijk heeft elke speler recht op een kans, maar KJH heeft zich al bewezen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is Ajax een keer bezig met geruchten, is het nog niet goed voor meneer
Maar Ajax heeft wel de naam spelers goed te begeleiden en ze zo naar een topclub te kunnen begeleiden. Niet alleen eigen talent maar ook bijvoorbeeld Chivu, Maxwell, Zlatanquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:24 schreef fuckbuddy het volgende:
De feiten zijn nou eenmaal zo dat de echte grote (toekomstige) namen niet meer naar NL gaan.
Dat is Spanje, Engeland, Italie en ook Duitsland geworden....
idd, dit is wel te triest voor woordenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu heb je dus dat ze met namen bezig zijn, heb je eindelijk een beeld van wat ze doen, en dan is het toch weer nog steeds niet goed he.
grapje neem ik aan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich ben ik blij met Bruno Silva, maar zou Gianni Zuiverloon niet een betere aankoop zijn geweest?
Niet voor de prijs die Heerenveen nu heeft gevangen en niet zoals hij afgelopen seizoen heeft gespeeld.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich ben ik blij met Bruno Silva, maar zou Gianni Zuiverloon niet een betere aankoop zijn geweest?
Lijkt mij niet, Silva is achterin sterk, maakt ook zijn foutjes maar dat doet Zuiverloon ook. Aanvallend is hij erg goed, mag zich wel wat meer laten gelden. Uitstekende voorzetquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
Inderdaad, denk ook dat Silva de betere is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet voor de prijs die Heerenveen nu heeft gevangen en niet zoals hij afgelopen seizoen heeft gespeeld.
Nope, ik ben serieus, ook al heeft hij een Feyenoord-verleden.quote:
Sarcasme? Of meen je het echt (en overschat ik Gianni Zuiverloon)?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:40 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Inderdaad, denk ook dat Silva de betere is.
Vergeet alleen niet dat Pavlyuchenko wel 'al' 26 is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar Ajax heeft wel de naam spelers goed te begeleiden en ze zo naar een topclub te kunnen begeleiden. Niet alleen eigen talent maar ook bijvoorbeeld Chivu, Maxwell, Zlatan
Ik meen het echt. Zuiverloon is niet slecht, maar niet goed genoeg voor het niveau wat Ajax na moet streven. Heb Silva hier in Grunn vaak genoeg aan het werk gezien, net als Zuiverloon uiteraard. Silva heeft de Uruguaanse hardheid die Zuiverloon mist.. die durft niet in te grijpen of doet het te laat (wat inderdaad veel te veel kaarten tot gevolg heeft).quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sarcasme? Of meen je het echt (en overschat ik Gianni Zuiverloon)?
Jawel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:40 schreef D.zire het volgende:
Maar komen er dit seizoen geen sterren op het shirt?
Mja, Pavlyuchenko is inmiddels 26 ofzo. Toch een verschilquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar Ajax heeft wel de naam spelers goed te begeleiden en ze zo naar een topclub te kunnen begeleiden. Niet alleen eigen talent maar ook bijvoorbeeld Chivu, Maxwell, Zlatan
Ik dacht dat hij jonger was, hij heeft gewoon een jonge kopquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mja, Pavlyuchenko is inmiddels 26 ofzo. Toch een verschil
Net als Arshavin.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij jonger was, hij heeft gewoon een jonge kop
Dat zeggen we ook niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Net als Arshavin.
Maar laten we nou niet doen alsof 26 jaar al oud is
Zijn beste jaren moeten nog komen normaal gesproken.
Ja ik keek er ook wel een beetje van opquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij jonger was, hij heeft gewoon een jonge kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |